Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Elke stem teltquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:38 schreef Maraca het volgende:
Die lui doen echt alles tijdens de verkiezingen_!
Ach daar richt hij weinig schade aan.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Pechtold heeft zijn roeping gevonden.
Bron.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:39 schreef Nintex het volgende:
Linkse propaganda
Jongeren stemden juist voor Trump en Wilders is het populairst onder jongeren.
Sla de data er maar op na, Einstein. Veruit de meeste jongeren in de VS stemden op Clinton.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:39 schreef Nintex het volgende:
Linkse propaganda
Jongeren stemden juist voor Trump en Wilders is het populairst onder jongeren.
Ook na het lezen zou ik dat kunnen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Van der Staaij geeft de SGP een heel vriendelijk, sympathiek imago. Mensen die het verkiezingsprogramma en de standpunten niet lezen, zouden er maar zo eens op kunnen stemmen.
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/pvv-populair-onder-jonge-kiezers-jongeren-zijn-angstiger-gewordenquote:
quote:Onderzoeksbureau Kantar vroeg Nederlanders tussen de 18 en 25 jaar naar hun stemvoorkeur. De partij van Geert Wilders blijkt veruit de populairste partij: 21 procent van de jongeren zegt op de PVV te gaan stemmen. Op grote afstand gevolgd door GroenLinks, waar 7 procent op zou stemmen
Vrouwen met stemrechtquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:41 schreef Faux. het volgende:
En daar is de ware aard van de vrouwelijke GroenLinks-stemmer: hij heeft een leuke kop plus nog wat emotionele redenen
Shit ik ben niet eens hoogopgeleid en ik stem links. Wat nu. Toch op Geert?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:42 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Veruit de meeste hoogopgeleiden stemmen links, rechts proleet.
Onderbroekje volquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:42 schreef marcodej het volgende:
Deze gozer gaat kapot van de spanning.
Dat is gewoon zo uitgekozenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
Mooi verschil in het verhaal tussen een rechts stemmer en een links stemmer.
Genoeg competente laagopgeleiden.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Shit ik ben niet eens hoogopgeleid en ik stem links. Wat nu. Toch op Geert?
Vrouwenquote:
Vooruit, het verschil tussen een GL stemmer en een VVD/CDA stemmer.quote:
Dat was zo ergquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit zielig voor die jongen. Plaatsvervangende schaamte
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik twijfel tussen GGD en de Libertarische Partij
Ik vermoed van de aarde.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef KingRoland het volgende:
van waar komt ze van? ik hoop niet uit grunn
Marokko dat zie je tochquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef KingRoland het volgende:
van waar komt ze van? ik hoop niet uit grunn
Misschien gaat Jesse straks wel langs het appartement van Justin op de Damquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vrouwen
Nee maar het soort volk dat naar ''''meetups'''' gaat doet me oprecht aan Beliebers denken. Ze komen voor Jesse en de selfies en de ideeën en kosten boeien niet zoveel.
Tja, maar in NL? Slachtoffers van wiet in Nederland?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Drolflap het volgende:
Drugs slachtofferloos? Nooit in Mexico geweest zeker
Zwolle.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Komt omdat we allebei Zwollenaar zijn.
Vrouwen kunnen vaak niet zonder emoties nadenken. Alles en iedereen is zielig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vrouwen
Nee maar het soort volk dat naar ''''meetups'''' gaat doet me oprecht aan Beliebers denken. Ze komen voor Jesse en de selfies en de ideeën en kosten boeien niet zoveel.
Hallo stadsgenotenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Komt omdat we allebei Zwollenaar zijn.
Niet zonder een meetup te organiserenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien gaat Jesse straks wel langs het appartement van Justin op de Dam
Worden genoeg mensen geliquideerd hierquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tja, maar in NL? Slachtoffers van wiet in Nederland?
Ik stem Postbus51quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik twijfel tussen GGD en de Libertarische Partij
Tyfus lelijkquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dit meisje wel leuk. Libertarians
Er zijn in Nederland inderdaad amper slachtoffers van wiet, het is echter ronduit dom om drugs te zien als een slachtofferloos delictquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tja, maar in NL? Slachtoffers van wiet in Nederland?
De apostrof komt nog uit de tijd dat D66 ergens voor stond.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De apostrof staat al heel lang niet meer in de partijnaam van D66...
Vrouwen zijn oké maar die naïeve kutjes die voor het eerst mogen stemmen en denken dat geld aan de bomen groeitquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak niet zonder emoties nadenken. Alles en iedereen is zielig.
Klopt wel vandaag de dag.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:46 schreef Drolflap het volgende:
Jongeren haken af omdat het over de inhoud gaat? Goed argument Jesse
Het produceren en consumeren van goederen en diensten.quote:
Ja, absoluut. Precies de partij die al jaren zoek. Een realistisch broertje van de PvdA. Links van midden, maar niet naïef over integratie / immigratie en EU.quote:
ow dat mag wel wat minder tochquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het produceren en consumeren van goederen en diensten.
Wat moeten we daar nou mee KingGodlandquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef KingRoland het volgende:
nieuwe generatie denkt dat de GGD een partij is
Gezellig, een mede linkse rakker!quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Precies de partij die al jaren zoek. Een realistisch broertje van de PvdA. Links van midden, maar niet naïef over integratie / immigratie en EU.
De partij staat bij mij 20 procentpunt hoger in de Stemwijzer dan de nummer 2.
Klopt, of dat echter de juiste manier is om politiek te bedrijven is een tweede.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Klopt wel vandaag de dag.Jesse is er groot door geworden.
Onderzoeken of je geen soa hebtquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou mee KingGodland
Sowquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onderzoeken of je geen soa hebt
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elf stemt op Theo Hiddemazie OP vorig topic.
twitter:spectatorindex twitterde op woensdag 08-03-2017 om 00:07:42Americans killed in Iraq, Afghanistan, 9/11 and all terror attacks since 1970: 11,000 Americans killed of opioid overdose in 2015: 33,000 reageer retweet
Wie van de VVD was er gisteren dan?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Waarom mag de VVD al drie dagen achter elkaar hier zitten? Regel eens wat andere partijen..
Wil je uit EU/Euro?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik stem op Jacques Monasch, Nieuwe Wegen.
Overigens is Forum voor Democratie momenteel mijn #2-partij qua voorkeur. Als Nieuwe Wegen er niet was, zou ik op FvD stemmen.
Ze hadden beter bij de Vrijzinnige Partij uit kunnen komen. Die heeft hier namelijk een uitgesproken mening over....quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik stem op Jacques Monasch, Nieuwe Wegen.
Overigens is Forum voor Democratie momenteel mijn #2-partij qua voorkeur. Als Nieuwe Wegen er niet was, zou ik op FvD stemmen.
Rutte, Klaas en?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
De VVD zit voor de vierde keer in vijf dagen aan tafel
Nee maar helaas is dat het anno 2017.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Klopt, of dat echter de juiste manier is om politiek te bedrijven is een tweede.
Ik ben altijd al verstandig geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Elf is eindelijk verstandig geworden.
Wilders:"Geef mijn lieve poesjes een naampjes mensen"quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
De VVD zit voor de vierde keer in vijf dagen aan tafel
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)quote:
Dat je daar van opkijkt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef danos het volgende:
Kijk Roemers is ff afgefikt, Hennis wordt ff afgefikt maar Klaver wordt klaargepepen op tafel.
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)
Deze vraag, omdat FvD je 2e partij was.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)
Hennis wordt niet afgefikt hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef danos het volgende:
Kijk Roemers is ff afgefikt, Hennis wordt ff afgefikt maar Klaver wordt klaargepepen op tafel.
Ik snap dit niet....quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaar het staat toch echt in de OP vriend.
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijkquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
De VS spendeert 3.3% van het BBP aan defensie. Het wereld gemiddelde ligt op 2.3% (2015). De VS is gewoon enorm oorlog geil.
In hun dromen wel, niet in peilingen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?
Militaire industrie complex in de VS is ook gewoon oppermachtig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
De VS spendeert 3.3% van het BBP aan defensie. Het wereld gemiddelde ligt op 2.3% (2015). De VS is gewoon enorm oorlog geil.
Zeker, ik begrijp ook niet waarom dat niet gewoon gedaan wordt. Maar dat de hele NATO op hetzelfde niveau als de VS gaat zitten lijkt me niet wenselijk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:52 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijk
Helaas niet, maar dat is niet zo verwonderlijk als je totaal geen media-aandacht krijgt. Het is helaas niet anders, maar ik stem er wel op.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?
FvD wil er een referendum over, toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze vraag, omdat FvD je 2e partij was.
Hoezo, de USA maakt toch overal oorlog en vijanden, waarom zouden wij de rekening voor hen betalen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:52 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijk
Ik heb deze week toch een beslissing gemaakt om op een partij te stemmen alleen was ik bang voor de reacties, maar liever dat iedereen mij uitlacht en dat ik er content mee ben dan dat ik stem op iets omdat ik bezwijk onder groepsdruk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dat raad ik iedereen aan, trouwens: stem op de partij waarop je wilt stemmen.
Zou kunnen, maar persoonlijk wil Baudet echt eruit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FvD wil er een referendum over, toch?
Met ontwikkelingshulp kun je juist veel militair ingrijpen en vluchtelingenstromen voorkomen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:54 schreef danos het volgende:
Groenlinks investeert liever in gevolgschade dan in de oorzaak
Je gaat op De Burger Beweging stemmen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb deze week toch een beslissing gemaakt om op een partij te stemmen alleen was ik bang voor de reacties, maar liever dat iedereen mij uitlacht en dat ik er content mee ben dan dat ik stem op iets omdat ik bezwijk onder groepsdruk.
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gaat op De Burger Beweging stemmen?
Afgelopen jaren hebben we gezien dat ontwikkelingshulp fantastisch wordt besteed in Afrika...quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met ontwikkelingshulp kun je juist veel militair ingrijpen en vluchtelingenstromen voorkomen.
Partij voor de Dieren. Was eerst altijd een type die hardop moest lachen om de partij maar ik ben het op veel punten wel met ze eens en ze kwamen elke keer als #1 bij de stemwijzer. Ben ook van plan om lid te worden van de jongerenvereniging.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar wel op dan? Of wil je dat niet zeggen?
Dacht dat het modaal inkomen 150.000 euro wasquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Eva is volgens mij ook niet al te slim...
Gewoon niet doen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren. Was eerst altijd een type die hardop moest lachen om de partij maar ik ben het op veel punten wel met ze eens en ze kwamen elke keer als #1 bij de stemwijzer. Ben ook van plan om lid te worden van de jongerenvereniging.
Niks om je voor te schamen. Ik heb verschillende mensen op Facebook die heel duidelijk laten merken dat ze daar op stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren. Was eerst altijd een type die hardop moest lachen om de partij maar ik ben het op veel punten wel met ze eens en ze kwamen elke keer als #1 bij de stemwijzer. Ben ook van plan om lid te worden van de jongerenvereniging.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Stabiel het volgende:
Hoe wil je weten wat je laatste 18 jaar van je leven is?
* vraag voor een vriend
Nou ja, mensen vinden het raar omdat ik zoveel vlees eet, alsof alleen mensen die vega zijn erop stemmen...quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Ik heb verschillende mensen op Facebook die heel duidelijk laten merken dat ze daar op stemmen.
Niks mis met Partij voor de Dieren.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |