Worden genoeg mensen geliquideerd hierquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tja, maar in NL? Slachtoffers van wiet in Nederland?
Ik stem Postbus51quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik twijfel tussen GGD en de Libertarische Partij
Tyfus lelijkquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dit meisje wel leuk. Libertarians
Er zijn in Nederland inderdaad amper slachtoffers van wiet, het is echter ronduit dom om drugs te zien als een slachtofferloos delictquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Tja, maar in NL? Slachtoffers van wiet in Nederland?
De apostrof komt nog uit de tijd dat D66 ergens voor stond.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De apostrof staat al heel lang niet meer in de partijnaam van D66...
Vrouwen zijn oké maar die naïeve kutjes die voor het eerst mogen stemmen en denken dat geld aan de bomen groeitquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak niet zonder emoties nadenken. Alles en iedereen is zielig.
Klopt wel vandaag de dag.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:46 schreef Drolflap het volgende:
Jongeren haken af omdat het over de inhoud gaat? Goed argument Jesse
Het produceren en consumeren van goederen en diensten.quote:
Ja, absoluut. Precies de partij die al jaren zoek. Een realistisch broertje van de PvdA. Links van midden, maar niet naïef over integratie / immigratie en EU.quote:
ow dat mag wel wat minder tochquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het produceren en consumeren van goederen en diensten.
Wat moeten we daar nou mee KingGodlandquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef KingRoland het volgende:
nieuwe generatie denkt dat de GGD een partij is
Gezellig, een mede linkse rakker!quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Precies de partij die al jaren zoek. Een realistisch broertje van de PvdA. Links van midden, maar niet naïef over integratie / immigratie en EU.
De partij staat bij mij 20 procentpunt hoger in de Stemwijzer dan de nummer 2.
Klopt, of dat echter de juiste manier is om politiek te bedrijven is een tweede.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Klopt wel vandaag de dag.Jesse is er groot door geworden.
Onderzoeken of je geen soa hebtquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou mee KingGodland
Sowquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onderzoeken of je geen soa hebt
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elf stemt op Theo Hiddemazie OP vorig topic.
twitter:spectatorindex twitterde op woensdag 08-03-2017 om 00:07:42Americans killed in Iraq, Afghanistan, 9/11 and all terror attacks since 1970: 11,000 Americans killed of opioid overdose in 2015: 33,000 reageer retweet
Wie van de VVD was er gisteren dan?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Waarom mag de VVD al drie dagen achter elkaar hier zitten? Regel eens wat andere partijen..
Wil je uit EU/Euro?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik stem op Jacques Monasch, Nieuwe Wegen.
Overigens is Forum voor Democratie momenteel mijn #2-partij qua voorkeur. Als Nieuwe Wegen er niet was, zou ik op FvD stemmen.
Ze hadden beter bij de Vrijzinnige Partij uit kunnen komen. Die heeft hier namelijk een uitgesproken mening over....quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik stem op Jacques Monasch, Nieuwe Wegen.
Overigens is Forum voor Democratie momenteel mijn #2-partij qua voorkeur. Als Nieuwe Wegen er niet was, zou ik op FvD stemmen.
Rutte, Klaas en?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
De VVD zit voor de vierde keer in vijf dagen aan tafel
Nee maar helaas is dat het anno 2017.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Klopt, of dat echter de juiste manier is om politiek te bedrijven is een tweede.
Ik ben altijd al verstandig geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Elf is eindelijk verstandig geworden.
Wilders:"Geef mijn lieve poesjes een naampjes mensen"quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
De VVD zit voor de vierde keer in vijf dagen aan tafel
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)quote:
Dat je daar van opkijkt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef danos het volgende:
Kijk Roemers is ff afgefikt, Hennis wordt ff afgefikt maar Klaver wordt klaargepepen op tafel.
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)
Deze vraag, omdat FvD je 2e partij was.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)
Hennis wordt niet afgefikt hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef danos het volgende:
Kijk Roemers is ff afgefikt, Hennis wordt ff afgefikt maar Klaver wordt klaargepepen op tafel.
Ik snap dit niet....quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaar het staat toch echt in de OP vriend.
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijkquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
De VS spendeert 3.3% van het BBP aan defensie. Het wereld gemiddelde ligt op 2.3% (2015). De VS is gewoon enorm oorlog geil.
In hun dromen wel, niet in peilingen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?
Militaire industrie complex in de VS is ook gewoon oppermachtig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
De VS spendeert 3.3% van het BBP aan defensie. Het wereld gemiddelde ligt op 2.3% (2015). De VS is gewoon enorm oorlog geil.
Zeker, ik begrijp ook niet waarom dat niet gewoon gedaan wordt. Maar dat de hele NATO op hetzelfde niveau als de VS gaat zitten lijkt me niet wenselijk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:52 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |