Onderbroekje volquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:42 schreef marcodej het volgende:
Deze gozer gaat kapot van de spanning.
Dat is gewoon zo uitgekozenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
Mooi verschil in het verhaal tussen een rechts stemmer en een links stemmer.
Genoeg competente laagopgeleiden.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Shit ik ben niet eens hoogopgeleid en ik stem links. Wat nu. Toch op Geert?
Vrouwenquote:
Vooruit, het verschil tussen een GL stemmer en een VVD/CDA stemmer.quote:
Dat was zo ergquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit zielig voor die jongen. Plaatsvervangende schaamte
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik twijfel tussen GGD en de Libertarische Partij
Ik vermoed van de aarde.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef KingRoland het volgende:
van waar komt ze van? ik hoop niet uit grunn
Marokko dat zie je tochquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef KingRoland het volgende:
van waar komt ze van? ik hoop niet uit grunn
Misschien gaat Jesse straks wel langs het appartement van Justin op de Damquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vrouwen
Nee maar het soort volk dat naar ''''meetups'''' gaat doet me oprecht aan Beliebers denken. Ze komen voor Jesse en de selfies en de ideeën en kosten boeien niet zoveel.
Tja, maar in NL? Slachtoffers van wiet in Nederland?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Drolflap het volgende:
Drugs slachtofferloos? Nooit in Mexico geweest zeker
Zwolle.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Komt omdat we allebei Zwollenaar zijn.
Vrouwen kunnen vaak niet zonder emoties nadenken. Alles en iedereen is zielig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vrouwen
Nee maar het soort volk dat naar ''''meetups'''' gaat doet me oprecht aan Beliebers denken. Ze komen voor Jesse en de selfies en de ideeën en kosten boeien niet zoveel.
Hallo stadsgenotenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Komt omdat we allebei Zwollenaar zijn.
Niet zonder een meetup te organiserenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien gaat Jesse straks wel langs het appartement van Justin op de Dam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |