Bron.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:39 schreef Nintex het volgende:
Linkse propaganda
Jongeren stemden juist voor Trump en Wilders is het populairst onder jongeren.
Sla de data er maar op na, Einstein. Veruit de meeste jongeren in de VS stemden op Clinton.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:39 schreef Nintex het volgende:
Linkse propaganda
Jongeren stemden juist voor Trump en Wilders is het populairst onder jongeren.
Ook na het lezen zou ik dat kunnen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Van der Staaij geeft de SGP een heel vriendelijk, sympathiek imago. Mensen die het verkiezingsprogramma en de standpunten niet lezen, zouden er maar zo eens op kunnen stemmen.
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/pvv-populair-onder-jonge-kiezers-jongeren-zijn-angstiger-gewordenquote:
quote:Onderzoeksbureau Kantar vroeg Nederlanders tussen de 18 en 25 jaar naar hun stemvoorkeur. De partij van Geert Wilders blijkt veruit de populairste partij: 21 procent van de jongeren zegt op de PVV te gaan stemmen. Op grote afstand gevolgd door GroenLinks, waar 7 procent op zou stemmen
Vrouwen met stemrechtquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:41 schreef Faux. het volgende:
En daar is de ware aard van de vrouwelijke GroenLinks-stemmer: hij heeft een leuke kop plus nog wat emotionele redenen
Shit ik ben niet eens hoogopgeleid en ik stem links. Wat nu. Toch op Geert?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:42 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Veruit de meeste hoogopgeleiden stemmen links, rechts proleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |