Ook na het lezen zou ik dat kunnen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Van der Staaij geeft de SGP een heel vriendelijk, sympathiek imago. Mensen die het verkiezingsprogramma en de standpunten niet lezen, zouden er maar zo eens op kunnen stemmen.
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/pvv-populair-onder-jonge-kiezers-jongeren-zijn-angstiger-gewordenquote:
quote:Onderzoeksbureau Kantar vroeg Nederlanders tussen de 18 en 25 jaar naar hun stemvoorkeur. De partij van Geert Wilders blijkt veruit de populairste partij: 21 procent van de jongeren zegt op de PVV te gaan stemmen. Op grote afstand gevolgd door GroenLinks, waar 7 procent op zou stemmen
Vrouwen met stemrechtquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:41 schreef Faux. het volgende:
En daar is de ware aard van de vrouwelijke GroenLinks-stemmer: hij heeft een leuke kop plus nog wat emotionele redenen
Shit ik ben niet eens hoogopgeleid en ik stem links. Wat nu. Toch op Geert?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:42 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Veruit de meeste hoogopgeleiden stemmen links, rechts proleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |