Wilders:"Geef mijn lieve poesjes een naampjes mensen"quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
De VVD zit voor de vierde keer in vijf dagen aan tafel
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)quote:
Dat je daar van opkijkt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef danos het volgende:
Kijk Roemers is ff afgefikt, Hennis wordt ff afgefikt maar Klaver wordt klaargepepen op tafel.
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)
Deze vraag, omdat FvD je 2e partij was.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee en dat wil Nieuwe Wegen ook niet. Die pleit voor een nieuw Europees verdrag (cq. verandering aanbrengen in de huidige, ondemocratische situatie)
Hennis wordt niet afgefikt hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef danos het volgende:
Kijk Roemers is ff afgefikt, Hennis wordt ff afgefikt maar Klaver wordt klaargepepen op tafel.
Ik snap dit niet....quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaar het staat toch echt in de OP vriend.
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijkquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
De VS spendeert 3.3% van het BBP aan defensie. Het wereld gemiddelde ligt op 2.3% (2015). De VS is gewoon enorm oorlog geil.
In hun dromen wel, niet in peilingen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?
Militaire industrie complex in de VS is ook gewoon oppermachtig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
De VS spendeert 3.3% van het BBP aan defensie. Het wereld gemiddelde ligt op 2.3% (2015). De VS is gewoon enorm oorlog geil.
Zeker, ik begrijp ook niet waarom dat niet gewoon gedaan wordt. Maar dat de hele NATO op hetzelfde niveau als de VS gaat zitten lijkt me niet wenselijk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:52 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijk
Helaas niet, maar dat is niet zo verwonderlijk als je totaal geen media-aandacht krijgt. Het is helaas niet anders, maar ik stem er wel op.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Staan ze eigenlijk op een zetel in de peilingen?
FvD wil er een referendum over, toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze vraag, omdat FvD je 2e partij was.
Hoezo, de USA maakt toch overal oorlog en vijanden, waarom zouden wij de rekening voor hen betalen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:52 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Echter 2% bijdragen van de EU vragen is heel redelijk
Ik heb deze week toch een beslissing gemaakt om op een partij te stemmen alleen was ik bang voor de reacties, maar liever dat iedereen mij uitlacht en dat ik er content mee ben dan dat ik stem op iets omdat ik bezwijk onder groepsdruk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dat raad ik iedereen aan, trouwens: stem op de partij waarop je wilt stemmen.
Zou kunnen, maar persoonlijk wil Baudet echt eruit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FvD wil er een referendum over, toch?
Met ontwikkelingshulp kun je juist veel militair ingrijpen en vluchtelingenstromen voorkomen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:54 schreef danos het volgende:
Groenlinks investeert liever in gevolgschade dan in de oorzaak
Je gaat op De Burger Beweging stemmen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb deze week toch een beslissing gemaakt om op een partij te stemmen alleen was ik bang voor de reacties, maar liever dat iedereen mij uitlacht en dat ik er content mee ben dan dat ik stem op iets omdat ik bezwijk onder groepsdruk.
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gaat op De Burger Beweging stemmen?
Afgelopen jaren hebben we gezien dat ontwikkelingshulp fantastisch wordt besteed in Afrika...quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met ontwikkelingshulp kun je juist veel militair ingrijpen en vluchtelingenstromen voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |