Zo vreemd vind ik dat niet.. Maar goed, ik ben wat Turkije en beleid daaromtrent betreft allang de draad kwijtquote:Op donderdag 9 maart 2017 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze willen nu toch gewoon dat Erdogan dat referendum wint, wat toch wel gaat gebeuren lijkt me, zelfs als hij eigenlijk niet wint. Al vind ik het op zich wel raar dat tegenstanders van Erdogan hier wel mochten lobbyen.
Om je nieuwe vlooienbal uiteindelijk van een naam te kunnen voorzien?quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie al wat namen doorgestuurd naar poezennamen@gmail.com?
Leef je onder een steen of zo?quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Om je nieuwe vlooienbal uiteindelijk van een naam te kunnen voorzien?
Lul ik volg toch niet alles wat in Nederland gaande is..quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leef je onder een steen of zo?!
Wilders heeft twee nieuwe poezen uit een asiel genomen en geeft het volk de kans om mee te denken voor een naam.
En dan ben ik de lul? Man, man, man wat een landverraad prikt mijn ogen tot tranen toe.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lul ik volg toch niet alles wat in Nederland gaande is..
Ik ben voor glittersterretje. Goeie, krachtige naam.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Een burgerlul..quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ben ik de lul? Man, man, man wat een landverraad prikt mijn ogen tot tranen toe.
dat doet hij middels een Gmail adres? Wat anders van de man die er dagen over deed om fitna te uploadenquote:Op donderdag 9 maart 2017 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:32 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doet hij middels een Gmail adres? Wat anders van de man die er dagen over deed om fitna te uploaden
Die ligt gewoon met de benen in de lucht bij te beunen.. Het is werken óf het land uit, voor die buitenlanders..quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien zit zijn vrouw er wel achter eenzaam als ze moet zijn in deze dagen.
Toch een halve minuut de 0 gehoudenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
VBL / [Live topic Joris van Benthem vs KNVB] Wachten op de start
De spannendste pot van vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |