Het leek een makkelijke loting, maar dat Kopenhagen schijnt nog een lastige ploeg te zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach doe je niks aan, volgende week de return wel om 21:00. Hopelijk is het dan nog spannend
Stug en degelijk vooral, en ervaren. Laat Ajax het daar nou vaak moeilijk tegen te hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek een makkelijke loting, maar dat Kopenhagen schijnt nog een lastige ploeg te zijn.
Boilesen speelt daar, hoe goed kunnen ze dan zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek een makkelijke loting, maar dat Kopenhagen schijnt nog een lastige ploeg te zijn.
Die speelt daar nooit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Boilesen speelt daar, hoe goed kunnen ze dan zijn?
Lekker met popcorn naar het scherm gooien bij een tegengoal.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:39 schreef DonRaja het volgende:
SCH - Fey wordt live uitgezonden in Pathé de Kuip, lijkt me wal geinig om een keer mee te maken.
Zeker, toch een van de lastigste die jullie nog te gaan hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:39 schreef DonRaja het volgende:
SCH - Fey wordt live uitgezonden in Pathé de Kuip, lijkt me wal geinig om een keer mee te maken.
Zijn er zoveel Turken dan in Hengelo, dat een minister daar helemaal naartoe gaat om te lobbyen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Campagnebijeenkomsten Turkse minister in Hengelo en Wehl geschrapt.
Mooi.
In Enschede wel, in ieder geval..quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er zoveel Turken dan in Hengelo, dat een minister daar helemaal naartoe gaat om te lobbyen?
Het is Fey, er zal vast wel weer een lijp fakkels bij zich hebben ofzo...quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker met popcorn naar het scherm gooien bij een tegengoal.
Hele bioscoopdoek in de fikquote:Op donderdag 9 maart 2017 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is Fey, er zal vast wel weer een lijp fakkels bij zich hebben ofzo...
5,6% van 158k, dat vind ik niet echt veel. Turkije heeft 75mln inwoners, het lijkt me dat er in Turkije zelf wel plaatsen zijn waar ze meer Turken kan bereiken.quote:
Oké Hans, dank je..quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In duitsland zijn nou eenmaal veel turkjes.
#AntiTurkije
Volgens mij gaan dit soort bijeenkomsten niet zozeer om bereik, maar meer om fanatisme aan te wakkeren.. Dat gaat veel beter bij kleine clubjes mensen..quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
5,6% van 158k, dat vind ik niet echt veel. Turkije heeft 75mln inwoners, het lijkt me dat er in Turkije zelf wel plaatsen zijn waar ze meer Turken kan bereiken.
Hengelo valt op zich wel mee.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er zoveel Turken dan in Hengelo, dat een minister daar helemaal naartoe gaat om te lobbyen?
Ze willen nu toch gewoon dat Erdogan dat referendum wint, wat toch wel gaat gebeuren lijkt me, zelfs als hij eigenlijk niet wint. Al vind ik het op zich wel raar dat tegenstanders van Erdogan hier wel mochten lobbyen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaan dit soort bijeenkomsten niet zozeer om bereik, maar meer om fanatisme aan te wakkeren.. Dat gaat veel beter bij kleine clubjes mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |