Bedankt Hans.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
als het 4-1 wordt en daarna 5-1 wordt het toch weer spannend.
Even Copa ophalen en dan het eindequote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel prachtig als Barcelona dit wint na Stijn zijn nieuwe tirades over hoe dom mensen wel niet waren als Barcelona nog door zou gaan
Al kan hij het misschien ook nog draaien net als na de heenwedstrijd.
IK \zou maar een beetje rustig aan doen alsik jouw wasquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze post en sig zegt wel genoeg denk ik
Remember Liverpool AC Milan en Bayern München Manchester United. Om over Werder Bremen Anderlecht maar te zwijgen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Barca ligt eruit, u kunt weer overschakelen naar PAUW
~ Zipportal
SOWquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK \zou maar een beetje rustig aan doen alsik jouw was
ik heb vrienden
Oneens.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Suarez is echt zon voetballer waarvan iedereen blij is als hij gestopt is en in de vergetelheid raakt.
Sowquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Doet je toetsenbord het nog?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Frontpage-humor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Suarez is echt zon voetballer waarvan iedereen blij is als hij gestopt is en in de vergetelheid raakt.
Wow. Tips?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Behalve Ajacieden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Opmerkelijk daar waar PSG amper de middenlijn overkwam.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik las genoeg tweets die me hoopvol stemden.
JR en ik voorspelden het ook al einz.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opmerkelijk daar waar PSG amper de middenlijn overkwam.
Oke Luuk de Jong.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
er klopt iets niet aan dit systeem
5 minuten geleden moest barca nog 1 keer scoren
en nu 3
tering eufa
Ik geloofde er ook niet in hoor maar dat staat los van het spelbeeld van toen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JR en ik voorspelden het ook al einz.
Je bent iets op het spoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
en nu 3
tering eufa
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
en nu 3
tering eufa
Ah dit is dus puur om mensen te laten happen, bravo.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
en nu 3
tering eufa
vilhennaquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
en nu 3
tering eufa
Wat een onzinquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:19 schreef Evertjan het volgende:
voetbal verliest als Barca vanavond er uit ligt
thoughts?twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 08-03-2017 om 22:14:33Always hated the away goals rule. Kills so many games. @UEFA time for change? reageer retweet
Dit zegt hij niet als het Real-PSG isquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:19 schreef skysherrif het volgende:
thoughts?twitter:GaryLineker twitterde op woensdag 08-03-2017 om 22:14:33Always hated the away goals rule. Kills so many games. @UEFA time for change? reageer retweet
Muah anders gaan uitploegen helemaal alles dichtgooien.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Dit doe je maar in het serieuze CL topic. Hier praten we over etenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:19 schreef skysherrif het volgende:
als jij niet stil bent laat ik jouw straksquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ah dit is dus puur om mensen te laten happen, bravo.
ideetje voor Marcoquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Misschien moeten we in het vervolg na de heenmatch de doelpunten halveren en de terugmatch enkel met de 6 beste spelers spelen ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
en nu 3
tering eufa
Ik zou er een topic over maken tongquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:20 schreef tong80 het volgende:
In de eerste ronde van de UEFA Cup 1989/90 werd Antwerp uitgeloot tegen Vitosha Sofia. In de heenwedstrijd in Sofia werd 0-0 gelijkgespeeld. De terugwedstrijd op 29 september 1989 in het Bosuilstadion zou dus de beslissing moeten brengen.
Wedstrijdverloop
Na 6 minuten stond het 0-1 voor Vitosha dankzij Georgi Slavtchev, dit was ook de ruststand. 20 minuten voor tijd viel bij Antwerp Franky Dekenne geblesseerd uit, waardoor Antwerp met 10 man overbleef (alle wissels waren opgebruikt). In de tweede helft werd in minuut 83 door Ralf Geilenkirchen de stand in evenwicht bracht. Amper 2 minuten later maakte Georgi Donkov er 1-2, en nog eens 2 minuten later Petar Mihtarski er 1-3 van. Op 3 minuten van het einde stond Antwerp dus voor de haast onmogelijke taak om nog 3 keer te scoren. Door het uitvallen van Franky Dekenne werden echter 6 minuten extra speeltijd gespeeld. Op het einde van de reguliere speeltijd maakte Nico Claesen de aansluitingstreffer. 2 minuten in blessuretijd bracht Claesen de stand weer in evenwicht. 2 minuten voor affluiten maakte Raphaël Quaranta de winnende treffer voor Antwerp.
Antwerp.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:20 schreef tong80 het volgende:
In de eerste ronde van de UEFA Cup 1989/90 werd Antwerp uitgeloot tegen Vitosha Sofia. In de heenwedstrijd in Sofia werd 0-0 gelijkgespeeld. De terugwedstrijd op 29 september 1989 in het Bosuilstadion zou dus de beslissing moeten brengen.
Wedstrijdverloop
Na 6 minuten stond het 0-1 voor Vitosha dankzij Georgi Slavtchev, dit was ook de ruststand. 20 minuten voor tijd viel bij Antwerp Franky Dekenne geblesseerd uit, waardoor Antwerp met 10 man overbleef (alle wissels waren opgebruikt). In de tweede helft werd in minuut 83 door Ralf Geilenkirchen de stand in evenwicht bracht. Amper 2 minuten later maakte Georgi Donkov er 1-2, en nog eens 2 minuten later Petar Mihtarski er 1-3 van. Op 3 minuten van het einde stond Antwerp dus voor de haast onmogelijke taak om nog 3 keer te scoren. Door het uitvallen van Franky Dekenne werden echter 6 minuten extra speeltijd gespeeld. Op het einde van de reguliere speeltijd maakte Nico Claesen de aansluitingstreffer. 2 minuten in blessuretijd bracht Claesen de stand weer in evenwicht. 2 minuten voor affluiten maakte Raphaël Quaranta de winnende treffer voor Antwerp.
sowww KOEKOEKquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit doe je maar in het serieuze CL topic. Hier praten we over eten
Een nationale feestdag in zijn naam organiseren?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als jij niet stil bent laat ik jouw straks
[ afbeelding ]
TIS GEBEURDquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Antwerp.Is nog een stukje van met Erik van Looy.
Morgen in het anekdotestopic.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over maken tong.
hey Marco jij ook hier?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Misschien moeten we in het vervolg na de heenmatch de doelpunten halveren en de terugmatch enkel met de 6 beste spelers spelen ?
Dankje!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowww KOEKOEK
ik vind jou best wel in vorm vandaag.
Straks word ik net als deze manquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als jij niet stil bent laat ik jouw straks
[ afbeelding ]
Historisch. Alles kan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Antwerp.Is nog een stukje van met Erik van Looy.
Stoer!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kan ik geen 'slotje graag' roepen.
Ontbijtkoek is altijd zo kleverig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Straks word ik net als deze man
[ afbeelding ]
Miljonair door ontbijtkoek!
Ja smerigquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek is altijd zo kleverig.
Alsof ik er anders aandacht aan besteed.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kan ik geen 'slotje graag' roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |