Bedankt Hans.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
als het 4-1 wordt en daarna 5-1 wordt het toch weer spannend.
Even Copa ophalen en dan het eindequote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel prachtig als Barcelona dit wint na Stijn zijn nieuwe tirades over hoe dom mensen wel niet waren als Barcelona nog door zou gaan
Al kan hij het misschien ook nog draaien net als na de heenwedstrijd.
IK \zou maar een beetje rustig aan doen alsik jouw wasquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze post en sig zegt wel genoeg denk ik
Remember Liverpool AC Milan en Bayern München Manchester United. Om over Werder Bremen Anderlecht maar te zwijgen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Barca ligt eruit, u kunt weer overschakelen naar PAUW
~ Zipportal
SOWquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK \zou maar een beetje rustig aan doen alsik jouw was
ik heb vrienden
Oneens.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Suarez is echt zon voetballer waarvan iedereen blij is als hij gestopt is en in de vergetelheid raakt.
Sowquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Doet je toetsenbord het nog?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Frontpage-humor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Suarez is echt zon voetballer waarvan iedereen blij is als hij gestopt is en in de vergetelheid raakt.
Wow. Tips?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb vrienden
Behalve Ajacieden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Opmerkelijk daar waar PSG amper de middenlijn overkwam.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik las genoeg tweets die me hoopvol stemden.
JR en ik voorspelden het ook al einz.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opmerkelijk daar waar PSG amper de middenlijn overkwam.
Oke Luuk de Jong.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
er klopt iets niet aan dit systeem
5 minuten geleden moest barca nog 1 keer scoren
en nu 3
tering eufa
Ik geloofde er ook niet in hoor maar dat staat los van het spelbeeld van toen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
JR en ik voorspelden het ook al einz.
Je bent iets op het spoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
er klopt iets niet aan dit systeem
5 minuten geleden moest barca nog 1 keer scoren
en nu 3
tering eufa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |