abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169352940
Ik heb het woord Nederland even in de topictitel gezet, zodat duidelijk is dat we het hier niet hebben over een bananenrepubliek ver weg, maar over ons eigen land en over de verkiezingen die hier volgende week plaatsvinden.

quote:
Zaanse lijsttrekker VDP vermoordde ex-schoonzus met 61 messteken
Burhan Gökalp, oprichter en leider van Vrije Democratische Partij (VDP), blijkt in 1989 zijn ex-schoonzus te hebben vermoord. Hij werd daar in 1990 voor veroordeeld.

Gökalp bracht zijn slachtoffer met 61 messteken om het leven nadat deze zijn broer had verlaten, meldt het Noordhollands Dagblad. Omdat hij 'enigszins ontoerekeningsvatbaar' werd verklaard, werd hem een gevangenisstraf van zes jaar opgelegd.

Geschikt
De Zaanse politicus ontkent zijn veroordeling niet, schrijft de krant. "Ik heb hier helemaal geen reactie op. Ik ben geschikt als politicus", stelt hij. Volgens hem zijn blanke mensen er gewoon 'happig' op om hem te veroordelen. "Niemand is perfect", besluit hij het stuk in het dagblad.
Burhan Gökalp kwam eerder in het nieuws wegens discriminerende uitspraken jegens homo's en Joden.

De leider van de Vrije Democratische Partij werd na de controverse gearresteerd na veel klachten over de discriminerende teksten in het programma van de partij.
Bron: http://www.nhnieuws.nl/ni(...)zus-met-61-messteken

Dit stuk stront doet volgende week in twee kieskringen (Den Helder en Den Haag) mee aan de Tweede Kamerverkiezingen. Ik denk dat we hiermee een unicum hebben in de Nederlandse politiek: een veroordeeld moordenaar die lijsttrekker is van een partij die meedoet aan de Tweede Kamerverkiezingen.

De discriminerende standpunten van dit zieke figuur zou je nog onder het kopje "recht op vrije meningsuiting" kunnen scharen, maar moord? Zullen we in dit land onmiddellijk gaan zorgen voor regelgeving die maakt dat veroordeelde moordenaars levenslang hun passieve kiesrecht verliezen?
pi_169352951
Echt een enge man dit.
(she/her)
pi_169352989
Ik denk dat niemand zijn partij durft te verlaten...
61 keer is niet niks.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169352993
Dat dit kan in Nederland!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169352994
Prachtig hoe hij - zonder het waarschijnlijk zelf door te hebben - discrimineert.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:04 #6
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_169353011
quote:
"Niemand is perfect", besluit hij het stuk in het dagblad.
Daar heeft ie een punt natuurlijk.

MAAR DE NORMALE MENS VERMOORDT NIET EEN ANDER, GEITENNEUKER DIE JE BENT.

Of zo.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 15:52:10 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169353043
Nog een AKP-filiaal zeker?
pi_169353083
Als deze man bekender zou zijn, zou het een geduchte concurrent zijn voor de lieden van Denk.

Kuzu en Öztürk hebben praatjes, terwijl deze man de daad bij het woord voegt.
pi_169353089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:50 schreef Worteltjestaart het volgende:

MAAR DE NORMALE MENS VERMOORDT NIET EEN ANDER, GEITENNEUKER DIE JE BENT.

Of zo.
Ach kom een beetje inlevingsvermogen mag best wel.

De 1 rookt en de ander steekt een mes 61 keer in zijn ex schoonzus, niemand is perfect -O-
  dinsdag 7 maart 2017 @ 15:55:04 #10
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169353100
Het wachten is op Volkert die samen met Mohammed Bouyeri een politieke partij begint.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_169353107
Voor het eerst dat ik van deze partij hoor maar hun programma is wel om van te genieten:
https://deverkiezingswijz(...)-A4-Afmeting-002.pdf

Het is toch wel prachtig dat het in onze democratie mogelijk is voor zulke partijen en mensen om met verkiezingen mee te doen. Ik zou ook niet weten waarom deze man zijn kiesrecht kwijt moet raken.
pi_169353215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:48 schreef schommelstoel het volgende:
Ik denk dat niemand zijn partij durft te verlaten...
61 keer is niet niks.
Volgens mij durfde al niemand lid te worden. Meneer is lijsttrekker en tevens enig verkiesbaar lid.

www.kiesraad.nl/binaries/(...)nummering_TK2017.pdf (pagina 400)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:03:34 #13
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_169353250
Lijstmessetrekker.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_169353289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:55 schreef Wespensteek het volgende:
Het is toch wel prachtig dat het in onze democratie mogelijk is voor zulke partijen en mensen om met verkiezingen mee te doen. Ik zou ook niet weten waarom deze man zijn kiesrecht kwijt moet raken.
Omdat het vergrijp moord ernstig genoeg is om nooit een bestuurlijke of volksvertegenwoordigende functie te mogen vervullen?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:09:30 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169353330
quote:
Voor het eerst dat ik van deze partij hoor maar hun programma is wel om van te genieten:

quote:
36. Bescherming van rechten Poolse en Bulgaarse burgers in Nederland.
Ik weet al op wie ik ga stemmen _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169353338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Omdat het vergrijp moord ernstig genoeg is om nooit een bestuurlijke of volksvertegenwoordigende functie te mogen vervullen?
Je stelt een vraag als antwoord, maar ik zou niet weten waarom dat zo zou zijn. Kiezers moeten dat zelf maar beoordelen daar zijn verkiezingen voor.
pi_169353339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:09 schreef Dven het volgende:

[..]

[..]

Op wie dan? :)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:10:50 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169353345
Niet alleen moordenaars. Wat mij betreft ben je bij elk misdrijf gewoon minimaal 5 jaar en maximaal levenslang niet meer te verkiezen
Laffe huichelaar
pi_169353383
quote:

[..]

[..]

Verlaging pensioenleeftijd naar 56 (punt 63) is ook wel aardig. Punt 20 en punt 35 is in tegenspraak met elkaar. Punt 56 verplichte belasting inning van sociale media is wel erg vreemd.
pi_169353400
Na 6 jaar weer vrij?
pi_169353420
Met soft drugs in basispakket zorg zou ik wel snel door mijn eigen risico heen zijn.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:16:40 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169353429
quote:

Hij heeft normaliter zijn kiesrecht al eens verloren en ook weer herwonnen. Maar het is duidelijk dat de extremistjes, weinig verrassend, meer dan dat willen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:17:22 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169353445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Verlaging pensioenleeftijd naar 56 (punt 63) is ook wel aardig. Punt 20 en punt 35 is in tegenspraak met elkaar. Punt 56 verplichte belasting inning van sociale media is wel erg vreemd.
De aanwezige schrijf- en stijlfouten maken het vervolgens volledig af _O_
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:17:41 #24
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_169353454
Wat een gejank hier allemaal om niks.

Wel heel veel eer voor die man om hiervoor de wetgeving aan te passen. Of gaat het om al die schuimbekken te pleasen die hier over elkaar heen tuimelen om schande te spreken?

De kiezer kan prima zelf de keuze maken.
pi_169353459
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:16 schreef Chewie het volgende:
Met soft drugs in basispakket zorg zou ik wel snel door mijn eigen risico heen zijn.
Ja die is ook leuk, ik ben benieuwd welke dokter het gaat voorschrijven.
pi_169353460
quote:

[..]

[..]

bulgaarse burgers in nederland, niet nederlandse burgers in bulgarije ;)
Godver, zin in burgers gelijk.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:18:42 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169353471
Een moordenaar voor altijd het kiesrecht willen ontnemen maar vervolgens wel janken over de afbrokkelende democratie. Classic :D _O_
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:19:41 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169353496
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

bulgaarse burgers in nederland, niet nederlandse burgers in bulgarije ;)
Godver, zin in burgers gelijk.
Ja maar dankzij alle Bulgaren die ik naar NL stuur om toeslagen aan te vragen kan ik hier mijn riante villa betalen. Hoe meer zij beschermd worden, hoe beter voor mij.

+1 voor burgers
pi_169353521
quote:

quote:
14. Verlaging van de hypotheek.
Gaat dit over zijn eigen Hypotheek?

quote:
16. verlaging van de rente
Welke rente? Die op de spaarrekening?

quote:
31. Meer geld voor zorg bejaarden zorghuizen
Zijn dit oude zorghuizen die toe zijn aan een renovatie?

quote:
43. Geen verbod alle Nederlandse producten in het buitenland
????

quote:
50. Stem recht aan alle Nederlandse Nederlandse burgers zonder Nederlandse Nationaliteit
Wat maakt een Nederlandse burger dan Nederlands?

Zo maar een selectie. #vragenvragenvragen...

Daarnaast lijkt de partij ook tegen het gebruik van lidwoorden en voor het onnodig gebruik van spaties te zijn.
pi_169353750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Na 6 jaar weer vrij?
Als het een vrouw was geweest die een man had vermoord, had ze zonder pardon 20 jaar of langer vastgezeten. Zo werkt dat daar in die landen.
pi_169353767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als het een vrouw was geweest die een man had vermoord, had ze zonder pardon 20 jaar of langer vastgezeten. Zo werkt dat daar in die landen.
Niet volledig toerekeningsvatbaar maar dan wel lijsttrekker van een politieke partij :P
pi_169353788
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:17 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een gejank hier allemaal om niks.

Wel heel veel eer voor die man om hiervoor de wetgeving aan te passen. Of gaat het om al die schuimbekken te pleasen die hier over elkaar heen tuimelen om schande te spreken?

Het gaat hier om principes die we als democratische rechtsstaat moeten hebben. Het lijkt me een heel gezond en verstandig principe dat veroordeelde moordenaars niet kunnen opgaan voor het lidmaatschap van de Tweede Kamer, Provinciale Staten of de gemeenteraad.

In tal van beroepen kom je niet aan de bak zonder verklaring van goed gedrag. Waarom zou dat voor de politiek anders moeten zijn?
pi_169353820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:18 schreef Dven het volgende:
Een moordenaar voor altijd het kiesrecht willen ontnemen maar vervolgens wel janken over de afbrokkelende democratie. Classic :D _O_
Het passieve kiesrecht (het recht om jezelf verkiesbaar te stellen), niet het actieve kiesrecht. Ik vind dat de democratie juist afbrokkelt als we zulke mensen toelaten op kieslijsten en als we nergens ethische grenzen stellen aan kandidaat-politici.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:40:35 #34
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_169353847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat hier om principes die we als democratische rechtsstaat moeten hebben. Het lijkt me een heel gezond en verstandig principe dat veroordeelde moordenaars niet kunnen opgaan voor het lidmaatschap van de Tweede Kamer, Provinciale Staten of de gemeenteraad.

In tal van beroepen kom je niet aan de bak zonder verklaring van goed gedrag. Waarom zou dat voor de politiek anders moeten zijn?
Ik vind het principe dat hij zijn straf heeft uitgezeten en iedereen een kans moet krijgen in een democratie belangrijker.
En los daarvan, waar gaat het nou eigenlijk over? Het is niet zo dat dit elke verkiezingen aan de orde van de dag is. Ik vind het allemaal maar hijgerig en bovenal een bijzaak.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:45:00 #35
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169353908
Waarom zouden we die man zijn kiesrecht afpakken? Is het niet aan de kiezer om te beslissen of deze figuur nog geschikt is voor om een politiek ambt te bekleden?
pi_169353923
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]
Omdat dat gekozen beroepen zijn. Als er een heleboel mensen op een moordenaar willen stemmen moeten ze in principe vrij zijn dat te doen.

Disclaimer: ik verwacht niet dat deze man veel stemmen gaat scoren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169353941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is de kern van het verhaal.

Of je bent als land democratisch, of je bent het niet.

Op voorhand allemaal mensen/partijen uitsluiten is uiterst ondemocratisch.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:48:23 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169353970
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waarom zouden we die man zijn kiesrecht afpakken? Is het niet aan de kiezer om te beslissen of deze figuur nog geschikt is voor om een politiek ambt te bekleden?
Krijgen we straks van die Amerikaanse toestanden, waarin het privé-leven van kandidaten meer uitgemeten wordt dan de politiek die de kandidaat voordraagt. Brr :{
pi_169353989
Het lijkt me nogal een goede zaak dat mensen niet hun passief stemrecht ontnomen kan worden omwille van een strafblad.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_169353996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In welk land was het dan?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:50:49 #41
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169354022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Krijgen we straks van die Amerikaanse toestanden, waarin het privé-leven van kandidaten meer uitgemeten wordt dan de politiek die de kandidaat voordraagt. Brr :{
Krijgen we straks Noord-Koreaanse praktijken, waar partijen eerst even goedgekeurd moeten woorden door het volk (lees: het PVV-politbureau) voordat ze mee mogen doen aan verkiezingen.
pi_169354056
Hij moet gewoon in zijn verkiezingsprogramma zetten dat moord met terugwerkende kracht legaal moet worden. Is dat probleem ook weer opgelost ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:54:50 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169354114
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De kern van het topic wordt door die reactie heel mooie blootgelegd. Het gaat niet zo zeer om het feit dat het een moordenaar is. Het gaat om het feit dat het een moordenaar van Turkse komaf is.

Yasmin geeft als reactie op de op 'na 6 jaar vrij?' en TS begint te roeptoeteren over ' die landen'.

Ehhh???? Het gaat hier enkel over Nederland toch?!?
pi_169354276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het had in principe ook onopgemerkt kunnen blijven. Ik verwijs naar wat ik heb gezegd over beroepen waarvoor een Verklaring omtrent Goed Gedrag voor nodig is. We regelen ook wettelijk dat veroordeelde pedofielen niet als begeleider in een kinderdagverblijf mogen werken. En we regelen zelfs dat een advocaat die zich niet aan de regels van de beroepsgroep houdt een beroepsverbod krijgt (Moszcowicz). Waarom zouden we dan wél toestaan dat veroordeelde moordenaars in de Tweede Kamer belanden?
pi_169354295
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:49 schreef nostra het volgende:
Het lijkt me nogal een goede zaak dat mensen niet hun passief stemrecht ontnomen kan worden omwille van een strafblad.
Een strafblad hebben is van een andere orde dan een moordenaar zijn.
pi_169354317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een strafblad hebben is van een andere orde dan een moordenaar zijn.
Waar ben je bang voor?

Onze media weten zo'n vent prima uit te lichten. De kiezer mag vervolgens een keus maken.
pi_169354454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het had in principe ook onopgemerkt kunnen blijven. Ik verwijs naar wat ik heb gezegd over beroepen waarvoor een Verklaring omtrent Goed Gedrag voor nodig is. We regelen ook wettelijk dat veroordeelde pedofielen niet als begeleider in een kinderdagverblijf mogen werken. En we regelen zelfs dat een advocaat die zich niet aan de regels van de beroepsgroep houdt een beroepsverbod krijgt (Moszcowicz). Waarom zouden we dan wél toestaan dat veroordeelde moordenaars in de Tweede Kamer belanden?
Mogelijk zit er nu een moordenaar in de kamer die nog niet gepakt is, het beleid wordt er niet anders van.
pi_169354456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die veroordeling in Turkije was, maar dat is niet juist. Het blijkt in Nederland te zijn. Verbaast me nog steeds niks, gezien de naïviteit in onze rechtsspraak. Een gruwelmoord plegen en dan wegkomen met 6 jaar cel.... - ronduit verbijsterend.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:11:46 #49
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169354461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Omdat we mensen niet nog een straf geven nadat ze al gestraft zijn voor hun misdaad.

Betere vraag: waarom stellen we een VOG verplicht voor bepaalde beroepen? Waarom laten we werkgevers niet zelf bepalen of ze iemand in dienst willen nemen, ongeacht diens verleden? Wie ben jij om voor anderen te bepalen wat ze wel en niet oké moeten vinden?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:12:24 #50
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_169354487
Als hij al zijn tegenstanders 61 keer steekt komt hij uiteindelijk wel in de Tweede Kamer.
Bedankt Hans.
pi_169354540
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:54 schreef Dven het volgende:
De kern van het topic wordt door die reactie heel mooie blootgelegd. Het gaat niet zo zeer om het feit dat het een moordenaar is. Het gaat om het feit dat het een moordenaar van Turkse komaf is.
Het gaat er helemaal niet om dat die man van Turkse komaf is. Als was gebleken dat - weet ik veel - lijsttrekker Ad Vlems van De Burger Beweging een veroordeeld moordenaar was, was ik net zo verontwaardigd geweest.

Het verschil is hooguit nog deze dat Gökalp ook nog eens anderen de maat neemt en discriminerende taal uitkraamt. Hij heeft over alles en iedereen een mening, terwijl hij zelf een gruwelijke moord heeft gepleegd. Dan moet je gewoon echt heel dringend een paar toontjes lager gaan zingen.

Stuk stront dat het is.
pi_169354555
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar ben je bang voor?

Onze media weten zo'n vent prima uit te lichten. De kiezer mag vervolgens een keus maken.
Ik ben nergens bang voor; deze man heeft geen schijn van kans op een zetel. Het gaat hier om het principe.
pi_169354597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Mogelijk zit er nu een moordenaar in de kamer die nog niet gepakt is, het beleid wordt er niet anders van.
Ik zou er een warm voorstander van zijn dat we veroordeelde criminelen (vanaf een bepaalde strafmaat) niet in de Tweede Kamer toelaten. En dat geldt zeker voor veroordeelde moordenaars. Onder geen beding moet zo'n iemand in de Tweede Kamer kunnen terechtkomen. En wanneer dit pas aan het licht komt terwijl het Kamerlid er al zit, dan moet deze persoon onmiddellijk uit de Tweede Kamer worden gezet.
pi_169354619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Omdat we mensen niet nog een straf geven nadat ze al gestraft zijn voor hun misdaad.

Betere vraag: waarom stellen we een VOG verplicht voor bepaalde beroepen? Waarom laten we werkgevers niet zelf bepalen of ze iemand in dienst willen nemen, ongeacht diens verleden? Wie ben jij om voor anderen te bepalen wat ze wel en niet oké moeten vinden?
Levenslange afname van het passief kiesrecht moet gewoon onderdeel zijn van de straf die wordt opgelegd aan moordenaars, heel simpel. Dat zou net zo vanzelfsprekend moeten zijn als een blinde die niet kan gaan autorijden.
pi_169354720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Levenslange afname van het passief kiesrecht moet gewoon onderdeel zijn van de straf die wordt opgelegd aan moordenaars, heel simpel. Dat zou net zo vanzelfsprekend moeten zijn als een blinde die niet kan gaan autorijden.
Een blinde kan niets zien, nogal onhandig bij het autorijden.

Een moordenaar, zou prima verstandige dingen kunnen doen. Dus een goed politicus kunnen zijn. Dat is aan de kiezer om te beoordelen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:25:58 #56
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169354735
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, ik ken je standpunt. Geef nu eens een argument voor je standpunt.
pi_169354791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, ik ken je standpunt. Geef nu eens een argument voor je standpunt.
In andere beroepen worden ook eisen gesteld aan het gedrag van mensen. Voor het imago van de politiek is het van groot belang dat er geen veroordeelde criminelen rondlopen. Volksvertegenwoordiger is een belangrijk en eervol ambt. Dat hoort niet te worden bekleed door iemand die in staat is gebleken om het ergst denkbare misdrijf te plegen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:33:42 #58
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_169354854
Is al bekend of de dader een lichtgetinte moslim is?
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:35:25 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169354884
Tijd om dit draadje te ontvolgen. Verder dan roepen dat iemand die het ergste soort misdaad begaan heeft geen politiek zou mogen bedrijven komen we immers niet.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:42:11 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169354996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In andere beroepen worden ook eisen gesteld aan het gedrag van mensen.
Eisen die gesteld worden door de werkgever. In dit geval het volk. Hoe kan die beter bepalen of iemand aan hun eisen voldoet, dan door te stemmen?
quote:
Voor het imago van de politiek is het van groot belang dat er geen veroordeelde criminelen rondlopen. Volksvertegenwoordiger is een belangrijk en eervol ambt. Dat hoort niet te worden bekleed door iemand die in staat is gebleken om het ergst denkbare misdrijf te plegen.
Dat vind jij. Laat mensen zelf bepalen of ze dat ook vinden. Bijvoorbeeld door niet hun stem uit te brengen op zo'n persoon.

Je hele argumentatie komt neer op: "Ik vind dat deze persoon niet geschikt is voor de politiek, dus moet het voor hem verboden worden." Als we iedereen moeten gaan weren die door een ander niet geschikt wordt bevonden voor de politiek, wordt het erg rustig op het Binnenhof.
pi_169355032
Lekker man, beetje eerwraak plegen en toeteren in je Mercedes.
Je voelt bijna hoe hij onderdrukt wordt door de blanke overheerser.
pi_169355198
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Eisen die gesteld worden door de werkgever. In dit geval het volk. Hoe kan die beter bepalen of iemand aan hun eisen voldoet, dan door te stemmen?
Als je als bevolking vindt dat veroordeelde moordenaars niet in de Tweede Kamer moeten kunnen komen, dan zorg je gewoon dat politici wetgeving maken die dat verhindert.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Dat vind jij. Laat mensen zelf bepalen of ze dat ook vinden. Bijvoorbeeld door niet hun stem uit te brengen op zo'n persoon.

Je hele argumentatie komt neer op: "Ik vind dat deze persoon niet geschikt is voor de politiek, dus moet het voor hem verboden worden." Als we iedereen moeten gaan weren die door een ander niet geschikt wordt bevonden voor de politiek, wordt het erg rustig op het Binnenhof.
Het heeft niks te maken met wel of niet geschikt zijn, het heeft te maken met het beschermen van de functie en de bijbehorende statuur. En het is ook gewoon een principekwestie; moordenaars horen niet in de Tweede Kamer thuis. Voeg daar nog bij wat ik zei over eisen die in andere beroepsgroepen worden gesteld.

Ik moest zelfs een Verklaring Omtrent Gedrag inleveren toen ik ooit een bijbaantje als postbode kreeg. Aan een postbode worden eisen gesteld en dan zou een moordenaar zomaar de Tweede Kamer in kunnen? Ik ben er echt fel op tegen.
pi_169355234
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:14 schreef Elfletterig het volgende:

Stuk stront dat het is.
Met dit ben ik het eens, niet dat zo iemand zich niet verkiesbaar zou mogen stellen. Hij is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten, dat deze straf te laag was en dat die man wat mij betreft ook nog wel TBS had mogen krijgen doet er voor deze discussie niet zoveel toe.

Zou Wilders gezien jouw standpunt hierover wel mee mogen doen?

In 2010 zaten er trouwens ook al 7 personen in de tweede kamer met een veroordeling, 5x PVV, 1x SP en 1 x VVD (van rijden onder invloed tot valsheid in geschrifte), ok niet helemaal vergelijkbaar met moord maar het gaat wel om veroordelingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2017 17:59:10 ]
pi_169355245
Vrij lage straf heeft-ie gekregen destijds dan.
61 messteken en dan hup na wat is het 4 jaar met aftrek weer evenzo gezellig buiten de poort? Geen TBS of iets?
I´m back.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 18:03:14 #65
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169355300
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je als bevolking vindt dat veroordeelde moordenaars niet in de Tweede Kamer moeten kunnen komen, dan zorg je gewoon dat politici wetgeving maken die dat verhindert.
Waarom zou je? Dan ontneem je een boel mensen hun democratische vrijheid, alleen omdat jij iets niet vindt kunnen. Opnieuw: kijk nou eens verder dan je eigen mening.
quote:
[..]

Het heeft niks te maken met wel of niet geschikt zijn, het heeft te maken met het beschermen van de functie en de bijbehorende statuur. En het is ook gewoon een principekwestie; moordenaars horen niet in de Tweede Kamer thuis.
Dat vind jij. Waarom zouden mensen hun democratisch recht moeten inleveren omdat jij iets ongepast vindt?
quote:
Voeg daar nog bij wat ik zei over eisen die in andere beroepsgroepen worden gesteld.

Ik moest zelfs een Verklaring Omtrent Gedrag inleveren toen ik ooit een bijbaantje als postbode kreeg. Aan een postbode worden eisen gesteld en dan zou een moordenaar zomaar de Tweede Kamer in kunnen? Ik ben er echt fel op tegen.
Waarom moeten leraren, agenten en postbodes wel een VOG overleggen en politici niet? Zou dat iets te maken hebben met controle over wie er wel en niet aangenomen wordt?
pi_169355434
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:21 schreef maan_man het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

????

[..]

Daarnaast lijkt de partij ook tegen het gebruik van lidwoorden en voor het onnodig gebruik van spaties te zijn.
_O-
  dinsdag 7 maart 2017 @ 18:22:26 #67
117098 Hathor
Effe niet
pi_169355561
quote:

Niet? Ik wel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 18:28:53 #68
117098 Hathor
Effe niet
pi_169355645
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Met dit ben ik het eens, niet dat zo iemand zich niet verkiesbaar zou mogen stellen. Hij is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten, dat deze straf te laag was en dat die man wat mij betreft ook nog wel TBS had mogen krijgen doet er voor deze discussie niet zoveel toe.

Zou Wilders gezien jouw standpunt hierover wel mee mogen doen?

In 2010 zaten er trouwens ook al 7 personen in de tweede kamer met een veroordeling, 5x PVV, 1x SP en 1 x VVD (van rijden onder invloed tot valsheid in geschrifte), ok niet helemaal vergelijkbaar met moord maar het gaat wel om veroordelingen.
Niet helemaal vergelijkbaar met moord? Niet helemaal???? 61 messteken is niet eens zomaar een moord, het is een duidelijk teken dat het een zware psychopaat is, een die het daglicht nooit meer zou mogen zien. Maar ga vooral verder neuzelen over valsheid in geschrifte en soortgelijke "zware vergrijpen".
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_169355962
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet helemaal vergelijkbaar met moord? Niet helemaal???? 61 messteken is niet eens zomaar een moord, het is een duidelijk teken dat het een zware psychopaat is, een die het daglicht nooit meer zou mogen zien. Maar ga vooral verder neuzelen over valsheid in geschrifte en soortgelijke "zware vergrijpen".
Kun je lezen of is dat weer teveel gevraagd?

Tip: het gaat om veroordelingen
pi_169356067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:21 schreef maan_man het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

????

[..]

Mooie inderdaad.

quote:
A. lnvoeren van racisme politie
quote:
D. Aanpakken racistische politie (korpsen).
Ik heb hem door, eerst racisme invoeren en vervolgens goede sier maken door het aan te pakken.

quote:
19. Aanpakken van bank- en verzekeringswezen.
Zou eens tijd worden dat het bank- en verzekeringswezen aangepakt wordt!

quote:
38. Meer hogere gebouwen als sociale huur
woningen.
De sociale huurwoningen zijn prima, alleen altijd van die lage gebouwen!
pi_169356295
Weer zo'n PVDA/GL pareltje

quote:
Ik zou ook niet weten waarom deze man zijn kiesrecht kwijt moet raken.
Ik ook niet, ze hadden na het uitzitten van zijn straf meteen zijn verblijfsvergunning/NL paspoort moeten intrekken.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169358987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je wel beter af bent met iemand die bewezen valsheid in geschrifte heeft gepleegd. De kans op herhaling is bij zo iemand veel groter namelijk en potentieel ook nog eens heel erg schadelijk voor het land.

Nee, als je dan toch een grens wilt stellen doe dan wel of geen strafblad. Ik had vroeger ook alle vertrouwen dat iemand met een strafblad nooit een kans zou hebben in de kamer gekozen zou worden. Normen en waarden vervagen kennelijk.
pi_169359956
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:10 schreef timmmmm het volgende:
Niet alleen moordenaars. Wat mij betreft ben je bij elk misdrijf gewoon minimaal 5 jaar en maximaal levenslang niet meer te verkiezen
Dan houden vvd cda pvv en pvda geen mensen meer over.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_169374729
Tom Staal zocht de hoofdpersoon even op. De uitkomst is een zeer merkwaardig interview...

pi_169375111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een blinde kan niets zien, nogal onhandig bij het autorijden.

Een moordenaar, zou prima verstandige dingen kunnen doen. Dus een goed politicus kunnen zijn. Dat is aan de kiezer om te beoordelen.
Ik vind wel dat een politicus van onbesproken gedrag moet zijn. Met dien verstande dat een gescheiden of samenwonende man of vrouw net zoveel kans moet maken als een keurig getrouwd persoon.
Deze griezel is een veroordeelde moordenaar. Dat zegt eigenlijk al alles over zijn geestelijke toestand.
Trouwens, dat laatste kan je ook opmaken als je het programma leest.
Het slaat echt helemaal nergens op.
pi_169375161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Tom Staal zocht de hoofdpersoon even op. De uitkomst is een zeer merkwaardig interview...

Blanke dit blanke dat...
Volgensmij is de man zelf een groot voorstander van het in stand houden van racisme en discriminatie.

Mafkees.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169375405
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Blanke dit blanke dat...
Volgensmij is de man zelf een groot voorstander van het in stand houden van racisme en discriminatie.

Mafkees.
Juist.
pi_169377510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:56 schreef Elfletterig het volgende:

Je snapt het verschil tussen gekozen volksvertegenwoordiger en een werknemer echt niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169377927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je snapt het verschil tussen gekozen volksvertegenwoordiger en een werknemer echt niet?
Ik snap niet waarom we aan een volksvertegenwoordiger mindere eisen zouden stellen dan aan een postbode, wat gedrag betreft.
pi_169378006
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het wachten is op Volkert die samen met Mohammed Bouyeri een politieke partij begint.
_O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Lijstmessetrekker.....
_O- _O- _O-
pi_169378107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een moordenaar als premier is voor jou geen probleem?
pi_169378686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom we aan een volksvertegenwoordiger mindere eisen zouden stellen dan aan een postbode, wat gedrag betreft.
Dus je snapt niet eens wie er waarom de eisen stelt. Misschien moeten ze wat hogere eisen stellen aan postbodes zodat de post beter bezorgd wordt.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Een moordenaar als premier is voor jou geen probleem?
Ik zal daar niet op stemmen. Ik zal evenmin stemmen op mensen die voor mij willen bepalen op wie ik wel en niet mag stemmen.
pi_169380271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus je snapt niet eens wie er waarom de eisen stelt. Misschien moeten ze wat hogere eisen stellen aan postbodes zodat de post beter bezorgd wordt.

[..]

Ik zal daar niet op stemmen. Ik zal evenmin stemmen op mensen die voor mij willen bepalen op wie ik wel en niet mag stemmen.
Geen enkel weldenkend mens zal op een moordenaar stemmen. Dat zo'n figuur zich toch verkiesbaar kan stellen, vind ik een van de dieptepunten van een democratie.
pi_169380690
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Geen enkel weldenkend mens zal op een moordenaar stemmen. Dat zo'n figuur zich toch verkiesbaar kan stellen, vind ik een van de dieptepunten van een democratie.
Ja, maar als je hier gaat zeggen dat niemand met een strafblad in de tweede kamer mag zitten dan breekt hier binnenkort de pleuris uit. Ergens moet een grens zijn en die altijd subjectief. Voor zover ik weet mag je niet stemmen (actief stemrecht) als je in de gevangenis zit,of je dan wel gekozen mag worden (passief stemrecht) weet ik eigenlijk niet.

De kracht van democratie is dat mensen met een strafblad of mensen die zich op een andere manier niet gedragen normaal gesproken door vrijwel niemand gekozen worden. Het staat je vrij om die man niet te kiezen en je mag zelfs actief de mensheid overtuigen die man niet te stemmen.

Mij overtuigen om op een ander dan deze man te stemmen was niet erg moeilijk btw.
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:25:18 #85
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169382273
Ik ben alleen maar dankbaar dat hij geen zetel kan halen met zijn 2 kieskringen. Stel je voor dat we echt een eerwraak-moordenaar in de Tweede Kamer kregen. Ik ben fan van de pluriforme Nederlandse politiek, maar je kunt ook overdrijven!!
pi_169387089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoezo? Je vertrouwt de kiezers in hun oordeel, wat het democratisch uitgangspunt is, de kiezer bewijst dat dat vertrouwen terecht was door massaal niet op die man te stemmen, en dan is dat een dieptepunt van de democratie?
pi_169387126
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Blanke dit blanke dat...

Mafkees.
Bizar dit. Veroordeeld voor moord en dan zeggen dat het wordt geschreven door de blanke media omdat hij een allochtoon is.

:')
pi_169387294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo? Je vertrouwt de kiezers in hun oordeel, wat het democratisch uitgangspunt is, de kiezer bewijst dat dat vertrouwen terecht was door massaal niet op die man te stemmen, en dan is dat een dieptepunt van de democratie?
Nee, dat heb ik nergens beweerd. Dat in ons democratisch Nederland elke malloot en pipofiguur zich verkiesbaar kan stellen, is nog tot daaraan toe, maar dat moordenaars en pedofielen ook het 'recht' hebben om zich verkiesbaar te stellen, is ontzettend bedenkelijk. Dit soort figuren voegen helemaal niks toe aan de belangen van het Nederlandse volk.
pi_169387500
:'=
pi_169389904
quote:
Jij weet niet te onderbouwen waarom we wél eisen stellen aan het beroep postbode (en tal van andere beroepen) omtrent onberispelijk gedrag, maar dat het geen probleem is dat een veroordeeld moordenaar lijsttrekker is van een politieke partij.

Wanneer is de maat wél vol dan? Als de man fractievoorzitter in de Tweede Kamer is? Als zijn partij zo groot is dat hij in de commissie stiekem zit en toegang heeft tot allerlei staatsgeheimen? Als de man minister-president wordt?

quote:
Zeer ernstige misdrijven hebben zeer ernstige consequenties. In Duitsland zijn onlangs twee straatracers die iemand doodreden (onder meer) veroordeeld tot levenslange ontzegging van de rijbevoegdheid. Actie > gevolg.

Ik zou dus niet weten waarom de actie moord niet kan leiden tot het gevolg dat je je passieve kiesrecht levenslang kwijtraakt. Veroordeelde moordenaars horen niet thuis in de gemeenteraad, Provinciale Staten of Tweede Kamer.

Overigens wordt er niet voor je bepaald op wie je wel en niet mag stemmen. Daar ga je zelf over. Eén kandidaat komt om gegronde redenen niet op de kandidatenlijst te staan.
pi_169393597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik nergens beweerd. Dat in ons democratisch Nederland elke malloot en pipofiguur zich verkiesbaar kan stellen, is nog tot daaraan toe, maar dat moordenaars en pedofielen ook het 'recht' hebben om zich verkiesbaar te stellen, is ontzettend bedenkelijk. Dit soort figuren voegen helemaal niks toe aan de belangen van het Nederlandse volk.
Dus de grens ligt bij veroordeelde moordenaars en pedofielen of is dat later alsnog uit te breiden?

Strafrecht werkt nu eenmaal zo dat al je straf er op zit je ook gewoon weer mee kan doen in de maatschappij en dat je je dus ook verkiesbaar kan stellen of een eigen partij op kan richten.

Dat deze man in de politiek niet thuis hoort ben ik het mee eens, vind het zelfs vrij absurd dat hij er met 6 jaar afgekomen is en geen TBS kreeg, maar dat laat je merken door er niet op te stemmen.

Vergelijkingen met postbodes e.d. slaan de plank ook helemaal mis, die worden ook niet op democratische wijze aangesteld.
pi_169394482
Ik vraag me af wat die man bezield om in zn uppie en dan ook in slechts twee kieskringen op de lijst te gaan staan. De kans gekozen te worden is ongeveer nihil. Zou het een kik geven om jezelf politicus te kunnen noemen?
pi_169394597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja maar dankzij alle Bulgaren die ik naar NL stuur om toeslagen aan te vragen kan ik hier mijn riante villa betalen. Hoe meer zij beschermd worden, hoe beter voor mij.

+1 voor burgers
Oh, dus jij bent daar verantwoordelijk voor. Nu snap ik dat jij zo vaak op visvakantie kunt.
  donderdag 9 maart 2017 @ 16:40:40 #94
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169394707
quote:
9. Verbod op coffeeshops.
10. Invoeren van softdrugs in zorg basispakket.
Hoe :')

Mooiste is dit rijtje:
quote:
5. Invoering militaire dienstplicht.
20. Minder investering in militaire defensie.
33. Geen militairen meer naar buitenland.
34. Terugtrekking eigen militairen uit buitenland midden oosten.
35. Geen investeringen meer in defensie.
吴 曼 迪
pi_169394938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bizar dit. Veroordeeld voor moord en dan zeggen dat het wordt geschreven door de blanke media omdat hij een allochtoon is.

:')
Dhr. Staal is ook niet bepaald sterk met zijn vragen. Het boeit niet dat er over hem geschreven wordt door journalisten. Hij is gewoon door een rechtbank veroordeeld.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169395136
Wat een engerd dit...
En dan vooral hoe hij ermee omgaat, wat hij zegt. Als hij op z'n minst het boetekleed aan zou trekken zou ik er heel misschien een beetje anders over denken (alhoewel de rest van zijn bewerkingen het niet beter maakt). Maar dit hele niemand is perfect terwijl je iemand hebt gedood met weet ik veel hoeveel messteken vind ik echt eng...

Sorry gast, maar dit is op geen enkele manier te vergelijken met een keer een reep chocolade gestolen hebben als jongeling zijnde...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169414963
Hij heeft zijn straf uitgezeten eh.
pi_169415101
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
En hij is er ook 1 van jouw ey!(k)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:09:08 #99
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169415148
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:06 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ook een van jouw.
pi_169415170
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
Maakt niet uit moordenaar blijf hij voor de rest van zijn leven. Moord is onherstelbaar en definitief, het slachtoffer is voor altijd dood en de dader is voor altijd een moordenaar.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169415215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ook een van jouw.
Onmogelijk maar ga verder.
pi_169415769
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:06 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Jouw? Graag details.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:48:19 #103
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169415782
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:13 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Onmogelijk maar ga verder.
Ik verdergaan? Jij moet verdergaan, met het excuses aanbieden voor jouw mensen.
pi_169420796
Weer wat geleerd. Als je zo je punt wilt maken is het handig om vergelijkbare leidend voorwerpen te nemen (minder marokkanen =/= minder joden en homos) en het is ook wel een goed idee om er voor te zorgen dat niemand iets van je moordverleden weet. Ik vraag me alleen een beetje af of hij wel een punt wilde maken.
pi_169420917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Daar ga ik zeker op stemmen. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')