Blanke dit blanke dat...quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Tom Staal zocht de hoofdpersoon even op. De uitkomst is een zeer merkwaardig interview...
Juist.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Blanke dit blanke dat...
Volgensmij is de man zelf een groot voorstander van het in stand houden van racisme en discriminatie.
Mafkees.
Je snapt het verschil tussen gekozen volksvertegenwoordiger en een werknemer echt niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moest zelfs een Verklaring Omtrent Gedrag inleveren toen ik ooit een bijbaantje als postbode kreeg. Aan een postbode worden eisen gesteld en dan zou een moordenaar zomaar de Tweede Kamer in kunnen? Ik ben er echt fel op tegen.
Ik snap niet waarom we aan een volksvertegenwoordiger mindere eisen zouden stellen dan aan een postbode, wat gedrag betreft.quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen gekozen volksvertegenwoordiger en een werknemer echt niet?
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het wachten is op Volkert die samen met Mohammed Bouyeri een politieke partij begint.
quote:
Een moordenaar als premier is voor jou geen probleem?quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen gekozen volksvertegenwoordiger en een werknemer echt niet?
Dus je snapt niet eens wie er waarom de eisen stelt. Misschien moeten ze wat hogere eisen stellen aan postbodes zodat de post beter bezorgd wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom we aan een volksvertegenwoordiger mindere eisen zouden stellen dan aan een postbode, wat gedrag betreft.
Ik zal daar niet op stemmen. Ik zal evenmin stemmen op mensen die voor mij willen bepalen op wie ik wel en niet mag stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een moordenaar als premier is voor jou geen probleem?
Geen enkel weldenkend mens zal op een moordenaar stemmen. Dat zo'n figuur zich toch verkiesbaar kan stellen, vind ik een van de dieptepunten van een democratie.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus je snapt niet eens wie er waarom de eisen stelt. Misschien moeten ze wat hogere eisen stellen aan postbodes zodat de post beter bezorgd wordt.
[..]
Ik zal daar niet op stemmen. Ik zal evenmin stemmen op mensen die voor mij willen bepalen op wie ik wel en niet mag stemmen.
Ja, maar als je hier gaat zeggen dat niemand met een strafblad in de tweede kamer mag zitten dan breekt hier binnenkort de pleuris uit. Ergens moet een grens zijn en die altijd subjectief. Voor zover ik weet mag je niet stemmen (actief stemrecht) als je in de gevangenis zit,of je dan wel gekozen mag worden (passief stemrecht) weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens zal op een moordenaar stemmen. Dat zo'n figuur zich toch verkiesbaar kan stellen, vind ik een van de dieptepunten van een democratie.
Hoezo? Je vertrouwt de kiezers in hun oordeel, wat het democratisch uitgangspunt is, de kiezer bewijst dat dat vertrouwen terecht was door massaal niet op die man te stemmen, en dan is dat een dieptepunt van de democratie?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens zal op een moordenaar stemmen. Dat zo'n figuur zich toch verkiesbaar kan stellen, vind ik een van de dieptepunten van een democratie.
Bizar dit. Veroordeeld voor moord en dan zeggen dat het wordt geschreven door de blanke media omdat hij een allochtoon is.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Blanke dit blanke dat...
Volgensmij is de man zelf een groot voorstander van het in stand houden van racisme en discriminatie.
Mafkees.
Nee, dat heb ik nergens beweerd. Dat in ons democratisch Nederland elke malloot en pipofiguur zich verkiesbaar kan stellen, is nog tot daaraan toe, maar dat moordenaars en pedofielen ook het 'recht' hebben om zich verkiesbaar te stellen, is ontzettend bedenkelijk. Dit soort figuren voegen helemaal niks toe aan de belangen van het Nederlandse volk.quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Je vertrouwt de kiezers in hun oordeel, wat het democratisch uitgangspunt is, de kiezer bewijst dat dat vertrouwen terecht was door massaal niet op die man te stemmen, en dan is dat een dieptepunt van de democratie?
Jij weet niet te onderbouwen waarom we wél eisen stellen aan het beroep postbode (en tal van andere beroepen) omtrent onberispelijk gedrag, maar dat het geen probleem is dat een veroordeeld moordenaar lijsttrekker is van een politieke partij.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus je snapt niet eens wie er waarom de eisen stelt. Misschien moeten ze wat hogere eisen stellen aan postbodes zodat de post beter bezorgd wordt.
Zeer ernstige misdrijven hebben zeer ernstige consequenties. In Duitsland zijn onlangs twee straatracers die iemand doodreden (onder meer) veroordeeld tot levenslange ontzegging van de rijbevoegdheid. Actie > gevolg.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zal daar niet op stemmen. Ik zal evenmin stemmen op mensen die voor mij willen bepalen op wie ik wel en niet mag stemmen.
Dus de grens ligt bij veroordeelde moordenaars en pedofielen of is dat later alsnog uit te breiden?quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nergens beweerd. Dat in ons democratisch Nederland elke malloot en pipofiguur zich verkiesbaar kan stellen, is nog tot daaraan toe, maar dat moordenaars en pedofielen ook het 'recht' hebben om zich verkiesbaar te stellen, is ontzettend bedenkelijk. Dit soort figuren voegen helemaal niks toe aan de belangen van het Nederlandse volk.
Oh, dus jij bent daar verantwoordelijk voor. Nu snap ik dat jij zo vaak op visvakantie kunt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dankzij alle Bulgaren die ik naar NL stuur om toeslagen aan te vragen kan ik hier mijn riante villa betalen. Hoe meer zij beschermd worden, hoe beter voor mij.
+1 voor burgers
Hoequote:9. Verbod op coffeeshops.
10. Invoeren van softdrugs in zorg basispakket.
quote:5. Invoering militaire dienstplicht.
20. Minder investering in militaire defensie.
33. Geen militairen meer naar buitenland.
34. Terugtrekking eigen militairen uit buitenland midden oosten.
35. Geen investeringen meer in defensie.
Dhr. Staal is ook niet bepaald sterk met zijn vragen. Het boeit niet dat er over hem geschreven wordt door journalisten. Hij is gewoon door een rechtbank veroordeeld.quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bizar dit. Veroordeeld voor moord en dan zeggen dat het wordt geschreven door de blanke media omdat hij een allochtoon is.
Maakt niet uit moordenaar blijf hij voor de rest van zijn leven. Moord is onherstelbaar en definitief, het slachtoffer is voor altijd dood en de dader is voor altijd een moordenaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |