Tof!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:06 schreef -J-D- het volgende:
Over een maandje met 12 man naar de uitzending. Rondleiding, praatje enz... Altijd leuk.
Zorg dat je niet achter een beeldscherm zit.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:06 schreef -J-D- het volgende:
Over een maandje met 12 man naar de uitzending. Rondleiding, praatje enz... Altijd leuk.
Zwaai even naar ons!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:06 schreef -J-D- het volgende:
Ik neem wel even het woord.quote:
Leukquote:Op maandag 6 maart 2017 21:06 schreef -J-D- het volgende:
100%.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk
Zou Derksen je nog herkennen?
Jouwquote:
Na de editquote:
Gecorrigeerd ook nog...UUUUH! Afgekeurd.quote:
Liegenaarquote:
Jou is persoonlijk en in deze zin is de moeder van Littlerabbit een bezittelijk iets, dus plak je er een 'W' achter. Heb je nog vragen?quote:
Beter doe je normaal over mijn moeder tyfushond.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jou is persoonlijk en in deze zin is de moeder van Littlerabbit een bezittelijk iets, dus plak je er een 'W' achter. Heb je nog vragen?
Als je dat vindt snap je het leven niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen zo beetje de beste film uit de MCU serie
Ik heb gewoon betaald hoor.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter doe je normaal over mijn moeder tyfushond.
Mijn moeder is niemands bezit (tenzij je contant geld meebrengt)
Dit kan alleen satire zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wat een wansmaak.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kijk je uit? Ik werd dit weekend gebannend voor 'schijtmod'.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om welke mod ging dat?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je uit? Ik werd dit weekend gebannend voor 'schijtmod'.
Wat suggereer je? Dat die ban door mij kwam?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je uit? Ik werd dit weekend gebannend voor 'schijtmod'.
Oh ja, dat topic was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je Alien: Covenant topic wil nog niet echt lopen.
ah je had het over Civil War dacht dat je Winter Soldier bedoelde. Mijn excusesquote:Op maandag 6 maart 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat vindt snap je het leven niet.
Noem 1 argument.
TR meegepakt. Tot morgen.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, dat als de verkeerde mod het leest (NIET JIJ!!) hij zomaar een ban krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat suggereer je? Dat die ban door mij kwam?
Onze vader!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jouw vader je verlaten heeft.
Bedankt Hansquote:Op maandag 6 maart 2017 21:15 schreef DrDentz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngers_de_moeder.html
Dan ga ik ook pms sturen alsof het heel stoer isquote:Op maandag 6 maart 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat als de verkeerde mod het leest (NIET JIJ!!) hij zomaar een ban krijgt.
Geaccepteerd.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ah je had het over Civil War dacht dat je Winter Soldier bedoelde. Mijn excuses
Ik weet wie het was. Ik zeg het niet mwuhahahahaquote:Op maandag 6 maart 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat als de verkeerde mod het leest (NIET JIJ!!) hij zomaar een ban krijgt.
Om olie op het vuur te gooien.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik ook pms sturen alsof het heel stoer is![]()
Ik ook, maar dat was het punt verder niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik weet wie het was. Ik zeg het niet mwuhahahaha
Tag hem anders (lol)quote:Op maandag 6 maart 2017 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik weet wie het was. Ik zeg het niet mwuhahahaha
Meneer Vasion, ik ben van de FP. Beetje meer respect aub.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:16 schreef GGMM het volgende:
Vasion, probeer je eens wat minder snel aangevallen te voelen, dan is je leven een stuk leuker.
Who gives a fuck, ik kom daar nooit.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meneer Vasion, ik ben van de FP. Beetje meer respect aub.
Zlatan's shirt ook.quote:
Waarom zijn die Groningers boos dan? Vanwege het gelijkspel tegen Ajax?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:20 schreef Evertjan het volgende:
vanavond trouwens spektakel bij Jinek en Pauw, want er zitten boze Groningers in de de studio die Rutte vragen mogen stellen
Iedereen heeft het al gezien op dumpertquote:Op maandag 6 maart 2017 21:21 schreef Evertjan het volgende:
waarom hebben ze geen beelden van de overtreding?
Ik haat die programma's waar "het volk" en politici mogen debatteren. Dat zijn altijd schreeuwende tokkies.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:20 schreef Evertjan het volgende:
vanavond trouwens spektakel bij Jinek en Pauw, want er zitten boze Groningers in de de studio die Rutte vragen mogen stellen
Ik kan gerust voor iedereen spreken (Ook YouTuber ties) dat niemand dit iets boeit.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:20 schreef Evertjan het volgende:
WELKOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Hallo. Ik kijk al vanaf half 9, maar het grote almachtige FOK! ontnam mij de rechten dit met jullie mede te delen.
Bedankt kameraad. Ik zag al dat je aan ons dacht. Goed bezigquote:Op maandag 6 maart 2017 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
WELKOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Toen was je nog jong en verlegenquote:Op maandag 6 maart 2017 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver max
Ik ga gewoon weer kijken hoor. Dit is idd te ongemakkelijk.
Eén voor allen, allen voor één!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt kameraad. Ik zag al dat je aan ons dacht. Goed bezig.
Toch maar terugspoelen dan. Ik was aan het poepen tijdens het fragment. Geen dankvoor deze informatie.quote:
Maradona die iemand door de benen speelt!quote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef bombmannl het volgende:
Nu alleen nog Huub: VUILE KLOOTZAK. en we hebben alle filmpjes weer gehad
En Blatter en Maradona dan?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef bombmannl het volgende:
Nu alleen nog Huub: VUILE KLOOTZAK. en we hebben alle filmpjes weer gehad
en die pipo van de KNVBquote:Op maandag 6 maart 2017 21:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maradona die iemand door de benen speelt!
allemaal even lachenquote:Op maandag 6 maart 2017 21:31 schreef Pascalus het volgende:
randement
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Frontpage humor.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is er alfons onstaan om hen te steunen?
Nee dat staat er niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je Alfons nou lkkr? (Lol)
Flkkr
*vindtquote:Op maandag 6 maart 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar degraderen vind niemand lekker dus dat lijkt mij ook niet aannemelijk.
Nee, sorry.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op maandag 6 maart 2017 21:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Kan Bas alsjeblieft nooit meer in de studio komen.
Dit lijkt mij onwaarschijnlijk. Stuur nog maar een DM anders met de locatie van het fietsenhok waar je wil vechten.quote:
Die gasten ernaast zijn die hoodvloggers ofzoquote:Op maandag 6 maart 2017 21:40 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik ben echt al de hele uitzending afgeleid door die flinke knul daar achter Bas...
Ja en GGMM gaat dan users uitlachen om hun whatsapp foto.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij suboptimaal. Laat fok maar op fok blijven
quote:Op maandag 6 maart 2017 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit lijkt mij onwaarschijnlijk. Stuur nog maar een DM anders met de locatie van het fietsenhok waar je wil vechten.
Al zit ik wel in een. Appgroep met adames. De parel van Limburgquote:Op maandag 6 maart 2017 21:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja en GGMM gaat dan users uitlachen om hun whatsapp foto.
En neem olijfolie mee.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit lijkt mij onwaarschijnlijk. Stuur nog maar een DM anders met de locatie van het fietsenhok waar je wil vechten.
quote:Op maandag 6 maart 2017 21:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand uitgelachen vanwege zijn of haar uiterlijk of whatsapp foto.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Whehehrhquote:Op maandag 6 maart 2017 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post ontgaat me een beetje maar dit klinkt erg vervelendquote:Op maandag 6 maart 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net voor niks het gehele reclameblok gekeken omdat ik was vergeten teruggespoeld te hebben
Bedankt voor je begrip, vriend.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze post ontgaat me een beetje maar dit klinkt erg vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |