Duidelijk weer dat PECHGOD domineert.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Poll: Wie is de winnaar van het Carredebat
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij kijkt van linksquote:
Hier klopt iets nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
asscher staat ook een beetje op de achtergrond, wurmt zich er niet echt tussen enzoquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutte houdt het wel stabiel denk ik, grootste verliezers sowieso Asscher en Thieme
Doen alsof dat niet belangrijk isquote:Op zondag 5 maart 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Hou toch op met dat dierenwelzijn en milieu gedoe
Fok is niet echt representatiefquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk weer dat PECHGOD domineert.
Poll is rigged door D66 modzquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk weer dat PECHGOD domineert.
Pechtold komt er (terecht) wéér als sterkste uit.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
PVDA'-er gespot.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef Strani het volgende:
Asscher is niet scheel, hij kijkt gewoon de hele tijd naar de verkeerde camera.
Teslatrucksquote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef monkyyy het volgende:
De vrachtwagenschauffeur is toch z'n baan kwijt door automatisering, binnen 10 jaar.
Oh, laat ze dan maar in de stront zakken.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef monkyyy het volgende:
De vrachtwagenschauffeur is toch z'n baan kwijt door automatisering, binnen 10 jaar.
Thieme was gewoon heel nerveus.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Puur naar zetels gekeken
Winnaars: Buma (pvv stemmers en krol (stemmers die hij is kwijtgeraakt vanwege hersteld imago)
Verliezers: Asscher (volledig kleurloos en zwak) Thieme (geen idee wat zij vandaag aan het doen was.
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Puur naar zetels gekeken
Thieme (geen idee wat zij vandaag aan het doen was.
En ik heb niet eens gestemd. Anders zou Pechtold nog hoger staan.quote:
EU superstaat, kom er maar in. Lekker Italië en Roemenië laten betalen wat onze soldaten doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Pechtold komt er (terecht) wéér als sterkste uit.
Ik ga hier een user van het forum genaamd Mexicanobakker citeren: "Iedereen met verstand stemt D66.". Waarvan akte.
krijg je als je te snel post, melding is onjuistquote:Op zondag 5 maart 2017 22:49 schreef Zipportal het volgende:
5 voor 12, oh nee.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Terwijl ze in de kamer heel scherp kan zijn. Jammer, had van haar wat meer verwacht.quote:
Buma of Pechtold.quote:
Dat kan prima, is geen getuigenispartij.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
Ik zou als atheist bijna op CDA gaan stemmen
zo christelijk zijn ze ook weer nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand even gifje sturen van dansende Krol?
Je moet je keuze gewoon niet basseren op een debat.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
Kan prima, zoveel christelijke standpunten heeft CDA niet. SGP en CU daarentegenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
Roemer.quote:
Omscholen inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh, laat ze dan maar in de stront zakken.
Datquote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet je keuze gewoon niet basseren op een debat.
Wat let je?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
Je mag het wel meenemen natuurlijk als je twijfelt.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dag mag... maar het komt hoe dan ook niet sterk over.
Het liefst Pechtold, maar dan nog liever Rutte dan Bumaquote:
FvD.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef Politicus69 het volgende:
Er is eigenlijk geen enkele partij waar ik me mee kan identificeren
Maak daar maar -10 van.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand even gifje sturen van dansende Krol?
Rutte heeft eigenlijk een rode blouse aanquote:
Hiddemagod.quote:
Een utopie dat we iedereen daarmee kunnen helpen.quote:
Klopt, dan gaat het er vooral om of je adrem bent en een goede spreker bent. Zegt nog niet perse dat je een goede politicus bent.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij draagt geen ondergoed heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Rutte heeft eigenlijk een rode blouse aan
Die heeft even op Twitter gekeken tijdens de pauzequote:
Gaat lastig hequote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Zipportal het volgende:
MH-17 slachtoffers stemmen niet op de VVD.
Wanneer je die zelf in de schatkist stopt.quote:
sjexyyyyquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij draagt geen ondergoed heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Die stemmen sowieso nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Zipportal het volgende:
MH-17 slachtoffers stemmen niet op de VVD.
waarom zou je, die gast heeft geen ballenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij draagt geen ondergoed heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:
Tuurlijk. Als de twee waartussen je twijfelt tegenover elkaar staan, word je redelijk op weg geholpen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen natuurlijk als je twijfelt.
Hij trekt juist heel nadrukkelijk de premierkaart vind ikquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Waar is de Rutte van 4 jaar geleden? Het lijkt wel of hij er geen zin meer in heeft.
SP/Partij voor de Dieren/PiratenPartij genot, gaan geen meerderheid halen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het zou wel stoer zijn als Roemer de verkiezingen wint, een dikke vinger naar het kabinet
Oke, dan maar vasthouden aan antieke technologieën want muh jobs.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een utopie dat we iedereen daarmee kunnen helpen.
Dit ja, en hij lult zichzelf ook steeds klem, maar dat lijkt niemand te deren.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen mensen nu lyrisch worden van Hiddema? Die man is nog enger dan Moszkowicz en Peter R bij elkaar.
Niet overtuigendquote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij trekt juist heel nadrukkelijk de premierkaart vind ik
De NOS sluit ze buiten.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen mensen nu lyrisch worden van Hiddema? Die man is nog enger dan Moszkowicz en Peter R bij elkaar.
voorwaarde deelname MPquote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef Fylax het volgende:
Iemand?
https://mobile.twitter.co(...)447952412672/photo/1
Allemaal leren om de robotknop te bedienen. En maar blijven omcholen totdat je bent afgeschoold.quote:
Thanksquote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://media.giphy.com/media/12aOu1Z9q8hpxC/giphy.gif
Draait er makkelijk om heen, behalve bij Jinek. Die gaat helemaal los als je dat doet.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hiddema![]()
Straks even GS debat terugkijken
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hiddema![]()
Straks even GS debat terugkijken
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een prima Rutte. De enige serieuze kandidaat voor MP.
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef Fylax het volgende:
Iemand?
https://mobile.twitter.co(...)447952412672/photo/1
De PVV zou uberhaupt niet langer dan een jaar regeren, voor zijzelf of een coalitiepartner de stekker er uit trekken.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef GhpH het volgende:
PVV moet oppositie blijven.
Nu hebben ze te weinig stemmen om hun wil door te drukken, maar kunnen ze wel groeien. Het volgend kabinet zal vallen, en dan kunnen ze hard toeslaan en regeren.
Als de PVV nu zou regeren zouden ze hun kiezers zwaar teleur stellen omdat de PVV dan massaal inlevert aan de VVD.
Mijn stem heeft ie. De waarheid verkondigen is niet eng hoor.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krol heeft gewonnen en dik ook.quote:
Rutte stapt dan gewoon op, maar het ziet er nu naar uit dat de PVV niet nodig (of reëel) is voor een coalitie.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Rutte gaat, indien mogelijk, gewoon met de PVV in een kabinet hoor.
Als de PVV een absolute meerderheid haalt kunnen we de democratie in Nederland vast uitzwaaien.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef GhpH het volgende:
PVV moet oppositie blijven.
Nu hebben ze te weinig stemmen om hun wil door te drukken, maar kunnen ze wel groeien. Het volgend kabinet zal vallen, en dan kunnen ze hard toeslaan en regeren.
Als de PVV nu zou regeren zouden ze hun kiezers zwaar teleur stellen omdat de PVV dan massaal inlevert aan de VVD.
Ga je mond spoelen. Met groene zeep.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
gordonquote:
gaat mij allang niet meer om de meerderheid, maar om de dikke vinger naar Rutte en kornuitenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
SP/Partij voor de Dieren/PiratenPartij genot, gaan geen meerderheid halen.
En ouderen een paar jaar langer laat werken...., dat telt.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer je die zelf in de schatkist stopt.
Dat mensen die 1000 euro uit eigen zak nog echt willen ook..
mee eens, al ga ik niet op hem stemmenquote:
ZIjn waarheid is gelukkig niet de waarheid.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:54 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Mijn stem heeft ie. De waarheid verkondigen is niet eng hoor.
Eerste kamerquote:Op zondag 5 maart 2017 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de PVV een absolute meerderheid haalt kunnen we de democratie in Nederland vast uitzwaaien.
Jawel.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZIjn waarheid is gelukkig niet de waarheid.
Baudet staat er niet tussenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Cast your vote people
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hiddema.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Cast your vote people
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Rigged door D66 modzquote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Sow, FOK! lijkt behoorlijk eensgezind
Dit.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Rutte stapt dan gewoon op, maar het ziet er nu naar uit dat de PVV niet nodig (of reëel) is voor een coalitie.
quote:
Bumaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:56 schreef Joezi het volgende:
Jammer dat we zelfs anoniem op FOK! niet eerlijk durven te zeggen waar we echt op stemmen
Die race komt er alleen niet. Alles ligt enorm dicht bij elkaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef skrn het volgende:
RTL4 is duidelijk voor VVD. Voor het karretje laten spannen voor de zogenaamde race tussen de PVV en de VVD. Doorgestoken kaart.
Dat 1vandaag debat is ook heel naar wat dat betreftquote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef skrn het volgende:
RTL4 is duidelijk voor VVD. Voor het karretje laten spannen voor de zogenaamde race tussen de PVV en de VVD. Doorgestoken kaart.
Wilders, G. - Venlo.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:56 schreef Joezi het volgende:
Jammer dat we zelfs anoniem op FOK! niet eerlijk durven te zeggen waar we echt op stemmen
En dan gaan we na de verkiezingen weer verder huilen met zijn allen, er zit gewoon een structuur in.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA en PvdD gaan verliezen.
50plus, SP en CDA kleine stijging wellicht. D66 en VVD zullen wel gelijk blijven
Dan had Geert er maar bij moeten zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef skrn het volgende:
Krullenbos was iig behoorlijk anti PvdA en GL (en 50PLUS, maar Henkie kon ze niet in bedwang houdenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef skrn het volgende:
Stem dan Buma ipv je stem weg te gooien aan Monash.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
Er stond vanavond maar één persoon die dingen zegt die ik uit de mond van een premier wil horen, anno 2017. En dat was Sybrand Buma.
Ik ga niet stemmen op één van de partijen die vanavond meedeed, maar Buma heeft vanavond goede zaken gedaan. Rutte heeft zich staande gehouden. Grote verliezer is Asscher. Totaal onzichtbaar, flets...
Ik voorzie verdere zetelwinst voor het CDA in de peilingen en zelfs een licht herstel voor 50PLUS, want Krol deed het eigenlijk boven verwachting vanavond.
Wie stemt er dan op die kwal van een Pechtholdquote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Sow, FOK! lijkt behoorlijk eensgezind
Nieuwe Wegen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:56 schreef Joezi het volgende:
Die hadden toch ook reclametijd gekocht... met de belofte dat ze anders niet zouden komen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef skrn het volgende:
Wel eens met je analyse inderdaad, nederlaag voor Thieme ook, denk ik zo, al stemmen mensen misschien gewoon uit principe voor haar en boeit ook alleen die groene standpunten hun en verder niets.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
Er stond vanavond maar één persoon die dingen zegt die ik uit de mond van een premier wil horen, anno 2017. En dat was Sybrand Buma.
Ik ga niet stemmen op één van de partijen die vanavond meedeed, maar Buma heeft vanavond goede zaken gedaan. Rutte heeft zich staande gehouden. Grote verliezer is Asscher. Totaal onzichtbaar, flets...
Ik voorzie verdere zetelwinst voor het CDA in de peilingen en zelfs een licht herstel voor 50PLUS, want Krol deed het eigenlijk boven verwachting vanavond.
Strategisch stemmenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stem dan Buma ipv je stem weg te gooien aan Monash.
Ik peins er niet over. Het is Monasch, trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stem dan Buma ipv je stem weg te gooien aan Monash.
Dat mag heul niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Wie wil mijn stemmen kopen?
10x woordwaarde allen.
Ik waarschijnlijk ook niet, maar dan moet ik eerlijk bekennen dat ik die partij nooit bekeken heb omdat ik altijd dacht het enige wat die willen is pensioenleeftijd omlaag en dan is straks de pot leeg als ik eindelijk met pensioen mag, die willen alleen maar goeie dingen voor oude mensen, en die hebben allemaal al een dik huis voor een habbekrats kunnen kopen, dikke overwaarde erop en alles, lekker vroeg met pension dit dat alles en waar is mijn profit dan? Waarom zou ik op ze stemmen? Ik ben geen 50+ etcetc.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
mee eens, al ga ik niet op hem stemmen
Inderdaad, netjes gedaan door Krol. Thieme heeft dat volledig misgeslagen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:58 schreef Geralt het volgende:
Ik ga in elk geval hun program eens aandachtig doornemen. Dat heeft Krol in elk geval voor elkaar gekregen vandaag
Dit ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Stemmen op een partij waarvan 100% zeker is dat die geen zetel gaat halen is ook nutteloos
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:57 schreef radeloosje1987 het volgende:
Kabinet met CDA, PVV en rechtse partijtjes en 50 plus zie ik ook nog gebeuren.
Met die gedachtegang is stemmen überhaupt onzin.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Stemmen op een partij waarvan 100% zeker is dat die geen zetel gaat halen is ook nutteloos
Nopequote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Zijn er bij jullie trouwens lange wachttijden bij het stembureau?
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Ban het D66 spinteam die de hele achterban de FOK! polls laat corrumperenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Oké nu al die mensen die met tientallen IP's stemmen weg zijn
nu de echte poll
• Mark Rutte
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Lodewijk Asscher
• Jesse Klaver
• KingTopland
• Theo Hiddema
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Net zo nutteloos als stemmen op een partij die toch al 20 zetels pakt.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Thieme was nogal kansloos vandaag. Leek wel of ze niet goed in haar hoofd was. Kortsluiting ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Inderdaad, netjes gedaan door Krol. Thieme heeft dat volledig misgeslagen.
weet niet, is nog niet opennquote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Nee gewoon zo doorlopen meestalquote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Thieme heeft haar kiezers voldoende aangesproken; Roemer ook. Beide middenmoot.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wel eens met je analyse inderdaad, nederlaag voor Thieme ook, denk ik zo, al stemmen mensen misschien gewoon uit principe voor haar en boeit ook alleen die groene standpunten hun en verder niets.
Ja hier wel, als er een rij staat ga ik echt niet stemmen hoor. Vroeger toen ik in Amerika woonde, stonden mensen wel eens 4 uur in de rijquote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef MakkieR het volgende:
jaquote:Op zondag 5 maart 2017 23:00 schreef Waterdrinker het volgende:
Iemand een idee of de nabeschouwing ook live gestreamd wordt?
Thieme is verbaal niet zo goed, ze komt slecht uit haar woorden, kan niet zonder te hakkelen een verhaal neerzetten. En als je verhaal dan ook nog eens vrij matig is heb je het zwaar op een debatavond.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thieme heeft haar kiezers voldoende aangesproken
Forum voor Democratie kan wel degelijk zetels halen. In de peiling staan ze op 2, net zo veel als de PvdD er nu heeft. En die staat daar vanavond gewoon op het podium.quote:
Ik woon in een wijk met veel ouderen, die lijst is dit jaar teringgroot dus dat zal wel weer een half uur wachten worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Natuurlijk wel, ik wil een rechtse coalitie.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:00 schreef Fylax het volgende:
Je kunt veel beter op een nieuwe partij stemmen voor het verschil 0-1 zetel dan een grote partij 20-25.
Nieuwe partij, nieuwe stem. Die paar extra zetels voor een grote partij doet niets.
Mwuah imo is Thieme een "verliezer" omdat haar programma opzich prima is, laatste tijd ook veel wordt geprezen en mensen zeggen dat ze we leens flink kan groeien als ze uit die single issue hoek komt. Haar partij groter maken is vanavond zeker niet gelukt, lijkt me, terwijl ze daar juist kans toe had.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thieme heeft haar kiezers voldoende aangesproken; Roemer ook. Beide middenmoot.
Roemer kon nog wel eens goede zaken hebben gedaan ten opzichte van GroenLinks en de PvdA. Asscher is echt de verliezer van de avond. Kwam totaal niet uit de verf; het oogt allemaal veel te ingestudeerd.
Als iemand die in 2012 nog PvdA stemde, heb ik acute heimwee naar Samsom. Het was genieten om hem in actie te zien en om zijn opmars te zien. Asscher is tien keer niks.
Ik wil niet respectloos overkomen, maar mijn advies is: stop onmiddellijk met jezelf uiten over politiek. Je snapt er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:57 schreef radeloosje1987 het volgende:
Kabinet met CDA, PVV en rechtse partijtjes en 50 plus zie ik ook nog gebeuren.
Trekt Sylvana Simons zoveel mensen?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef MakkieR het volgende:
Oh, bij mij kan ik altijd wel doorlopenquote:Op zondag 5 maart 2017 23:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jawel maar het is hier altijd erg druk, minimaal een half uur wachten als ik geluk heb.
Welke peiling is dé peiling?quote:Op zondag 5 maart 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Forum voor Democratie kan wel degelijk zetels halen. In de peiling staan ze op 2, net zo veel als de PvdD er nu heeft. En die staat daar vanavond gewoon op het podium.
Historische verkiezingsnederlaag op 15 maart; kan niet meer missen. Het gestuntel van Asscher kon het vege lijf van Roemer nog wel eens redden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Asscher was totaal onzichtbaar. Gaat stemmen kosten.
volgende week alles weer andersquote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA en PvdD gaan verliezen.
50plus, SP en CDA kleine stijging wellicht. D66 en VVD zullen wel gelijk blijven
Ik heb wel eens 3 uren gewacht om te stemmen, toen was er iets met de stemhokjes met de stemcomputer destijds.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, bij mij kan ik altijd wel doorlopen
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
volgende week alles weer anders
mijn gok is dit:
kabinet wordt CDA + VVD + CU + SGP + FD + 50+ PVDD = 77
Rutte en Pechtold verlaten kamer
Vreemd dat je zo anti-Asscher bent. Juist Asscher wil de PvdA veel meer naar de lijn van Nieuwe Wegen brengen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thieme heeft haar kiezers voldoende aangesproken; Roemer ook. Beide middenmoot.
Roemer kon nog wel eens goede zaken hebben gedaan ten opzichte van GroenLinks en de PvdA. Asscher is echt de verliezer van de avond. Kwam totaal niet uit de verf; het oogt allemaal veel te ingestudeerd.
Als iemand die in 2012 nog PvdA stemde, heb ik acute heimwee naar Samsom. Het was genieten om hem in actie te zien en om zijn opmars te zien. Asscher is tien keer niks.
Jammer indd.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:04 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat Thieme warrig was en niet goed uit haar woorden kwam. Het potentieel is niet waargemaakt. Vond haar stemgeluid aangenaam om naar te luisteren, zelfs ondanks het gehakkel. Jammer dat ze inderdaad steeds terugviel op haar stokpaardjes, de partij zou meer stemmen kunnen krijgen als ze dit wat meer los liet.
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:05 schreef Lazvic het volgende:
Die Frits Wester is echt een kontenkusser van VVD
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:05 schreef Lazvic het volgende:
Die Frits Wester is echt een kontenkusser van VVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |