Duidelijk weer dat PECHGOD domineert.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Poll: Wie is de winnaar van het Carredebat
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij kijkt van linksquote:
Hier klopt iets nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
asscher staat ook een beetje op de achtergrond, wurmt zich er niet echt tussen enzoquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutte houdt het wel stabiel denk ik, grootste verliezers sowieso Asscher en Thieme
Doen alsof dat niet belangrijk isquote:Op zondag 5 maart 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Hou toch op met dat dierenwelzijn en milieu gedoe
Fok is niet echt representatiefquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk weer dat PECHGOD domineert.
Poll is rigged door D66 modzquote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk weer dat PECHGOD domineert.
Pechtold komt er (terecht) wéér als sterkste uit.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
• Mark Rutte
• Jesse Klaver
• Emile Roemer
• Henk Krol
• Marianne Thieme
• Alexander Pechtold
• Sybrand Buma
• Lodewijk Asscher
• Diana Matroos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
PVDA'-er gespot.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef Strani het volgende:
Asscher is niet scheel, hij kijkt gewoon de hele tijd naar de verkeerde camera.
Teslatrucksquote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef monkyyy het volgende:
De vrachtwagenschauffeur is toch z'n baan kwijt door automatisering, binnen 10 jaar.
Oh, laat ze dan maar in de stront zakken.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef monkyyy het volgende:
De vrachtwagenschauffeur is toch z'n baan kwijt door automatisering, binnen 10 jaar.
Thieme was gewoon heel nerveus.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Puur naar zetels gekeken
Winnaars: Buma (pvv stemmers en krol (stemmers die hij is kwijtgeraakt vanwege hersteld imago)
Verliezers: Asscher (volledig kleurloos en zwak) Thieme (geen idee wat zij vandaag aan het doen was.
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Puur naar zetels gekeken
Thieme (geen idee wat zij vandaag aan het doen was.
En ik heb niet eens gestemd. Anders zou Pechtold nog hoger staan.quote:
EU superstaat, kom er maar in. Lekker Italië en Roemenië laten betalen wat onze soldaten doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Pechtold komt er (terecht) wéér als sterkste uit.
Ik ga hier een user van het forum genaamd Mexicanobakker citeren: "Iedereen met verstand stemt D66.". Waarvan akte.
krijg je als je te snel post, melding is onjuistquote:Op zondag 5 maart 2017 22:49 schreef Zipportal het volgende:
5 voor 12, oh nee.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Terwijl ze in de kamer heel scherp kan zijn. Jammer, had van haar wat meer verwacht.quote:
Buma of Pechtold.quote:
Dat kan prima, is geen getuigenispartij.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
Ik zou als atheist bijna op CDA gaan stemmen
zo christelijk zijn ze ook weer nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand even gifje sturen van dansende Krol?
Je moet je keuze gewoon niet basseren op een debat.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
Kan prima, zoveel christelijke standpunten heeft CDA niet. SGP en CU daarentegenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:50 schreef falling_away het volgende:
Roemer.quote:
Omscholen inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh, laat ze dan maar in de stront zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |