Hij draagt geen ondergoed heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Rutte heeft eigenlijk een rode blouse aan
Die heeft even op Twitter gekeken tijdens de pauzequote:
Gaat lastig hequote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Zipportal het volgende:
MH-17 slachtoffers stemmen niet op de VVD.
Wanneer je die zelf in de schatkist stopt.quote:
sjexyyyyquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij draagt geen ondergoed heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Die stemmen sowieso nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Zipportal het volgende:
MH-17 slachtoffers stemmen niet op de VVD.
waarom zou je, die gast heeft geen ballenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij draagt geen ondergoed heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:
Tuurlijk. Als de twee waartussen je twijfelt tegenover elkaar staan, word je redelijk op weg geholpen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag het wel meenemen natuurlijk als je twijfelt.
Hij trekt juist heel nadrukkelijk de premierkaart vind ikquote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Waar is de Rutte van 4 jaar geleden? Het lijkt wel of hij er geen zin meer in heeft.
SP/Partij voor de Dieren/PiratenPartij genot, gaan geen meerderheid halen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het zou wel stoer zijn als Roemer de verkiezingen wint, een dikke vinger naar het kabinet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |