Welke peiling is dé peiling?quote:Op zondag 5 maart 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Forum voor Democratie kan wel degelijk zetels halen. In de peiling staan ze op 2, net zo veel als de PvdD er nu heeft. En die staat daar vanavond gewoon op het podium.
Historische verkiezingsnederlaag op 15 maart; kan niet meer missen. Het gestuntel van Asscher kon het vege lijf van Roemer nog wel eens redden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Asscher was totaal onzichtbaar. Gaat stemmen kosten.
volgende week alles weer andersquote:Op zondag 5 maart 2017 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA en PvdD gaan verliezen.
50plus, SP en CDA kleine stijging wellicht. D66 en VVD zullen wel gelijk blijven
Ik heb wel eens 3 uren gewacht om te stemmen, toen was er iets met de stemhokjes met de stemcomputer destijds.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, bij mij kan ik altijd wel doorlopen
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
volgende week alles weer anders
mijn gok is dit:
kabinet wordt CDA + VVD + CU + SGP + FD + 50+ PVDD = 77
Rutte en Pechtold verlaten kamer
Vreemd dat je zo anti-Asscher bent. Juist Asscher wil de PvdA veel meer naar de lijn van Nieuwe Wegen brengen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thieme heeft haar kiezers voldoende aangesproken; Roemer ook. Beide middenmoot.
Roemer kon nog wel eens goede zaken hebben gedaan ten opzichte van GroenLinks en de PvdA. Asscher is echt de verliezer van de avond. Kwam totaal niet uit de verf; het oogt allemaal veel te ingestudeerd.
Als iemand die in 2012 nog PvdA stemde, heb ik acute heimwee naar Samsom. Het was genieten om hem in actie te zien en om zijn opmars te zien. Asscher is tien keer niks.
Jammer indd.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:04 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat Thieme warrig was en niet goed uit haar woorden kwam. Het potentieel is niet waargemaakt. Vond haar stemgeluid aangenaam om naar te luisteren, zelfs ondanks het gehakkel. Jammer dat ze inderdaad steeds terugviel op haar stokpaardjes, de partij zou meer stemmen kunnen krijgen als ze dit wat meer los liet.
quote:Op zondag 5 maart 2017 23:05 schreef Lazvic het volgende:
Die Frits Wester is echt een kontenkusser van VVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |