Goed gedaan mattie!quote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Politicus69 het volgende:
Yess, weer door mij geopend
Joepie
#proud
Matig verhaal. Weinig onderbouwing.quote:
Alsof zij die vragen heeft bedacht.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een kutvragen weer
Kan iemand Diana even weghalen daar
Klimaatverandering doet er anders wel echt toe.quote:
Dankje Hansquote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Minimunt het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD +/-
PvdA --
Groenlinks +
D66 +/-
SP +
PvdD -
50+ +
dit boeit verder niemand, hequote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Minimunt het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD +/-
PvdA --
Groenlinks +
D66 +/-
SP +
PvdD -
50+ +
Krol een plus ja?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Minimunt het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD +/-
PvdA --
Groenlinks +
D66 +/-
SP +
PvdD -
50+ +
Met zo'n zwak verhaal zou dat zielig worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef GSbrder het volgende:
Thieme wordt niet hard aangepakt. Sympathiek.
Het is jammer dat hij staat voor de partij die als enige betrouwbaar is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
Roemer komt weer over als een aardappel.
Die is net al door het ijs gezakt.quote:
Alleen Sylvana weet hoe dat moet en die is er niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef YazooW het volgende:
De persoon die dat kapsel stil krijgt wint dit debat.
Klopt.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef venomsnake het volgende:
In feite heeft ze gelijk. Klimaat is vele malen belangrijker dan een achterlijke discussie over wat de Nederlandse cultuur wel of niet is.
Daar komt iedereen in 2040 wel achter, als het te laat is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef venomsnake het volgende:
In feite heeft ze gelijk. Klimaat is vele malen belangrijker dan een achterlijke discussie over wat de Nederlandse cultuur wel of niet is.
Rutte. Die zegt dadelijk iets ongemakkelijk. En klaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef YazooW het volgende:
De persoon die dat kapsel stil krijgt wint dit debat.
'hallo, mag ik even uitpraten'quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen Sylvana weet hoe dat moet en die is er niet.
Hier gaat iets misquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Minimunt het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit boeit verder niemand, he
[/quote
het boeit genoeg om al 3 quotes te krijgen xD
En die ging flink door het ijs.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oja, die kwam bij geenstijl vanavond tegen FvD dacht ik
Biedt bescherming tegen roetdeeltjesquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Onnoman het volgende:
Thieme, je hebt iets te dikke wenkbrauwen!
Zonde. Is niet erg gunstig om minder hard te worden aangepakt dan de rest.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef GSbrder het volgende:
Thieme wordt niet hard aangepakt. Sympathiek.
Ze trekt valse lucht. Dan had ze zelfs een monobrauw kunnen hebben!!!quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Onnoman het volgende:
Voel je je heel eenzaam ja, als CDA-stemmer in de Randstad?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Paul het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD --
PvdA +
Groenlinks --
D66 --
SP -
PvdD -
50 +
Op de radio valt het nog wel mee, maar hier probeert ze in één minuut zoveel mogelijk kritische vragen erin te gooien. Ook met van die rare persoonlijke vragen elke keerquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Mevrouw Krullebol is echt zo slecht met interviewen
+1quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
En terecht dat geloof niks te zoeken heeft in de politiek
Hiddemagod.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oja, die kwam bij geenstijl vanavond tegen FvD dacht ik
nee want ik ben er ookquote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voel je je heel eenzaam ja, als CDA-stemmer in de Randstad?
Ancilla op het punt van migratie. Gewogen en te licht bevonden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ancilla of FvD? Ik moet 'm nog even terugkijken.
Nee hoor er zijn steeds meer verstandige mensen in de Randstad.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
kortom, ze verzorgt haar niet optimaal.. dan stel ik me altijd een oerwoud voor in haar slipjequote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze trekt valse lucht. Dan had ze zelfs een monobrauw kunnen hebben!!!
koken?quote:
mat(r)(el)oos?quote:
dit idd.. wtfquote:
I would pay to see that.quote:
hiddema met zijn hitler snorrtje wil ik niet zien en niet horenquote:
Omdat hij pas in deel 2 aan de beurt is. Zie de OP. Buma is nu klaar bijvquote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
Rutte is trouwens opvallend stil vandaag...
Je verwacht het niet op de commerciëlenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:52 schreef skysherrif het volgende:
Alweer reclame, na weer een schandalig slecht 1 op 1tje?
Wat een walgelijk slecht debat
Rutte is wel gelovig.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
Was Thieme nu in de war met Buma ofzo?
Rutte is toch niet gelovig?
En toch zou ik haar gevenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Onnoman het volgende:
Jawel. Daarom is hij nog niet uit de kast.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
Zeker wel.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
Flikker toch op.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hiddema met zijn hitler snorrtje wil ik niet zien en niet horen
Dat dus. Kutzender, kutinterviewster, kutdebat.quote:
Nee, ze had gelijk. Rutte is hervormd.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
Die eerste twee reacties in de debatten waren echt een aanfluiting inderdaadquote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:54 schreef YazooW het volgende:
omdat papa en mama te lui zijn om voor oma te zorgen
Ja eens wel.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Genee zou geniaal zijn voor die korte interviews.
Rutte komt straks.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
Kunnen we wel weer genieten van het PVV spotjequote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet op de commerciëlen
Hmm, dat had ik nooit gedacht.quote:
TR gemacht.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hiddema met zijn hitler snorrtje wil ik niet zien en niet horen
ik ook.. wie niet?quote:
Aanpakken is 1... maar ff uit laten praten?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah als je totaal niet hard aangepakt wordt is het makkelijk
Als je niets zegt kan het ook niet tegen je gebruikt wordenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
FvDquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het showtje voorlopig jongens? Op wie moet ik stemmen?
pvvquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan geen directe link vinden, maar hier ergens: https://www.facebook.com/rtlnieuws/quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waar is die Facebook livestream? Kan 'm niet vinden.
CDAquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat hem dan gewoon zitten het eerste deel, hij lijkt nu wel een vingerplant.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat hij pas in deel 2 aan de beurt is. Zie de OP. Buma is nu klaar bijv
dat hoofdquote:
Hiddema.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Geertquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geld van Sorosquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom heeft die pchtold zoveel reclame
heeft d66 zoveel geld over ofzo
Stem Blancoquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat ik 3 verschillende stemtips krijg jongens. NU WEET IK HET NOG NIET
D66. Dat hebben alle lijsttrekkers dus net openlijk toegegeven, heel bizarquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
FvD of D66quote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lees de partijprogramma's even door dan luilakquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stukken betere tijdsbesteding tot zover jaquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kijk liever heel de avond naar dit gifje dan dit debat tot nu toe ja.
VVDquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
PvdDquote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
CDA LULquote:
Ik neem aan dat je mij het meest serieus neemt. Daarnaast doen PVV en FVD niet mee, dus die posts slaan al nergens op.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n ontzettend trieste partij, dat mensen daarop stemmenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer genieten van het PVV spotje
Niet eens spermacellen??quote:Op zondag 5 maart 2017 21:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ook.. wie niet?
ik zou ook een steak met haar willen eten.. en tomatenketchup over dr heen willen spuiten
Kon niet gegarandeerd worden dat er ophef zou ontstaan over zijn uitsprakenquote:
Welke clubvoorkeuren hadden die andere users?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die mensen zijn echt teringdom inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij het meest serieus neemt. Daarnaast doen PVV en FVD niet mee, dus die posts slaan al nergens op.
afgelopen!quote:
Jij laat je keus afhangen van een halfbakken gaar debat op de commerciëlen?quote:
jammerquote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga overigens D66 stemmen jongens
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genee kan sowieso wel goed doorvragen altijd, bijna jammer dat hij zich alleen met sport bezig houdt.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat sterkt mij in de gedachte dat ik de juiste keuze maak.quote:
Broodjes komkommerquote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genee kan sowieso wel goed doorvragen altijd, bijna jammer dat hij zich alleen met sport bezig houdt.
En broodjes komkommer.
Op Thiemequote:Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
je bent al afgekeurdquote:
Ik snap wel dat mensen stemmen op een partij die eigenlijk als eerste de standpunten van Fortuyn overnam, maar het is ontzettend zonde dat die wordt vormgegeven door een incapabele narcist.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n ontzettend trieste partij, dat mensen daarop stemmen
komt geert uberhaupt nog op TV?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn broer heeft met RTL gepraat. Vond Geert niet leuk.
Op BNR komt hij wel redelijk uit de verf als meer dan een aangever voor die sigaarsnor.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genee kan sowieso wel goed doorvragen altijd, bijna jammer dat hij zich alleen met sport bezig houdt.
En broodjes komkommer.
beste interviewer van nl televisie, Jinek kan het ook wel trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En broodjes komkommer.
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen op Facebook gaat dus op GroenLinks stemmen, omdat Klaver.
wth
dit post je maar op het gay forumquote:
Uitstekende keuze.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is niet zo slim.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ik doe een strategische stem en ik stem op rutte
om te zorgendat die mongolen van de pvv kleiner worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geertje zei dat ie het wel lekker vond dat ie nu een vrije avond heeftquote:
omdat ze hem knap vinden zeker.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef KingRoland het volgende:
wth
D66 stemmers zijn ook mensen die standaard "geen mening" kiezen bij een multiple choice vraag.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broodjes komkommer met kaasquote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En broodjes komkommer.
Meelopers en lopen hun kut achter naquote:Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef KingRoland het volgende:
wth
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
D66 stemmers zijn ook mensen die standaard "geen mening" kiezen bij een multiple choice vraag.
Daar heeft ze opzich wel een punt natuurlijk.quote:
Balkenende heeft het prima gedaan. Daarnaast zijn er nu andere goede mensen op de CDA lijst.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef MakkieR het volgende:
Waarom fapt iedereen op het CDA, dat is die fuck partij van Balkenende, Bleeker en Donner. Dat willen we toch nooit weer.
primetimequote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaat 2x in debat op de 2 dagen voor de verkiezingen.
wat wil jij beweren dat ik niet slim ben ????quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim.
Strategisch stemmen is niet slim
Op wie stem jij?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaat 2x in debat op de 2 dagen voor de verkiezingen.
Waarschijnlijk een hoop jeugd. Omdat ze nooit eerder mochten stemmen of omdat ze dat toen nog niet interesseerde wegens bezig met zuipen, hoeren en sloeren en nu ineens denken hey die knaker is maar een paar jaar ouder dan mij, ik stem op hem. Die ouwelullen moet ik niks van hebben.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef KingRoland het volgende:
wth
Staat kibbeling te eten in Volendamquote:
Opper, ben jij een echte CDA'er?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Balkenende heeft het prima gedaan. Daarnaast zijn er nu andere goede mensen op de CDA lijst.
Wacht maar op het laatste blok.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef franklop het volgende:
Had nog wel een schokkende PVV reclame verwacht, maar dat valt alles mee.
Ik CDA-stemmerquote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kies 'geen mening' als ik ook geen mening heb. Het is vrij problematisch dat tegenwoordig iedereen een mening over alles moet hebben.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
D66 stemmers zijn ook mensen die standaard "geen mening" kiezen bij een multiple choice vraag.
Ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat wil jij beweren dat ik niet slim ben ????
best grappig.. maar wel domquote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die zit boer zoekt vrouw te kijken liet hij op twitter weten.
Mensen die alleen maar afgaan op onderbuikgevoelens, zonder het echt kunnen relativeren.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen stemmen op een partij die eigenlijk als eerste de standpunten van Fortuyn overnam, maar het is ontzettend zonde dat die wordt vormgegeven door een incapabele narcist.
Echt een treurige vraag aan Thieme.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:57 schreef dingeman het volgende:
Rare vraag aan Thieme over haar geloof. En goed antwoord.
Nederlanders hebben eenmaal een kort geheugen. Anders stemmen ze niet telkens op partijen die Nederland steeds verder verneuken.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef MakkieR het volgende:
Waarom fapt iedereen op het CDA, dat is die fuck partij van Balkenende, Bleeker en Donner. Dat willen we toch nooit weer.
Je bent zelf een Arabisch land .quote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Balkenende nam gewoon wat blikjes bier mee naar een hotel in een Arabisch land
voor jou info Harvardquote:
quote:
Ikquote:
Prima kerel, die Balkenende.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef MakkieR het volgende:
Bedacht door Stijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef Politicus69 het volgende:
Volgens mij is de motto ''Normaal doen'' bedacht tussen een opstootje van Rutte en zn ma
Ik ga haar vanavond keihard geven.quote:
En hij kon heel goed skateboardenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Balkenende nam gewoon wat blikjes bier mee naar een hotel in een Arabisch land
Humberto Tan.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef Politicus69 het volgende:
Welke partij heeft de beste reclame naar jullie mening?
Dan nog ... het is wel hun inzet.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daar heeft ze opzich wel een punt natuurlijk.
Van die mooie plannen en berekeningen blijft na de formatie niets meer over.
PVVquote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef Politicus69 het volgende:
Welke partij heeft de beste reclame naar jullie mening?
Dat denk ik ook met CDA vooropquote:Op zondag 5 maart 2017 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Mag ik zeggen dat het volgend kabinet VVD/D66/GL/CDA wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |