Goed gedaan mattie!quote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Politicus69 het volgende:
Yess, weer door mij geopend
Joepie
#proud
Matig verhaal. Weinig onderbouwing.quote:
Alsof zij die vragen heeft bedacht.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een kutvragen weer
Kan iemand Diana even weghalen daar
Klimaatverandering doet er anders wel echt toe.quote:
Dankje Hansquote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Minimunt het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD +/-
PvdA --
Groenlinks +
D66 +/-
SP +
PvdD -
50+ +
dit boeit verder niemand, hequote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Minimunt het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD +/-
PvdA --
Groenlinks +
D66 +/-
SP +
PvdD -
50+ +
Krol een plus ja?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Minimunt het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD +/-
PvdA --
Groenlinks +
D66 +/-
SP +
PvdD -
50+ +
Met zo'n zwak verhaal zou dat zielig worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef GSbrder het volgende:
Thieme wordt niet hard aangepakt. Sympathiek.
Het is jammer dat hij staat voor de partij die als enige betrouwbaar is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:47 schreef Harvest89 het volgende:
Roemer komt weer over als een aardappel.
Die is net al door het ijs gezakt.quote:
Alleen Sylvana weet hoe dat moet en die is er niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef YazooW het volgende:
De persoon die dat kapsel stil krijgt wint dit debat.
Klopt.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef venomsnake het volgende:
In feite heeft ze gelijk. Klimaat is vele malen belangrijker dan een achterlijke discussie over wat de Nederlandse cultuur wel of niet is.
Daar komt iedereen in 2040 wel achter, als het te laat is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef venomsnake het volgende:
In feite heeft ze gelijk. Klimaat is vele malen belangrijker dan een achterlijke discussie over wat de Nederlandse cultuur wel of niet is.
Rutte. Die zegt dadelijk iets ongemakkelijk. En klaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef YazooW het volgende:
De persoon die dat kapsel stil krijgt wint dit debat.
'hallo, mag ik even uitpraten'quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen Sylvana weet hoe dat moet en die is er niet.
Hier gaat iets misquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Minimunt het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit boeit verder niemand, he
[/quote
het boeit genoeg om al 3 quotes te krijgen xD
En die ging flink door het ijs.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oja, die kwam bij geenstijl vanavond tegen FvD dacht ik
Biedt bescherming tegen roetdeeltjesquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Onnoman het volgende:
Thieme, je hebt iets te dikke wenkbrauwen!
Zonde. Is niet erg gunstig om minder hard te worden aangepakt dan de rest.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef GSbrder het volgende:
Thieme wordt niet hard aangepakt. Sympathiek.
Ze trekt valse lucht. Dan had ze zelfs een monobrauw kunnen hebben!!!quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Onnoman het volgende:
Thieme, je hebt iets te dikke wenkbrauwen!
Voel je je heel eenzaam ja, als CDA-stemmer in de Randstad?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef Paul het volgende:
Tot nu toe:
CDA ++
VVD --
PvdA +
Groenlinks --
D66 --
SP -
PvdD -
50 +
Op de radio valt het nog wel mee, maar hier probeert ze in één minuut zoveel mogelijk kritische vragen erin te gooien. Ook met van die rare persoonlijke vragen elke keerquote:Op zondag 5 maart 2017 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Mevrouw Krullebol is echt zo slecht met interviewen
+1quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
En terecht dat geloof niks te zoeken heeft in de politiek
Hiddemagod.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oja, die kwam bij geenstijl vanavond tegen FvD dacht ik
nee want ik ben er ookquote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voel je je heel eenzaam ja, als CDA-stemmer in de Randstad?
Ancilla op het punt van migratie. Gewogen en te licht bevonden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ancilla of FvD? Ik moet 'm nog even terugkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |