quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
en vlak oppervlakteOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Okay, beetje rare verwoording en iets minder vriendelijke toon inderdaad, maar na een lange reis en groot klimaatverschil is het wel logisch dat je niet gelijk boodschappen wilt doen toch?quote:![]()
Die blijft zittnn?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Marc zoekt een optimist, omdat hij dat zelf niet altijd is, die trien uit Friesland is dat echt niet
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
uiteraard maar de manier waarop.....quote:Op zondag 5 maart 2017 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Okay, beetje rare verwoording en iets minder vriendelijke toon inderdaad, maar na een lange reis en groot klimaatverschil is het wel logisch dat je niet gelijk boodschappen wilt doen toch?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Anke heeft wel prima tieten, maar lijkt mij verder saai. Die met die krullen is spontaan en de breedbekkikker doet vooralsnog niet meer dan wegsoppen bij Marc.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2017 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Marc zoekt een optimist, omdat hij dat zelf niet altijd is, die trien uit Friesland is dat echt niet
And I am a weapon of massive consumption
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:50 schreef Mozy het volgende:
Mensen die dan "bedankt" zeggen. Ik vind dat gruwelijk ongemakkelijk.![]()
![]()
Oh wow, brunette is een beetje out of her comfortzone
Ja, vond het ook wel een logische opmerking. Marc ziet het allemaal ook meer als een plichtpleging. Rondleiding moeten geven, dan hebben we dat maar gehad. Direct boodschappen doen. Nog geen hoi of hoe is het. Pfff...quote:Op zondag 5 maart 2017 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Okay, beetje rare verwoording en iets minder vriendelijke toon inderdaad, maar na een lange reis en groot klimaatverschil is het wel logisch dat je niet gelijk boodschappen wilt doen toch?Somebody that I used to know![]()
Thuiskomen he Eline.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Goed vloeiend gesprek."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
koud heOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dus
Dus
Wow akward.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jammer dat er net een nieuwe TT is. Of kan deze nog gewijzigd worden in 'Even landen'?Somebody that I used to know![]()
Dus."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dit wordt de LuckyThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat boeren wijf
Zou lachen zijn als ze nu gaat grunten
Riks is echt een niet-lullen-maar-poetsen, oh wee als je even iets niet leuk vindt
Ze logeren 's nachts ergens anders, want ze willen niet horen hoe dekhengst herman tekeer gaat?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Oké, derde taart van de avond, nu heb ik trek
Behalve zijn zusje in de kelderquote:Op zondag 5 maart 2017 20:51 schreef matthijst het volgende:
Ze logeren 's nachts ergens anders, want ze willen niet horen hoe dekhengst herman tekeer gaat?RED ONS HENNIEGOD![]()
Bahquote:Op zondag 5 maart 2017 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Kan die Herman niet beter zijn eigen zusje pakken?![]()
Doet is al neem ik aan?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Kan die Herman niet beter zijn eigen zusje pakken?
Traditie.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Poes bij de koeien
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Iemand de insta van dat zusje van Herman?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat lief van Herman, dat hij rekening heeft gehouden met glutenallergie!
Somebody that I used to know![]()
Fleur heeft flinke oren.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bij de muren omhoog.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:51 schreef matthijst het volgende:
Ze logeren 's nachts ergens anders, want ze willen niet horen hoe dekhengst herman tekeer gaat?
Moeeeeeeee![]()
Oh wow die ene met bril heeft haar haar opgestoken, die oren zaten al die tijd verborgen onder die bos krullen
Het verbaast me dat Herman het meest gezellige is, het meest leuke naar de dates en het meest losse en zichzelf
The secret of getting ahead is getting started![]()
Vorige afleveringen hele tijd alcohol in beeld. Vandaag taart.Kein gewalt! Wir sind das volk!
je kan ook richting de uitgang dweilen.. maar nee zij dweilt richting de piano...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pabo en dweilen in de kerk
Gaat mijn avondeten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:53 schreef Nizno het volgende:
je kan ook richting de uitgang dweilen.. maar nee zij dweilt richting de piano...![]()
![]()
'Als ik ga schoonmaken ga ik eerst stofzuigen en daarna dweilen.'
Baanbrekende technieken.
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:53 schreef Nizno het volgende:
je kan ook richting de uitgang dweilen.. maar nee zij dweilt richting de piano...![]()
![]()
wel allemaal maagdquote:Op zondag 5 maart 2017 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Die Frankrijk boer heeft echt lelijke wijven uitgekozen mang![]()
![]()
Is Bertie niet wat voor jou?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:53 schreef Nizno het volgende:
Echt hoorquote:Op zondag 5 maart 2017 20:53 schreef Revanches het volgende:
'Als ik ga schoonmaken ga ik eerst stofzuigen en daarna dweilen.''
Baanbrekende techniek.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Is deze Anne ook voor het leven meteen aan een relatie aan het denken?
Als maagd beginnen en tot de dood Hermen en haar scheidt?
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:53 schreef Revanches het volgende:
'Als ik ga schoonmaken ga ik eerst stofzuigen en daarna dweilen.'
Baanbrekende technieken.![]()
The Rose
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
euh neeuj. ik houd van iemand die terug praatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
anne anorexia was wel lekker. maar die mocht terug naar auswitzquote:Op zondag 5 maart 2017 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Die Frankrijk boer heeft echt lelijke wijven uitgekozen mang![]()
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij jou waarschijnlijk ook niet. Dus iedereen weer blij
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
We weten allemaal dat die vrouw met die bruine haren bij Riks binnen 2 dgn weer naar Holland wil
Die dieren staan daar niet voor de sierquote:Op zondag 5 maart 2017 20:54 schreef zoem het volgende:
Vegetariër zijn en dan mogelijk moeite hebben met boerderijdieren? Wtf![]()
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij jou waarschijnlijk ook niet. Dus iedereen weer blij![]()
Familiebedrijf toch?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:55 schreef matthijst het volgende:
Was dit nou zijn boerderij, of werkt ie er alleen?![]()
Wat heeft Olke nu in zijn hand? Dat oranje ding?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vind Sandra het minst passen bij OlkeKein gewalt! Wir sind das volk!
Sandra heeft een terminale vorm van zonnebank.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een marker?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft Olke nu in zijn hand? Dat oranje ding?![]()
Taser?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft Olke nu in zijn hand? Dat oranje ding?![]()
Oh die leek zo groot?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
vrouwen kosten ook geld als je ze houdt
Somebody that I used to know![]()
ik snap waarom jij op FOK! zit idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
vrouwen kosten ook geld als je ze houdtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog een beestenmens."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ah ja dat vroeg ik me dus af, dus tochquote:
Zo'n ding:quote:Op zondag 5 maart 2017 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja dat vroeg ik me dus af, dus toch![]()
![]()
Soms is het net of ik David aan het werk hoor, hoe hij praat
8/10quote:And I am a weapon of massive consumption
Neuhquote:Op zondag 5 maart 2017 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow die uiers![]()
Dat is toch niet meer gezond voor zo'n koe
Ik vind het zo dom dat die meid bij die varkensboer david...die oudste van 32 gaat zitten zeuren over dat ze net een bedrijf heeft opgezet en blablabla.....je weet toch waar je je voor hebt opgegeven
Voorhoofd-genotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
hoppa goedkoper arbiedskrachten, lekker maaien damesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Goedkoop personeel“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Moeten ze geen gehoorbescherming dragen?And I am a weapon of massive consumption
Vanavond maait ie ze allemaal neer met zijn dick.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Nizno het volgende:
hoppa goedkoper arbiedskrachten, lekker maaien dames![]()
taakstraf?quote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Dit doet me denken aan vrijwilligerswerk dat ik ooit moest doen![]()
Die David kan beter gewoon bij ieder een fles wijn erin gieten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
ze hebben gele doppies inquote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Revanches het volgende:
Moeten ze geen gehoorbescherming dragen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dan is het niet vrijwilligquote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Dit doet me denken aan vrijwilligerswerk dat ik ooit moest doen![]()
Jij doet wel meer vrijwillig.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Dit doet me denken aan vrijwilligerswerk dat ik ooit moest doenWhat can change the nature of a man?![]()
Zo luid is een bosmaaier nu ook weer niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Revanches het volgende:
Moeten ze geen gehoorbescherming dragen?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon die vrouwen het kutklusje laten opknappen![]()
![]()
SOONY![]()
Hij krijgt bij alle 3 een lekker gevoel. Dat wordt een kwartetje.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
kettingzaag welquote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo luid is een bosmaaier nu ook weer niet.![]()
![]()
Dat klinkt kutquote:Op zondag 5 maart 2017 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee Make a Difference Day ofzo heette het... was verplicht met schoolSOONY![]()
verplicht vrijwilligerswerkquote:Op zondag 5 maart 2017 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee Make a Difference Day ofzo heette het... was verplicht met school![]()
![]()
Mara heeft de blik van een psychoThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze hebben dopjes in. Maar ze hadden beter zo'n helm opgekund, dan zijn je ogen ook beschermd.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Revanches het volgende:
Moeten ze geen gehoorbescherming dragen?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik zet in op Voorhoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ze kunnen ook de hand voor de ogen houden.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze hebben dopjes in. Maar ze hadden beter zo'n helm opgekund, dan zijn je ogen ook beschermd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja dacht ook aan zo'n helm idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze hebben dopjes in. Maar ze hadden beter zo'n helm opgekund, dan zijn je ogen ook beschermd.And I am a weapon of massive consumption
Ach, er is beroerder werk hoor.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon die vrouwen het kutklusje laten opknappenKranplätze müssen verdichtet sein![]()
37Ik dacht 10 jaar ouder.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wow deze schat ik ook 10 jaar ouder uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wow, ik ben een jaar jonger, maar voel me nu een stuk frisser
37?????? Ik had 'r 10 jaar ouder geschat. Ze is verdomme net zo oud als ik
A mind with a heart of it's own![]()
Ja net als Alberdien.quote:And I am a weapon of massive consumption
beetje bosmaaien is leuk hoorquote:Op zondag 5 maart 2017 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon die vrouwen het kutklusje laten opknappen![]()
Zelf ook vaak genoeg gedaan![]()
![]()
Jij bent ook gewoon oud natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef DrMarten het volgende:
37?????? Ik had 'r 10 jaar ouder geschat. Ze is verdomme net zo oud als ikpindazakje![]()
Daar is haar huid dan te mooi voorquote:Maar een moeke type die met 28 ook al ouder leek.
Lengte, dikte. Wow.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Marit is tof.And I am a weapon of massive consumption
Marit is echt te leuk voor Riks
Ik dacht ook 45 of zo en dat ze er dan goed uit ziet voor haar leeftijd.quote:Maar volgens mij heeft ze wel kinderen die rond de 16 zijn.
![]()
Net zoals Virginia van Peter Jan Rens. Die ziet er ook 20 jaar ouder uit dan dat ze is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is haar huid dan te mooi voorMaar een moeke type die met 28 ook al ouder leek.
![]()
Riks gaat voor Marit denk ikThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Eline is geboren als Edwin.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:
Die heeft kort haar, dat is altijd +10. Moeten ze ook verbieden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net zoals Virginia van Peter Jan Rens. Die ziet er ook 20 jaar ouder uit dan dat ze is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wie?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef DrMarten het volgende:
37?????? Ik had 'r 10 jaar ouder geschat. Ze is verdomme net zo oud als ikThe secret of getting ahead is getting started![]()
en alsnog naar de winkelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft kort haar, dat is altijd +10. Moeten ze ook verbieden.What can change the nature of a man?![]()
Die weduwe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Misschien 2 op de 100 vrouwen die kort haar goed staat.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft kort haar, dat is altijd +10. Moeten ze ook verbieden.![]()
Zo irritant al die naggers die wat van de blanke mens willen.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wat doet die gast daar in Afrika?
Enige blanke. Beetje rijk doen?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Anke is wel sexyThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Noem eens 2.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien 2 op de 100 vrouwen die kort haar goed staat.What can change the nature of a man?![]()
HIV-remmers?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:04 schreef PirE het volgende:
Zo irritant al die naggers die wat van de blanke mens willen.![]()
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:
Daarvan zeggen ze ook dat ze vriendelijk tegen het personeel is, maar niet aardig.quote:
Anke moet je ook niet humeurig treffen
'Ik wil hem graag aanraken.'
Ze wil neuken dus.And I am a weapon of massive consumption
Wie is de MolkeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Haha, van die typische Amerikaanse eetplekken
Ik wil ook wel een keer zo'n mega vette hap.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Y'all country
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Iedereen denkt nog dat het een kwestie van niet gewend zijn en loskomen is. Het is wachten tot ze realiseren dat hij echt zo is. Ben benieuwd hoelang dat duurt.quote:Somebody that I used to know![]()
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:06 schreef Revanches het volgende:
'Ik wil hem graag aanraken.'
Ze wil neuken dus.ach wij zeggen het gewoon wat subtieler
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelde vooral vrouwen die ik ken in mijn omgeving.![]()
eigenlijk nooit geen vlees.... vind ik wel moeilijk, ja duh die heb je zelf gekozen hampelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Texas is een goede plek dan voor je. Slim om als vegetariër op een koeienboer te schrijven."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hij zoekt niet voor niks een optimist die hij zelf niet is. En dat is Anke nietquote:Op zondag 5 maart 2017 21:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Iedereen denkt nog dat het een kwestie van niet gewend zijn en loskomen is. Het is wachten tot ze realiseren dat hij echt zo is. Ben benieuwd hoelang dat duurt.
Salade vreten in Texas, dat kan toch niet.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelde vooral vrouwen die ik ken in mijn omgeving.
What can change the nature of a man?![]()
Op alle boerderijen valt de duisternis in.
Godver Yvon wat een montage
Marc checkt even het vleesThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Fleur heeft dezelfde oren als Marc
Lekker badje salmonella.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Gvdquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Smegma randjequote:Op zondag 5 maart 2017 21:08 schreef matthijst het volgende:
Goor zwembad. Maak die rand eens schoon.pindazakje![]()
Wie heeft er nog lovehandels nodig, je pakt haar bij de oren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk dat Herman de leukste logeerweek heeft. Daarna: David, Olke, Riks en ver onderaan: Marc.Somebody that I used to know![]()
Nou die oren waren ook een verrassing, het is wachten wat er nog meer onder die krullen vandaan komt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh zo'n zeikerdje die ineens beseft dat ze niet alleen bij Herman is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: