Daar is haar huid dan te mooi voorquote:
Ik dacht ook 45 of zo en dat ze er dan goed uit ziet voor haar leeftijd.quote:
Net zoals Virginia van Peter Jan Rens. Die ziet er ook 20 jaar ouder uit dan dat ze is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is haar huid dan te mooi voorMaar een moeke type die met 28 ook al ouder leek.
quote:
Die heeft kort haar, dat is altijd +10. Moeten ze ook verbieden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net zoals Virginia van Peter Jan Rens. Die ziet er ook 20 jaar ouder uit dan dat ze is.
Wie?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef DrMarten het volgende:
37?????? Ik had 'r 10 jaar ouder geschat. Ze is verdomme net zo oud als ik
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft kort haar, dat is altijd +10. Moeten ze ook verbieden.
Die weduwe.quote:
Misschien 2 op de 100 vrouwen die kort haar goed staat.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft kort haar, dat is altijd +10. Moeten ze ook verbieden.
Noem eens 2.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien 2 op de 100 vrouwen die kort haar goed staat.
HIV-remmers?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:04 schreef PirE het volgende:
Zo irritant al die naggers die wat van de blanke mens willen.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:
Daarvan zeggen ze ook dat ze vriendelijk tegen het personeel is, maar niet aardig.quote:
Iedereen denkt nog dat het een kwestie van niet gewend zijn en loskomen is. Het is wachten tot ze realiseren dat hij echt zo is. Ben benieuwd hoelang dat duurt.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:06 schreef Revanches het volgende:
'Ik wil hem graag aanraken.'
Ze wil neuken dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelde vooral vrouwen die ik ken in mijn omgeving.
Hij zoekt niet voor niks een optimist die hij zelf niet is. En dat is Anke nietquote:Op zondag 5 maart 2017 21:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Iedereen denkt nog dat het een kwestie van niet gewend zijn en loskomen is. Het is wachten tot ze realiseren dat hij echt zo is. Ben benieuwd hoelang dat duurt.
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelde vooral vrouwen die ik ken in mijn omgeving.
What can change the nature of a man?
Gvdquote:
Smegma randjequote:Op zondag 5 maart 2017 21:08 schreef matthijst het volgende:
Goor zwembad. Maak die rand eens schoon.
Wie heeft er nog lovehandels nodig, je pakt haar bij de oren.quote:
Nou die oren waren ook een verrassing, het is wachten wat er nog meer onder die krullen vandaan komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |