Weten we nu wel.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:53 schreef KingRadler het volgende:
je kan niet altijd geluk hebben
[ afbeelding ]
Nja zo gewoon is dat ook weer nietquote:Op zondag 5 maart 2017 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon winnen in de arena. Niks aan de hans.
En daarvoor nog eventjes Heerenveen afdrogen.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon winnen in de arena. Niks aan de hans.
Nou. Had toch liever gewonnenquote:Op zondag 5 maart 2017 14:57 schreef Antaris het volgende:
Misschien maar eens goed om een keer te verliezen, dat schudt ze misschien weer wakker.
quote:Op zondag 5 maart 2017 14:57 schreef Antaris het volgende:
Misschien maar eens goed om een keer te verliezen, dat schudt ze misschien weer wakker.
*ellia *kongolloquote:Op zondag 5 maart 2017 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
as je realistische kijkt naar de bank van ajax en de bank van Feyenoord dan is het wel duidelijk.
als het feyenoord toch nog lukt dan hebben ze echt een topprestatie geleverd.
ajax heeft een betere bank
ben benieuwd hoe het met elia en kongolo is en of ze de komende weken kunnen spelen
En vilhennaquote:Op zondag 5 maart 2017 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
as je realistische kijkt naar de bank van ajax en de bank van Feyenoord dan is het wel duidelijk.
als het feyenoord toch nog lukt dan hebben ze echt een topprestatie geleverd.
ajax heeft een betere bank
ben benieuwd hoe het met elia en kongolo is en of ze de komende weken kunnen spelen
Ja dit is hoe dat werktquote:Op zondag 5 maart 2017 14:57 schreef Antaris het volgende:
Ze zijn nog niet wakker. Denk dat ze pas na zeven nederlagen wakker zijn. Zie vorig seizoen.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:57 schreef Antaris het volgende:
was duidelijk dat hij met de handrem speeldequote:Op zondag 5 maart 2017 15:00 schreef Caland het volgende:
Snapte vooraf al niet dat je Elia met een spuitje laat spelen als je al weet dat juist hij altijd waardeloos is op kunstgras.
Ze hadden dat spuitje beter aan Bilal kunnen geven.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:00 schreef Caland het volgende:
Snapte vooraf al niet dat je Elia met een spuitje laat spelen als je al weet dat juist hij altijd waardeloos is op kunstgras.
quote:Op zondag 5 maart 2017 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze hadden dat spuitje beter aan Bilal kunnen geven.
Ik ben niet zo negatief over Bilal als de meesten hier geloof ik. Prima speler om op de bank te hebben of om vandaag te laten starten ipv Elia.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo negatief over Bilal als de meesten hier geloof ik. Prima speler om op de bank te hebben of om vandaag te laten starten ipv Elia.
I know, maar ik moest 'm even inkoppen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo negatief over Bilal als de meesten hier geloof ik. Prima speler om op de bank te hebben of om vandaag te laten starten ipv Elia.
Waar zie jij hem dan liever spelen?quote:Op zondag 5 maart 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
voor het prijskaartje wat er voor bilal betaald is mochten we wel wat meer verwachten..
Verbazingwekkend eigenlijk dat er bij de jeugd geen betere rondloopt..
misschien loopt die er wel maar die wordt op dit moment niet naar voren geschoven om allerlei redenen....
ik vind bilal helemaal geen buienspeler, hoe die goser ooit op die posities is terecht gekomen is mijn een raadsel. Hij heeft helemaal niets van een buitenspeler...
Rot op man trollquote:Op zondag 5 maart 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
voor het prijskaartje wat er voor bilal betaald is mochten we wel wat meer verwachten..
misschien loopt die er wel maar die wordt op dit moment niet naar voren geschoven om allerlei redenen....
ik vind bilal helemaal geen buienspeler, hoe die goser ooit op die posities is terecht gekomen is mijn een raadsel. Hij heeft helemaal niets van een buitenspeler...
Hij is snel en heeft een actie. Dat is inderdaad vrij atypisch voor een buitenspeler.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
wat heeft hij wel danquote:Op zondag 5 maart 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
hij is een typische speler voor een 2 spitsen systeem...quote:
Hij heet Vilhena en niet vilhenna, nu duidelijk?quote:
Hij gaat niet buitenom omdat ie rechts is. Als ie op de plek van Berghuis staat kapt ie juist bijna niet naar binnen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is een typische speler voor een 2 spitsen systeem...
hij gaat nooit buitenom, vandaag had hij 3 keer een bal voordat hij geblesseerd raakte dat hij de bal rechts op zij tikte ipv van buitenom te gaan...
Afwerking is bij hem van echt een bedroevend laag nivo.....ook vandaag weer een hele goede kans.
Ik praat nu over bilal over de laatste 3 seizoenen en nu niet op basis van deze wedstrijd...maar deze wedstrijd was weer typerend voor hem
quote:El Ahmadi hekelt inzet Feyenoord: Niet scherp genoeg
Karim El Ahmadi had vandaag tijd nodig om de nederlaag van Feyenoord bij Sparta Rotterdam (0-1) te verklaren. ,,We waren gewoon niet scherp genoeg'', concludeerde hij vlak na het duel bij FOX Sports.
,,Vooral in de eerste helft was Sparta veel scherper in de duels. Dan ben je als Feyenoord niet kampioenswaardig. Hoe dat komt? Ik weet het echt niet. We hebben de hele week scherp getraind. In de tweede helft kwamen we er soms wel doorheen. Maar echt veel kansen hebben we niet gekregen.''
Ajax kan vandaag de achterstand op koploper Feyenoord verkleinen tot twee punten. Het elftal van trainer Peter Bosz moet daarvoor wel bij FC Groningen winnen. ,,Misschien hebben we de competitie nu weer spannend gemaakt'', stelde El Ahmadi. ,,Maar dat is dan helemaal onze eigen schuld.''
Hij had er al eentje gewisseld he.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:26 schreef Haringkop het volgende:
Ik snapte niet dat Gio zo lang wachtte met Kuyt in te brengen. Daar was in de rust al reden toe.
Echt een heel aparte wedstrijd in alle opzichten.
Heb niemand Vilhenna zien zeggenquote:Op zondag 5 maart 2017 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heet Vilhena en niet vilhenna, nu duidelijk?
Is ook gewoon gelul natuurlijk. Scherp beginnen, slap beginnen, bal is rond, het zit niet goed in de koppies. Dat zijn gewoon de voetbalclichés waar journalisten genoegen mee nemen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:27 schreef Haringkop het volgende:
In deze fase nog niet scherp genoeg beginnen. Wat gaat er dan in je hoofd om? Of is het dan toch dat ze niet met de druk kunnen omgaan?
Elia was voor rust ook al niet fris. Had je met Berguis op links nog iets anders kunnen spelen. Al raakte hij ook geen pepernoot.quote:
Er was natuurlijk wel een wereld van verschil tussen bijvoorbeeld de eerste 20 minuten van vandaag en vorige week. Blijft toch iets ongrijpbaars.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon gelul natuurlijk. Scherp beginnen, slap beginnen, bal is rond, het zit niet goed in de koppies. Dat zijn gewoon de voetbalclichés waar journalisten genoegen mee nemen.
Is ook gewoon achterlijk. We spelen kut, laten we het dan maar op mentaliteit enzulks gooien.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon gelul natuurlijk. Scherp beginnen, slap beginnen, bal is rond, het zit niet goed in de koppies. Dat zijn gewoon de voetbalclichés waar journalisten genoegen mee nemen.
quote:Op zondag 26 februari 2017 23:20 schreef Montagui het volgende:
Sparta - Feyenoord 1-0
Daar begint het al.
vilhennaquote:
Als je thuis 6-1 wint en het verschil op de ranglijst bekijkt dan is die conclusie niet zo heel gek eigenlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is ook gewoon achterlijk. We spelen kut, laten we het dan maar op mentaliteit enzulks gooien.
quote:Op zondag 5 maart 2017 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 5 maart 2017 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
vilhenna
jorgenson
ahmaddi
kongello
ellia
oudgekocht
welkom in de wereld van klaasweetniks
Ajax heeft alles in eigen hand, maar wij die nog steeds voor staan niet?quote:Op zondag 5 maart 2017 15:30 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend wel weer...:
- Feyenoord wint dé wedstrijd, tegen PSV, en laat het vervolgens direct onnodig liggen
- Feyenoord verliest weer de punten tegen een waardeloze tegenstander, ipv in de wedstrijden "die je kan verliezen", kortom, het ligt weer volledig aan Feyenoord zelf ipv aan de tegenstander
- Feyenoord speelt een gigantische zaadpot op kunstgras
- een oud-Feyenoorder is weer van doorslaggevend belang
- Feyenoord krijgt onterecht een cruciaal doelpunt niet, welke een schele kraai op 300 meter afstand er nog in zag gaan
- Ajax speelt vervolgens ook een zaadpot maar pakt gewoon de punten
En vervolgens heeft Ajax weer alles in eigen hand.
Je kan toch ook gewoon enorm kut spelen zonder dat het direct aan de mentaliteit ligt?quote:Op zondag 5 maart 2017 15:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je thuis 6-1 wint en het verschil op de ranglijst bekijkt dan is die conclusie niet zo heel gek eigenlijk.
Ja, het ligt aan het kunstgras, een niet gegeven doelpunt en een oud-Feyenoorder.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:30 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend wel weer...:
- Feyenoord wint dé wedstrijd, tegen PSV, en laat het vervolgens direct onnodig liggen
- Feyenoord verliest weer de punten tegen een waardeloze tegenstander, ipv in de wedstrijden "die je kan verliezen", kortom, het ligt weer volledig aan Feyenoord zelf ipv aan de tegenstander
- Feyenoord speelt een gigantische zaadpot op kunstgras
- een oud-Feyenoorder is weer van doorslaggevend belang
- Feyenoord krijgt onterecht een cruciaal doelpunt niet, welke een schele kraai op 300 meter afstand er nog in zag gaan
- Ajax speelt vervolgens ook een zaadpot maar pakt gewoon de punten
En vervolgens heeft Ajax weer alles in eigen hand.
Kramer is gewoon een downie eerste klas. Snap echt niet hoe mensen zo'n stuk verdriet nog in een Feyenoordshirt willen zien.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:34 schreef Divje het volgende:
En nu gaat Kramer ook ff lopen rellen. Wat een mongol.
Dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 5 maart 2017 15:38 schreef Divje het volgende:
Maargoed, ze hebben deze wedstrijd geen enkel moment geprobeerd om met geduldig combinatievoetbal te winnen. Pompen pompen pompen
Dan snap ik Kramer eigenlijk ook nog wel. Die denkt dattie er wel 1 in had gekopt uit die 100 hoge ballen.
Tsjah zou kunnen, maar behoudens het kunstgras waren bijna alle randvoorwaarden in het voordeel van Feyenoord. Maar het kan natuurlijk dat je ineens alle elf niet meer weet hoe je moet voetballen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon enorm kut spelen zonder dat het direct aan de mentaliteit ligt?
Dat moet toch kunnen verder ook wel.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:42 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kramer sloeg op de dugout toen duidelijk werd dat Kuyt ging invallen ipv hij..
Dat was echt het probleem. Jorgensen is ook waardeloos als je zo wilt spelen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:38 schreef Divje het volgende:
Maargoed, ze hebben deze wedstrijd geen enkel moment geprobeerd om met geduldig combinatievoetbal te winnen. Pompen pompen pompen
Dan snap ik Kramer eigenlijk ook nog wel. Die denkt dattie er wel 1 in had gekopt uit die 100 hoge ballen.
Wel 2 cruciale fouten in 1 seconde.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:39 schreef Vasion het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)at-die-bal-erin-zat/
Makkelie, blinde hond
Echter was het natuurlijk wel een overtreding op die keeper. Dus terecht geen goal.
Jorgensen sowieso matig de laatste wekenquote:Op zondag 5 maart 2017 15:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat was echt het probleem. Jorgensen is ook waardeloos als je zo wilt spelen.
Heeft hij überhaupt nog wel gescoord na de winterstop?quote:Op zondag 5 maart 2017 15:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jorgensen sowieso matig de laatste weken.
Klopt inderdaad, maar na de winterstop wordt hij amper echt goed in stelling gebracht. Het is vooral dat Elia en Toornstra renderen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jorgensen sowieso matig de laatste weken.
NEC ook.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt nog wel gescoord na de winterstop?
Edit: Oh ja, uit tegen FC Twente natuurlijk (de 0-2).
NEC thuisquote:Op zondag 5 maart 2017 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt nog wel gescoord na de winterstop?
Edit: Oh ja, uit tegen FC Twente natuurlijk (de 0-2).
Dat wordt improviseren volgende week.twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 05-03-2017 om 15:44:30De ziekenboeg van Feyenoord zit vol. Kongolo heeft een bovenbeenblessure en Elia, Jorgensen en Bilal last van de enkel. reageer retweet
Allemaal injecties. Gewoon spelen die mietjes.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat wordt improviseren volgende week.twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 05-03-2017 om 15:44:30De ziekenboeg van Feyenoord zit vol. Kongolo heeft een bovenbeenblessure en Elia, Jorgensen en Bilal last van de enkel. reageer retweet
Met een beetje pech ook Vilhena kwijt.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Ja, kan ook zomaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met een beetje pech ook Vilhena kwijt.
Hij zat er wel op dus rood zou opzich terecht zijn, maar volgens mij zag hij z'n tegenstander niet eens.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
zal wel 25 keeer herhaald worden bij onze 020 zenderquote:Op zondag 5 maart 2017 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je verwacht inderdaad niet dat er nog meer mensen op die plek lopen.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mizal wel 25 keeer herhaald worden bij onze 020 zender
vilhenna deed dat per ongeluk, hij wist helemaal niet dat die tegenstander bij hem in de buurt was
als ik spring zet ik me ook af met me ellebogen af en uiteindelijk keren die ellebogen weer naar beneden terug...quote:Op zondag 5 maart 2017 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je verwacht inderdaad niet dat er nog meer mensen op die plek lopen.
Je speelt nog uit tegen Ajax. Als E die winnen, wat alles behalve ondenkbaar is, ben je gewoon de lul.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ajax heeft alles in eigen hand, maar wij die nog steeds voor staan niet?
Joden moeten nog tegen pisveequote:Op zondag 5 maart 2017 16:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je speelt nog uit tegen Ajax. Als E die winnen, wat alles behalve ondenkbaar is, ben je gewoon de lul.
Vergrootglas. Ik vind kramer een randmongool eerste klas, maar hier een big deal van maken slaat nergens op.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:42 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kramer sloeg op de dugout toen duidelijk werd dat Kuyt ging invallen ipv hij..
En wij nog tegen AZ, Vitesse, Heerenveen. Wat is je punt?quote:
Die discussie is al 100x gevoerd, voor dit soort acties krijg je meestal rood.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik spring zet ik me ook af met me ellebogen af en uiteindelijk keren die ellebogen weer naar beneden terug...
Dat valt reuze mee. Wordt ook vaak afgedaan met geelquote:Op zondag 5 maart 2017 16:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die discussie is al 100x gevoerd, voor dit soort acties krijg je meestal rood.
5quote:Op zondag 5 maart 2017 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
10 minuten blessuretijd zo
let maar op
KNJBquote:Op zondag 5 maart 2017 16:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
5![]()
Alsnog fucking veel natuurlijk na zo'n late 1-1 wn een rode kaart
Nee niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hehe toch nog een mooie middag jongons
Nouquote:Op zondag 5 maart 2017 16:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hehe toch nog een mooie middag jongons
Maakt het alleen maar zuurder. Had vandaag op 7 moeten staan.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Oldground het volgende:
Haha heerlijk. 1 puntje mogen ze best hebben.
Met 5 punten voor en een beter doelsaldo mag je een keer extra gelijk spelen en verliezen tov Ajax, dat kan nu niet meer. Alleen nog een keer verliezen.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met ons doelsaldo scheelt dat toch wel.
mee eensquote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar zuurder. Had vandaag op 7 moeten staan.
Nja, beter dan het er twee werdenquote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan gebeuren joh. Godverdomme deal with it.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Schade blijft gelukkig nu nog wat beperkt. Maar godverdomme verliezen van Sparta
Ja, we hebben daar nu 4x achter elkaar verlorenquote:Op zondag 5 maart 2017 16:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Kan gebeuren joh. Godverdomme deal with it.
Ajax gaat er dus nog drie verspelen.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Mijn voorspeling van een paar wedstrijden geleden blijft overeind.
Feyenoord verspeelt nog 9 tot 12 punten (nu dus nog 6 tot 9). Ajax circa 5.
Het verschil na 34 wedstrijden komt daarmee op +1 tot -2 punten.
Dit ja. Kolere zeg. Kan met dat gelijkspel maar gematigd blij zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gelijkspel maakt het zuurder? Oneens.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat mij lekker chagrijnig zijn joh.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dit gelijkspel maakt het zuurder? Oneens.
Misstap is al gemaakt.
Korsakov?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Prima. Ik ben het nu al bijna vergeten.
Als die assistent niet ziet dat die bal over de lijn ging, moet ie ander werk gaan zoeken. Dat is zijn taak op die plek op dat moment nota benequote:‘Ik zie dat de bal op de doellijn beland en dat een speler van Sparta de bal wil wegwerken. Mijn assistent stond goed in positie en vanuit mijn positie konden we niet waarnemen of de bal zat. Vorige week hadden we doellijntechnologie en vandaag niet. Het heeft er wel schijn van dat de bal zit. Met doellijntechnologie wisten we het zeker.’
Nee, ben ik niet met je eens. Keeper ligt in de weg, die bal zit half achter dat been van die Spartaan. Het is gewoon weer een voorbeeld dat doellijntechnologie snel ingevoerd moet worden (al ben ik van mening dat er een overtreding op de keeper was, maar dat terzijde)quote:Op zondag 5 maart 2017 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die assistent niet ziet dat die bal over de lijn ging, moet ie ander werk gaan zoeken. Dat is zijn taak op die plek op dat moment nota bene.
Dubbel gevoel, aan de ene kant zwaar klote dat je niet uitloopt, aan de andere kant heel blij dat Ajax niet op twee punten komt.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hm oke, ik kan me de situatie niet helemaal meer voor de geest halen maar ik dacht dat ie vrij zicht had vanaf waar ie stond. Als dat niet zo is heb je gelijkquote:Op zondag 5 maart 2017 16:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet met je eens. Keeper ligt in de weg, die bal zit half achter dat been van die Spartaan. Het is gewoon weer een voorbeeld dat doellijntechnologie snel ingevoerd moet worden (al ben ik van mening dat er een overtreding op de keeper was, maar dat terzijde)
asco heeft een gat in z'n deur, kan je daar wat aan doen?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dubbel gevoel, aan de ene kant zwaar klote dat je niet uitloopt, aan de andere kant heel blij dat Ajax niet op twee punten komt.
Voor meer open deuren mag je me altijd bellen.
Wat kost het aan onderhoud, beheer, afschrijving etc.?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke, ik kan me de situatie niet helemaal meer voor de geest halen maar ik dacht dat ie vrij zicht had vanaf waar ie stond. Als dat niet zo is heb je gelijk. Vooral in dat laatste. Snap ook niet dat dat zo lang moet duren, hak gewoon die knoop door en voer het vanaf volgend seizoen overal in. Koste 5 miljoen begreep ik voor alle stadions.
Acht punten in negen wedstrijden.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:41 schreef Wotte het volgende:
Zou wat zijn als psv er nog overheen dendert jongens
Geen idee, dat werd er niet bij gemeld.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat kost het aan onderhoud, beheer, afschrijving etc.?
hahahaha zou wat zijn zegquote:Op zondag 5 maart 2017 16:41 schreef Wotte het volgende:
Eens. Wordt weer tijd voor een GKL.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou overigens ook vanaf komend seizoen al het kunstgras verbieden in de eredivisie.
Ik denk dat ik de nieuwe grote man bij de KNVB moet worden.
Zou me echt niets verbazen....quote:Op zondag 5 maart 2017 16:41 schreef Wotte het volgende:
Eredivisiewaardig in ieder gevalquote:Op zondag 5 maart 2017 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
hahahaha zou wat zijn zeg
poe poe nou nou
Doe ook gelijk de Jupiler Leage, dat kunstgras is echt pure aids.quote:
Ik denk dat bij iedereen wel het gevoel leeft dat je vandaag goed bent weggekomen, dan dat je een kans hebt laten liggen om op 7 punten te komen.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dubbelfunctie met je TD-schap van Feyenoord?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou overigens ook vanaf komend seizoen al het kunstgras verbieden in de eredivisie.
Ik denk dat ik de nieuwe grote man bij de KNVB moet worden.
Je hebt geen voeten?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik spring zet ik me ook af met me ellebogen af en uiteindelijk keren die ellebogen weer naar beneden terug...
Jij springt omhoog met je armen strak langs je lichaam?quote:Op zondag 5 maart 2017 16:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt geen voeten?
Wel knap, afzetten met je ellebogen.
zij mogen weer hoop hebben. zeker met het lastige programma van feyenoord en toch de pijntjes die op beginnen te spelen bij bepalende spelers.quote:
Volledig mee eens. Hij leek even in vorm te komen, maar het alweer wedstrijden niet goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:00 schreef F.M.D. het volgende:
Tegen AZ Kuyt maar erin voor Berghuis. Dan voetballend maar wat minder, maar zijn ervaring en mentaliteit is nodig in deze cruciale eindfase. Bij ajax hebben ze Klaasen die z'n ploeg op sleeptouw neemt. Zo iemand miste Feyenoord in het veld tegen Sparta. Daarbij komt dat Berghuis al langer het niet laat zien.
Eens.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:00 schreef F.M.D. het volgende:
Tegen AZ Kuyt maar erin voor Berghuis. Dan voetballend maar wat minder, maar zijn ervaring en mentaliteit is nodig in deze cruciale eindfase. Bij ajax hebben ze Klaasen die z'n ploeg op sleeptouw neemt. Zo iemand miste Feyenoord in het veld tegen Sparta. Daarbij komt dat Berghuis al langer het niet laat zien.
Hij laat maniertjes zien. Prima om die weer eens op de bank te zetten inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:00 schreef F.M.D. het volgende:
Hij heeft daar minder gespeeld dan als hij in Rotterdam was gebleven.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vond EL vandaag ook niet goed...
Ik denk dat die afrika cup hem fysiek toch nog gaat tegenwerken, was ook te verwachten.
heeft niet alleen met de wedstrijden te maken die hij daar gespeeldquote:Op zondag 5 maart 2017 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar minder gespeeld dan als hij in Rotterdam was gebleven.
Dit, het zou zuur zijn als de volgorde van de wedstrijden andersom geweest was.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat bij iedereen wel het gevoel leeft dat je vandaag goed bent weggekomen, dan dat je een kans hebt laten liggen om op 7 punten te komen.
El Hankouriquote:Op zondag 5 maart 2017 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk kan Bilal een tijdje niet meedoen en gaat Gio zoeken naar een andere oplossing als invaller.
Onderhoud/beheer nog eens 50k per jaar geloof ik. Ben wel van mening dat de KNVB de aanschaf moet betalen. Desnoods romen ze maar een aantal jaar 5% van de CL/EL premies af.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat kost het aan onderhoud, beheer, afschrijving etc.?
Dat is meer dan een jaar geledenquote:
Sowieso moet de KNVB de aanschaf betalen. Snap ook niet waar al dat geld heen is gegaan wat ze binnen harkten na het WK. Geloof dat ze toen liepen te roeptoeteren dat ze 20 miljoen winst hadden gepakt daardoor ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Onderhoud/beheer nog eens 50k per jaar geloof ik. Ben wel van mening dat de KNVB de aanschaf moet betalen. Desnoods romen ze maar een aantal jaar 5% van de CL/EL premies af.
Prima techniek. Mentaal alleen (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord. Of PEC, blijkbaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat vonden jullie hier allemaal een wereldspeler
Dit geldt ook voor Ziyech.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vond EL vandaag ook niet goed...
Ik denk dat die afrika cup hem fysiek toch nog gaat tegenwerken, was ook te verwachten.
Fysiek kan hij het niet aan. Zijn mentaliteit is erg weinig mis mee volgens mij.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Prima techniek. Mentaal alleen (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord. Of PEC, blijkbaar.
Of Kongolo moet gewoon beter dekken.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Die klote cabral ook he...als hij 300 voorzetten geeft dan vliegen er 299 over het doel en uitgerekend tegen Feyenoord gaat die een goede voorzet geven die kneus
misschien moeten we cabral weer een kans geven in de kuip......quote:
Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien moeten we cabral weer een kans geven in de kuip......
hij is toch beter als die turk of niet?
vind ik niet...quote:
Log uit alsjeblieft.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
neequote:
Met je eens dat er niet veel (goede!) opties zijn maar zo'n Cabral moet je niet willen joh.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
zoveel opties blijven er niet over in het nederlands voetbal voor die buitenposities...
in principe niet.....quote:Op zondag 5 maart 2017 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Met je eens dat er niet veel (goede!) opties zijn maar zo'n Cabral moet je niet willen joh.
doe effe normaal, Cabralverlies terughalenquote:Op zondag 5 maart 2017 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2017 19:11 schreef Divje het volgende:
Voetbalt De Bies nog?
Zo, die is ook genoemd.
Nu weer ff serieus.
normaal doen hoorquote:Op zondag 5 maart 2017 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Martin van geel heeft hem vanmiddag gezien dus de kans is zeer groot dat hij komt.
discussie gesloten tot nader order.
Vond het eigenlijk meer een fout van Jan Scharie. Die kwam nauwelijks van de grond.quote:
Inderdaad. En Botteghin liep ook erg uit positie.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk meer een fout van Jan Scharie. Die kwam nauwelijks van de grond.
Mooi overzicht in een duidelijke tabelquote:Op zondag 5 maart 2017 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
RESTANT PROGRAMMA TOP-3
Feyenoord Ajax PSV
AZ (thuis) FC Twente (thuis) Go Ahead Eagles (uit)
Heerenveen (uit) Excelsior (uit) Vitesse (thuis)
Ajax (uit) Feyenoord (thuis) Sparta (uit)
Go Ahead Eagles (thuis) AZ (thuis) FC Twente (uit)
PEC Zwolle (uit) NEC (uit) Willem II (thuis)
FC Utrecht (thuis) Heerenveen (thuis) ADO Den Haag (uit)
Vitesse (uit) PSV (uit) Ajax (thuis)
Excelsior (uit) Go Ahead Eagles (thuis) FC Groningen (uit)
Heracles (thuis) Willem II (uit) PEC Zwolle (thuis)
Voor Feyenoord zijn juist de wedstrijden tegen de mindere goden de moeilijke potten.quote:Op zondag 5 maart 2017 17:04 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zij mogen weer hoop hebben. zeker met het lastige programma van feyenoord en toch de pijntjes die op beginnen te spelen bij bepalende spelers.
Wat.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
RESTANT PROGRAMMA TOP-3
Feyenoord Ajax PSV
AZ (thuis) FC Twente (thuis) Go Ahead Eagles (uit)
Heerenveen (uit) Excelsior (uit) Vitesse (thuis)
Ajax (uit) Feyenoord (thuis) Sparta (uit)
Go Ahead Eagles (thuis) AZ (thuis) FC Twente (uit)
PEC Zwolle (uit) NEC (uit) Willem II (thuis)
FC Utrecht (thuis) Heerenveen (thuis) ADO Den Haag (uit)
Vitesse (uit) PSV (uit) Ajax (thuis)
Excelsior (uit) Go Ahead Eagles (thuis) FC Groningen (uit)
Heracles (thuis) Willem II (uit) PEC Zwolle (thuis)
Klopt ja. Had ie toen gewoon niet zo moeilijk over moeten doen. Hoe goed of slecht ie een jaar later speelt doet daarin niet ter zake.quote:
Dat, ja. Na 20 minuten wist ik al hoe laat het was. Ook niet meer verder gekeken.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:36 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben er gewoon goed ziek van. Kutvoetbal.
quote:Seizoenkaarthouders
Deze wedstrijd is de seizoenkaart persoonsgebonden. Voor seizoenkaarthouders is het mogelijk om op de eigen tribune 2 extra tickets te kopen. De houders van deze tickets moeten tegelijktijdig met de seizoenkaarthouder het stadion(terrein) betreden. Iedere bezoeker dient zich te legitimeren.
Fankaarthouders
Fankaarthouders kunnen voor deze wedstrijd geen kaarten kopen.
Las het net ook, bizarre beslissing wederom.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:41 schreef Casual-T het volgende:
Op het vakkie waar ik zat (hoofdtribune richting uitvak) bleef zo'n beetje het hele vak bleef zitten bij de goal![]()
Ging voor de rest prima allemaal.
En als je dan de verkoopinfo voor Vitesse - Feyenoord leest:
[..]
Keeptert lag er wel voor.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die assistent niet ziet dat die bal over de lijn ging, moet ie ander werk gaan zoeken. Dat is zijn taak op die plek op dat moment nota bene.
Die ging me effe de fout in man man!quote:Op zondag 5 maart 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een zeikerd is die vlaar zeg
die goser is gewoon 20 kilo te zwaar geworden
hopelijk speelt die volgende week ook....
Doordat Karsdorp weg was.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad. En Botteghin liep ook erg uit positie.
Idd. Een goal niet geteld en geen pingel toegekend.quote:Op maandag 6 maart 2017 12:00 schreef Luni het volgende:
Die handsbal trouwens van die verdediger van Sparta, die legt zijn hand op de bal die de keeper vast had.
Goal ging een overtrading aan vooraf, maar we moeten niet zeiken, het was gewoon een wanvertoning!quote:Op maandag 6 maart 2017 12:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Een goal niet geteld en geen pingel toegekend.
Kak. Kan ik wel stoppen om voor m'n vriendin een fankaart aan te vragen. Sowieso drama trouwens om door die muur van de website van Vitesse te komen. Snap nu wel waarom het nooit vol is. Je kan je gewoon niet aanmelden als nieuwe supporter. Flutclub.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:41 schreef Casual-T het volgende:
Op het vakkie waar ik zat (hoofdtribune richting uitvak) bleef zo'n beetje het hele vak bleef zitten bij de goal![]()
Ging voor de rest prima allemaal.
En als je dan de verkoopinfo voor Vitesse - Feyenoord leest:
[..]
Alles om Feyenoordsupporters tegen te houden!quote:Op maandag 6 maart 2017 12:50 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kak. Kan ik wel stoppen om voor m'n vriendin een fankaart aan te vragen. Sowieso drama trouwens om door die muur van de website van Vitesse te komen. Snap nu wel waarom het nooit vol is. Je kan je gewoon niet aanmelden als nieuwe supporter. Flutclub.
Ajax gaat geen kampioen worden. Jullie enige tegenstander is psv nogquote:Op maandag 6 maart 2017 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft alleen nog maar PSV uit als lastige wedstrijd buiten Feyenoord om.
Zonde gisteren, nergens voor nodig.
4x op rij al daar...
Jammer dat Kramer er niet in kwam.
Onzin.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax gaat geen kampioen worden. Jullie enige tegenstander is psv nog
Dat laatste hoeft dan niet eens, dan zijn we bij de aftrap van die wedstrijd al kampioenquote:Op maandag 6 maart 2017 16:20 schreef ender_xenocide het volgende:
Ook na afgelopen weekend blijf ik nog door het wij worden kampioen brilletje kijken.
Wij voetballen alles vanaf nu zoals tegen PSV, ze zijn nu wakker geschud...
En Ajax verliest nog tegen Twente, ons en PSV...
*en toen werd ik wakker*
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 06-03-2017 om 12:33:27Gehavende Feyenoord-selectie op Varkenoord https://t.co/TmrkunTMRs reageer retweet
Haha inderdaad.. nog beterquote:Op maandag 6 maart 2017 16:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft dan niet eens, dan zijn we bij de aftrap van die wedstrijd al kampioen
Verlies en een gelijkspel zijn vijf verliespunten.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat dit een incident was....
Ik zie het nog steeds positief in
We mogen nog 1 keer verliezen en een keer gelijk spelen ...dan staan we nog bovenaan..
020 moet nog tegen Feyenoord en psv...die gaan ze echt niet zomaar winnen.
wat denk je dat ik niet kan rekenen ofzo....quote:Op maandag 6 maart 2017 18:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Verlies en een gelijkspel zijn vijf verliespunten.
Dat denk ik inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat denk je dat ik niet kan rekenen ofzo....![]()
ik ga er vanuit dat ajax ook punten gaat verliezen
quote:Op maandag 6 maart 2017 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
We mogen nog 1 keer verliezen en een keer gelijk spelen ...dan staan we nog bovenaan..
Terecht wel, smerige elleboogquote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:03 schreef Roland010 het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)ot-vilhena~a5ad36ac/
Pleur op. Die kunnen we niet missen.
Haha, die kan echt niets tegen deze elleboog inbrengen tenzij ze bij de KNVB weer eens scheel het juridisch document opstellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:21 schreef De_Pel het volgende:
Zal je zien dat de KNVB de competitie saboteert door hem 3 wedstrijden incl 020 op te leggen
Gelukkig hebben we Bentgod nog
Zal wel 3 waarvan 1 voorwaardelijk zijn maar je wil toch niet de schuld naar de KNVB schuiven neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:21 schreef De_Pel het volgende:
Zal je zien dat de KNVB de competitie saboteert door hem 3 wedstrijden incl 020 op te leggen
quote:Op maandag 6 maart 2017 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat dit een incident was....
Ik zie het nog steeds positief in
020 moet nog tegen Feyenoord en psv...die gaan ze echt niet zomaar winnen.
Tonny speelt gewoon, wij hebben Jorisgodquote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Roept u maar, wie moet Tonny vervangen jongons? En Elia en Jorgensen?
3 keer kuytquote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jørgensen is gewoon weer fit straks lijkt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben jij dokter?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jørgensen is gewoon weer fit straks lijkt me.
een minuut was voldoende geweest, de eerstequote:Op maandag 6 maart 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Geen minuut gezien van de wedstrijd. Achteraf was dat een slimme keuze.
Dat is wel een leuke, over 3 wedstrijden is ajax - feyenoord en stel hij wordt 2 wedstrijden geschorst, zal Feyenoord dan het risico nemen en in beroep gaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tonny speelt gewoon, wij hebben Jorisgod
https://www.facebook.com/voetbalzone/posts/1509238879109660quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:21 schreef De_Pel het volgende:
Als je nog een keer ergens verliest en gelijkspeelt tegen Ajax ben je nog steeds kampioen hoor. Het zal niet de redenatie zijn die Klaas gebruikt, maar de conclusie klopt desalniettemin wel.quote:
Feyenoord heeft wel echt een zwaar programma. Hopen dus dat PSV thuis Ajax even goed over de knie legt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je nog een keer ergens verliest en gelijkspeelt tegen Ajax ben je nog steeds kampioen hoor. Het zal niet de redenatie zijn die Klaas gebruikt, maar de conclusie klopt desalniettemin wel.
Ik denk ook niet dat Klaas dat had bedacht maar ik zie Feyenoord nog wel vaker punten verspelen, en ons eigenlijk ook wel. Puntverlies zat er aan beide kanten aan te komen, spel lijkt nergens op de laatste tijd (op Feyenoord-PSV na dan) en dat zal wel niet ineens verbeterenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je nog een keer ergens verliest en gelijkspeelt tegen Ajax ben je nog steeds kampioen hoor. Het zal niet de redenatie zijn die Klaas gebruikt, maar de conclusie klopt desalniettemin wel.
AZ komt weer aanvallen tegen ons, dus beetje achterover leunen en naar 3-1 / 4-1 counteren. Heerenveen vind ik lastiger, die kunnen nog omschakelen naar opportunistisch beukvoetbal met Veerman. En ik denk dat ik de dag van de klassieker maar ergens op de hei ga zitten...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Klaas dat had bedacht maar ik zie Feyenoord nog wel vaker punten verspelen, en ons eigenlijk ook wel. Puntverlies zat er aan beide kanten aan te komen, spel lijkt nergens op de laatste tijd (op Feyenoord-PSV na dan) en dat zal wel niet ineens verbeteren
Dat weet ik niet hoor, AZ ook niet in goede doen dus die zullen ook wel vrij rustig aan doen. Kan wel eens leuk wordenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
AZ komt weer aanvallen tegen ons, dus beetje achterover leunen en naar 3-1 / 4-1 counteren. Heerenveen vind ik lastiger, die kunnen nog omschakelen naar opportunistisch beukvoetbal met Veerman. En ik denk dat ik de dag van de klassieker maar ergens op de hei ga zitten...
Jullie krijgen Twente op bezoek toch? Gelukkig begint Ünal weer te scoren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, AZ ook niet in goede doen dus die zullen ook wel vrij rustig aan doen. Kan wel eens leuk worden
Over de verdediging maak ik mij niet zo zorgen, over de rest iets meer en dan is elke wedstrijd lastig blijkt wel weerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie krijgen Twente op bezoek toch? Gelukkig begint Ünal weer te scoren.
Ik zie hem te weinig spelen. Initiële gut feeling zegt niet doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:09 schreef Scrummie het volgende:
De turken melden dat van Persie terug naar NL wil. Wat vinden jullie?
Leuke speler voor Go Ahead ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Goede speler voor Excelsior. Ik denk dat hij bij ons niet veel zou spelen. Wel een goede vervanger van Kramer overigens, maar lijkt me niet dat hij voor een rol als 2e spits terug komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:09 schreef Scrummie het volgende:
vuile pleuris michael van praagquote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:03 schreef Roland010 het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)ot-vilhena~a5ad36ac/
Pleur op. Die kunnen we niet missen.
Oke Calandquote:Op dinsdag 7 maart 2017 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vuile pleuris michael van praag
sinds deze baantjesgeile ex voorzitter van 020 aan het roer is de knjb nog joodser dan het ooit was![]()
![]()
![]()
![]()
ze kunnen het blijkbaar niet op eigen kracht
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf volgende seizoen een ploeg in de Jupiler League lees ik net mooi.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)-tot-voetbalpiramide
Mocht dat waar zijn is het natuurlijk een ontzettend dikke vinger richting de andere clubs die wel vanaf het begin meedoen, lijkt mij niet dat je dat kan maken. Maar de knvb, dus mij zou het niet verbazen.quote:De voetbalbond wil ten eerste clubs, die tot nu toe nog weigerden toe te treden, alsnog de kans bieden om in te stromen in de piramide. Ze mogen dan op het hoogste niveau toe treden inplaats van het laagste. Daarmee krijgt ondermeer Feyenoord zijn zin. Die weigerden vooralsnog om op het laagste amateurniveau te beginnen, zoals eerder de afspraak was, in te stromen.
Ja, huilen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Brad Jones ook geblesseerd, mist mogelijk de wedstrijd tegen AZ.
Nu vind ik Kenneth Vermeer een prima keeper, maar een andere keeper met nog weinig wedstrijdritme kan mogelijk best voor onrust, onduidelijkheid of onzekerheid leiden bij onze defensie gedurende een wedstrijd.
Fucking drama gedoe.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu vind ik Kenneth Vermeer een prima keeper, maar een andere keeper met nog weinig wedstrijdritme kan mogelijk best voor onrust, onduidelijkheid of onzekerheid leiden bij onze defensie gedurende een wedstrijd.
Bibberen jullie.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Doemdenkerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat geef ik grif toe, maar laten we eerlijk zijn dat het ons deze week niet mee zit. Jones is al de 5de blessure.quote:
Wel de blessure die je het makkelijkst opvangt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat geef ik grif toe, maar laten we eerlijk zijn dat het ons deze week niet mee zit. Jones is al de 5de blessure.
Was een klote weekend inderdaad. Blessures en schorsingen zijn wellicht vervelender dan het verlies tegen Sparta. Maar tegen een pover AZ moet dit geen probleem vormen denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat geef ik grif toe, maar laten we eerlijk zijn dat het ons deze week niet mee zit. Jones is al de 5de blessure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |