Daar ging het foutquote:
Laat Descartes er buiten.quote:
Ik denk dat Ajax wint, maar Feyenoord kampioen gaat worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef tong80 het volgende:
Half drie in de Arena tegen Feyenoord.
Ik denk 3-1.
Jullie ?
Ajax zal alles of niets gaan spelen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:03 schreef Keyos het volgende:
Wordt precies een kopie van de wedstrijd in de Kuip met een gelijkspel, mark my words.
Feyenoord heeft aan een gelijkspel genoeg, Ajax moet winnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax zal alles of niets gaan spelen.
Ajax is gewend om te winnen. Feyenoord speelt om niet te verliezen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Feyenoord heeft aan een gelijkspel genoeg, Ajax moet winnen.
Wat blijft er dan nog over. Er komt een goede generatie aan.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:46 schreef Nober het volgende:
De mickey mouse league moet je niet willen winnen.
Mickey Mouse wie kent hem nietquote:Op zondag 26 februari 2017 22:46 schreef Nober het volgende:
De mickey mouse league moet je niet willen winnen.
Het slaat nergens op om te zeggen dat het kampioenschap beslist is met 5 punten voorsprong en nog 10 wedstrijden te gaan. Als ze nou 5 punten voorstaan met 32 wedstrijden gespeeld, dan snijdt het nog enigszins hout.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ze bij Feyenoord te vroeg juichen na vanmiddag. De pers is ook veel te "optimistisch."
Feyenoord wint ook niet zo vaak de laatste tijd nee, en maken ook niet de meeste doelpunten.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax is gewend om te winnen. Feyenoord speelt om niet te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |