abonnement Unibet Coolblue
pi_169303611
Oorspronkelijke OP:

Het kabinet wil niet dat de Turkse regering op 11 maart in Nederland campagne komt voeren om stemmen te winnen voor een nieuwe grondwet. Vandaag werd bekend dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar een manifestatie in Rotterdam wil komen.

"De Nederlandse regering heeft vandaag inderdaad bevestiging gekregen van Turkse autoriteiten dat een campagnemanifestatie in Nederland in de planning staat. We achten dit niet gewenst en we zullen dit overbrengen aan de Turkse regering", laat het ministerie van Buitenlandse Zaken weten.

Op 16 april is er in Turkije een referendum over een nieuwe grondwet. Die legt kort gezegd de macht bij de president, in plaats van bij de volksvertegenwoordiging. Minister Cavusoglu wil campagne voeren voor Erdogan.


Openbare orde

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam deelt het standpunt van de regering, laat zijn woordvoerder weten. Aboutaleb houdt de komende dagen nauw contact met het kabinet over de ontwikkelingen rond het aangekondigde bezoek van Cavusoglu.

Aboutaleb zou de bijeenkomst alleen kunnen tegenhouden als de openbare orde verstoord dreigt te worden. Andere juridische mogelijkheden heeft hij niet, zegt hij.
Absurd

D66-leider Pechtold en PVV-leider Wilders willen ook niet dat de Turkse regering in Nederland campagne komt voeren voor het grondwet-referendum in Turkije.

"Ik vind het absurd dat een land dat afglijdt naar dictatoriale neigingen hier campagne komt voeren", zegt Pechtold. Hij vindt dat alle juridische middelen onderzocht moeten worden om een dergelijk bezoek tegen te houden.


Niet welkom

Ook PVV-leider Wilders denkt dat het onverstandig is om dit bezoek door te laten gaan. "Ik weet niet of het juridisch mogelijk is zo’n bezoek tegen te houden, ik ben geen jurist. Maar zo iemand zou in Nederland niet welkom moeten zijn."

ChristenUnie-leider Segers wil de zaak eerst bestuderen. Andere partijen hebben nog niet gereageerd op het nieuws.


Spanningen

De Unie van Europese Turkse Democraten, die gelieerd is aan de AK-partij van president Erdogan, zegt dat op 11 maart in ieder geval de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu naar Nederland komt. "In een grote zaal waarbij we boven de duizend mensen verwachten", zegt de secretaris van de UETD.

In Duitsland en Oostenrijk hebben deze aangekondigde campagne-bezoeken tot spanningen tussen de regeringen geleid. De Oostenrijkse regering heeft gezegd dat president Erdogan niet welkom is om campagne te komen voeren.
De burgemeesters van twee Duitse steden hebben geen toestemming gegeven voor bijeenkomsten met de Turkse minister van Economische Zaken Zeybekci en zijn collega van Justitie Bozdag, tot woede van de Turkse regering.

In november 2015 maakte de Nederlandse regering bezwaar tegen een brief van de Turkse regering aan Turkse Nederlanders om op de AK-partij van president Erdogan te stemmen. Het kabinet noemde de brief ongepast en riep de ambassadeur op het matje.

http://nos.nl/artikel/216(...)rland-ongewenst.html
_

Dit is wel het meest hypocriete wat je kan verzinnen. Een legaal partij mag niet campagne komen voeren, Maar een terreur groep die op de blacklist staat mag mede extremisten openlijk steunen. Uiteraard met een vergunning. :{


Game on ^O^ .
I´m back.
pi_169303644
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast. dat is nu al het geval dat een president rechtstreeks door het volk gekozen wordt en twee keer een termijn van 5 jaar heeft, verder val je over ministers, Erdogan heeft in 2016 zijn door het volk verkozen minister president opzij geschoven en zelf aangewezen wie Davutoglu moest vervangen onder de huidige grondwet, for the love of god, waar heb je het over.
Hoe vaak moet het, for the love of god, nog herhaald worden, dat lijkt me de vraag.
pi_169303664
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik laat je zien dat er nog een Europese regeringsleider is die het niet snapt, volgens jou interpretatie van de grondwetsherziening althans. Dus dat is dus al NL, D en Oo die het allemaal niet snappen, volgens jou.
Ik heb geen boodschap aan Europese regeringsleiders, ik ben in gesprek met jou, als jij van mening bent dat Erdogan pas na de grondwetwijziging het kabinet kan verschuiven en daarna pas 2x5 jaar aan de macht mag en kan blijven, doe je ding.
pi_169303676
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:09 schreef havanagila het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het, for the love of god, nog herhaald worden, dat lijkt me de vraag.
Je hebt gelijk vervangen met 'Allah' is origineler.
pi_169303738
Hoe kan men in godsnaam vergeten dat Erdogan als president in 2016 zijn minister president Davutoglu opzij heeft geschoven. De Turkse oppositie noemde het zelfs een "coup van het paleis".
pi_169303798
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkse belastingwet artikel 121
Wat is dat nu weer voor een debiel antwoord?

Ik zal mijn vraag voor je herhalen, misschien snap je hem nu wel:

quote:
De buitenlandse investeringen zijn zo goed als geheel stopgezet, de buitenlandse schuld van Turkije groeit gigantisch en de Turkse lira word elke maand ongeveer 5% minder waard.

En Erdogan noemt iedereen die Euro's of Dollars naar Turkije wil brengen verraders, saboteurs en economische terroristen.
Wat klopt er dan niet aan deze bewering?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169304022
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb geen boodschap aan Europese regeringsleiders, ik ben in gesprek met jou, als jij van mening bent dat Erdogan pas na de grondwetwijziging het kabinet kan verschuiven en daarna pas 2x5 jaar aan de macht mag en kan blijven, doe je ding.
Ik sta op hetzelfde standpunt als Rutte, Duitse regering en nu ook de Oostenrijkse kanselier hoor. Jij hebt me niet overtuigd van het tegendeel. Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat hier zo weinig over te doen is bij met name legalistisch ingestelde liberals, die bijvoorbeeld terecht wel te hoop lopen tegen Trump.
I´m back.
pi_169304088
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een debiel antwoord?
Wat is dat nou weer voor een raar vraag, ik kreeg een debiel antwoord, dus geef ik er een voor de onbegrepen user een 'debiel' reactie op.
quote:
Ik zal mijn vraag voor je herhalen, misschien snap je hem nu wel:

[..]

Wat klopt er dan niet aan deze bewering?
quote:
De buitenlandse investeringen zijn zo goed als geheel stopgezet
Nope.

quote:
de buitenlandse schuld van Turkije groeit gigantisch
Gigantisch is een groot woord, het is toegenomen.

quote:
de Turkse lira word elke maand ongeveer 5% minder waard.
Inflatie is zelfs 10+%.
quote:
En Erdogan noemt iedereen die Euro's of Dollars naar Turkije wil brengen verraders, saboteurs en economische terroristen.
Nope, als je nog een beetje de moeite had genomen om artikel 121 of uberhaupt de Turkse economie er op na te slaan gelezen dat er juist 2 weken terug nog een wet is aangenomen om de belastingen te verlagen voor 'buitenlanders' en Turken buiten Turkije vastgoed te laten kopen door de belastingen te verlagen. Oh ja, voor jouw informatie: Voorkeursvaluta in Turkse vastgoed is euro en dollar.
pi_169304137
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik sta op hetzelfde standpunt als Rutte, Duitse regering en nu ook de Oostenrijkse kanselier hoor. Jij hebt me niet overtuigd van het tegendeel. Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat hier zo weinig over te doen is bij met name legalistisch ingestelde liberals, die bijvoorbeeld terecht wel te hoop lopen tegen Trump.
Ik voel ook weinig behoefte om je te overtuigen. Nogmaals als jij denkt dat de genoemde voorbeelden pas kunnen en komen met de grondwetwijziging vind ik het prima en neem ik het voor wat het waard is.
pi_169304230
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik sta op hetzelfde standpunt als Rutte
Rutte heeft toch helemaal geen uitspraken gedaan over de inhoud van het referendum? Hij wil niet dat de Turkse regering hier campagne komt voeren en dat lijkt me alleszins redelijk standpunt.
  zondag 5 maart 2017 @ 14:29:15 #11
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_169304397
Dat is raar, vorige week is een vriend van me nog naar een bijeenkomst geweest van CHP afgevaardigden om de NEE te promoten in Rotterdam.

Dit was echter allemaal toegestaan door de Nederlandse regering. Nu er afgevaardigden van de AKP komen om de JA te promoten gaan ze opeens bitchen en moeilijk doen.

Zij zijn dus degenen die een rel laten ontstaan. Je moet consequent zijn, nee voor de 1 en nee voor de ander.
Maar goed dit is alleen propaganda voor de JA stemmers. Die zien dat ze in Europa de JA stemmers discrimineren en gaan massaal nu JA stemmen.

Kortom, de Nederlandse anti Erdogan kliek laat zich weer kennen en snijdt zichzelf in de vingers door onbewust de JA te promoten.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_169304450
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:24 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Rutte heeft toch helemaal geen uitspraken gedaan over de inhoud van het referendum? Hij wil niet dat de Turkse regering hier campagne komt voeren en dat lijkt me alleszins redelijk standpunt.
Dat zeggen ze ja, ondertussen zijn ze gewoon tegen het evet. Premier Rutte weet dat nog enigszins te verbloemen.

Vice Premier Asscher zegt als reactie op het bericht dat een Turkse minister op bezoek wil komen, dan hij niet wil dat er een Turkse campagne in Nederland gevoerd. Dit terwijl een Tweede Kamerlid, uit zijn eigen partij, wel degelijk in Nederland campagne voert, maar dan voor het nee-kamp. Maar dat is blijkbaar niet erg. Het is echt een hypocriet zooitje.
pi_169304452
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:21 schreef Triggershot het volgende:

Nope.

quote:
De laatste twee kwartalen van vorig jaar was er sprake van krimp. Investeringen in Turkije zijn vrijwel opgedroogd en de werkloosheid is gestegen naar 11,3 procent.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ije-6269116-a1541892

quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:21 schreef Triggershot het volgende:

Gigantisch is een groot woord, het is toegenomen.

quote:
Daarbij hebben Turkse banken de afgelopen jaren steeds meer leningen afgesloten in het buitenland om megaprojecten van de overheid te financieren, zoals een derde brug over de Bosporus en een derde internationale luchthaven in Istanbul. Hierdoor zijn hun buitenlandse verplichtingen gegroeid van 60 naar 180 miljard dollar.

Faik Oztrak, een voormalige onderminister van Financiën die nu in het parlement zit voor de grootste oppositiepartij CHP, legde vorige week de vinger op de zere plek. „De buitenlandse schuld die we de komende jaren moeten terugbetalen bedraagt 164 miljard dollar. Dit komt bovenop het geschatte tekort op de betalingsbalans van 32 miljard dollar. We moeten dus bijna 200 miljard dollar aan buitenlandse valuta zien te vinden”, becijferde Oztrak.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ije-6269116-a1541892
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169304496
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:21 schreef Triggershot het volgende:

quote:
Het meest acute probleem is de zwakte van de Turkse munt, de lira, die steeds sneller wegzakt ten opzichte van de dollar. Dit jaar heeft de lira 10 procent van zijn waarde verloren ten opzichte van de Amerikaanse munt. In de tweede helft van vorig jaar verloor de lira ook al ruim een kwart van zijn waarde. Sinds begin december roept Erdogan de Turken daarom op hun buitenlandse valuta in te ruilen voor lira’s om de val van de munt te stuiten.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ije-6269116-a1541892

En er is een heel topic geweest over Erdogan over dat hij iedereen die met Euro's en Dollars betaalde verraders, spionnen, economische terroristen en nog meer onzin noemde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169304524
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:29 schreef TeenWolf het volgende:
Dat is raar, vorige week is een vriend van me nog naar een bijeenkomst geweest van CHP afgevaardigden om de NEE te promoten in Rotterdam.

Dit was echter allemaal toegestaan door de Nederlandse regering. Nu er afgevaardigden van de AKP komen om de JA te promoten gaan ze opeens bitchen en moeilijk doen.
Precies dit dus, en niet alleen in Rotterdam hoor. Er zijn zelfs Tweede Kamerleden die de NEE promoten. :(

Ik vind dat Turkije nog erg mild reageert op de schandalige handelswijze van Nederland.
  zondag 5 maart 2017 @ 14:34:35 #16
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_169304577
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Precies dit dus, en niet alleen in Rotterdam hoor. Er zijn zelfs Tweede Kamerleden die de NEE promoten. :(

Ik vind dat Turkije nog erg mild reageert op de schandalige handelswijze van Nederland.
Dit is de beste JA propaganda ooit eigenlijk, haha.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_169304580
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja, ondertussen zijn ze gewoon tegen het evet. Premier Rutte weet dat nog enigszins te verbloemen.

Vice Premier Asscher zegt als reactie op het bericht dat een Turkse minister op bezoek wil komen, dan hij niet wil dat er een Turkse campagne in Nederland gevoerd. Dit terwijl een Tweede Kamerlid, uit zijn eigen partij, wel degelijk in Nederland campagne voert, maar dan voor het nee-kamp. Maar dat is blijkbaar niet erg. Het is echt een hypocriet zooitje.
Ik zou het heel merkwaardig vinden als een Nederlandse minister of kamerlid nu naar Turkije zou afreizen om daar campagne te voeren voor de Kamerverkiezingen onder de Nederlanders aldaar.
Dat wil echter niet zeggen dat Turkse Nederlanders ter plekke geen campagne zouden mogen voeren.
pi_169304667
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik zou het heel merkwaardig vinden als een Nederlandse minister of kamerlid nu naar Turkije zou afreizen om daar campagne te voeren voor de Kamerverkiezingen onder de Nederlanders aldaar.
Dat wil echter niet zeggen dat Turkse Nederlanders ter plekke geen campagne zouden mogen voeren.
Ook niet wanneer degene die campagne voert Kamerlid is van een partij die stelt geen enkele campagne in het land te willen, maar die van een bepaalde richting uit wel toe staat? Dat is gewoon sturen op het resultaat.

Maar het zal ze niet helpen.
pi_169304720
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ook niet wanneer degene die campagne voert Kamerlid is van een partij die stelt geen enkele campagne in het land te willen, maar die van een bepaalde richting uit wel toe staat? Dat is gewoon sturen op het resultaat.

Maar het zal ze niet helpen.
Dat eerste zou hypocriet zijn, maar dat is een eigenschap die in de politiek doorgaans niet als negatief wordt beschouwd.
Als een klein landje als Nederland, en dan ook nog eens uitsluitend door zich te richten op de Nederlanders van Turkse origine, daadwerkelijk zou kunnen sturen op het resultaat van een verkiezing in Turkije, dan is nog meer mis dan dat land dan dat ik al dacht.
pi_169304788
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:40 schreef Kansenjongere het volgende:
Als een klein landje als Nederland, en dan ook nog eens uitsluitend door zich te richten op de Nederlanders van Turkse origine, daadwerkelijk zou kunnen sturen op het resultaat van een verkiezing in Turkije, dan is nog meer mis dan dat land dan dat ik al dacht.
Het gaat om de intentie, niet om de uitwerking. dat verschil begrijp je toch wel?
pi_169304799
Volgens Telegraaf is Erdo er niet over te spreken:

quote:
Erdogan: campagneverboden zijn nazi-praktijken
10 min geleden
ISTANBUL - De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft de Duitse verboden aan Turkse ministers om in Duitsland campagne te voeren vergeleken met nazi-praktijken.

De verboden zijn „niet anders dan die uit de nazi-periode”, zei Erdogan zondag in Istanbul. Turkse ministers willen Turkse staatsburgers in Duitsland, maar ook andere landen waaronder Nederland, overhalen om op 16 april in een referendum voor grondwetswijzigingen te stemmen die de president meer macht geven.
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeed
I´m back.
pi_169304870
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:43 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens Telegraaf is Erdo er niet over te spreken:
Ja, gek he. :')
pi_169304878
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:24 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Rutte heeft toch helemaal geen uitspraken gedaan over de inhoud van het referendum? Hij wil niet dat de Turkse regering hier campagne komt voeren en dat lijkt me alleszins redelijk standpunt.
Jawel, was een bericht over gister, staat aangehaald in vorige topic ergens, ook inhoudelijk is hij het niet eens met die GWsherziening. Ik bedoel, daarom ook ziet hij het als ongewenst dat een Turkse minister hier daarvoor gaat lobby'en bij Turkse staatsburgers.
I´m back.
pi_169304897
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het gaat om de intentie, niet om de uitwerking. dat verschil begrijp je toch wel?
Als ik zie hoeveel moeite de Turkse regering neemt om zieltjes te winnen in het buitenland dan lijken zij dat verschil niet te begrijpen.
pi_169304901
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, gek he. :')
De ironie ontgaat je dan, als hij het nazi-praktijken noemt?
I´m back.
pi_169305006
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De ironie ontgaat je dan, als hij het nazi-praktijken noemt?
Ja, al moet ik zeggen dat ik sowieso niet van de Godwin's houd, wanneer het Duitsland betreft is iets dergelijks natuurlijk wel sneller opportuun.
pi_169305141
quote:
Minister: risico op rel met Turkije

DEN HAAG - De Nederlandse kritiek op een geplande campagne van Turkse ministers in Nederland is desnoods een diplomatieke rel waard. Dat stelde vicepremier Lodewijk Asscher zondag: „Uiteindelijk gaat het erover dat je opkomt voor de waarden van dit land.”

De bewindsman benadrukte dat het kabinet nog kijkt naar de mogelijkheden om dergelijke optredens van Turkse bewindslieden te verbieden. Zij willen campagne voeren voor een referendum om de macht van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan uit te breiden.

Het belangrijkste argument zal zijn dat de openbare orde verstoord kan worden als een minister van een ander land „op deze manier campagne kan voeren”, aldus Asscher in het tv-programma Buitenhof. Hij zegt te willen opkomen voor de vrijheid van Nederlanders met een Turkse achtergrond om een eigen leven te leiden. De minister wijst op eerdere boodschappen van de Turkse regering aan Turken in het buitenland over hoe ze zich moeten gedragen.

Asscher noemt de claim van een Turkse minister dat ook de Turken in Nederland „onze staatsburgers” zijn, ongemakkelijk, vooral voor „heel veel” Turkse Nederlanders die hier hun leven willen leiden en hun eigen keuzes willen maken.

„Als je kijkt naar democratie en vrijheid van meningsuiting, denk ik dat Turkije nog wel wat kan leren van Nederland. Het gaat nu puur over de vraag of de minister van een ander land in Nederland campagne moet komen voeren over dat referendum. Dat vinden wij niet gewenst”, zei de bewindsman.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 14:56:59 ]
pi_169305176
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij zegt te willen opkomen voor de vrijheid van Nederlanders met een Turkse achtergrond om een eigen leven te leiden.
:D _O-

Wat een gotspe.

Omdat iemand campagne voert, waar je niet verplicht naar toe hoeft, kunnen mensen hun eigen leven niet meer leiden? :') :')

En dat zegt de voorman van een partij die er om bekend staat mensen gevraagd en ongevraagd op straat lastig te vallen met goedkope praatjes en rozen. Wat een Farizeeër.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 15:00:13 ]
pi_169305205
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:57 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:D _O-

Wat een gotspe.
Niet iedere Neder-Turk is gecharmeerd van de lange arm van Ankara.
pi_169305243
heeft asscher, keklik yucel al teruggefloten, omdat ze in nederland campagne voert voor verkiezingen in turkije?

en zijn er ook verontwaardigde reacties over de lange arm van den haag?

quote:
Ondertussen is de campagne tegen het referendum in Nederland ook al in volle gang. Twee weken geleden riep PvdA-Kamerlid Keklik Yucel tijdens een bijeenkomst van het nee-kamp op om tegen de grondwet te stemmen.

"Hier hebben we verkiezingen op 15 maart, dat is heel belangrijk. Maar 16 April is in Turkije nog belangrijker. We moeten dat heel erg serieus nemen. Iedereen in Nederland en Turkije moet zijn burgerplicht uitvoeren. Nee is het enige antwoord in dit referendum", zei ze toen.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)ne-in-nederland.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169305277
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Niet iedere Neder-Turk is gecharmeerd van de lange arm van Ankara.
Dan ga je er niet naar toe. Ik ben ook niet gediend van de VVD of PVV, maar niemand verplicht mij om naar een campagne bijeenkomst te gaan.
pi_169305309
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:59 schreef Slayage het volgende:
heeft asscher, keklik yucel al teruggefloten, omdat ze in nederland campagne voert voor verkiezingen in turkije?
Nee, hij wilde niet reageren op de vragen van journalisten wat hij daar over te zeggen had. Veelzeggend natuurlijk, want zo val hij door de mand.

Hij heeft geen moeite met een campagne op Nederlandse bodem, zo lang het maar niet voor JA is.
pi_169305325
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:59 schreef Slayage het volgende:
heeft asscher, keklik yucel al teruggefloten, omdat ze in nederland campagne voert voor verkiezingen in turkije?

en zijn er ook verontwaardigde reacties over de lange arm van den haag?

[..]

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)ne-in-nederland.html
Als Yucel naar Turkije zou afreizen om daar campagne te voeren had je eerste opmerking wellicht enig hout gesneden.
Als Den Haag op vergelijkbare wijze zou proberen om Nederlanders in het buitenland binnen hun invloedssfeer te houden had je tweede opmerking wellicht enig hout gesneden.
Nu slaan ze allebei als een lul op een drumstel.
pi_169305352
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dan ga je er niet naar toe. Ik ben ook niet gediend van de VVD of PVV, maar niemand verplicht mij om naar een campagne bijeenkomst te gaan.
Laat die AKP-adepten maar naar Ankara afreizen als ze zonodig bij een campagne bijeenkomst van Erdolf willen zijn.
pi_169305355
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:59 schreef Slayage het volgende:
heeft asscher, keklik yucel al teruggefloten, omdat ze in nederland campagne voert voor verkiezingen in turkije?

en zijn er ook verontwaardigde reacties over de lange arm van den haag?

[..]

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)ne-in-nederland.html
Nee, die sukkel (of de PvdA in z'n geheel) zei dat een buitenlander die in Nederland campagne komt voeren een ander verhaal is dan een Nederlandse politicus die in Nederland voor Turkije campagne gaat voeren.
pi_169305375
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, die sukkel (of de PvdA in z'n geheel) zei dat een buitenlander die in Nederland campagne komt voeren een ander verhaal is dan een Nederlandse politicus die in Nederland voor Turkije campagne gaat voeren.
srsly? _O- _O- :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169305412
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Als Yucel naar Turkije zou afreizen om daar campagne te voeren had je eerste opmerking wellicht enig hout gesneden.
Hij verwijst bewust naar Asscher,

Wat zei Asscher? "Voer daar campagne voor Turkije, en laat Nederlanders (hij doelt hier op Nederlandse Turken) hun eigen leven zelf vormgeven"

En wat doet zijn Kamerlid, die voet in Nederland campagne. Precies waarvan Asscher aangeeft dat het niet wenselijk is...
pi_169305467
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:06 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat zei Asscher? "Voer daar campagne voor Turkije, en laat Nederlanders (hij doelt hier op Nederlandse Turken) hun eigen leven zelf vormgeven"
Ja, dat zei hij tegen een Turkse minister.
Zou jij het normaal vinden als Ascher nu naar Turkije zou afreizen om daar de Turken met een Nederlands papoort toe te gaan spreken over wat ze moeten stemmen?
pi_169305501
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, die sukkel (of de PvdA in z'n geheel) zei dat een buitenlander die in Nederland campagne komt voeren een ander verhaal is dan een Nederlandse politicus die in Nederland voor Turkije campagne gaat voeren.
Wedden dat wanneer een Nederlands Tweede Kamerlid in Nederland campagne zou voeren voor kararımız evet, dat iedereen op zijn achterste benen zou staan?

Het is gewoon meten met 2 maten.
pi_169305515
quote:
quote:
Alsjeblieft: Turkey has become an attractive market for Gulf investors in several fields, including the banking, transport, tourism, real estate and energy sectors.

In 2016, Qatar National Bank, the Gulf region’s largest bank, acquired Turkey’s Finansbank from the National Bank of Greece for 2.7 billion euros ($2.95 billion).

The number of investment projects now being undertaken by Turkish contractors in Qatar, meanwhile, currently stands at over 120 at a combined worth of some $17 billion.
http://aa.com.tr/en/middl(...)tar-officials/750416
quote:
Turkey is on the radar of a major international investment company as National Standard Finance, which boasts a staggering $2-trillion fund and operates in more than 70 countries, prepares to invest some $20 billion over the next four years.

The foreign investments will come through the planned Turkish-Gulf Fund, where Saudi Arabia and the North American-originated corporate capital will transfer funds to provide financing for various projects in Turkey. It will also support bilateral trade relations. National Standard Finance Chairman Russell Duke, who pioneered the establishment of the fund, shared the particulars of the investment plan in an interview with the Turkish news channel NTV.
https://www.dailysabah.co(...)rnational-investment

quote:
The European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) invested ¤1.9 billion ($2.03 billion) in Turkey last year, the bank said Tuesday, maintaining its level of financing.

The EBRD invested more than ¤8.57 billion ($9.15 billion) in 207 Turkish projects over the past eight years, it added in a statement.

"In a most challenging year for Turkey, the EBRD has been able to further raise its investment in the country while at the same time encourage key reforms required for its long term prospects, notably more energy efficiency, deeper capital markets, broader Turkish lira financing and an inclusive economy and workforce," EBRD Turkey Director Jean-Patrick Marquet said.
https://www.dailysabah.co(...)investment-in-turkey

Zo goed als geheel gestopt, right.
quote:
Dat zijn leningen van en door prive crediteurs waar de overheid garant voor staat, je snapt dat hoe meer opdrachten er worden aangenomen en aan het land wordt gebouwd, zeker met de 3e brug, de metro en vliegveld hoe beter de economie zal aantrekken? De leningen stellen Turkse aannemers in staat om opdrachten uit te voeren, winst uit te halen en daarmee zowel bij te dragen aan het land en ook de lening terug te betalen. Dat de overheid daar garant voor staat, betekent niet dat de overheid dat ook moet betalen.
pi_169305516
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

een Nederlands Tweede Kamerlid in Nederland
En daar loopt je vergelijking alweer mank.
pi_169305524
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wedden dat wanneer een Nederlands Tweede Kamerlid in Nederland campagne zou voeren voor kararımız evet, dat iedereen op zijn achterste benen zou staan?

Het is gewoon meten met 2 maten.
meten met twee maten zijn we wel gewend van de europeanen...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169305573
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En daar loopt je vergelijking alweer mank.
Als Keklik Yücel campagne mag voeren voor NEE, mag bijvoorbeeld Özturk dan ook campagne voeren voor JA?
pi_169305614
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Als Keklik Yücel campagne mag voeren voor NEE, mag bijvoorbeeld Özturk dan ook campagne voeren voor JA?
Ja, dat mag hij.
pi_169305644
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ja, dat mag hij.
zonder daarvoor gekruisigd te worden als lange arm van erdogan? denk het niet ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169305678
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

zonder daarvoor gekruisigd te worden als lange arm van erdogan? denk het niet ;)
Bedoel je met kruisigen dat hij op dezelfde wijze zal worden bejegend als Yucel?
pi_169305698
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ja, dat mag hij.
Wettelijk ja, maar ik zie de schreeuwende krantenkoppen en tweets van bepaalde politici al voor me.

Dit zal in veel fellere bewoordingen zijn, dan in het geval Yücel. Dus ja, 2 maten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 15:16:13 ]
pi_169305776
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wettelijk ja, maar ik zie de schreeuwende krantenkoppen en tweets van bepaalde politici al voor me.

Dit zal in veel fellere bewoordingen zijn, dan in het geval Yücel. Dus ja, 2 maten.
Ik denk dat die tweets gematigd van toon zullen zijn als je ze vergelijkt met de nazivergelijkingen waar Erdogan op meende te moeten terugvallen.
pi_169305794
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ije-6269116-a1541892

En er is een heel topic geweest over Erdogan over dat hij iedereen die met Euro's en Dollars betaalde verraders, spionnen, economische terroristen en nog meer onzin noemde.
Nee hoor, heeft hij niet gezegd, dat er een heel topic aan is gewijd doet daar niets aan af.
Wat hij wel heeft gezegd is dat er geen verschil is tussen de terrorist met een wapen in zijn hand of de terrorist met de euro/dollar in zijn hand, beiden hebben hetzelfde doel.
pi_169306043
baykal, oppositie nee campagne is solidair met de ja camp en zegt zijn meeting in duitsland af

Former main opposition CHP chair cancels meeting in Germany
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169306111
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:26 schreef Slayage het volgende:
baykal, oppositie nee campagne is solidair met de ja camp en zegt zijn meeting in duitsland af

Former main opposition CHP chair cancels meeting in Germany
Nou dat is mooi dan, als ze dat dan in NL en Oo ook doen, kan dit topic dicht.
I´m back.
pi_169306154
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:26 schreef Slayage het volgende:
baykal, oppositie nee campagne is solidair met de ja camp en zegt zijn meeting in duitsland af

Former main opposition CHP chair cancels meeting in Germany
Duitsland steekt de oppositie een veer in de reet krijgt een middelvinger terug
pi_169306176
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou dat is mooi dan, als ze dat dan in NL en Oo ook doen, kan dit topic dicht.
gewoon TT aanpassen naar Turkse campagne niet gewild in EU

Bondskanselier Oostenrijk: EU moet Turkse campagne verbieden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169306694
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:59 schreef Slayage het volgende:
heeft asscher, keklik yucel al teruggefloten, omdat ze in nederland campagne voert voor verkiezingen in turkije?

en zijn er ook verontwaardigde reacties over de lange arm van den haag?

[..]

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)ne-in-nederland.html
Sowieso onzin dat ze dat referendum als belangrijker benoemt dan de verkiezingen hier.
Het gaat om inwoners van dit land. Een referendum aldaar als belangrijker benoemen is al hoon waardig.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169307029
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:46 schreef marsan het volgende:

[..]

Sowieso onzin dat ze dat referendum als belangrijker benoemt dan de verkiezingen hier.
Het gaat om inwoners van dit land. Een referendum aldaar als belangrijker benoemen is al hoon waardig.
Volgens mij durft zelfs Kuzu niet zoiets te zeggen.
pi_169307431
quote:
Erdogan verwijt Duitsland nazi-praktijken

De Turkse president Erdogan heeft het verbieden van Turkse campagnebijeenkomsten in Duitsland vergeleken met nazi-praktijken. Het huidige Duitsland heeft volgens hem niets te maken met democratie: "Jullie acties zijn niet anders dan die tijdens de nazi-periode", zei hij in een toespraak in Istanbul.

De uitlatingen van Erdogan volgen op het verbieden door twee Duitse steden (Keulen en Gaggenau) van bijeenkomsten waar Turkse ministers campagne zouden voeren voor een grondwetswijziging in Turkije. De Turken, onder wie Turken in het buitenland, mogen daar in april in een referendum over stemmen. In Duitsland wonen zo'n 1,5 miljoen Turken.

De grondwetswijziging, waar het parlement al mee akkoord is gegaan, is omstreden. De macht van de president wordt fors uitgebreid, zo kan die straks onder meer zelf ministers benoemen en kan hij een langere periode aanblijven.

Ook Nederland ligt in de clinch met Ankara vanwege de geplande komst van een Turkse minister naar Rotterdam. Premier Rutte zei deze week dat het kabinet alle juridische mogelijkheden onderzoekt om de komst van minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu tegen te houden.
De islamitische aap komt weer eens uit de mouw.
pi_169307637
Erdogan waarschuwt jullie Hollanders in het buitenland voor schut te zetten door het op internationale platformen ter sprake te brengen, you bitchez gonna get bitchslapped.
pi_169307972
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan waarschuwt jullie Hollanders in het buitenland voor schut te zetten door het op internationale platformen ter sprake te brengen, you bitchez gonna get bitchslapped.
Was jij nou degene die Erdogan graag drie liter whiskey in zn muil wilde spuiten tijdens één van zn speeches?
pi_169308077
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Was jij nou degene die Erdogan graag drie liter whiskey in zn muil wilde spuiten tijdens één van zn speeches?
Misschien had ik 30 liter whisky op toen ik dat zei, maar voor zover het een serieuze vraag is, oh dear god I hope not, waar komt dat vandaan?
pi_169308418
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan waarschuwt jullie Hollanders in het buitenland voor schut te zetten door het op internationale platformen ter sprake te brengen, you bitchez gonna get bitchslapped.
Ach, kunnen we wel hebben.

Ik maak me meer zorgen over de vijf colonne van Erdogan hier in Nederland.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_169310525
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Ach, kunnen we wel hebben.

Ik maak me meer zorgen over de vijf colonne van Erdogan hier in Nederland.
Dat zal in Nederland wel meevallen. Erdogan-aanhangers spreken zich niet openlijk uit over hun steun voor Erdogan, zeker niet op werkplekken. Het is al gebleken dat werkgevers niet zitten te springen om werknemers te behouden die openlijk een dictator steunen en verheerlijken.

Wel gevaarlijk zijn diegenen die iets meer geschoold zijn en weten dat ze in Nederland niet openlijk een dictator kunnen verheerlijken. Deze houden zich stil en bewegen zoals de wind waait. Daarom is het van belang dat de inlichtingendiensten hun werk goed doen en lange armen als Diyanet en Milli Gorus scherp in de gaten houden, maar ook de bezoekers bijhouden van meetings waarbij staatslieden van Turkije een bijeenkomst houden.

Vang je hiermee alle infiltranten en Erdo-loyalisten af? Nee, maar wel een groot deel.
pi_169310579
Lijkt me niet wenselijk om campagne te voeren in een ander land, maar het is en blijft lastig als je twee paspoorten hebt. We hebben ook Nederlanders in het buitenland die mogen stemmen, maar daar gaan geen ministers naartoe om campagne te voeren lijkt mij.
pi_169310678
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:26 schreef Slayage het volgende:
baykal, oppositie nee campagne is solidair met de ja camp en zegt zijn meeting in duitsland af

Former main opposition CHP chair cancels meeting in Germany
Hij is niet solidair wat een onzin.
pi_169310689
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:46 schreef marsan het volgende:

[..]

Sowieso onzin dat ze dat referendum als belangrijker benoemt dan de verkiezingen hier.
Het gaat om inwoners van dit land. Een referendum aldaar als belangrijker benoemen is al hoon waardig.
als je het objectief bekijkt is die in turkije ook belangrijker, in de zin dat het veel meer impact zal hebben. hier zal echt niet de wereld vergaan als wilders nr 1 wordt bv :P maar in turkije kan erdo theoretisch tot 2029 president blijven als het ja wordt :P

maar dat een nederlandse volksvertegenwoordiger zich op zon manier uitlaat zou echt niet mogen. over dubbele loyaliteit gesproken. heeft wilders zich al uitgelaten over haar dubbele loyaliteit bv? of is de dubbele loyaliteit argument ook weer onderhevig aan de persoon en onderwerp waar het over gaat? als het bepaalde mensen goed uitkomt (anti erdo bv net als deze keklik) is het dan wel okay om een dubbele loyaliteit te hebben?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169310911
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien had ik 30 liter whisky op toen ik dat zei, maar voor zover het een serieuze vraag is, oh dear god I hope not, waar komt dat vandaan?
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan waarschuwt jullie Hollanders in het buitenland voor schut te zetten door het op internationale platformen ter sprake te brengen, you bitchez gonna get bitchslapped.
En hoeveel whiskey heb je vandaag al op?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169310950
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

En hoeveel whiskey heb je vandaag al op?
Het is whisky, verder dont shoot the messenger *buuurp. Je punt is?
pi_169310977
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij is niet solidair wat een onzin.
abla, sende...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311001
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

abla, sende...
Ach lieverd er staat letterlijk dat hij bang is dat dit tegen hem gebruikt gaat worden.
pi_169311046
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ach lieverd er staat letterlijk dat hij bang is dat dit tegen hem gebruikt gaat worden.
slechte vertaling en alles
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311058
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

slechte vertaling en alles
Tmm wat zei hij in het Turks
pi_169311066
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tmm wat zei hij in het Turks
geen idee :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311119
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tmm wat zei hij in het Turks
Wat hij zei is behoorlijk solidair:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169311258
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat hij zei is behoorlijk solidair:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb barstende hoofdpijn en dan kom je met zo'n lap tekst.

Dit is solidariteit met een eerlijke strijd, niet met de Ja kant. Vind dat toch anders.
pi_169311320
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb barstende hoofdpijn en dan kom je met zo'n lap tekst.

Dit is solidariteit met een eerlijke strijd, niet met de Ja kant. Vind dat toch anders.
Meer niet met de ja standpunten solidair, maar solidair met dat hij de eerder hen een toneel had gegund om te spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 18:42:51 ]
pi_169311397
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb barstende hoofdpijn en dan kom je met zo'n lap tekst.

Dit is solidariteit met een eerlijke strijd, niet met de Ja kant. Vind dat toch anders.
hoe is dat anders? gecmis olsun
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311458
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Meer niet met de ja standpunten solidair, maar solidair met dat hij de eerder hen een toneel had gegund om te spreken.
Ja, opnieuw gelezen en zo kun je Slayages tekst ook lezen idd.

quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe is dat anders? gecmis olsun
Zie hierboven.
Sagol, volgens mij beddua van Trigger.
pi_169311470
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:49 schreef Stimorol- het volgende:

Sagol, volgens mij beddua van Trigger.
wat heeft ie gezegd dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311474
Waarom laten we de ministers van beide kampen niet gewoon campagne voeren als ze hun "Turkse staatsburgers" willen toespreken. Graag wel onder voorwaarde dat ze ze mee terug nemen, want hun toeristen visas moeten allang verlopen zijn. Dacht altijd dat het Nederlanders waren of Duitsers. Maar schijnbaar niet.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169311504
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat zal in Nederland wel meevallen. Erdogan-aanhangers spreken zich niet openlijk uit over hun steun voor Erdogan, zeker niet op werkplekken. Het is al gebleken dat werkgevers niet zitten te springen om werknemers te behouden die openlijk een dictator steunen en verheerlijken.

Wel gevaarlijk zijn diegenen die iets meer geschoold zijn en weten dat ze in Nederland niet openlijk een dictator kunnen verheerlijken. Deze houden zich stil en bewegen zoals de wind waait. Daarom is het van belang dat de inlichtingendiensten hun werk goed doen en lange armen als Diyanet en Milli Gorus scherp in de gaten houden, maar ook de bezoekers bijhouden van meetings waarbij staatslieden van Turkije een bijeenkomst houden.

Vang je hiermee alle infiltranten en Erdo-loyalisten af? Nee, maar wel een groot deel.
Kerel, we hebben al hoelang de vingers van Ankara in de tweede kamer zitten? Wat is daar in godsnaam aan gedaan?
pi_169311511
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat heeft ie gezegd dan?
wie

Ow Trigger bedoel je. Geen idee, maar zou een actie zijjn voor een sunni supremacist.
  zondag 5 maart 2017 @ 18:52:58 #81
117098 Hathor
Effe niet
pi_169311519
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is whisky, verder dont shoot the messenger *buuurp. Je punt is?
Kan allebei, whisky is Schots/ Canadees, whiskey is Iers/ Amerikaans.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169311521
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

wie
triggers beddua
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311545
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kan allebei, whisky is Schots/ Canadees, whiskey is Iers/ Amerikaans.
verschilt het ook van smaak?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311586
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

verschilt het ook van smaak?
Beiden smaken naar haram.
  zondag 5 maart 2017 @ 18:56:01 #85
117098 Hathor
Effe niet
pi_169311599
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

verschilt het ook van smaak?
Er zit sowieso verschil in smaak tussen alle soorten, er zijn er zoveel. Maar ik ben geen kenner, ik drink het eigenlijk zelden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169311650
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Beiden smaken naar haram.
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311688
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

;(
Try it, You'll love it.
pi_169311776
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Try it, You'll love it.
vrouwen...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311823
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

vrouwen...
Ja sorry, ik ga altijd wel voor gewaagd. Daarom profileer ik mij op fok als een net niet Turkse Nederlandse vrouw die neigt naar recht, zonder al te rechts zijn met een vleugje sp en wat labiliteit.
pi_169311841
Dit gezegd hebbende: ik voel een ruzie aankomen met Turkije. En ik weet inmiddels wel dat Turkije altijd wel wint gezien hun positie.
pi_169311858
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom laten we de ministers van beide kampen niet gewoon campagne voeren als ze hun "Turkse staatsburgers" willen toespreken. Graag wel onder voorwaarde dat ze ze mee terug nemen, want hun toeristen visas moeten allang verlopen zijn. Dacht altijd dat het Nederlanders waren of Duitsers. Maar schijnbaar niet.
Nee, maak het bij wet onmogelijk om in Nederland een dubbele nationaliteit te hebben. Als landen als Turkije en Marokko ons dit kunstje flikken met een automatisch gegeven nationaliteit dan doen we hetzelfde terug.

Dubbele nationaliteit mag niet, dus terugnemen. Moet je eens kijken hoe die landen dan gaan piepen.
pi_169311860
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kan allebei, whisky is Schots/ Canadees, whiskey is Iers/ Amerikaans.
Word?
  zondag 5 maart 2017 @ 19:06:36 #93
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169311870
Ik vraag me af op welke grond men dit wil verbieden. Turkse Nederlanders hebben ook het recht op vergadering, en ze mogen daarbij uitnodigen wie ze willen. Het lijkt me nogal een hellend vlak omdat te verbieden.
pi_169311876
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

triggers beddua
Ik zei InshaAllah zijn je eerste 8 kinderen meisjes.
pi_169311881
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee, maak het bij wet onmogelijk om in Nederland een dubbele nationaliteit te hebben. Als landen als Turkije en Marokko ons dit kunstje flikken met een automatisch gegeven nationaliteit dan doen we hetzelfde terug.

Dubbele nationaliteit mag niet, dus terugnemen. Moet je eens kijken hoe die landen dan gaan piepen.
Daarmee pak je Nederlanders die in het buitenland wonen. Aint gonna happen.
pi_169311902
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik vraag me af op welke grond men dit wil verbieden. Turkse Nederlanders hebben ook het recht op vergadering, en ze mogen daarbij uitnodigen wie ze willen. Het lijkt me nogal een hellend vlak omdat te verbieden.
Prima, ga jij in Turkije een vergadering organiseren voor Gülen aanhangers. Wens je veel succes.
pi_169311911
quote:
6s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zei InshaAllah zijn je eerste 8 kinderen meisjes.
Insallah olur.

quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik vraag me af op welke grond men dit wil verbieden. Turkse Nederlanders hebben ook het recht op vergadering, en ze mogen daarbij uitnodigen wie ze willen. Het lijkt me nogal een hellend vlak omdat te verbieden.
Het gaat om Turkije, dat roept altijd reacties op raar genoeg. Vooral net zo voor de verkiezing.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:08:35 #98
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169311922
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Prima, ga jij in Turkije een vergadering organiseren voor Gülen aanhangers. Wens je veel succes.
Waarom zou ik dat doen?
pi_169311931
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Insallah olur.

Over 18 jaar app me even.
pi_169311939
quote:
6s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over 18 jaar app me even.
9 jaar is ook goed toch?
pi_169311943
quote:
6s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zei InshaAllah zijn je eerste 8 kinderen meisjes.
klinkt pijnlijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311948
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

9 jaar is ook goed toch?
2x 9 nog beter.
pi_169311971
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja sorry, ik ga altijd wel voor gewaagd. Daarom profileer ik mij op fok als een net niet Turkse Nederlandse vrouw die neigt naar recht, zonder al te rechts zijn met een vleugje sp en wat labiliteit.
vooral dat laatste doe je overtuigend ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169311980
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Prima, ga jij in Turkije een vergadering organiseren voor Gülen aanhangers. Wens je veel succes.
Gulen beweging is een Nederlandse politieke entiteit die graag in Turkije over de Nederlandse belangen zou willen vergaderen?
pi_169312010
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

vooral dat laatste doe je overtuigend ;)
Zegt mama's boy :s
pi_169312030
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen?
Het is maar een simpele constatering. Daar verontwaardigd reageren omdat in de woorden van Erdogan nazi-Duitsland zich ondemocratisch gedraagt, maar als je daar ter plekke een ander gedachtegoed aanhoud dan wordt je opgepakt en vastgezet.

Wie is hier nu de gekke Henkie? Moet je nagaan dat pro-Europeanen dit land bij de EU willen hebben. Knettergek.
pi_169312046
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zegt mama's boy :s
O+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169312057
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is maar een simpele constatering. Daar verontwaardigd reageren omdat in de woorden van Erdogan nazi-Duitsland zich ondemocratisch gedraagt, maar als je daar ter plekke een ander gedachtegoed aanhoud dan wordt je opgepakt en vastgezet.

Wie is hier nu de gekke Henkie? Moet je nagaan dat pro-Europeanen dit land bij de EU willen hebben. Knettergek.
HUN DOEN HET OOKKKK MAAR ZIJ MOGE WEL EN IK NIETTTTT MIMIMIMIMI
pi_169312061
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:12 schreef Elzies het volgende:

Wie is hier nu de gekke Henkie? Moet je nagaan dat pro-Europeanen dit land bij de EU willen hebben. Knettergek.
ben jij dat geert?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169312082
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is maar een simpele constatering. Daar verontwaardigd reageren omdat in de woorden van Erdogan nazi-Duitsland zich ondemocratisch gedraagt, maar als je daar ter plekke een ander gedachtegoed aanhoud dan wordt je opgepakt en vastgezet.

Wie is hier nu de gekke Henkie? Moet je nagaan dat pro-Europeanen dit land bij de EU willen hebben. Knettergek.
Je hebt het over een andere gedachtegoed, maar komt vervolgens met Gulenisten? Erdogan en Gulen hebben een en dezelfde gedachtegoed, Erdogan en de CHP hebben niet dezelfde qua gedachtegoed en zitten gewoon vrij campagne te voeren mijn beste.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 19:14:28 ]
pi_169312160
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben jij dat geert?
Dag Henk. Wel op 15 maart op mij stemmen. w/
pi_169312196
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dag Henk. Wel op 15 maart op mij stemmen. w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169312226
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heeft echt een varkenshoofd.
pi_169312237
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heeft echt een varkenshoofd.
tovbe tovbeee
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169312239
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt het over een andere gedachtegoed, maar komt vervolgens met Gulenisten? Erdogan en Gulen hebben een en dezelfde gedachtegoed, Erdogan en de CHP hebben niet dezelfde qua gedachtegoed en zitten gewoon vrij campagne te voeren mijn beste.
Als ik in Istanbul op het vliegveld met een Gülen shirt uit het vliegtuig stap dan zal ik waarschijnlijk de eerste taxironselaar niet eens halen. Ik bedoel maar.

Ik heb overigens ook niets met het gedachtegoed van Gülen hoor.

Campagne voeren doe je maar in Turkije, niet hier.
pi_169312243
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heeft had echt een varkenshoofd.
Gefixt.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:20:50 #117
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169312270
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is maar een simpele constatering. Daar verontwaardigd reageren omdat in de woorden van Erdogan nazi-Duitsland zich ondemocratisch gedraagt, maar als je daar ter plekke een ander gedachtegoed aanhoud dan wordt je opgepakt en vastgezet.

Wie is hier nu de gekke Henkie? Moet je nagaan dat pro-Europeanen dit land bij de EU willen hebben. Knettergek.
1) Dat Erdogan een totalitaire mongool is, betekent niet dat wij ons ook als mongolen moeten gedragen.
2) 'Pro-Europeanen' willen niet allemaal Turkije bij de EU hebben. Er zijn er genoeg (ik bijvoorbeeld) die dat een heel slecht idee vinden.
3) De 'Pro-Europeanen' die Turkije wel bij de EU willen hebben, vinden bijna allemaal dat er heel strenge eisen aan Turkije gesteld moeten worden wat betreft mensenrechten en staatsinrichting. Aan die eisen wordt momenteel niet voldaan.
4) Mijn post ging over wat de Nederlandse regering doet met de rechten van Nederlandse mensen, niet over Turkije. Je post mist dus geheel zijn doel.
pi_169312273
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gefixt.
Als ik Kuzu zie dan krijg ik trek in een karbonaadje. :Y)
pi_169312279
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als ik in Istanbul op het vliegveld met een Gülen shirt uit het vliegtuig stap dan zal ik waarschijnlijk de eerste taxironselaar niet eens halen. Ik bedoel maar.

Ik heb overigens ook niets met het gedachtegoed van Gülen hoor.

Campagne voeren doe je maar in Turkije, niet hier.
Boeie, dat kun je in Nederland ook niet met een hitler shirt. Wat is je punt.
pi_169312282
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gefixt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169312301
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Boeie, dat kun je in Nederland ook niet met een hitler shirt. Wat is je punt.
Je kledingkast. _O-
  zondag 5 maart 2017 @ 19:22:09 #122
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169312311
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kuzu lijkt wel ontworpen in Minecraft, met zo'n vierkant hoofd.
pi_169312330
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kuzu lijkt wel ontworpen in Minecraft, met zo'n vierkant hoofd.
Raak er spontaan droog van. blegh.
pi_169312355
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als ik in Istanbul op het vliegveld met een Gülen shirt uit het vliegtuig stap dan zal ik waarschijnlijk de eerste taxironselaar niet eens halen. Ik bedoel maar.

Ik heb overigens ook niets met het gedachtegoed van Gülen hoor.

Campagne voeren doe je maar in Turkije, niet hier.
Dat zou een beetje vergelijkbaar zijn met na 9/11 met een Bin Laden shirt ( ja ze bestaan echt :') ) rond Ground Zero te lopen. Gulen en Erdogan zijn niet uit elkaar gevallen vanwege de gedachtegoed, maar vanwege wie meer te zeggen heeft, de Kemalistische CHP deelt niet Erdogan's Islamitistische gedachtegoed, maar worden echt niet gearresteerd of juridisch vervolgd omdat ze zich verzetten, sterker nog het is een van de redenen waarom ze naar een referendum gaan.

Verder ben ik het wel met je eens, het is niet iets wat in NL hoort, ze hebben sowieso al genoeg podium middels tv en internet om achterban te bereiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 19:26:08 ]
pi_169312368
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als ik Kuzu zie dan krijg ik trek in een karbonaadje. :Y)
Pas maar op, straks kom je in zijn racisme database :7
  zondag 5 maart 2017 @ 19:24:49 #126
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169312387
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Raak er spontaan droog van. blegh.
Vroeger kon je in GTA3 je eigen gezicht geven aan de hoofdpersoon door een afbeelding in de juiste map te zetten. Daar lijkt hij op:

pi_169312419
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Vroeger kon je in GTA3 je eigen gezicht geven aan de hoofdpersoon door een afbeelding in de juiste map te zetten. Daar lijkt hij op:

[ afbeelding ]
Hij doet mij aan de user Clumsy Clown denken :@
  zondag 5 maart 2017 @ 19:26:16 #128
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169312427
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij doet mij aan de user Clumsy Clown denken :@
Die ken ik niet.
pi_169312439
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij doet mij aan de user Clumsy Clown denken :@
Ooit "Clumsy Clitloos'
pi_169312503
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ooit "Clumsy Clitloos'
Volgens mij nog steeds, want die lijkt mij wel klit vrij ja.
pi_169312518
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens mij nog steeds, want die lijkt mij wel klit vrij ja.
Clumsy is wel toff heurr.
pi_169312557
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zou een beetje vergelijkbaar zijn met na 9/11 met een Bin Laden shirt ( ja ze bestaan echt :') ) rond Ground Zero te lopen.
Grappig dat je dit opschrijft. Dat effect heb ik ook telkens wanneer ik met mijn George Bush jr shirt rondloop op mijn vakantie in Afghanistan. :)
pi_169312581
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Clumsy is wel toff heurr.
Ja, heb heerlijk genoten van de verhalen rondom seks. Leuke tijden.

quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Grappig dat je dit opschrijft. Dat effect heb ik ook telkens wanneer ik met mijn George Bush jr shirt rondloop op mijn vakantie in Afghanistan. :)
Nee, daar herkennen ze hem niet.
pi_169312611
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Grappig dat je dit opschrijft. Dat effect heb ik ook telkens wanneer ik met mijn George Bush jr shirt rondloop op mijn vakantie in Afghanistan. :)
Ik moet eigenlijk tijdens de verkiezingen van 15 maart in een Erdogan shirtje rondlopen.



Stimorol zit nu weer te geilen op z'n baardje.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 19:35:14 ]
pi_169312682
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

[..]

Nee, daar herkennen ze hem niet.
Na de hoeveelheid schoenen die ik daar naar mijn hoofd kreeg gegooid kwam ik toch echt uit op een andere conclusie. :')
pi_169312718
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Na de hoeveelheid schoenen die ik daar naar mijn hoofd kreeg gegooid kwam ik toch echt uit op een andere conclusie. :')
leugens ze hebben daar geen schoenen.
pi_169312756
pi_169312786
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
Trigger stop ajb nou.
pi_169312849
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Trigger stop ajb nou.
Is toch lieffff. Weer eens wat anders dan Kilicdaroglu en Bahceli die hun hand laten kussen door mensen ouder dan hen.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:46:28 #140
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169312937
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, is hij nog een pedo ook :o
pi_169312971
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oh, is hij nog een pedo ook :o
Duuuh, hij is gezegend door de kerk.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:48:22 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169312985
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Duuuh, hij is gezegend door de kerk.
[ afbeelding ]
Pedo's die elkaar doen, daar kan ik wel mee leven.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:49:21 #143
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_169313011
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Duuuh, hij is gezegend door de kerk.
[ afbeelding ]
Die opperste katholiek rook nog de geur van dat jongenskind aan Erdo :D
pi_169313029
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die opperste katholiek rook nog de geur van dat jongenskind aan Erdo :D
_O- :')
  zondag 5 maart 2017 @ 19:52:48 #145
117098 Hathor
Effe niet
pi_169313107
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Word?
Word. :Y
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169313112
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Pedo's die elkaar doen, daar kan ik wel mee leven.
Ik ook, ik zal toekijken :9
pi_169313135
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Word. :Y
Ik was dan ook dronken toen ik dat zei :@
  zondag 5 maart 2017 @ 19:54:49 #148
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169313149
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ook, ik zal toekijken :9
Er is betere porno hoor.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:55:18 #149
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169313162
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Raak er spontaan droog van. blegh.
Kuzu is echt zon type dat bij jou past :D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169313200
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:55 schreef Montelly het volgende:

[..]

Kuzu is echt zon type dat bij jou past :D
Ieuw nee, ik zou nog liever Weisman doen en dan moet je wel echt zielig zijn.
pi_169313204
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er is betere porno hoor.
Ja, dat weet ik :)
pi_169313206
ok dit slaat allemaal nergens op.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:58:06 #153
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_169313235
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:55 schreef Montelly het volgende:

[..]

Kuzu is echt zon type dat bij jou past :D
Stimo is twee koppen groter joh :D
pi_169313341
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Stimo is twee koppen groter joh :D
Je kent me niet go home.
  zondag 5 maart 2017 @ 20:02:47 #155
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_169313381
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kent me niet go home.
Jawel joh, jij bent die meisje van Tata tog?
pi_169313450
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jawel joh, jij bent die meisje van Tata tog?
Je doet iedere keer alsof je mij kent, je kent mij niet, go home.
  zondag 5 maart 2017 @ 20:08:47 #157
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_169313579
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je doet iedere keer alsof je mij kent, je kent mij niet, go home.
I'm watching you Amy!
pi_169313658
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

I'm watching you Amy!


Keep on watching bitch.
  zondag 5 maart 2017 @ 20:16:58 #159
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169313848
Heb je stalkers stimm
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169313987
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:16 schreef Montelly het volgende:
Heb je stalkers stimm
Nee, ik word niet gestalked. Ik stalk zelf. Vraag maar aan Clumsy.
pi_169313995
Of is het gestalkt..
  zondag 5 maart 2017 @ 20:22:32 #162
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169314009
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, ik word niet gestalked. Ik stalk zelf. Vraag maar aan Clumsy.
Clumsy is jouw girlcrush ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169314070
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:22 schreef Montelly het volgende:

[..]

Clumsy is jouw girlcrush ;)
Ik volg een chick op Insta, die is een beetje mijn crush, maar dat is echt raar, want ze is wat mannelijk. Maar ze heeft van die dikke lippen en dat is echt zo aantrekkelijk. Dus ik kijk altijd naar haar van jeetje wat een mannetje ook, en dan zie ik die zulu lippen en dan denk ik wow wat aantrekkelijk. Maar aantrekkelijk op een afstandje zeg maar, below de kleding zou ik nasty vinden zeg maar.
pi_169314116
EN HET IS EEN ASIAN
pi_169314130
OW Wacht dit is geen gym sorry.
  zondag 5 maart 2017 @ 20:25:52 #166
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169314143
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik volg een chick op Insta, die is een beetje mijn crush, maar dat is echt raar, want ze is wat mannelijk. Maar ze heeft van die dikke lippen en dat is echt zo aantrekkelijk. Dus ik kijk altijd naar haar van jeetje wat een mannetje ook, en dan zie ik die zulu lippen en dan denk ik wow wat aantrekkelijk. Maar aantrekkelijk op een afstandje zeg maar, below de kleding zou ik nasty vinden zeg maar.
Link
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169314176
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:25 schreef Montelly het volgende:

[..]

Link
Nee, ik schaam me er srs dood voor :@
pi_169315554
Dit valt toch niet tegen te houden.Via satelliet tv, internet tv, ambasades, consulaten, allerlei clubs enzovoorts kun je alsnog bijeenkomsten houden. De doelgroep waar het om gaat heeft een Turks of dubbel paspoort en daarmee stemrecht in Turkije, of wij dat nu leuk vinden of niet.

Ondanks dat Turkije een aardig inwonersaantal heeft en daarmee ook een flink aantal stemgerechtigden, hebben ze kennelijk ook de stemmen van Turken in het buitenland nodig (die vaak pro- AKP zijn) en dat zegt ook wel wat en dat is dat ze niet heel erg sterk in hun schoenen staan op dit moment, anders zou die al die heisa niet nodig zijn.
pi_169315999
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:00 schreef Gruj0 het volgende:
Dit valt toch niet tegen te houden.Via satelliet tv, internet tv, ambasades, consulaten, allerlei clubs enzovoorts kun je alsnog bijeenkomsten houden. De doelgroep waar het om gaat heeft een Turks of dubbel paspoort en daarmee stemrecht in Turkije, of wij dat nu leuk vinden of niet.

Ondanks dat Turkije een aardig inwonersaantal heeft en daarmee ook een flink aantal stemgerechtigden, hebben ze kennelijk ook de stemmen van Turken in het buitenland nodig (die vaak pro- AKP zijn) en dat zegt ook wel wat en dat is dat ze niet heel erg sterk in hun schoenen staan op dit moment, anders zou die al die heisa niet nodig zijn.
Je vergist je.. Turkije probeert zijn onderdanen vast te houden aan TR, maar niet om de stemmetjes.
pi_169316086
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je vergist je.. Turkije probeert zijn onderdanen vast te houden aan TR, maar niet om de stemmetjes.
Om wat dan?
Ik denk dat de voornaamste reden dat Turkije aan haar onderdanen vasthoudt de invloed die Turkije dan op het buitenland uit kan oefenen en natuurlijk de vele pro-AKP stemmetjes die het oplevert.
pi_169316125
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Om wat dan?
Ik denk dat de voornaamste reden dat Turkije aan haar onderdanen vasthoudt de invloed die Turkije dan op het buitenland uit kan oefenen en natuurlijk de vele pro-AKP stemmetjes die het oplevert.
Invloed idd, maar AKP heeft geen behoefte aan onze stemmetjes. Die komt er ook wel zonder dat.
pi_169316337
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Invloed idd, maar AKP heeft geen behoefte aan onze stemmetjes. Die komt er ook wel zonder dat.
En die invloed wil Turkije uitoefenen omdat sommigen heimwee hebben naar het oude Ottomaanse tijdperk? Je merkt ook zo dat ze zitten te stoken in Kosovo, Albanie, Macedonie, Servie en Bosnie. Wellicht ook in Bugarije. Realiseert Turkije zich wel dat zij zich hiermee in de voeten schieten?

Turkije is een verre van etnisch schoon land. Heel veel Turken zijn niet eens 100% Turk.
Als EU/VS aan het propageren slaan omdat ze het gedrag van Turkije meer dan zat zijn zou dat van binnnenuit wel eens flink mis kunnen gaan.
pi_169316397
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

En die invloed wil Turkije uitoefenen omdat sommigen heimwee hebben naar het oude Ottomaanse tijdperk? Realiseert Turkije zich wel dat zij zich hiermee in de voeten schieten?

Turkije is een verre van etnisch schoon land. Heel veel Turken zijn niet eens 100% Turk.
Als EU/VS aan het propageren slaan omdat ze het gedrag van Turkije meer dan zat zijn zou dat van binnnenuit wel eens flink mis kunnen gaan.
Daar zijn Turken zich bewust van, hoor. Veel boeit dat ook niet. Een Turk is een Turk.
pi_169316722
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is whisky, verder dont shoot the messenger *buuurp. Je punt is?
Ohja, de die variant. Ook goed hoor. ^O^

Mn punt;
quote:
Erdogan waarschuwt jullie Hollanders in het buitenland voor schut te zetten door het op internationale platformen ter sprake te brengen, you bitchez gonna get bitchslapped.
Je praat alsof je al de nodige whisky/whiskey op hebt.

Verders waar zijn de betogingen om tegen te stemmen?

Verders; flikker toch gewoon op naar jouw eigen landje okee. En neem Stimorol mee. Bvd ^O^
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169316794
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Daar zijn Turken zich bewust van, hoor. Veel boeit dat ook niet. Een Turk is een Turk.
Dat moest ook niet veel boeien anders had het Turkse volk niet kunnen groeien. :D

Die oogkleppen houden veel Turken nog steeds op. No way dat een Nederlander of zo op landjepik tour in Turkije gaat en het volk dat dat ingepikt wordt, als Nederlanders gaan beschouwen. Voor het oude Turkije was dat (na tientallen jaren indoctrinatie) een acceptabel product, maar voor vele andere volken niet.

Velen zit nog steeds dwars wat Turkije in Zuid-Oost Europa eeuwen geleden heeft geflikt, dus Turkije zal op elke serieuze poging alleen maar verliezen. Men is niets vergeten. Turkije moet zich op haarzelf richten en het buitenland laten voor wat het is. Al het andere is geld, tijd en moeiteverspilling.

quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef SpaceOddity het volgende:
Verders; flikker toch gewoon op naar jouw eigen landje okee. En neem Stimorol mee. Bvd ^O^
Als ze een dubbel paspoort hebben kun je ze niet uitzetten. En wie heeft ze een dubbel paspoort gegeven? Juist ja, je eigen Nederlander. :) Dit had gewoon 30 of 40 jaar geleden goed geregeld moeten worden. Nu kun je daar weinig meer aan doen.
pi_169316812
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ohja, de die variant. Ook goed hoor. ^O^

Mn punt;

[..]

Je praat alsof je al de nodige whisky/whiskey op hebt.

Verders waar zijn de betogingen om tegen te stemmen?

Verders; flikker toch gewoon op naar jouw eigen landje okee. En neem Stimorol mee. Bvd ^O^
Ben je ongesteld poepie?
pi_169316918
Een albano die met een uitgekoste Koerdische aleviet terug naar 'eigen' landje gaat, klinkt spannend. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 21:26:48 ]
pi_169317353
quote:
11s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben je ongesteld poepie?
Nee. Sorry dat ik niet in jouw ranzige fetish tegemoet kan komen. -O-

Btw; is dit een turks gebruik?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169317448
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:34 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee. Sorry dat ik niet in jouw ranzige fetish tegemoet kan komen. -O-

Btw; is dit een turks gebruik?
Wow, de mate van ongesteldheid weinig meegemaakt.
pi_169317572
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als ze een dubbel paspoort hebben kun je ze niet uitzetten. En wie heeft ze een dubbel paspoort gegeven? Juist ja, je eigen Nederlander. :) Dit had gewoon 30 of 40 jaar geleden goed geregeld moeten worden. Nu kun je daar weinig meer aan doen.
Wil je ook weten hoe easy ik het kreeg? Ik vind dat altijd heerlijk vertellen om zeikerds die vinden dat ik hier niet thuis hoor te ergeren.
  zondag 5 maart 2017 @ 21:40:16 #181
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_169317607
Eigenlijk heb ik geen moeite met de campagne opzich maar als de Nederlandse overheid voor een keur aan veiligheidsmaatregelen moet zorgdragen ben ik minder enthousiast.
pi_169317768
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wil je ook weten hoe easy ik het kreeg? Ik vind dat altijd heerlijk vertellen om zeikerds die vinden dat ik hier niet thuis hoor te ergeren.
Ik hoef dat niet te weten en een zeikerd ben ik niet. :) Nooit gezegd dat jij hier niet thuis hoort.

Ik vind dat mensen te snel roepen dat iemand uitgezet moet worden omdat diegene een ander (politiek) standpunt heeft. Door die Nederlandse paspoort kun je niet zo even uitgezet worden en die Nederlandse paspoort is waarschijnlijk ook nog eens verstrekt door de vader/moeder/opa/oma/oom/tante van de zeikerd die dat zegt.

quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk heb ik geen moeite met de campagne opzich maar als de Nederlandse overheid voor een keur aan veiligheidsmaatregelen moet zorgdragen ben ik minder enthousiast.
Precies. Je zou maar weer Turken en Koerden uit elkaar moeten houden. :N
pi_169317779
LOl @ Erdogan:

“Ben Nazizmin, Almanya'da bittiğini zannediyordum. Meğerse hala devam ediyormuş. Zannediyorlar ki Erdoğan Almanya'ya gelecekti. Ben istersem yarın gelirim. Ve kapıdan da sokmadığınız zaman da dünyayı ayağa kaldırırım" dedi.

"Ik dacht dat het nazisme in Duitsland over was, maar blijkbaar leeft het nog. Ze denken dat Erdogan naar Duitsland zou komen. Als ik wil kom ik morgen, en als jullie mij geen toegang verlenen zou ik de wereld op stelten zetten. "

Die laatste zin klopt niet helemaal, maar kan het niet echt naar het Nederlands vertalen. Heerlijk die popijopie praat.
pi_169317825
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik hoef dat niet te weten en een zeikerd ben ik niet. :) Nooit gezegd dat jij hier niet thuis hoort.

Ik vind dat mensen te snel roepen dat iemand uitgezet moet worden omdat diegene een ander (politiek) standpunt heeft. Door die Nederlandse paspoort kun je niet zo even uitgezet worden en die Nederlandse paspoort is waarschijnlijk ook nog eens verstrekt door de vader/moeder/opa/oma/oom/tante van de zeikerd die dat zegt.

[..]

Precies. Je zou maar weer Turken en Koerden uit elkaar moeten houden. :N
AH TOE LAAT MIJ VERTELLEN DAT HET GEREGELD WERD MET EEN HANDTEKENING OP EEN A4 ZONDER OOK MAAR IETS TE VRAGEN.
pi_169317996
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
LOl @ Erdogan:

“Ben Nazizmin, Almanya'da bittiğini zannediyordum. Meğerse hala devam ediyormuş. Zannediyorlar ki Erdoğan Almanya'ya gelecekti. Ben istersem yarın gelirim. Ve kapıdan da sokmadığınız zaman da dünyayı ayağa kaldırırım" dedi.

"Ik dacht dat het nazisme in Duitsland over was, maar blijkbaar leeft het nog. Ze denken dat Erdogan naar Duitsland zou komen. Als ik wil kom ik morgen, en als jullie mij geen toegang verlenen zou ik de wereld op stelten zetten. "

Die laatste zin klopt niet helemaal, maar kan het niet echt naar het Nederlands vertalen. Heerlijk die popijopie praat.
Nou ja, niemand is populairder dan hij in Turkije. :7
pi_169318044
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja, niemand is populairder dan hij in Turkije. :7
WAarom geil je zo op die man? Jij IS sympathisant.
pi_169318152
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

WAarom geil je zo op die man? Jij IS sympathisant.
Waarom niet? :(
Erdoman is superman, hij kan alles. Hij is een baas boven baas, hij is een gekozen dictator in een democratie en mensen blijven op hem stemmen, tegelijkertijd is hij de enige politicus om wiens grappen ik kan lachen. :')
pi_169318273
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom niet? :(
Erdoman is superman, hij kan alles. Hij is een baas boven baas, hij is een gekozen dictator in een democratie en mensen blijven op hem stemmen, tegelijkertijd is hij de enige politicus om wiens grappen ik kan lachen. :')
Tap er een paar dan. laat me lachen
pi_169318395
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tap er een paar dan. laat me lachen
Ik ging echt stuk om deze _O-

en nog een maar die kan ik niet vinden :(
pi_169318554
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]
Als ze een dubbel paspoort hebben kun je ze niet uitzetten. En wie heeft ze een dubbel paspoort gegeven? Juist ja, je eigen Nederlander. :) Dit had gewoon 30 of 40 jaar geleden goed geregeld moeten worden. Nu kun je daar weinig meer aan doen.
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Door dat dubbele paspoort kun je ze de Nederlandse nationaliteit afnemen, terwijl je mensen met maar 1 paspoort niet stateloos kunt maken.
pi_169318566
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ging echt stuk om deze _O-

en nog een maar die kan ik niet vinden :(
eh. ok. niet gelachen.
pi_169318579
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Door dat dubbele paspoort kun je ze de Nederlandse nationaliteit afnemen, terwijl je mensen met maar 1 paspoort niet stateloos kunt maken.
/care ik geef die Turkse wel op.

en dan?
pi_169318595
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

eh. ok. niet gelachen.
Zeker niet begrepen :(
pi_169318609
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

/care ik geef die Turkse wel op.

en dan?
Als je Nederlandse nationaliteit is afgenomen voor je de Turkse opgeeft, gaat je dat niet meer lukken.
pi_169318631
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je Nederlandse nationaliteit is afgenomen voor je de Turkse opgeeft, gaat je dat niet meer lukken.
Dat gaat niet gebeuren.
  zondag 5 maart 2017 @ 22:01:51 #196
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_169319016
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zeker niet begrepen :(
Nee, mijn Turks is echt bagger :')
pi_169319489
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, mijn Turks is echt bagger :')
Kilicdaroglu noemt hem hele tijd yalan makinesi, yalan makinesi om Erdogan voor leugenaar uit te maken, alleen noem je een leugendetector in het Turks Yalan makinesi, dus noemt hij Erdogan een leugen detector.
pi_169319523
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kilicdaroglu noemt hem hele tijd yalan makinesi, yalan makinesi om Erdogan voor leugenaar uit te maken, alleen noem je een leugendetector in het Turks Yalan makinesi, dus noemt hij Erdogan een leugen detector.
ow ok. hihihahahahooo

Ik heb geen Turks humor, hoe kun jij die wel hebben yav
pi_169319610
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

ow ok. hihihahahahooo

Ik heb geen Turks humor, hoe kun jij die wel hebben yav
Die ene die ik zocht was dit
pi_169319640
Suna oldum ben :') Baksana bi tum.

Vond dit stukje wel mooi:
mis die man wel
pi_169319668
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

ow ok. hihihahahahooo

Ik heb geen Turks humor, hoe kun jij die wel hebben yav
Wat ik zocht
pi_169319670
minuut 5:21
pi_169319748
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat ik zocht
waar gaat dit over?
pi_169319775
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

waar gaat dit over?
Begrijp je het niet of versta je het niet?
pi_169319841
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Begrijp je het niet of versta je het niet?
Yani over welk gebeurtenis spreekt hij?
pi_169319900
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Yani over welk gebeurtenis spreekt hij?
Over dat Kilicdaroglu CHP aan het leiden is.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 5 maart 2017 @ 22:24:14 #208
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169319924
Bietje offtopic dit he
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169319959
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Bietje offtopic dit he
tis wel lachuh :@
pi_169320001
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Bietje offtopic dit he
Het is best lachen dat de Turk niets begrijpt van Turkse humor en die nie Turk wel.

;(
pi_169320250
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het is best lachen dat de Turk niets begrijpt van Turkse humor en die nie Turk wel.

;(
Erdogan moet gewoon het land leiden. :(
pi_169320292
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan moet gewoon het land leiden. :(
Prima, dan graag zonder campagne in NL.
pi_169320308
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Prima, dan graag zonder campagne in NL.
Ik had het over NL.
pi_169320433
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik had het over NL.
Jeetje ik word dan aan echt ALLE kanten gediscrimineerd. :s Liever niet, ik hou wel van het nuchtere in NL.
pi_169320672
Jullie mogen ook in het turks gaan communiceren hoor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 5 maart 2017 @ 22:55:40 #216
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169321375
Ja rustag. Mooi geweest :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169321579
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2017 23:01:57 ]
pi_169324416
quote:
Turkse oud-minister voert al campagne in Rotterdam
Het kabinet wil geen Turkse campagne in ons land - maar die campagne is al begonnen. De Turkse oud-minister Sener sprak zondag in Rotterdam over het Turkse referendum. ,,Dit is toch democratie?’’

,,Wat is de oplage van uw krant eigenlijk?’’ Abdullatif Sener, de Turkse vice-premier van 2002 tot 2007, wil eerst weten hoe groot zijn publiek is. Hoe meer, hoe beter – want iedereen moet horen wat hij te zeggen heeft. ,,Dit referendum is niet alleen belangrijk voor Turkije, maar voor de hele wereld.’’

Sener is in Nederland om te spreken over het Turkse referendum, dat op 16 april wordt gehouden, en waarvoor ook 250.000 Turkse Nederlanders kunnen stemmen. De peilingen voorspellen een nek-aan-nekrace, en dus telt elke stem. Ook voor Sener, die fel tegenstander is van de grondwetswijziging die president Erdogan voorstelt. En dus is hij deze zondagmiddag in Rotterdam, om in een hotel een toespraak te houden voor Turkse Nederlanders. ,,Deze grondwet is slecht voor Turkije. En daarom kom ik uitleggen waarom mensen tegen zouden moeten stemmen.’’

De Nederlandse regering wil geen Turkse campagne in Nederland. Toch bent u hier.

,,Ik heb inderdaad begrepen dat jullie er anders tegenaan kijken. Maar ik vind het vreemd dat mensen mogelijk geweerd worden. Dat zou niet moeten gebeuren. Als de veiligheid niet in het geding is, dan moeten mensen hier gewoon hun verhaal kunnen doen. Of ze nu voor of tegen de nieuwe grondwet zijn.’’

Maar er vinden hier volgende week parlementsverkiezingen plaats. Moet de Turkse campagne niet beperkt blijven tot Turkije?

,,Weet u: op de Turkse televisie is de campagne voor het referendum al tijden bezig. En dat volgen veel Nederlandse Turken ook. Alleen zijn die tv-zenders bijna allemaal op de hand van Erdogan. Journalisten die tegen hem zijn, worden tegengewerkt of vastgezet. En ik vind het belangrijk dat mensen niet alleen de argumenten uit het ja-kamp te horen krijgen, maar ook de andere kant van het verhaal.

Ik vind het overigens vreemd dat ministers uit het ja-kamp nu worden tegengehouden, en dat ik hier blijkbaar wél mag zijn. Het is niet eerlijk. En ook niet goed, want nu ontstaat de indruk dat het ja-kamp wordt tegengewerkt. Terwijl die in Turkije zo ongeveer elk tv-station tot hun beschikking hebben, en ik in Turkije bijna nergens mijn verhaal nog kan doen. Gelukkig mag ik hier wel zijn, en daar ga ik gebruik van maken.’’

Wat vertelt u de mensen straks over de grondwetswijziging?

,,Het neemt de rechterlijke macht en de ministeries veel bevoegdheden uit handen. Zelfs de ministers hebben straks niets meer te zeggen. Ook het parlement raakt haar belangrijkste bevoegdheden kwijt. Dit is mijn grote bezwaar tegen de plannen: alle macht gaat naar de president zelf. Hij bepaalt straks wie er op alle belangrijke plekken zitten, ook in de rechterlijke macht. Hoe kun je nog van een onafhankelijke rechterlijke macht spreken als de hoogste rechters door de president worden benoemd? Dit is allemaal ontzettend slecht voor de democratie en de vrijheid in Turkije. Voor zover je in het huidige Turkije überhaupt nog van democratie kunt spreken.’’


Bondgenoot
Sener was ooit een bondgenoot van Erdogan. Sterker nog: hij stond mede aan de basis van de AK-partij, de partij die Erdogan tot de dag van vandaag leidt. Maar de twee raakten verdeeld en Sener verliet de partij. Nu voert hij op persoonlijke titel campagne tegen de president. ,,Hij houdt van macht. Hij wil dat niemand hem meer ter verantwoording kan roepen. Maar zo werkt een democratie niet. Als dit doorgaat, wordt Erdogan in feite een staat op zichzelf. De staat Erdogan, ja.’’

Dan is het tijd voor zijn toespraak. Ruim honderd Turkse Rotterdammers wachten op hem – en ze willen bijna allemaal met hem op de foto, voor hij zijn toespraak houdt. ,,Dit is een grote meneer, hoor,’’ zegt organisator Hüseyin Kizilgöz, terwijl het applaus al klinkt. Met de andere vrijwilligers van het Platform Nee heeft hij de komst van Sener naar Rotterdam verzorgd. ,,Nederland is een democratisch land, iedereen moet z’n mening kunnen geven. Er wonen hier veel Turkse mensen, die mogen stemmen, dus komt de Turkse politiek ook hier naartoe. Ik vind het niet democratisch dat premier Rutte geen Turkse campagne in Nederland wil. Ik hoop dat zijn uitspraak per ongeluk was.’’

Het kabinet laat weten dat het alleen bezwaar heeft tegen de komst van huidige Turkse ministers, en niet tegen die van oud-ministers.

http://www.ad.nl/binnenla(...)-rotterdam~aa1dd232/

Klinkt als Erdogan inderdaad, dus nee tegen nog meer macht voor deze islamistische fascist.
pi_169324853
Hoe groot is de kans dat dit er door komt?
  maandag 6 maart 2017 @ 08:54:23 #220
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169324905
Zoals ik in een ander topic net al aangaf. Ik snap niet wat er mis is met politici die proberen hun buitenlandse achterban te mobiliseren. Wat er mis is dat deze achterban voor een belangrijk deel ook een Nederlands paspoort heeft. Ik ben werkelijk in Nederland nog nooit iemand van Turkse afkomst tegengekomen die zich niet 100 procent Turks voelde. En ik ken er toch wel de nodige.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169324910
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Vroeger kon je in GTA3 je eigen gezicht geven aan de hoofdpersoon door een afbeelding in de juiste map te zetten. Daar lijkt hij op:

[ afbeelding ]
dit hen ik gemist kennelijk bij gta3

;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169324939
quote:
9s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk tijdens de verkiezingen van 15 maart in een Erdogan shirtje rondlopen.

[ afbeelding ]

Stimorol zit nu weer te geilen op z'n baardje.
waar te verkrijgen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169324944
quote:
17s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169324975
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Bietje offtopic dit he
:s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169325014
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:47 schreef Craptacular het volgende:
Hoe groot is de kans dat dit er door komt?
nek aan nek gaat worden zoals het ernaar uitziet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169325031
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
Zoals ik in een ander topic net al aangaf. Ik snap niet wat er mis is met politici die proberen hun buitenlandse achterban te mobiliseren. Wat er mis is dat deze achterban voor een belangrijk deel ook een Nederlands paspoort heeft. Ik ben werkelijk in Nederland nog nooit iemand van Turkse afkomst tegengekomen die zich niet 100 procent Turks voelde. En ik ken er toch wel de nodige.
turkije / erdo bashing is hip en het is verkiezingstijd ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 6 maart 2017 @ 09:18:17 #227
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169325086
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
Zoals ik in een ander topic net al aangaf. Ik snap niet wat er mis is met politici die proberen hun buitenlandse achterban te mobiliseren. Wat er mis is dat deze achterban voor een belangrijk deel ook een Nederlands paspoort heeft. Ik ben werkelijk in Nederland nog nooit iemand van Turkse afkomst tegengekomen die zich niet 100 procent Turks voelde. En ik ken er toch wel de nodige.
Niet bekend zijn met het begrip Vijfde Colonne :')
pi_169325310
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
Zoals ik in een ander topic net al aangaf. Ik snap niet wat er mis is met politici die proberen hun buitenlandse achterban te mobiliseren. Wat er mis is dat deze achterban voor een belangrijk deel ook een Nederlands paspoort heeft. Ik ben werkelijk in Nederland nog nooit iemand van Turkse afkomst tegengekomen die zich niet 100 procent Turks voelde. En ik ken er toch wel de nodige.
Wat dat aangaat zou op je 18e kiezen tussen je beide paspoorten mits bij geboorte meegegeven niet zo verkeerd zijn. Als je dan voor je Turkse kiest ben je al je rechten in Nederland ook meteen kwijt. Andersom ook. Dan wordt heel snel duidelijk waar de loyaliteit ligt.

Aan de ene kant in een democratische rechtsstaat willen leven en aan de andere kant een dictatuur op willen tuigen strookt in ieder geval niet met elkaar. Dus kies maar.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:33:29 #229
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169325934
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:44 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Wat dat aangaat zou op je 18e kiezen tussen je beide paspoorten mits bij geboorte meegegeven niet zo verkeerd zijn. Als je dan voor je Turkse kiest ben je al je rechten in Nederland ook meteen kwijt. Andersom ook. Dan wordt heel snel duidelijk waar de loyaliteit ligt.

Aan de ene kant in een democratische rechtsstaat willen leven en aan de andere kant een dictatuur op willen tuigen strookt in ieder geval niet met elkaar. Dus kies maar.
Ik ben ook niet zo'n voorstander van dat shoppen met nationaliteiten. Ik zat vorige week aan de bar met iemand die mag stemmen in Zuid-Afrika, Namibië, Engeland en Australië. Dat is wat mij betreft onwenselijk.

Dat gezegd hebbende, voor zover ik het begrijp hebben mensen van Turkse afkomst niet de mogelijkheid om hun nationaliteit aan die kant op te zeggen. De enige manier om te bereiken wat jij wil is dus om als Nederland mensen van Turkse afkomst helemaal geen paspoort meer te geven.

Verder ben ik een beetje huiverig voor al die ophef over Turkije. Dat land is volgens mij in de afgelopen honderd jaar vaker dictatuur geweest dan dan democratie. Als gevolg van het beleid in het verleden en heden zitten we nu eenmaal met een redelijk grote groep mensen die zich in eerste instantie Turk voelt. Het is dan niet raar dat die mensen ook op de hoogste willen worden gehouden van wat er in Turkije speelt en dat politici proberen deze stemgerechtigden voor zich te winnen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169326000
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:33 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo'n voorstander van dat shoppen met nationaliteiten. Ik zat vorige week aan de bar met iemand die mag stemmen in Zuid-Afrika, Namibië, Engeland en Australië. Dat is wat mij betreft onwenselijk.

Dat gezegd hebbende, voor zover ik het begrijp hebben mensen van Turkse afkomst niet de mogelijkheid om hun nationaliteit aan die kant op te zeggen. De enige manier om te bereiken wat jij wil is dus om als Nederland mensen van Turkse afkomst helemaal geen paspoort meer te geven.

Verder ben ik een beetje huiverig voor al die ophef over Turkije. Dat land is volgens mij in de afgelopen honderd jaar vaker dictatuur geweest dan dan democratie. Als gevolg van het beleid in het verleden en heden zitten we nu eenmaal met een redelijk grote groep mensen die zich in eerste instantie Turk voelt. Het is dan niet raar dat die mensen ook op de hoogste willen worden gehouden van wat er in Turkije speelt en dat politici proberen deze stemgerechtigden voor zich te winnen.
Daar zou ik wel wat meer over willen weten. Nederlanders met een Turkse achtergrond die verder gewoon helemaal Nederlander zijn moet je nooit het paspoort willen afpakken, dus dat is sowieso ongewenst. Maar ik dacht dat ze wel van dat Turkse paspoort af konden en dat in sommige landen moeten kiezen zelfs al gebeurde. Laat me graag inlichten wat dit betreft.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:40:27 #231
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169326046
quote:
13s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Niet bekend zijn met het begrip Vijfde Colonne :')
Als ik soms mijn gedachten een beetje de vrije loop laat in combinatie met wat inbeeldingsvermogen, dan kom je soms tot aparte gedachten. Op dit forum begrepen veel mensen het goed dat Rusland een stuk van Oekraïne overnam 'omdat daar toch veel Russen wonen'. We hebben in Nederland natuurlijk ook wijken en stadsdelen waar grote Marokkaanse en Turkse minderheden wonen. Ben benieuwd of die mensen die de expansiedrift van Rusland goedkeuren, die redenering wensen voort te zetten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169326166
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:40 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Als ik soms mijn gedachten een beetje de vrije loop laat in combinatie met wat inbeeldingsvermogen, dan kom je soms tot aparte gedachten. Op dit forum begrepen veel mensen het goed dat Rusland een stuk van Oekraïne overnam 'omdat daar toch veel Russen wonen'. We hebben in Nederland natuurlijk ook wijken en stadsdelen waar grote Marokkaanse en Turkse minderheden wonen. Ben benieuwd of die mensen die de expansiedrift van Rusland goedkeuren, die redenering wensen voort te zetten.
Kunnen wij meteen wat Duitse plaatsjes vlak over de grens overnemen :D .
pi_169326190
Ik begrijp niet goed dat de Turken in Turkije het pikken dat Turken in Europa mee mogen stemmen over onderwerpen waar zij zelf geen last van hebben of zullen hebben omdat ze waarschijnlijk alleen nog 6 weken per jaar in Turkije op vakantie zijn. Ik vind het maar apart dat iemand die hier al 30-40 jaar woont nog zoveel invloed mag hebben op het beleid van een land wat ze ooit verlaten hebben.

Nederlandse expats mogen ook stemmen ja. maar die verblijven meestal maar beperkte tijd (5-15 jaar) in het buitenland. Hier gaat het om mensen die al veel langer weg zijn.

Als ik kijk naar geëmigreerde famillie leden (geemigreerd in de jaren 50 naar Amerika en Canada), dan zou ik echt niet willen dat die nog enige stem hebben bij de Nederlandse verkiezingen. Die mensen denken dat Nederland in de jaren 50 is blijven hangen en hebben dus een totaal verkeerd beeld van Nederland ondank dat ze hier om de 2-3 jaar op vakantie zijn. Je moet er niet aan denken dat die mensen invloed hebben op het polittieke proces, dan zouden we hier de SGP aan de macht hebben. Brrrrrrrrrrr. :N
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169326219
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begrijp niet goed dat de Turken in Turkije het pikken dat Turken in Europa mee mogen stemmen over onderwerpen waar zij zelf geen last van hebben of zullen hebben omdat ze waarschijnlijk alleen nog 6 weken per jaar in Turkije op vakantie zijn. Ik vind het maar apart dat iemand die hier al 30-40 jaar woont nog zoveel invloed mag hebben op het beleid van een land wat ze ooit verlaten hebben.

Nederlandse expats mogen ook stemmen ja. maar die verblijven meestal maar beperkte tijd (5-15 jaar) in het buitenland. Hier gaat het om mensen die al veel langer weg zijn.

Als ik kijk naar geëmigreerde famillie leden (geemigreerd in de jaren 50 naar Amerika en Canada), dan zou ik echt niet willen dat die nog enige stem hebben bij de Nederlandse verkiezingen. Die mensen denken dat Nederland in de jaren 50 is blijven hangen en hebben dus een totaal verkeerd beeld van Nederland ondank dat ze hier om de 2-3 jaar op vakantie zijn. Je moet er niet aan denken dat die mensen invloed hebben op het polittieke proces, dan zouden we hier de SGP aan de macht hebben. Brrrrrrrrrrr. :N
ik heb de turkse nationaliteit dus ik mag stemmen :6
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 6 maart 2017 @ 11:03:19 #235
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169326329
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb de turkse nationaliteit dus ik mag stemmen :6
Maar heb je zelf wel enige binding met Turkije dan ?
Ik bedoel, behalve je gevoel dan, of speelt dat bij jou niet ?
pi_169326734
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:03 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Maar heb je zelf wel enige binding met Turkije dan ?
Ik bedoel, behalve je gevoel dan, of speelt dat bij jou niet ?
ik heb ook binding met japan en de vs en india...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169326968
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begrijp niet goed dat de Turken in Turkije het pikken dat Turken in Europa mee mogen stemmen over onderwerpen waar zij zelf geen last van hebben of zullen hebben omdat ze waarschijnlijk alleen nog 6 weken per jaar in Turkije op vakantie zijn. Ik vind het maar apart dat iemand die hier al 30-40 jaar woont nog zoveel invloed mag hebben op het beleid van een land wat ze ooit verlaten hebben.

Nederlandse expats mogen ook stemmen ja. maar die verblijven meestal maar beperkte tijd (5-15 jaar) in het buitenland. Hier gaat het om mensen die al veel langer weg zijn.

Als ik kijk naar geëmigreerde famillie leden (geemigreerd in de jaren 50 naar Amerika en Canada), dan zou ik echt niet willen dat die nog enige stem hebben bij de Nederlandse verkiezingen. Die mensen denken dat Nederland in de jaren 50 is blijven hangen en hebben dus een totaal verkeerd beeld van Nederland ondank dat ze hier om de 2-3 jaar op vakantie zijn. Je moet er niet aan denken dat die mensen invloed hebben op het polittieke proces, dan zouden we hier de SGP aan de macht hebben. Brrrrrrrrrrr. :N
Nederlanders en Turken zijn dan ook verschillend. Nederland heeft een gezondere denkwijze.
pi_169327065
Nederlanders die 50 jaar geleden zijn vertrokken stemmen denk ik over het algemeen niet, die geven niet zoveel om Nederland.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:31:15 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169327627
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:44 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Wat dat aangaat zou op je 18e kiezen tussen je beide paspoorten mits bij geboorte meegegeven niet zo verkeerd zijn. Als je dan voor je Turkse kiest ben je al je rechten in Nederland ook meteen kwijt. Andersom ook. Dan wordt heel snel duidelijk waar de loyaliteit ligt.

Aan de ene kant in een democratische rechtsstaat willen leven en aan de andere kant een dictatuur op willen tuigen strookt in ieder geval niet met elkaar. Dus kies maar.
en als je nee wilt stemmen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 maart 2017 @ 12:37:46 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169327744
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
Zoals ik in een ander topic net al aangaf. Ik snap niet wat er mis is met politici die proberen hun buitenlandse achterban te mobiliseren. Wat er mis is dat deze achterban voor een belangrijk deel ook een Nederlands paspoort heeft. Ik ben werkelijk in Nederland nog nooit iemand van Turkse afkomst tegengekomen die zich niet 100 procent Turks voelde. En ik ken er toch wel de nodige.
dit inderdaad.

Als wij een referendum houden en onze minpres kiest ervoor om de 100.000 nederlanders in een ander land toe te spreken om voor of tegen te stemmen, dan moet dat gewoon kunnen.

Dat is ons recht op de vrijheid van vergadering en vereniging (art. 12) waar we zelf ook zo prat op gaan. Dat ga je een ander niet verbieden.

Wederom populistisch gelul dus, want verkiezingstijd.

Overigens: of je het nu eens of oneens bent waar men een referendum over houdt.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:44:33 #241
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169327870
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlanders die 50 jaar geleden zijn vertrokken stemmen denk ik over het algemeen niet, die geven niet zoveel om Nederland.
Bedankt, namens alle Nederlanders in het buitenland.
wooblabalurg
pi_169328292
Het enige wat Nederland is met kikkende knietjes en trillende vingertjes zeggen: "Wij vinden d-d-d-dat niet zo l-l-leuk", waarop Turkije weer zegt: "BEK HOUWE BITCH! Wij doen wat wij willen!!" en daar zegt Nederland weer op: "J-j-ja baas!".
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169328417
quote:
3s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

en als je nee wilt stemmen?
Kies je voor je Turkse paspoort.
  maandag 6 maart 2017 @ 13:24:46 #244
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169328484
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:19 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Kies je voor je Turkse paspoort.
maar dan klopt je 'aan de ene/aan de andere kant zin' niet meer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169328651
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:24 schreef Re het volgende:

[..]

maar dan klopt je 'aan de ene/aan de andere kant zin' niet meer
Niet helemaal nee. Als 2 losstaande statements wel trouwens. Als je hart bij Turkije ligt en je wilt beslissen over de binnenlandse aangelegenheden daar dan pak je dat paspoort, andersom het Nederlandse.

En hier willen leven in een democratische rechtsstaat met alle rechten van dien en daar een dictatuur op willen tuigen strookt ook niet met elkaar. Maar dat geldt dus vooral de ja-stemmers.
pi_169328935
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Door dat dubbele paspoort kun je ze de Nederlandse nationaliteit afnemen, terwijl je mensen met maar 1 paspoort niet stateloos kunt maken.
Dat kun je binnenkort niet omdraaien. Het is tegenwoordig toch zo dat alleen de Nederlandse nationaliteit wordt vastgelegd bij gemeenten en de tweede nationaliteit niet meer? Ze zijn goed op weg om een reeds problematisch probleem nog problematischer te maken. :+

quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:44 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Wat dat aangaat zou op je 18e kiezen tussen je beide paspoorten mits bij geboorte meegegeven niet zo verkeerd zijn. Als je dan voor je Turkse kiest ben je al je rechten in Nederland ook meteen kwijt. Andersom ook. Dan wordt heel snel duidelijk waar de loyaliteit ligt.

Aan de ene kant in een democratische rechtsstaat willen leven en aan de andere kant een dictatuur op willen tuigen strookt in ieder geval niet met elkaar. Dus kies maar.
En wat te doen dan met al die Nederlanders die een dubbel paspoort hebben (NL + VS/UK/NZ/AUS)? De kinderen van expats die geboren zijn in het buitenland ook maar op hun 18e laten kiezen? Of meet je met 2 maten in dat geval? Sommige buitenlanders hier zijn als expat Nederland in gekomen en hebben na 15 jaar tijd hun verblijf omgezet in een permanent verblijf. Dat kan net zo goed gelden voor Nederlanders in het buitenland.

quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlanders die 50 jaar geleden zijn vertrokken stemmen denk ik over het algemeen niet, die geven niet zoveel om Nederland.
Mooi aanname maar niet heus. :+
Alsof jij (alle) Nederlanders die 50 jaar geleden zijn vertrokken hebt gesproken of geinterviewd. Grappenmaker. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 06-03-2017 14:14:29 ]
  maandag 6 maart 2017 @ 14:04:38 #247
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169329089
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb ook binding met japan en de vs en india...
Ik heb binding met Klazienaveen....

Wat ik bedoel is dat je aangeeft dat je ook mag stemmen, dan ga ik er vanuit dat je de Turkse nationaliteit hebt. Gezien het feit dat je jezelf aardig in het Nederlands kan uitdrukken op dit forum ga ik er gemakshalve even vanuit dat je in Nederland woont. Ik weet niet of je hier geboren bent ?

Mijn vraag is dus: Heb je zelf enige binding met Turkije, of ga je er een, of twee keer per jaar op vakantie omdat je familie er vandaan komt, of misschien nog woont ?
Voor veel Turken die ik ken is het een gevoelskwestie, hoe sta jij daar in ?
Gewoon puur uit interesse van mijn kant hoor.
  maandag 6 maart 2017 @ 14:17:47 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169329272
ik snap best dat als je geemigreerd bent je nog steeds het beste wil voor je land dus waarom zou je niet mogen stemmen, wat vreemder wordt het als je niet in dat land bent geboren en hebt geleefd om dat rationeel om te zetten in en stem.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 maart 2017 @ 14:41:58 #249
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169329668
quote:
3s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:17 schreef Re het volgende:
ik snap best dat als je geemigreerd bent je nog steeds het beste wil voor je land dus waarom zou je niet mogen stemmen, wat vreemder wordt het als je niet in dat land bent geboren en hebt geleefd om dat rationeel om te zetten in en stem.
Dat is natuurlijk ook een verantwoordelijkheid van de Turkse staat. Klaarblijkelijk is het profijtelijk om de Turkse diaspora blijvend aan je te binden.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  maandag 6 maart 2017 @ 14:44:45 #250
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169329713
geertwilderspvv twitterde op maandag 06-03-2017 om 14:13:36 Zojuist bij politie Den Haag een protestactie bij de Turkse ambassade aangemeld. Geen Turkse Ministers op campagne… https://t.co/933taPaeuc reageer retweet
  maandag 6 maart 2017 @ 14:44:46 #251
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169329714
ja ach, ik vind het al apart dat het een nek aan nek race is en dat ze mensen nodig hebben uit het buitenland om een JA er door te drukken...Ze frauderen toch de vote wel richting JA
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 maart 2017 @ 14:49:08 #252
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169329798
quote:
3s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:44 schreef Re het volgende:
ja ach, ik vind het al apart dat het een nek aan nek race is en dat ze mensen nodig hebben uit het buitenland om een JA er door te drukken...Ze frauderen toch de vote wel richting JA
Net zo bizar dat ze een tijdje terug gingen bedelen om 1000 euro bij Turken in het buitenland. Grasping at straws.
pi_169329958
Sorry dat ik op eventuele quotes noet heb kunnen reageren. Ik was eventjes gebanned.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169330508
deutschland uber alles *O*

wol twitterde op maandag 06-03-2017 om 09:24:38 Duitse regering haalt angel uit conflict: “Turken mogen hier campagne voeren maar moeten bijeenkomsten wel eerlijk melden https://t.co/f8dYBVUpe0 reageer retweet
hear, hear

Turkeyreport twitterde op maandag 06-03-2017 om 08:35:23 Rutte, Asscher & andere politici verliezen recht v spreken over #vrijheid v meningsuiting in #Turkije als ze #Çavusoglu spreken verhinderen reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169331626
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlanders die 50 jaar geleden zijn vertrokken stemmen denk ik over het algemeen niet, die geven niet zoveel om Nederland.
Ze mogen ook niet meer stemmen, zelfs al zouden ze dat willen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169333050
Rutte heeft het net mooi gezegd op radio 1. Zo kunnen we de geschiedenisboekjes met opgeheven hoofd in.
  maandag 6 maart 2017 @ 17:20:41 #257
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169333067
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:19 schreef Loekie1 het volgende:
Rutte heeft het net mooi gezegd op radio 1. Zo kunnen we de geschiedenisboekjes met opgeheven hoofd in.
Wat zei ie dan?
pi_169333079
Erdogan is een staatsmongool, zo iemand moet je gewoon negeren.
pi_169333106
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat zei ie dan?
Dat het kabinet ertegen is omdat het propaganda is tot het vernietigen van een democratie en dat ze alles zullen proberen om het te voorkomen maar misschien dat het wettelijk niet mogelijk is.
  maandag 6 maart 2017 @ 17:27:39 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169333182
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:22 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat het kabinet ertegen is omdat het propaganda is tot het vernietigen van een democratie en dat ze alles zullen proberen om het te voorkomen maar misschien dat het wettelijk niet mogelijk is.
Ah okee.

Daar zal het ook wel op uitdraaien, verbieden zal wel niet mogelijk zijn in the end. Maar het lijkt me wenselijk dat Nederland en Duitsland dit gedrag van Turkije keihard veroordelen en dit ook EU-breed gaan uitdragen. Als het onder dictator Erdogan echt te gek gaat worden dan ook gewoon sancties opleggen aan die idioten.
pi_169333266
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begrijp niet goed dat de Turken in Turkije het pikken dat Turken in Europa mee mogen stemmen over onderwerpen waar zij zelf geen last van hebben of zullen hebben omdat ze waarschijnlijk alleen nog 6 weken per jaar in Turkije op vakantie zijn. Ik vind het maar apart dat iemand die hier al 30-40 jaar woont nog zoveel invloed mag hebben op het beleid van een land wat ze ooit verlaten hebben.

Nederlandse expats mogen ook stemmen ja. maar die verblijven meestal maar beperkte tijd (5-15 jaar) in het buitenland. Hier gaat het om mensen die al veel langer weg zijn.

Als ik kijk naar geëmigreerde famillie leden (geemigreerd in de jaren 50 naar Amerika en Canada), dan zou ik echt niet willen dat die nog enige stem hebben bij de Nederlandse verkiezingen. Die mensen denken dat Nederland in de jaren 50 is blijven hangen en hebben dus een totaal verkeerd beeld van Nederland ondank dat ze hier om de 2-3 jaar op vakantie zijn. Je moet er niet aan denken dat die mensen invloed hebben op het polittieke proces, dan zouden we hier de SGP aan de macht hebben. Brrrrrrrrrrr. :N
Ik vind dat ook een vreemde gang van zaken. De groep die wel de nationaliteit van een bepaald land heeft maar daar niet woont (of zelfs nog nooit is geweest) zal alleen maar groter worden de komende jaren. Al die mensen kunnen dan ook invloed uitoefenen op het politieke proces van dat land, terwijl ze misschien helemaal niet van plan zijn om er (nog) ooit naartoe te gaan. Dat moet geen enkel land willen, lijkt me.
  Trouwste user 2022 maandag 6 maart 2017 @ 17:33:32 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_169333297
ISTANBUL - De Turkse president Recep Tayyip Erdogan vindt „het een schande” dat de Nederlandse regering wil voorkomen dat Turkse bewindslieden in Nederland campagne voeren voor een referendum. Erdogan zei dat Nederland dit besluit niet uit vrije wil heeft genomen, aldus de Turkse krant Hürriyet maandag.

In het weekend had Erdogan al uitgehaald naar Duitsland. Dat probeert net als Nederland tegen te houden dat Turkse bewindslieden actie voeren voor een referendum over grondwetswijzigingen die de Turkse president meer macht geven. De verboden zijn „niet anders dan die uit de nazi-periode”, zei Erdogan zondag over de Duitse stellingname.

http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Nederland__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169333611
Hij doet een Henk Krolletje.

Koenders houdt ook mooi zijn rug recht, net op radio 1.
pi_169334717
Wel zielig dat Erdogan de paar splinter Turken in Nederland nodig heeft om genoeg stemmen te halen voor zijn referendum. :')

Anyway, nodig die Turken maar uit voor de campagne. Zet ze in een stadion en aan het eind van de rit het hele zooitje terug deporteren naar Turkije. Scheelt een heel hoop zoek en speurwerk.
pi_169335087
Haten op Turken :')
pi_169335247
Gaat de PvdA nu ook stoppen met vergaderen in Brussel en New York? :7
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 19:32:05 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169335503
wat is nu eigenlijk het grote probleem?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169335553
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:32 schreef sp3c het volgende:
wat is nu eigenlijk het grote probleem?
Turken, niet zo groot maar het zijn er fokking veul en die zijn ook weer bijzonder aanwezig.
  maandag 6 maart 2017 @ 19:36:42 #269
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169335644








In Istanbul zijn ze al aardig campagne aan het voeren.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 19:36:46 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169335648
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Turken, niet zo groot maar het zijn er fokking veul en die zijn ook weer bijzonder aanwezig.
ja ok maar dat is meer een probleem voor de uitbater van zo'n halletje

ik vraag me meer af waarom het zo'n enorm drama is dat zo'n Turk hier naar toe komt om uit te leggen waar die figuren op kunnen stemmen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169335724
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja ok maar dat is meer een probleem voor de uitbater van zo'n halletje

ik vraag me meer af waarom het zo'n enorm drama is dat zo'n Turk hier naar toe komt om uit te leggen waar die figuren op kunnen stemmen
verkeersinfarct en veel inzet qua security, hij is natuurlijk een doelwit.
Maar de ophef is wmbt wat overdreven.
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 19:41:12 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169335797
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

verkeersinfarct en veel inzet qua security, hij is natuurlijk een doelwit.
Maar de ophef is wmbt wat overdreven.
ja naja daar moeten ze dan zelf ook maar voor betalen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169336934
Koenders spreekt van Turkse verbale agressie

Minister Bert Koenders (Buitenlandse Zaken) heeft maandag in Brussel gesproken van „verbale agressie” en „pertinente onwaarheden” vanuit Turkije. Hij deed dat nadat Ankara scherpe kritiek had geuit op ons land. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft maandag een formeel verzoek van de Turkse regering gekregen, en meteen afgewezen, om mee te werken aan een bezoek van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Cavusoglu aan Rotterdam op 11 maart. Cavusoglu wil daar campagne voeren voor het referendum in Turkije.

Het kabinet wil voorkomen dat Turkse ministers in Nederland campagne voeren voor een referendum dat de Turkse president Recep Tayyip Erdogan meer macht moet geven.

Het formele verzoek van Cavusoglu kwam maandag op het ministerie binnen. Volgens de woordvoerder van minister Bert Koenders is daarop 'op hoog ambtelijk niveau' aan Ankara meegedeeld dat Nederland dit bezoek niet wil. Koenders zei maandag in Brussel dat hij hierover nog contact met zijn Turkse collega zal opnemen.

De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Cavusoglu noemde Nederland eerder maandag „de gijzelaar van Wilders.” Koenders werpt de suggestie verre van zich dat Nederland zich hard opstelt uit vrees dat de PVV-leider garen spint bij een Turkse campagne op Nederlandse bodem. „Dit gaat niet om de Nederlandse verkiezingen. Het gaat om het referendum bij hen”, aldus Koenders.

Ook de bewering dat Nederland zaaleigenaren onder druk zou zetten om geen bijeenkomsten van Erdogan-aanhangers toe te laten, is volgens Koenders onwaar.
Behalve Cavusoglu liet ook de Turkse president Erdogan zelf zich maandag uit over Nederland. Hij noemde het „een schande” dat Den Haag wil voorkomen dat Turkse bewindslieden in Nederland campagne voeren.

„Wij gaan over ons eigen toelatingsbeleid. Mijn zorg is dat de Turkse problemen naar ons land geëxporteerd worden. Dat is ook een kwestie van veiligheid. Die zorg wordt ook door andere landen gedeeld”, aldus Koenders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)bale_agressie__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169336985
Die Turken zijn ook een en al agressie...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169337403
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:44 schreef YazooW het volgende:
geertwilderspvv twitterde op maandag 06-03-2017 om 14:13:36 Zojuist bij politie Den Haag een protestactie bij de Turkse ambassade aangemeld. Geen Turkse Ministers op campagne… https://t.co/933taPaeuc reageer retweet
Trolololol _O-
pi_169345297
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

verkeersinfarct en veel inzet qua security, hij is natuurlijk een doelwit.
Maar de ophef is wmbt wat overdreven.
En veel belangrijker, waar nu al dan niet sprake van is, men kan ook invloed uitoefenen op het stemgedrag tijdens Nederlandse verkiezingen/referenda.
pi_169345463
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:33 schreef tong80 het volgende:
ISTANBUL - De Turkse president Recep Tayyip Erdogan vindt „het een schande” dat de Nederlandse regering wil voorkomen dat Turkse bewindslieden in Nederland campagne voeren voor een referendum. Erdogan zei dat Nederland dit besluit niet uit vrije wil heeft genomen, aldus de Turkse krant Hürriyet maandag.

In het weekend had Erdogan al uitgehaald naar Duitsland. Dat probeert net als Nederland tegen te houden dat Turkse bewindslieden actie voeren voor een referendum over grondwetswijzigingen die de Turkse president meer macht geven. De verboden zijn „niet anders dan die uit de nazi-periode”, zei Erdogan zondag over de Duitse stellingname.

http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Nederland__.html

:P
Istanbul komt van Istinople, een verbastering van Constantinople wat men net als S'Gravenhage een veul te lange naam vond in de volksmond.

Verder moet Erdogan gewoon lekker van zn demente oude dag genieten in die oversized rukbunker van 'm.
pi_169345474
Laat ze gaan en dan gelijk iedereen op de bon voor onnodig toeteren, dat is 250 Euro zoiets, tikt lekker aan.
pi_169346340
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169347906
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 08:55 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Hoogmoed komt ten val is bekend spreekwoord.
De Turken kunnen helaas geen onderscheid maken tussen buitenland beleid en binnenland beleid. Zo zijn deze uitingen volledig gericht voor de interne consumptie. Echter wordt aan het feit voorbij gegaan, dat dit soort uitingen Turkije nooit ten goede kan komen mbt Nederland en Duitsland in dit geval. Of schade incasseren wordt voor lief genomen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169350257
Dit is natuurlijk nog een mooi relletje binnen een rel: die Turkse minister beweert dat NL gevraagd heeft om in ieder geval dan na de verkiezingen campagne te voeren voor de dictatuur, om op die manier niet de PVV een duwtje in de rug te geven.
Koenders' antwoord: heul niet waar.
Maar ja, je ziet ze er wel voor aan natuurlijk. :D.

quote:
Koenders geïrriteerd: Turkije verkondigt onwaarheden
Minister Koenders ontkent met klem dat Nederland aan de Turkse minister van Buitenlandse Zaken heeft gevraagd om pas na de verkiezingen van 15 maart campagne te komen voeren. "Dat is pertinent onwaar. Ik zou de Turkse regering willen vragen om dit soort onwaarheden niet te verkondigen. Het gaat over hun referendum, niet over onze verkiezingen", zei Koenders. Het interview met Koenders is hier te zien.

De Turkse minister Cavusoglu had tegen Turkse media gezegd dat Nederland wilde dat hij later zou komen dan 15 maart. Volgens de minister zijn Nederlandse politici bang dat een optreden voor de Turkse campagne in Nederland de PVV in de kaart zal spelen.

De krant Hürriyet meldt dat Cavusoglu niet van plan is zijn bezoek af te zeggen. Volgens hem wordt Nederland gegijzeld door de PVV.

Angst

De Turkse minister zei over Nederland: "Jullie hebben die partij groot gemaakt. Jullie waren niet sterk genoeg tegenover de PVV. En nu vragen jullie uit angst ons om hulp: 'Als u komt, geachte minister, krijgt Wilders meer stemmen. Kunt u alstublieft na de verkiezingen komen?'

"Maar is het mijn probleem? Als jullie het nou rechtstreeks aan mij hadden gevraagd jullie te helpen. Maar in plaats daarvan zeiden jullie tegen de pers: 'Hij mag niet komen'. Maar zo werkt het niet. Je moet eerlijk zijn en zeggen: Wij zijn bang, je moet ons helpen."

De NOS heeft aan het ministerie van Buitenlandse Zaken in Turkije gevraagd wie dit tegen de minister gezegd zou hebben, maar op die vraag geeft het ministerie geen antwoord. Dat verwijst slechts naar het interview in de krant.
Rotterdam, Hamburg

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vandaag een formeel verzoek gekregen van Turkije, waar medewerking wordt gevraagd aan het bezoek van de Turkse minister Cavusoglu aan Rotterdam. "Op hoog ambtelijk niveau is aan Turkije meegedeeld dat Nederland niet wil dat dit bezoek doorgang vindt", zo laat een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken weten.

Cavusoglu wilde morgen optreden in Hamburg om campagne voeren voor het Turkse referendum, maar dat bezoek gaat niet door. De brandveiligheid in de zaal in de wijk Wilhelmsburg is niet op orde, zei een woordvoerster van het stadsdeel.
http://nos.nl/artikel/216(...)igt-onwaarheden.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 07-03-2017 14:53:52 ]
I´m back.
pi_169350363
Deze pipo Turkse minister denkt dat hij bepaalt of hij in NL campagne mag voeren?

De Turkse minister zei over Nederland: "Jullie hebben die partij groot gemaakt. Jullie waren niet sterk genoeg tegenover de PVV. En nu vragen jullie uit angst ons om hulp: 'Als u komt, geachte minister, krijgt Wilders meer stemmen. Kunt u alstublieft na de verkiezingen komen?'

"Maar is het mijn probleem? Als jullie het nou rechtstreeks aan mij hadden gevraagd jullie te helpen. Maar in plaats daarvan zeiden jullie tegen de pers: 'Hij mag niet komen'. Maar zo werkt het niet. Je moet eerlijk zijn en zeggen: Wij zijn bang, je moet ons helpen."


Deze Abe mag wel effe goed op zijn plaats worden gezet. Jammer dat balletje Koenders minister is. Die kan dat namelijk niet.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:29:12 #285
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169350401
Dit is echt een heerlijke soap aan het worden. Turkije slaat wild om zich heen. _O_ :')
pi_169350580
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:29 schreef Twiitch het volgende:
Dit is echt een heerlijke soap aan het worden. Turkije slaat wild om zich heen. _O_ :')
Die lui zijn net als een Jack Russeltje, die moet je paar dagen per jaar ook kort houden, anders gaan ze alles bepalen in je huis.
I´m back.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:43:30 #287
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169350663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die lui zijn net als een Jack Russeltje, die moet je paar dagen per jaar ook kort houden, anders gaan ze alles bepalen in je huis.
Het interesseert ze gewoon geen hol meer dat ze een gigantische flater slaan op het internationale toneel, dat moge duidelijk zijn. De AKP wil kosten wat kost hun dynastie vastleggen. En blijkbaar kijkt het nogal nauw met de peilingen voor dat referendum, anders gingen ze niet zo ver denk ik.
pi_169351104
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:43 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het interesseert ze gewoon geen hol meer dat ze een gigantische flater slaan op het internationale toneel, dat moge duidelijk zijn. De AKP wil kosten wat kost hun dynastie vastleggen. En blijkbaar kijkt het nogal nauw met de peilingen voor dat referendum, anders gingen ze niet zo ver denk ik.
Denk je nou echt dat dat referendum daar eerlijk gaat verlopen?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:14:29 #289
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169351152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat dat referendum daar eerlijk gaat verlopen?
Waarom moeite doen om te frauderen wanneer je nog een paar miljoen oer-conservatieve-AKP-adepten in Europa rond hebt dartelen?
pi_169351155
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is natuurlijk nog een mooi relletje binnen een rel: die Turkse minister beweert dat NL gevraagd heeft om in ieder geval dan na de verkiezingen campagne te voeren voor de dictatuur, om op die manier niet de PVV een duwtje in de rug te geven.
Koenders antwoord: heul niet waar.
Maar ja, je ziet ze er wel voor aan natuurlijk. :D.

[..]

http://nos.nl/artikel/216(...)igt-onwaarheden.html
Die Çavuşoğlu is echt zo een kneus eerste klas. :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169351209
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:43 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het interesseert ze gewoon geen hol meer dat ze een gigantische flater slaan op het internationale toneel, dat moge duidelijk zijn. De AKP wil kosten wat kost hun dynastie vastleggen. En blijkbaar kijkt het nogal nauw met de peilingen voor dat referendum, anders gingen ze niet zo ver denk ik.
Ja dit is het met name. Heel kortzichtig, maar wel de huidige realiteit in Turkije in ieder geval tot het referendum.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169351221
Ik vind dat zowel Koenders als Rutte een pluim verdienen, het valt me mee, ik had veel geslijm verwacht maar dit is duidelijke taal.
pi_169351304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind dat zowel Koenders als Rutte een pluim verdienen, het valt me mee, ik had veel geslijm verwacht maar dit is duidelijke taal.
Geslijm richting TR in verkiezing stijd lijkt me niet verstandig voor de stemmen. Afgeven op Turkije is uiteraard altijd hip.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:48:02 #294
28033 Pek
je moet wat
pi_169351865
http://nos.nl/artikel/216(...)ok-naar-hamburg.html

Ach, één bommelding en hij kan weer optiefen. :W
Iemand een nummer?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_169355742


Istanbul gisteren, de vier vingertjes staan voor steun aan Erdo staat er in het bijschrift, maar eigenlijk schijnt dat voor het streven naar een islamitisch rijk te staan. Althans dat zegt Nijman: kan iemand dat bevestigen?

BartNijman twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 08:28:18 Vier vingers, het Rabia-teken, staat niet voor 'steun aan Erdo', maar voor het streven naar een islamitisch rijk.… https://t.co/Vo8mJbIbvI reageer retweet
Ze houden wel van geheime tekentjes hè die snaken van moslims. Of één vingertje omhoog, of vier vingertjes omhoog, of met je vingertje een wolvenkopje maken.
I´m back.
pi_169355816
Het Vierde Rijk? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169356601
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Het Vierde Rijk? :{
https://en.wikipedia.org/wiki/Rabia_sign

Moslimbroederschap tekentje.
I´m back.
pi_169357785
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169357829
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Mr Spock had ook wat idd. Maar dat is een fictief persoon.

The Borg hadden die niet wat ook. :P.
I´m back.
pi_169360858
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Rabia_sign

Moslimbroederschap tekentje.
Erdogan is een opportunist. Tegen Sisi heeft hij de Moslimbroederschap in de steek gelaten, maar gebruikte de vier vingers maar al te graag in zijn verkiezingsbijeenkomsten, want de relatief laagopgeleide aanhang valt in katzwijm als hun leiders tekenen van een vroom moslim laten zien. Zijn spindoctors weten heel goed hoe ze de goedgelovige Anatolische Turken moeten beïnvloeden. Zelf is de imam-hatip (mbo niveau opleiding) afgestudeerde Erdogan niet snugger genoeg om dit allemaal zelf te verzinnen. Sluw is hij wel, maar daarvoor hoef je niet slim te zijn.
pi_169360918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Erdogan is een opportunist. Tegen Sisi heeft hij de Moslimbroederschap in de steek gelaten, maar gebruikte de vier vingers maar al te graag in zijn verkiezingsbijeenkomsten, want de relatief laagopgeleide aanhang valt in katzwijm als hun leiders tekenen van een vroom moslim laten zien. Zijn spindoctors weten heel goed hoe ze de goedgelovige Anatolische Turken moeten beïnvloeden. Zelf is de imam-hatip (mbo niveau opleiding) afgestudeerde Erdogan niet snugger genoeg om dit allemaal zelf te verzinnen. Sluw is hij wel, maar daarvoor hoef je niet slim te zijn.
Overal hetzelfde dus. Maar dat wisten we al...

#3 maar openen, want de soap is nog niet over.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')