Ik doel nu op die bal die overduidelijk over de lijn was. De 2 penaltymomenten heffen elkaar op (al was die van elia vlak voor die van sparta) en die actie van Vilhena wordt nooit rood voor gegeven.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe? Vilhena had al lang rood moeten hebben & niet gegeven pingel tegen kwam ook niet slecht uit.
Tom weet.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Penalty Sparta, Rood Vilhena, overtreding op keeper van Sparta.
Een elleboog met bloed als gevolg is geen rood meer??? Kijk ik voetbal of MMA?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik doel nu op die bal die overduidelijk over de lijn was. De 2 penaltymomenten heffen elkaar op (al was die van elia vlak voor die van sparta) en die actie van Vilhena wordt nooit rood voor gegeven.
Hè Sjaak zwart.quote:
Bilal had eigenlijk een overduidelijk buitenspelgoal op zijn naam moeten hebben.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik doel nu op die bal die overduidelijk over de lijn was. De 2 penaltymomenten heffen elkaar op (al was die van elia vlak voor die van sparta) en die actie van Vilhena wordt nooit rood voor gegeven.
Ik zeg alleen dat ik voor dergelijke acties dit seizoen nog geen rood heb gezien, waarom nu wel?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een elleboog met bloed als gevolg is geen rood meer??? Kijk ik voetbal of MMA?
Stonden nog twee Spartanen achter?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Bilal haalt de bal van de lijn.
Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen.
Ik heb vaak genoeg rode kaarten daarvoor gegeven zien wordenquote:Op zondag 5 maart 2017 14:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik voor dergelijke acties dit seizoen nog geen rood heb gezien, waarom nu wel?
Hoi Sjaakquote:
Ja, hele aparte wissel, je had echt meer aan Kramer gehadquote:Op zondag 5 maart 2017 14:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als je toch moet pompen kan je beter Kramer hebben dan Kuyt
Rijnmond, probeer het nog eens.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is de zender wat gekleurd voor Feyenoord, gok ik.
Vanzelfsprekend. Rijnmond staat nog op omdat Langs de Lijn er niet vanaf het begin bij was.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is de zender wat gekleurd voor Feyenoord, gok ik.
Daarom, beetje spanning erin houdenquote:Op zondag 5 maart 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
Nog steeds alles in eigen hand, zullen we maar zeggen.
Het is sowieso onbegrijpelijk dat Kramer geen invalbeurten meer krijgt.quote:
Als je je zo gedraagt verdien je ook niks anders.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:21 schreef eight het volgende:
[..]
Het is sowieso onbegrijpelijk dat Kramer geen invalbeurten meer krijgt.
Jinxer, jouw schuld ditquote:Op zondag 5 maart 2017 14:22 schreef RvLaak het volgende:
Jezus... En dan krijgt m'n vader uitgerekend vandaag zijn Feyenoord shirt cadeau
Ja echt onbegrijpelijk. Iemand die weigert te trainen geen kansen meer geven.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:21 schreef eight het volgende:
[..]
Perfecte analyse ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:22 schreef Caland het volgende:
Waardeloos spel in de eerste helft en dan ontbreekt het je aan geluk in de tweede.
Vind je?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:21 schreef eight het volgende:
[..]
Duh, hij is voor Ajax.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fox, jodenomroep. Hoor die commentator blij zijn dan
Natuurlijk niet. Die tweede plek is nu wel veilig.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:22 schreef Buitendam het volgende:
De zege op PSV is ook compleet doelloos.
Want 0 uit 2 is beter dan 3 uit 2?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:22 schreef Buitendam het volgende:
De zege op PSV is ook compleet doelloos.
Jij had Kramer ingebracht voor de geblesseerde Elia?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat Bilal invalt in een wedstrijd als deze.
Dat valt wel mee, heeft amper wat te doen gehad.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:23 schreef Buitendam het volgende:
Die keeper heeft wel echt de pot van zijn leven gespeeld.
Lekker belangrijk. Met hem als pinchhitter pak je punten.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt onbegrijpelijk. Iemand die weigert te trainen geen kansen meer geven.
Eerder Kuyt. Bilal is leuk als je veel ruimte hebt voorin. Blind paard.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij had Kramer ingebracht voor de geblesseerde Elia?
Wat heeft die deur je misdaan dan. Beter ga je naar het Maasgebouw nu. Wanbeleid.quote:
Drie heb ik er geteld.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was echt een zaadpot, zeg. En misschien is het flauw om te zeggen maar dat kunstgrasvoetbal is niet om aan te gluren. En je hebt er meteen twee geblesseerden bij...
Sparta bakte er ook geen kut van maar die konden met dat vroege doelpunt wel precies hun spel spelen...quote:Op zondag 5 maart 2017 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
we gaan gewoon naar 020 kijken nu![]()
wat een fukking doelpunt maakte sparta zeg....
gelijkspel was terecht geweest maar als je hem er niet in legt is niets terecht
Feyenoord compleet van padje af na dat doelpunt.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sparta bakte er ook geen kut van maar die konden met dat vroege doelpunt wel precies hun spel spelen...
Aan beide kanten waardeloos, Sparta had een pingel mogen krijgen, Feyenoord 2, Vilhena rood, overtreding op de keeper wordt niet gezien en daarna een zuivere goal ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:27 schreef Divje het volgende:
Is er al aangifte gedaan tegen die grensrechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |