Ik doel nu op die bal die overduidelijk over de lijn was. De 2 penaltymomenten heffen elkaar op (al was die van elia vlak voor die van sparta) en die actie van Vilhena wordt nooit rood voor gegeven.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe? Vilhena had al lang rood moeten hebben & niet gegeven pingel tegen kwam ook niet slecht uit.
Tom weet.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Penalty Sparta, Rood Vilhena, overtreding op keeper van Sparta.
Een elleboog met bloed als gevolg is geen rood meer??? Kijk ik voetbal of MMA?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik doel nu op die bal die overduidelijk over de lijn was. De 2 penaltymomenten heffen elkaar op (al was die van elia vlak voor die van sparta) en die actie van Vilhena wordt nooit rood voor gegeven.
Hè Sjaak zwart.quote:
Bilal had eigenlijk een overduidelijk buitenspelgoal op zijn naam moeten hebben.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik doel nu op die bal die overduidelijk over de lijn was. De 2 penaltymomenten heffen elkaar op (al was die van elia vlak voor die van sparta) en die actie van Vilhena wordt nooit rood voor gegeven.
Ik zeg alleen dat ik voor dergelijke acties dit seizoen nog geen rood heb gezien, waarom nu wel?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een elleboog met bloed als gevolg is geen rood meer??? Kijk ik voetbal of MMA?
Stonden nog twee Spartanen achter?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:17 schreef Sloggi het volgende:
Bilal haalt de bal van de lijn.
Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen.
Ik heb vaak genoeg rode kaarten daarvoor gegeven zien wordenquote:Op zondag 5 maart 2017 14:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik voor dergelijke acties dit seizoen nog geen rood heb gezien, waarom nu wel?
Hoi Sjaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |