Hij is goed bezigquote:Vilhena: 'Ik blijf héél kritisch op mijn eigen spel'
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst vindt dat Tonny Vilhena in het afgelopen jaar de ’complete middenvelder’ is geworden. Op de vraag of hij in zijn beste vorm ooit verkeert, zegt Vilhena zelf: „Ik zie het anders, ik ben nu het meest constant. In de voorgaande jaren speelde ik twee keer goed en dan weer een wedstrijd minder. Daarna ging het soms drie keer aardig en dan had ik weer een wedstrijd met fouten. Ik beweer niet dat het nu altijd goed gaat, want ik blijf héél kritisch op mijn eigen spel. Maar het is wel veel constanter.”
Hij heeft door zijn ervaringen naast Karim El Ahmadi in het veld ook geleerd hoeveel waarde een verdedigend perfect optreden waard is. „Het liefst speel ik een hele wedstrijd ’box to box’ en ga ik achter elkaar over mijn tegenstander heen. Als je uit de jeugd van Feyenoord of Ajax komt, heb je heel je leven mogen aanvallen en scoren. Je bent altijd sterker dan de tegenstander. Totdat je bij het eerste komt. Dan zie je dat het moeilijker is om dwars door een defensie heen te gaan en je leert dat veel clubs in Europa heel compact staan. Dan ga je de momenten waarop je nog aanvalt beter uitkiezen.”
Het is niet de slimste jongen qua differentiaalvergelijkingen uitpluizen, maar qua carrière is hij echt verstandig bezigquote:
Werd hier een aantal weken terug nog 'simpele draver' genoemd en moest maar banken.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 08:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is niet de slimste jongen qua differentiaalvergelijkingen uitpluizen, maar qua carrière is hij echt verstandig bezig
Vond ik in het begin ook. Een paar weken terug allang niet meer. Ik zit inmiddels op het punt dat ik soms geniet van deze jongen met zijn fysiek en felheid. Enige puntje nog wmb is dat hij moet leren dat hij een hele goede dienende speler is die een geweldige dienende speler kan worden en ff moet stoppen met kansloze schoten en acties ter meerdere glorie van zichzelf (of meer moet gaan trainen op zijn trap).quote:Op zaterdag 4 maart 2017 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd hier een aantal weken terug nog 'simpele draver' genoemd en moest maar banken.
Beetje overdreven allemaal. Ik riep hier 3 jaar geleden dat hij een gewoon een grote speler zou worden en werd ik uitgelachen hier. Je zag het op jonge leeftijd al toen hij zijn debuut maakte dat hij een goede technische speler was. In de jeugdteams en nationale elftallen was hij altijd de beste speler van het team.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vond ik in het begin ook. Een paar weken terug allang niet meer. Ik zit inmiddels op het punt dat ik soms geniet van deze jongen met zijn fysiek en felheid. Enige puntje nog wmb is dat hij moet leren dat hij een hele goede dienende speler is die een geweldige dienende speler kan worden en ff moet stoppen met kansloze schoten en acties ter meerdere glorie van zichzelf (of meer moet gaan trainen op zijn trap).
En hij mag wat gevarieerde worden in zijn aanpak. In sommige wedstrijden is het recept steevast: bal veroveren, met de kop omlaag ergens naar linksvoor denderen en pas als ie vaststaat verder kijken.
Ja, maar dat was Slabbekoorn ookquote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Beetje overdreven allemaal. Ik riep hier 3 jaar geleden dat hij een gewoon een grote speler zou worden en werd ik uitgelachen hier. Je zag het op jonge leeftijd al toen hij zijn debuut maakte dat hij een goede technische speler was. In de jeugdteams en nationale elftallen was hij altijd de beste speler van het team.
Volgens mij is hij nooit een aanvallende middenvelder geweest op dit niveau hoor, dat vond hij zelf vooral. Hij moest op tien. Dat kreeg hij nog een paar keer voor elkaar ook, maar het was wel duidelijk dat dat hem niet werd. Toen heeft hij toch maar eens eieren voor zijn geld gekozen en sindsdien zie je m groeien.quote:Maar hij heeft heel zijn hele speelwijze gewijzigd na zijn dipje die hij kreeg en op de bank belande. In principe is het altijd een aanvallende middenvelder geweest hij is omgevormd naar een verdedigende middenvelder die het vuile werk op het middenveld opknapt zodat het spel voortgezet naar de aanval.
Oh zeker, zijn fysiek is echt prachtig (no lesbo).quote:In principe een type Jan Wouters. Hij heeft er ook een hele goede lichaamsbouw voor om tekeer te gaan op het middenveld.
Dat legt hij in het interview die ik hier gepost heb ook uit..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Slabbekoorn ookOp die leeftijd kan het vriezen of dooien en ik had in die tijd mijn geld ingezet op dooien, gewoon omdat hij niet genoeg blijk gaf van realiteitsbesef en zelfkennis.
[..]
Volgens mij is hij nooit een aanvallende middenvelder geweest op dit niveau hoor, dat vond hij zelf vooral. Hij moest op tien. Dat kreeg hij nog een paar keer voor elkaar ook, maar het was wel duidelijk dat dat hem niet werd. Toen heeft hij toch maar eens eieren voor zijn geld gekozen en sindsdien zie je m groeien.
[..]
Oh zeker, zijn fysiek is echt prachtig (no lesbo).
Ik blijf het een overschatte middenvelder vinden. Een mindere versie van Clasie en kijk hoe lastig hij het al heeft een stapje hoger...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd hier een aantal weken terug nog 'simpele draver' genoemd en moest maar banken.
Tegen PSV was hij er samen met Kongo en Elia verantwoordelijk voordat we ze het eerste kwartier helemaal kapot maaktenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik blijf het een overschatte middenvelder vinden. Een mindere versie van Clasie en kijk hoe lastig hij het al heeft een stapje hoger...
Clasie heb ik altijd een tuinkabouter gevonden, zwaar overschat. Ik denk dat Vilhenna technische en kwa fysieke kracht wel een paar niveaus beter is als clasie. Ik zie Vilhenna het echt verder gaat schoppen als clasie.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik blijf het een overschatte middenvelder vinden. Een mindere versie van Clasie en kijk hoe lastig hij het al heeft een stapje hoger...
Tegen sterkere ploegen is ie helemaal in z'n element. Veel energie in de strijd gooien, duels winnen, ballen veroveren. Op het moment dat wij de bal hebben mist ie vaak nog wat overzicht en duurt het vaak te lang. En dan heb je nog die kansloze afstandsschoten.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen PSV was hij er samen met Kongo en Elia verantwoordelijk voordat we ze het eerste kwartier helemaal kapot maakten
Clasie heeft/had toch meer spelinzicht, dat vind ik bij Vilhena wel ontbrekenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Clasie heb ik altijd een tuinkabouter gevonden, zwaar overschat. Ik denk dat Vilhenna technische en kwa fysieke kracht wel een paar niveaus beter is als clasie. Ik zie Vilhenna het echt verder gaat schoppen als clasie.
Inderdaad. Clasie was een verlegen denker met een gammele fysiek. Vilhena is een zelfverzekerde doener met een geweldige fysiek. Het enige wat ze gemeen hebben met elkaar is wellicht hun felheid.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie heeft/had toch meer spelinzicht, dat vind ik bij Vilhena wel ontbreken
Clasie had het laatste seizoen bij ons alsnog 2 jaar voorsprong op Vilhena nu he?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen sterkere ploegen is ie helemaal in z'n element. Veel energie in de strijd gooien, duels winnen, ballen veroveren. Op het moment dat wij de bal hebben mist ie vaak nog wat overzicht en duurt het vaak te lang. En dan heb je nog die kansloze afstandsschoten.
Het is een totaal andere speler dan Clasie, maar die was muv z'n fysiek wel completer.
Vind ik niet. Vilhenna heeft een uitstekende spelinzicht. Maar dat is niet zijn taak. Clasie speelt of alhans wil spelen als een soort zola of een soort Shini Ono. Het probleem met dat soort spelers is dat je altijd spelers moet opofferen om het vuile werk voor ze te doen. Maar dan moetEN ze echt veel brengen in de zin van openingen forceren en het spel maken. Ik vind dat clasie dat niet genoeg heeft. Daarom is hij ook nooit doorgebroken in het Nederlands elftaL.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie heeft/had toch meer spelinzicht, dat vind ik bij Vilhena wel ontbreken
Clasie vergelijken met Zolaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vilhenna heeft een uitstekende spelinzicht. Maar dat is niet zijn taak. Clasie speelt of alhans wil spelen als een soort zola of een soort Shini Ono. Het probleem met dat soort spelers is dat je altijd spelers moet opofferen om het vuile werk voor ze te doen. Maar dan moetEN ze echt veel brengen in de zin van openingen forceren en het spel maken. Ik vind dat clasie dat niet genoeg heeft. Daarom is hij ook nooit doorgebroken in het Nederlands elftaL.
Het is helemaal niet meer in deze tijd omdat te doen. Je ziet het ook bijna niet meer dat trainers graag met dat soort spelers willen voetballen. Je moet gewoon compleet zijn op alle fronten om in de top te spelen.
In de tijd dat clasie bij Feyenoord speelde maakte ik geloof elke week wel 3 post hier op fok met de mededeling dat we met tuinkabouters als clasie nooit wat zouden winnen...
zola en clasie spelen het zelfde soort spelletje op het veld alleen was zola inderdaad 100000 klasse beter....dat weet ik zelf ook wel.quote:
Beide voetballers inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zola en clasie spelen het zelfde soort spelletje op het veld alleen was zola inderdaad 100000 klasse beter....dat weet ik zelf ook wel.
Dit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Clasie had het laatste seizoen bij ons alsnog 2 jaar voorsprong op Vilhena nu he?
Clasie vergelijken met Ono...Clasie was een goede balafpakker net als KeA dat is, Ono was de man van de steek bal.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vilhenna heeft een uitstekende spelinzicht. Maar dat is niet zijn taak. Clasie speelt of alhans wil spelen als een soort zola of een soort Shini Ono. Het probleem met dat soort spelers is dat je altijd spelers moet opofferen om het vuile werk voor ze te doen. Maar dan moetEN ze echt veel brengen in de zin van openingen forceren en het spel maken. Ik vind dat clasie dat niet genoeg heeft. Daarom is hij ook nooit doorgebroken in het Nederlands elftaL.
Het is helemaal niet meer in deze tijd omdat te doen. Je ziet het ook bijna niet meer dat trainers graag met dat soort spelers willen voetballen. Je moet gewoon compleet zijn op alle fronten om in de top te spelen.
In de tijd dat clasie bij Feyenoord speelde maakte ik geloof elke week wel 3 post hier op fok met de mededeling dat we met tuinkabouters als clasie nooit wat zouden winnen...
Ik ben helemaal klaar met die cut clasie discussie en of hij nou beter is dan Vilhenna. Mat spelers als clasie zul je nooit prijzen winnen en met spelers als Vilhenna wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Clasie vergelijken met Ono...Clasie was een goede balafpakker net als KeA dat is, Ono was de man van de steek bal.
Wat een gelul, met Clasie op het middelveld i.p.v. Vilhena had je net zoveel punten gehad.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die cut clasie discussie en of hij nou beter is dan Vilhenna. Mat spelers als clasie zul je nooit prijzen winnen en met spelers als Vilhenna wel.
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een gelul, met Clasie op het middelveld i.p.v. Vilhena had je net zoveel punten gehad.
je bent knettergekquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een gelul, met Clasie op het middelveld i.p.v. Vilhena had je net zoveel punten gehad.
Voer hem dan ook niet. Ze hebben sowieso niks met elkaar te maken en voetballers als 'een soort ...' beschrijven vind ik sowieso BS. In Zuid-Amerika komen ze ook nog steeds niet bij dat ze die knul van Ajax als 'de nieuwe Neymar' hebben verkochtquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die cut clasie discussie en of hij nou beter is dan Vilhenna. Mat spelers als clasie zul je nooit prijzen winnen en met spelers als Vilhenna wel.
Dat interview gezien?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voer hem dan ook niet. Ze hebben sowieso niks met elkaar te maken en voetballers als 'een soort ...' beschrijven vind ik sowieso BS. In Zuid-Amerika komen ze ook nog steeds niet bij dat ze die knul van Ajax als 'de nieuwe Neymar' hebben verkocht
Niet zo'n grote mond tegen Klaas, gek.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voer hem dan ook niet. Ze hebben sowieso niks met elkaar te maken en voetballers als 'een soort ...' beschrijven vind ik sowieso BS. In Zuid-Amerika komen ze ook nog steeds niet bij dat ze die knul van Ajax als 'de nieuwe Neymar' hebben verkocht
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond tegen Klaas, gek.
lolquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vilhenna heeft een uitstekende spelinzicht.
Clasie had ook niet naar Engeland moeten gaan, past veel beter in Italië ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:01 schreef Typisch het volgende:
#TeamTonny
Die kan als hij net zo oud is als Clasie echt wel mee bij Southampton hoor.
Classie bedoel je?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhenna gaat naar een grotere club als tuinkabouter clasie
speelt ie eigenlijk nog wel eens?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:01 schreef Typisch het volgende:
#TeamTonny
Die kan als hij net zo oud is als Clasie echt wel mee bij Southampton hoor.
Classie?quote:
Op basis waarvan? Fysieke spelers zoals Vilhena zijn er genoeg in de buitenlandse competities en dan zij ze ook 20cm groter. Scoort ook amper dus zie geen enkele reden waarom Vilhena een grotere club zou afdwingen dan sterkhouder Clasie.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhenna gaat naar een grotere club als tuinkabouter clasie
Luister gezagvoerder van de titanic,quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Fysieke spelers zoals Vilhena zijn er genoeg in de buitenlandse competities en dan zij ze ook 20cm groter. Scoort ook amper dus zie geen enkele reden waarom Vilhena een grotere club zou afdwingen dan sterkhouder Clasie.
Dat ie naar die clubs kan betekent niet dat ie daar zou slagenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister gezagvoerder van de titanic,
Vilhenna kon afgelopen jaren al naar diverse italiaanse clubs en naar england....en die clubs waren groter als souphamtem
Hij bleef vanwege zijn moeder in nederland
Op welke oceaan was met je boot dat je dit niet wist?????
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:36 schreef Bronson_ het volgende:
Vilhena gaat echt een grote flop worden buiten de Eredivisie.
Ik denk dat Vilhenna 1 van de weinige voetballers zal worden van zijn generatie die in het buitenland wel zal slagen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie naar die clubs kan betekent niet dat ie daar zou slagen
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:51 schreef klaasweetniks maar deze ziet die goed het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Vilhenna 1 van de weinige voetballers zal worden van zijn generatie die in het buitenland wel zal slagen.
Een heleboel europese clubs azen op hem.
En ik zal weer gelijk krijgen over hem....
Grappig, en terecht, stukje.quote:Parool-columnist Henk Spaan is bepaald niet onder de indruk van een interview dat Colin Kazim-Richards afgelopen week gaf aan de Britse krant The Guardian. Enige vorm van zelfkritiek is de voormalig spits van Feyenoord vreemd, concludeert Spaan.
'Een stuk van drieduizend woorden in een Engelse krant over Kazim-Richards en het woord Feyenoord valt niet één keer. Wel dat hij het geweldig doet bij Corinthians in São Paolo (één wedstrijd, nul goals). Hopelijk heeft Kazim-Kazim daar nog geen journalist met de dood bedreigd of lopen chagrijnen in de kleedkamer', schrijft Spaan zaterdag. 'De man is dertig jaar oud en maakte zo'n zestig doelpunten in ongeveer vierhonderd wedstrijden, een verwaarloosbaar gemiddelde voor een spits.'
'Weet je wat ik sneu vind? Dat hij voor dertien clubs speelde en nergens wordt gemist', vervolgt de columnist. 'Waarom hij het nooit in Engeland heeft gemaakt? Nepotisme, vriendjespolitiek en vooroordelen, zegt de man. Weet je wat het allerergste is volgens Kazim? Zijn hele loopbaan heeft hij te maken gehad met racisme. In veel mislukte carrières ligt altijd alles aan anderen.'
Scorend vermogen.quote:Op zondag 5 maart 2017 01:19 schreef De_Pel het volgende:
Tevens is Tonny natuurlijk gewoon een baas.Veel te veel mensen vergeten weer met alle liefde dat die jongen net 22 is. Heeft er ondertussen wel 135 wedstrijden op zitten bij Feyenoord. Ik hoop dat hij het verstand heeft om nog 1 of misschien zelfs 2 seizoenen te blijven zodat hij als een gearriveerde speler kan vertrekken en zich gelijk in de basis kan knokken bij zijn volgende club. Dan zie ik niet in waarom hij niet, a la Wijnaldum, bij een club als Liverpool kan komen te spelen.
Ik noem een Mascherano.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jij vroeg je af waarom hij niet bij een Liverpool zou kunnen slagen zoals wijnaldum nu wel doet. Op Vilhena zijn leeftijd schoot hij er al 14 per seizoen in.
Maar Heerenveen en Vitesse zijn dan weer uit vorm. Op papier toch lastiger.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:58 schreef Vasion het volgende:
PEC Zwolle begint weer in een goede vorm te komen.
Jezus man Vilhenna met Wijnaldum vergelijkenquote:Op zondag 5 maart 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jij vroeg je af waarom hij niet bij een Liverpool zou kunnen slagen zoals wijnaldum nu wel doet. Op Vilhena zijn leeftijd schoot hij er al 14 per seizoen in.
Zelfkritiek heeft hij niet inderdaad, maar een van de grootste mislukkingen?quote:Op zondag 5 maart 2017 01:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Grappig, en terecht, stukje.
Die Kazim is wel een van de grootse mislukkingen van het afgelopen decennium.
Ontzettend ondermaatse speler, die met zijn compleet debiele gedrag de hele (sfeer in de) selectie verneukte. Leuk hoor, zo'n grote gekleurde vent die preekt over respect en blabla, maar daar worden jongens als Vilhena en Kong niet beter op. Dan kan hij af en toe nog een goaltje hebben meegepakt, als ondertussen de wortels onder je team wegrotten moet je gewoon opbokken. Snap nog altijd niet dat vanGeel hem niet alleen gehaald maar ook nog verlengd heeft.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zelfkritiek heeft hij niet inderdaad, maar een van de grootste mislukkingen?
Europees was hij dat seizoen enorm belangrijk voor ons.
quote:"Toen heb ik tegen die journalist gezegd: 'Als je een probleem hebt, laten we erover praten'", vervolgt de spits van Corinthians. "Natuurlijk zei ik het iets directer, dus begon hij te huilen dat ik hem had bedreigd. Ik heb dat niet gedaan, maar het was voor Feyenoord makkelijk om er een probleem van te maken. Ik verdiende veel geld en speelde niet veel, dus zakelijk gezien was het een makkelijke beslissing om me weg te werken.
Geloof dat hij intern in de selectie niet zo slecht lag. Voornamelijk bij een groot aantal supporters was hij het mikpunt.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ontzettend ondermaatse speler, die met zijn compleet debiele gedrag de hele (sfeer in de) selectie verneukte. Leuk hoor, zo'n grote gekleurde vent die preekt over respect en blabla, maar daar worden jongens als Vilhena en Kong niet beter op. Dan kan hij af en toe nog een goaltje hebben meegepakt, als ondertussen de wortels onder je team wegrotten moet je gewoon opbokken. Snap nog altijd niet dat vanGeel hem niet alleen gehaald maar ook nog verlengd heeft.
[..]
Niet dat ik weet, maar dat verhaal was toch al lang klaar?quote:Op zondag 5 maart 2017 11:27 schreef Caland het volgende:
Zelfde opstelling als tegen PSV.
Geen Vejinovic op de bank, einde verhaal of blessure?
Dat is juist het hele gevaar. Als de goede appeltjes allemaal lekker tegen de rotte aankruipen gaan ze ook schimmelen. Dan moet iemand extern die appel er maar uit plukken.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Geloof dat hij intern in de selectie niet zo slecht lag.
Zelfs niet op de bank vind ik wel opvallend.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:30 schreef Oldground het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar dat verhaal was toch al lang klaar?
Hoop dat je er nog iets voor kan krijgen en je er niet 3,5 miljoen op hoeft af te schrijven (over mislukkelingen gesproken.
Toch hoop ik wel dat Kuyt minuten mag maken. Hopelijk ga je gewoon met 2/3-0 rusten dan kan hij er na 45 minuten in voor willekeurig Toornstra, Berghuis of Jorgensenquote:Op zondag 5 maart 2017 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Gio kiest duidelijke weer voor zijn sterkste elf.
![]()
![]()
Zijn vervanger is ook een niet al te begaafde malloot maar wel eentje met tenminste nog wat scorend vermogen (wat hij uit bij Cambuur meteen liet zien). Kazim was in alles een genante vertoning. Hopelijk zinken we nooit meer zo diep dat dergelijke figuren een kans bij Feyenoord krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Geloof dat hij intern in de selectie niet zo slecht lag. Voornamelijk bij een groot aantal supporters was hij het mikpunt.
Wat gek is, want hij gaf altijd alle honderd procent. Iets dat je niet over zijn vervanger kan zeggen (die wel weer bejubeld werd).
Ja, voor dit soort wedstrijden zou je Kuyt ook gewoon basis kunnen zetten.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch hoop ik wel dat Kuyt minuten mag maken. Hopelijk ga je gewoon met 2/3-0 rusten dan kan hij er na 45 minuten in voor willekeurig Toornstra, Berghuis of Jorgensen
Als het goed gaat gaat Gio echt niet in de rust al wisselen. Ik verwacht Kuyt op z'n vroegst in de 60e minuut.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch hoop ik wel dat Kuyt minuten mag maken. Hopelijk ga je gewoon met 2/3-0 rusten dan kan hij er na 45 minuten in voor willekeurig Toornstra, Berghuis of Jorgensen
Nee gewoon je beste elf opstellen.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, voor dit soort wedstrijden zou je Kuyt ook gewoon basis kunnen zetten.
Gewoon voor de sterkste opstelling kiezen, en dat is zonder Kuijt.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, voor dit soort wedstrijden zou je Kuyt ook gewoon basis kunnen zetten.
Zeer fijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Gio kiest duidelijke weer voor zijn sterkste elf.
![]()
![]()
Haha. Je wisselt 2 spelers om die qua spel in nouja, helemaal NIETS op elkaar lijken. Sterker, in mijn ogen zou je dan ook weer Toornstra naar rechts moeten zetten, en Kuyt op 10. Nee, totaal geen bepalende zet nee.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, Berghuis erin zetten voor Kuyt zal toch niet zo'n bepalende zet zijn? inbe4jinx
Hoe is het met van Beek?quote:Op zondag 5 maart 2017 11:52 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Zeer fijn.
edit: wel schrijnend om te zien dat Dammers de eerste en eigenlijk enige (tja, Tapia) keuze als CV is op de bank.
Hij scoorde nauwelijks meer doelpunten en was volledig waardeloos in het veldspel. Kazim was nog een prima aanspeelpunt.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn vervanger is ook een niet al te begaafde malloot maar wel eentje met tenminste nog wat scorend vermogen (wat hij uit bij Cambuur meteen liet zien). Kazim was in alles een genante vertoning. Hopelijk zinken we nooit meer zo diep dat dergelijke figuren een kans bij Feyenoord krijgen.
Dat gebeurt wel vaker toch.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:10 schreef Caland het volgende:
Elia speelt dankzij een pijnstillende injectie in zijn enkel zegt Gio net op Foxsports.
Lekker slim
Kazim was een narcistische idioot. Daar identificeert niemand zich mee. Kramer is een geboren, nuchtere Rotterdammer. Groot verschil.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Geloof dat hij intern in de selectie niet zo slecht lag. Voornamelijk bij een groot aantal supporters was hij het mikpunt.
Wat gek is, want hij gaf altijd alle honderd procent. Iets dat je niet over zijn vervanger kan zeggen (die wel weer bejubeld werd).
we spelen toch voor het kampioenschap of nie?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:12 schreef Caland het volgende:
Karsdorp komt de warming up niet door, Nieuwkoop gaat hem vervangen.
Had die 2 er lekker buiten gelaten.
Eens zien hoe die Nieuwkoop het er vanaf het begin vanaf brengt danquote:Op zondag 5 maart 2017 12:12 schreef Caland het volgende:
Karsdorp komt de warming up niet door, Nieuwkoop gaat hem vervangen.
Had die 2 er lekker buiten gelaten.
Ik denk dat je ook van Sparta wint met Kuyt op rechts. Bovendien overtuigt Berghuis totaal niet, iig niet meer dan Kuyt.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha. Je wisselt 2 spelers om die qua spel in nouja, helemaal NIETS op elkaar lijken. Sterker, in mijn ogen zou je dan ook weer Toornstra naar rechts moeten zetten, en Kuyt op 10. Nee, totaal geen bepalende zet nee.
Klopt, dan heeft het niet veel nut om spelers begin maart te gaan overbelasten.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we spelen toch voor het kampioenschap of nie?
Tegen Sparta zou het met iets mindere spelers op 2 posities nog steeds makkelijk moeten kunnen lukken.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we spelen toch voor het kampioenschap of nie?
Ik denk gewoon dat Gio de tegenstander niet onderschat...quote:Op zondag 5 maart 2017 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, dan heeft het niet veel nut om spelers begin maart te gaan overbelasten.
Kuyt kan niet op rechts. Gewoon niet. Nooit. Op 10 kan zeker, maar op rechts moet je gewoon niet willen johquote:Op zondag 5 maart 2017 12:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook van Sparta wint met Kuyt op rechts. Bovendien overtuigt Berghuis totaal niet, iig niet meer dan Kuyt.
Ach, tegen Sparta. Waar hebben we het over?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kuyt kan niet op rechts. Gewoon niet. Nooit. Op 10 kan zeker, maar op rechts moet je gewoon niet willen joh
Door dit soort onderschatting word je geen kampioen.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, tegen Sparta. Waar hebben we het over?
captain jinxquote:Op zondag 5 maart 2017 12:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, daar denk ik dan heel anders over. Vind die flegmatieke Kramer een schande voor 'de Rotterdammer'.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kazim was een narcistische idioot. Daar identificeert niemand zich mee. Kramer is een geboren, nuchtere Rotterdammer. Groot verschil.
Tegen Sparta kan je Kuyt er wel inzetten zonder dat het heel bepalend gaat zijn. Dat is wat ik wil zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Door dit soort onderschatting word je geen kampioen.
Idd, vooraf uitgaan van een overwinning is gevaarlijk imo. Als speler iig.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Door dit soort onderschatting word je geen kampioen.
Kuyt is idd geen bepalende spelerquote:Op zondag 5 maart 2017 12:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Sparta kan je Kuyt er wel inzetten zonder dat het heel bepalend gaat zijn. Dat is wat ik wil zeggen.
Gefeliciteerd, je basisschool heeft iig een deel van je opleiding verzorgt op een competent niveau... Je kan lezen.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAT THE FUK LEES IK HIER NOG STEEDS DINGEN OVER KAZIM![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAT THE FUK LEES IK HIER NOG STEEDS DINGEN OVER KAZIM![]()
![]()
![]()
Heerlijk dat die Kazim destijds vertrokken is. Als het aan Van Geel zou hebben gelegen zou die nog jaren bij Feyenoord hebben gespeeld.quote:
U zei?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, ik zie Groningen thuis ook wel potentie hebben om punten te pakkenquote:Op zondag 5 maart 2017 12:35 schreef WodanIsGroot het volgende:
"Het doelpunt is te vroeg gevallen"
Hugo
Fijn dat jij dat effe komt melden.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie worden nu al zenuwachtig?
Die titel komt er echt wel.
Zonder Kuyt hadden we nu niet gestaan waar we nu staan. Hij is, net als Ronald Koeman, 1 van de keerpunten richting een winnend team met een winnende mentaliteit geweest. Hij speelt nu matig, maar verdient niets dan respect. Bovendien; spreiden van belasting en voorkomen van blessures bij belangrijke spelers lijkt me een goede motivator om met name spelers als Toornstra en Jorgensen af en toe rust te gunnen. Als Jorgensen vanmiddag in de 76e minuut zijn middenvoetsbeentje breekt nemen je kampioenskansen in 1 klap met 35% af.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het goed gaat gaat Gio echt niet in de rust al wisselen. Ik verwacht Kuyt op z'n vroegst in de 60e minuut.
Maar het maakt me eigenlijk weinig uit of ie invalt of niet, hij is al genoeg wedstrijden van waarde geweest dit seizoen.
Ja he?quote:
Als het in de 80e minuut nog 1-0 of 1-1 is wel ja.quote:
Dat sneue clubje uit A'dam is smerig genoeg om er op de een of andere manier nog langs te wippen als we zelf niet opletten.quote:Die titel komt er echt wel.
Dat lukt ze enkel en alleen als Feyenoord het zelf verneukt. Iets waar ze, eerlijk gezegd, wel volledig toe in staat zijn natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2017 12:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat sneue clubje uit A'dam is smerig genoeg om er op de een of andere manier nog langs te wippen als we zelf niet opletten.
Ik hoop dat dit team die ban breekt.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat lukt ze enkel en alleen als Feyenoord het zelf verneukt. Iets waar ze, eerlijk gezegd, wel volledig toe in staat zijn natuurlijk
Ik hoop ook dat ze het vol blijven houden, maar ik acht ze er nog steeds toe in staat. Je ziet het al het hele seizoen... Passing kan beter, lang niet altijd de juiste keuzes, etc, etc.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:45 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit team die ban breekt.
Als je dat niet wil zien moet je niet naar de eredivisie kijken.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze het vol blijven houden, maar ik acht ze er nog steeds toe in staat. Je ziet het al het hele seizoen... Passing kan beter, lang niet altijd de juiste keuzes, etc, etc.
Gelukkig weten ze dit soort fouten/foutjes goed te herstellen, maar ze zijn er wel.
Of ik dat wel of niet wil zien, is totaal irrelevant aan het punt wat ik maak.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je dat niet wil zien moet je niet naar de eredivisie kijken.
Ja want we hebben al 4-0 verlorenquote:Op zondag 5 maart 2017 12:48 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vreesde al een beetje voor deze pot moet ik zeggen. Er hing een te euforische sfeer rondom feyenoord deze week. teamuitje, contractverlenging karim. gepraat over cl volgend seizoen. alsof de titel aleen nog opgehaald moest worden.
Nee, want het is inherent aan de eredivisie dat je dat zal zien. Als dat je verwachting / hoop is, heb je irreële hoopquote:Op zondag 5 maart 2017 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of ik dat wel of niet wil zien, is totaal irrelevant aan het punt wat ik maak.
quote:Op zondag 5 maart 2017 12:51 schreef De_Pel het volgende:
Van mij mag heel dat teringsparta failliet.
Waar veel Feyenoorders Sparta behandelen als 'medeRotterdammers', en een warm hart toedragen, is Feyenoord voor Sparta de aartsvijand. Tegen Feyenoord spelen ze heel regelmatig aardig, tegen PSV en Ajax nooit. Bovendien zijn ze gewoon concurrenten op het gebied van de opleiding. Bovendien genoeg talenten die via Sparta bij Ajax of PSV belanden.
Sparta won eerder dit seizoen in de beker van PSV, terwijl ze in de Kuip bleven aanvallen bij een 6-1 achterstand. Stop met janken man.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:51 schreef De_Pel het volgende:
Van mij mag heel dat teringsparta failliet.
Waar veel Feyenoorders Sparta behandelen als 'medeRotterdammers', en een warm hart toedragen, is Feyenoord voor Sparta de aartsvijand. Tegen Feyenoord spelen ze heel regelmatig aardig, tegen PSV en Ajax nooit. Bovendien zijn ze gewoon concurrenten op het gebied van de opleiding. Bovendien genoeg talenten die via Sparta bij Ajax of PSV belanden.
Hoe durven ze, een schande dat is hetquote:Op zondag 5 maart 2017 12:51 schreef De_Pel het volgende:
Tegen Feyenoord spelen ze heel regelmatig aardig, tegen PSV en Ajax nooit.
Dit idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jullie dit seizoen geen kampioen worden worden jullie het nooit meer.
Laatste penal was in september volgens mij, dus nu niet doen alsof Feyenoord zo regelmatig de scheids mee heeft.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie nu al uit naar het gezeik hier als Feyenoord een wedstrijd géén penal ofzo meekrijgt en iedereen dat de schuld gaat geven van puntverlies
Mansjester is niet zo slim.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste penal was in september volgens mij, dus nu niet doen alsof Feyenoord zo regelmatig de scheids mee heeft.
Ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb niet de gelegenheid de wedstrijd te kijken. Kan iemand me effe geruststellen, of gaat het echt zo kut als de stand doet vermoeden?
Het gaat kutquote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb niet de gelegenheid de wedstrijd te kijken. Kan iemand me effe geruststellen, of gaat het echt zo kut als de stand doet vermoeden?
Het gaat nog kutter.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Het gaat nog slechter dan de stand laat zien. Had 2-0 kunnen zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Compleet kutquote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Het gaat niet alleen om een penal ,maar om wat voor beslissing dan ook. In het begin hebben jullie de scheids op een aantal momenten in ieder geval niet tegen gehad. Straks zit het misschien een paar keer niet mee, zodat het aan het einde van dit seizoen weer eerlijk is verdeeldquote:Op zondag 5 maart 2017 12:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste penal was in september volgens mij, dus nu niet doen alsof Feyenoord zo regelmatig de scheids mee heeft.
quote:Op zondag 5 maart 2017 13:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om een penal ,maar om wat voor beslissing dan ook. In het begin hebben jullie de scheids op een aantal momenten in ieder geval niet tegen gehad. Straks zit het misschien een paar keer niet mee, zodat het aan het einde van dit seizoen weer eerlijk is verdeeld
Feyenoord heeft idd vaak een niveau verschil tussen beide helften. Beide kanten op (2e zowel beter, als slechter)... Hopelijk wordt het een betere 2e helftquote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie Feyenoord trouwens nog wel een punt pakken of winnen.
Even hervormen in de rust en dan weer de tweede helft spelen op hun niveau.
Ze verdienen idd het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
Effe wat Giomagie in de rust.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
3quote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
Nah... Hoeveel wedstrijden gaat Vilhena krijgen?
Scheids zag het wel, leek hetquote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
0, Joris.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt een beetje op psv van vorige weekquote:Op zondag 5 maart 2017 13:11 schreef Wicky15 het volgende:
Tering wat laten die Feyenoorders zich aftroeven
Die 1-0 leek me dan toch wel genoeg om wakker te worden?quote:Op zondag 5 maart 2017 13:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Toch overschatting dan? "Dat klusje klaren we wel effe"?
als je al met een verkeerde mindset de wedstrijd begint, wordt het lastig.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die 1-0 leek me dan toch wel genoeg om wakker te worden?
hoort niet bij de beste voetballers, maar wel iemand die derest op z'n flikker geeft en weet wat er gevraagd in deze situatie.quote:
Onze 2e helften zijn altijd beter.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:17 schreef Befbekje het volgende:
Dit gaat Feyenoord niet meer rechtzetten.. Ze spelen echt als een patatje deze middag..
Het is schrikbarend slecht. Met schoppen en slaan en jezelf helemaal gek maken tegen Sparta-spelers.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Jullie mogen niet klagen dat het nog maar 1-0 staat zeg. Dit is écht heel slecht
ging zonder kuyt gewoon prima johquote:Op zondag 5 maart 2017 13:17 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
hoort niet bij de beste voetballers, maar wel iemand die derest op z'n flikker geeft en weet wat er gevraagd in deze situatie.
Zie, kan altijd slechter... Tegen Twente was het ook niet veel soeps...quote:
Waarom zet je in vredesnaam een komma na 'geschreven'?quote:Op zondag 5 maart 2017 13:22 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb het hier vaker geschreven, dat Feyenoord het kampioenschap vroeg of laat gaat verspelen.. We zijn deze middag allemaal getuige van het startschot daartoe..
Gezien de verslagenheid waarmee ze de rust in gingen gok ik niet dat ze denken dat het nog wel goedkomt.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop niet dat de spelers denken dat 'het wel goedkomt', wat ik ze al vaker heb horen zeggen, en wat dit seizoen ook wel - vrijwel iedere keer - is gebleken.
Maar die gedachte werkt natuurlijk gemakzucht in de hand.
Feyenoord moet de 2e helft echt vol aan de bak en risico's nemen willen ze hier nog puntverlies voorkomen namelijk, anders zie ik het hier vanmiddag niet meer goedkomen.
Hopelijk weet Gio ze te motiveren op de één of andere manierquote:Op zondag 5 maart 2017 13:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien de verslagenheid waarmee ze de rust in gingen gok ik niet dat ze denken dat het nog wel goedkomt.
Ik vrees dat het niet goed meer komt...Wat een kut middagquote:Op zondag 5 maart 2017 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop niet dat de spelers denken dat 'het wel goedkomt', wat ik ze al vaker heb horen zeggen, en wat dit seizoen ook wel - vrijwel iedere keer - is gebleken.
Maar die gedachte werkt natuurlijk gemakzucht in de hand.
Feyenoord moet de 2e helft echt vol aan de bak en risico's nemen willen ze hier nog puntverlies voorkomen namelijk, anders zie ik het hier vanmiddag niet meer goedkomen.
Alsof het aan de motivatie ligt.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk weet Gio ze te motiveren op de één of andere manier
Moet Feyenoord wel in staat zijn om een paar keer goed te mikken op het Sparta doel. Tot nu toe enkel naast, of recht op de keeper afquote:Op zondag 5 maart 2017 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel spelers van Sparta speelden afgelopen woensdag tegen Vitesse? Je zou zeggen dat ze dat gaan voelen in de loop van de tweede helft.
Gio was zelf het meest aangeslagenquote:Op zondag 5 maart 2017 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk weet Gio ze te motiveren op de één of andere manier
Heb ik net gedaan toen ik merkte dat de reclame voorbij was en ze naar de studio gingen.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Als Kramer erin komt zet ik de TV uit.
Dat zal ze leren.
Als ik ze zo zie spelen... Lijkt een beetje op de arrogantie van de nummer 1.quote:
Merçiquote:Goede UI trouwens.
Er ontstaan dan vanzelf grotere kansen, die zijn er nauwelijks geweestquote:Op zondag 5 maart 2017 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet Feyenoord wel in staat zijn om een paar keer goed te mikken op het Sparta doel. Tot nu toe enkel naast, of recht op de keeper af
Welnee. Zulke wedstrijden hadden we ook toen we 10e stonden.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik ze zo zie spelen... Lijkt een beetje op de arrogantie van de nummer 1.
[..]
Merçi
Met die instelling leken de spelers ook te beginnen vandaag en dan ga je op je bek. Als dit Feyenoord niet 100% geeft dan is het gewoon een heel kwetsbaar team.quote:
Bedankt open deur.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:29 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Met die instelling leken de spelers ook te beginnen vandaag en dan ga je op je bek. Als dit Feyenoord niet 100% geeft dan is het gewoon een heel kwetsbaar team.
quote:Op zondag 5 maart 2017 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit win je gewoon. Niks aan de hand.
Zou mooi zijnquote:Op zondag 5 maart 2017 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit win je gewoon, heb je het over Sparta?quote:Op zondag 5 maart 2017 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nee Feyenoord wint dit gewoon. Let maar op. De mazzeltjes van een kampioen. Ajax heeft het ook gehad en PSV ook.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit win je gewoon, heb je het over Sparta?
Eerste tikje is weer uitgedeeld. Sparta stond eerder op het veld!quote:Op zondag 5 maart 2017 13:33 schreef Roland010 het volgende:
Kan die John de Wolf even z'n mond houden
Aan de andere kant, Feyenoord heeft nu zeven wedstrijden op rij gewonnen?quote:Op zondag 5 maart 2017 13:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee Feyenoord wint dit gewoon. Let maar op. De mazzeltjes van een kampioen. Ajax heeft het ook gehad en PSV ook.
10 wedstrijden op rijquote:Op zondag 5 maart 2017 13:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Feyenoord heeft nu zeven wedstrijden op rij gewonnen?
Je kan niet alles blijven winnen.
Ja, pff..quote:Op zondag 5 maart 2017 13:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Eerste tikje is weer uitgedeeld. Sparta stond eerder op het veld!
Het zal wel moeten als Ajax ook blijft winnen.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Feyenoord heeft nu zeven wedstrijden op rij gewonnen?
Je kan niet alles blijven winnen.
Lachen met jou. Dit was het, Ajax en Heerenveen verlies je en dan was het weer een geweldig seizoen.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Groningen z'n sportieve plicht doet.
Sparta parkeert vooral zelf de bus.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sparta komt niet meer van hun helft af, nu onze kansen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |