Het gaat niet alleen om een penal ,maar om wat voor beslissing dan ook. In het begin hebben jullie de scheids op een aantal momenten in ieder geval niet tegen gehad. Straks zit het misschien een paar keer niet mee, zodat het aan het einde van dit seizoen weer eerlijk is verdeeldquote:Op zondag 5 maart 2017 12:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste penal was in september volgens mij, dus nu niet doen alsof Feyenoord zo regelmatig de scheids mee heeft.
quote:Op zondag 5 maart 2017 13:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om een penal ,maar om wat voor beslissing dan ook. In het begin hebben jullie de scheids op een aantal momenten in ieder geval niet tegen gehad. Straks zit het misschien een paar keer niet mee, zodat het aan het einde van dit seizoen weer eerlijk is verdeeld
Feyenoord heeft idd vaak een niveau verschil tussen beide helften. Beide kanten op (2e zowel beter, als slechter)... Hopelijk wordt het een betere 2e helftquote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie Feyenoord trouwens nog wel een punt pakken of winnen.
Even hervormen in de rust en dan weer de tweede helft spelen op hun niveau.
Ze verdienen idd het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
Effe wat Giomagie in de rust.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
3quote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
Nah... Hoeveel wedstrijden gaat Vilhena krijgen?
Scheids zag het wel, leek hetquote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
0, Joris.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt een beetje op psv van vorige weekquote:Op zondag 5 maart 2017 13:11 schreef Wicky15 het volgende:
Tering wat laten die Feyenoorders zich aftroeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |