Idd, vooraf uitgaan van een overwinning is gevaarlijk imo. Als speler iig.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Door dit soort onderschatting word je geen kampioen.
Kuyt is idd geen bepalende spelerquote:Op zondag 5 maart 2017 12:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Sparta kan je Kuyt er wel inzetten zonder dat het heel bepalend gaat zijn. Dat is wat ik wil zeggen.
Gefeliciteerd, je basisschool heeft iig een deel van je opleiding verzorgt op een competent niveau... Je kan lezen.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAT THE FUK LEES IK HIER NOG STEEDS DINGEN OVER KAZIM![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAT THE FUK LEES IK HIER NOG STEEDS DINGEN OVER KAZIM![]()
![]()
![]()
Heerlijk dat die Kazim destijds vertrokken is. Als het aan Van Geel zou hebben gelegen zou die nog jaren bij Feyenoord hebben gespeeld.quote:
U zei?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, tegen Sparta. Waar hebben we het over?
Ach, ik zie Groningen thuis ook wel potentie hebben om punten te pakkenquote:Op zondag 5 maart 2017 12:35 schreef WodanIsGroot het volgende:
"Het doelpunt is te vroeg gevallen"
Hugo
Fijn dat jij dat effe komt melden.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie worden nu al zenuwachtig?
Die titel komt er echt wel.
Zonder Kuyt hadden we nu niet gestaan waar we nu staan. Hij is, net als Ronald Koeman, 1 van de keerpunten richting een winnend team met een winnende mentaliteit geweest. Hij speelt nu matig, maar verdient niets dan respect. Bovendien; spreiden van belasting en voorkomen van blessures bij belangrijke spelers lijkt me een goede motivator om met name spelers als Toornstra en Jorgensen af en toe rust te gunnen. Als Jorgensen vanmiddag in de 76e minuut zijn middenvoetsbeentje breekt nemen je kampioenskansen in 1 klap met 35% af.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het goed gaat gaat Gio echt niet in de rust al wisselen. Ik verwacht Kuyt op z'n vroegst in de 60e minuut.
Maar het maakt me eigenlijk weinig uit of ie invalt of niet, hij is al genoeg wedstrijden van waarde geweest dit seizoen.
Ja he?quote:
Als het in de 80e minuut nog 1-0 of 1-1 is wel ja.quote:
Dat sneue clubje uit A'dam is smerig genoeg om er op de een of andere manier nog langs te wippen als we zelf niet opletten.quote:Die titel komt er echt wel.
Dat lukt ze enkel en alleen als Feyenoord het zelf verneukt. Iets waar ze, eerlijk gezegd, wel volledig toe in staat zijn natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2017 12:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat sneue clubje uit A'dam is smerig genoeg om er op de een of andere manier nog langs te wippen als we zelf niet opletten.
Ik hoop dat dit team die ban breekt.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat lukt ze enkel en alleen als Feyenoord het zelf verneukt. Iets waar ze, eerlijk gezegd, wel volledig toe in staat zijn natuurlijk
Ik hoop ook dat ze het vol blijven houden, maar ik acht ze er nog steeds toe in staat. Je ziet het al het hele seizoen... Passing kan beter, lang niet altijd de juiste keuzes, etc, etc.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:45 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit team die ban breekt.
Als je dat niet wil zien moet je niet naar de eredivisie kijken.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze het vol blijven houden, maar ik acht ze er nog steeds toe in staat. Je ziet het al het hele seizoen... Passing kan beter, lang niet altijd de juiste keuzes, etc, etc.
Gelukkig weten ze dit soort fouten/foutjes goed te herstellen, maar ze zijn er wel.
Of ik dat wel of niet wil zien, is totaal irrelevant aan het punt wat ik maak.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je dat niet wil zien moet je niet naar de eredivisie kijken.
Ja want we hebben al 4-0 verlorenquote:Op zondag 5 maart 2017 12:48 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vreesde al een beetje voor deze pot moet ik zeggen. Er hing een te euforische sfeer rondom feyenoord deze week. teamuitje, contractverlenging karim. gepraat over cl volgend seizoen. alsof de titel aleen nog opgehaald moest worden.
Nee, want het is inherent aan de eredivisie dat je dat zal zien. Als dat je verwachting / hoop is, heb je irreële hoopquote:Op zondag 5 maart 2017 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of ik dat wel of niet wil zien, is totaal irrelevant aan het punt wat ik maak.
quote:Op zondag 5 maart 2017 12:51 schreef De_Pel het volgende:
Van mij mag heel dat teringsparta failliet.
Waar veel Feyenoorders Sparta behandelen als 'medeRotterdammers', en een warm hart toedragen, is Feyenoord voor Sparta de aartsvijand. Tegen Feyenoord spelen ze heel regelmatig aardig, tegen PSV en Ajax nooit. Bovendien zijn ze gewoon concurrenten op het gebied van de opleiding. Bovendien genoeg talenten die via Sparta bij Ajax of PSV belanden.
Sparta won eerder dit seizoen in de beker van PSV, terwijl ze in de Kuip bleven aanvallen bij een 6-1 achterstand. Stop met janken man.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:51 schreef De_Pel het volgende:
Van mij mag heel dat teringsparta failliet.
Waar veel Feyenoorders Sparta behandelen als 'medeRotterdammers', en een warm hart toedragen, is Feyenoord voor Sparta de aartsvijand. Tegen Feyenoord spelen ze heel regelmatig aardig, tegen PSV en Ajax nooit. Bovendien zijn ze gewoon concurrenten op het gebied van de opleiding. Bovendien genoeg talenten die via Sparta bij Ajax of PSV belanden.
Hoe durven ze, een schande dat is hetquote:Op zondag 5 maart 2017 12:51 schreef De_Pel het volgende:
Tegen Feyenoord spelen ze heel regelmatig aardig, tegen PSV en Ajax nooit.
Dit idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jullie dit seizoen geen kampioen worden worden jullie het nooit meer.
Laatste penal was in september volgens mij, dus nu niet doen alsof Feyenoord zo regelmatig de scheids mee heeft.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:52 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie nu al uit naar het gezeik hier als Feyenoord een wedstrijd géén penal ofzo meekrijgt en iedereen dat de schuld gaat geven van puntverlies
Mansjester is niet zo slim.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste penal was in september volgens mij, dus nu niet doen alsof Feyenoord zo regelmatig de scheids mee heeft.
Ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb niet de gelegenheid de wedstrijd te kijken. Kan iemand me effe geruststellen, of gaat het echt zo kut als de stand doet vermoeden?
Het gaat kutquote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb niet de gelegenheid de wedstrijd te kijken. Kan iemand me effe geruststellen, of gaat het echt zo kut als de stand doet vermoeden?
Het gaat nog kutter.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Het gaat nog slechter dan de stand laat zien. Had 2-0 kunnen zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Compleet kutquote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Het gaat niet alleen om een penal ,maar om wat voor beslissing dan ook. In het begin hebben jullie de scheids op een aantal momenten in ieder geval niet tegen gehad. Straks zit het misschien een paar keer niet mee, zodat het aan het einde van dit seizoen weer eerlijk is verdeeldquote:Op zondag 5 maart 2017 12:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatste penal was in september volgens mij, dus nu niet doen alsof Feyenoord zo regelmatig de scheids mee heeft.
quote:Op zondag 5 maart 2017 13:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om een penal ,maar om wat voor beslissing dan ook. In het begin hebben jullie de scheids op een aantal momenten in ieder geval niet tegen gehad. Straks zit het misschien een paar keer niet mee, zodat het aan het einde van dit seizoen weer eerlijk is verdeeld
Feyenoord heeft idd vaak een niveau verschil tussen beide helften. Beide kanten op (2e zowel beter, als slechter)... Hopelijk wordt het een betere 2e helftquote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie Feyenoord trouwens nog wel een punt pakken of winnen.
Even hervormen in de rust en dan weer de tweede helft spelen op hun niveau.
Ze verdienen idd het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
Effe wat Giomagie in de rust.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:03 schreef luxerobots het volgende:
3quote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
Nah... Hoeveel wedstrijden gaat Vilhena krijgen?
Scheids zag het wel, leek hetquote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
0, Joris.quote:Op zondag 5 maart 2017 13:06 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt een beetje op psv van vorige weekquote:Op zondag 5 maart 2017 13:11 schreef Wicky15 het volgende:
Tering wat laten die Feyenoorders zich aftroeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |