Wilde hem net plaatsen iddquote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:05 schreef Ulx het volgende:
Nu begint hij te twitteren dat ze Schumer moeten vervolgen.
De man snapt het echt niet.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 18:54:30We should start an immediate investigation into @SenSchumer and his ties to Russia and Putin. A total hypocrite! https://t.co/Ik3yqjHzsA reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:25 schreef sacha het volgende:
jij noemt het anti-Trump-hysterie, ik noem het kritisch kijken en denken
Meineed plegen om te doen alsof die ontmoeting nooit heeft plaatsgevonden wordt in de meeste landen inderdaad niet echt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:24 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]![]()
Over die schurkenstaten uit het MiddenOosten die miljoenen hebben gedoneerd aan de Clinton Foundation, werd lang niet zoveel over geluld.
Maar een ontmoeting met een Rus is een grof schandaal
Schumer heeft ook gereageerd:quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wilde hem net plaatsen iddtwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 18:54:30We should start an immediate investigation into @SenSchumer and his ties to Russia and Putin. A total hypocrite! https://t.co/Ik3yqjHzsA reageer retweet
twitter:SenSchumer twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 19:24:35Happily talk re: my contact w Mr. Putin & his associates, took place in '03 in full view of press & public under oath. Would you &your team? https://t.co/cqiP3t4xCI reageer retweet
Mijn god, dit heeft hij op the Gateway Pundit gelezen. Als je denkt dat een president die uren Fox News kijkt erg is.. hij weet nog dieper te zinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wilde hem net plaatsen iddtwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 18:54:30We should start an immediate investigation into @SenSchumer and his ties to Russia and Putin. A total hypocrite! https://t.co/Ik3yqjHzsA reageer retweet
Effe terugkomend op defense increase, zag pas net de quote alert, in 1941 steeg dat naar 40% van gdp, iets meer dan een miljardje of 50quote:
Alex Jones zal het wel gevalidate hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn god, dit heeft hij op the Gateway Pundit gelezen. Als je denkt dat een president die uren Fox News kijkt erg is.. hij weet nog dieper te zinken.
Laten we het ook over Nixon hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:23 schreef Refragmental het volgende:
Hier nog geen woord over Obama en de miljarden die hij verduisterd heeft?
En ook nog niks over hoe de ACA via een omweg door Obama op een vrij aparte en mogelijk frauduleuze manier is gefinancierd?
Held Obama gaat nog flink van zijn voetstuk vallen. Kunnen we hier weer flink hard gaan lachenquote:
Alex Jones had van horen zeggen dat het zo was. Waarom zou je dan in vredesnaam twijfelen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:35 schreef Monolith het volgende:
Misschien kun je even bronnen plaatsen. Maakt een discussie wat makkelijker.
Ja ik bedoel zelfs POTUS belt hem om te checken of dingen waar zijn...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alex Jones had van horen zeggen dat het zo was. Waarom zou je dan in vredesnaam twijfelen?
Het bereikte de 40% GDP in '45, niet '41:quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Effe terugkomend op defense increase, zag pas net de quote alert, in 1941 steeg dat naar 40% van gdp, iets meer dan een miljardje of 50
Er is zowel Census bureau data als data van de Executive Branch budget documents, maar die waarden komen niet helemaal overeen.quote:DURING WORLD War II defense spending in the United States exploded from two percent of GDP in 1940 to a peak of 42 percent in 1945 and then back down to seven percent by 1947.
Tricky Dick moest halverwege zijn tweede termijn opstappen. The Donald gaat dat record ruimschoots verbeteren. Het is pas dag 43...quote:
"...says increasingly nervous man for the 7th time this year"quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tricky Dick moest halverwege zijn tweede termijn opstappen. The Donald gaat dat record ruimschoots verbeteren. Het is pas dag 43...
Je komt hier dus een beetje zwakzinnig trollen en agressief doen zoals gebruikelijk dus. Helder.quote:
Bronnen posten bitte.quote:
Je weet toch hoe je google moet gebruiken, of niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je komt hier dus een beetje zwakzinnig trollen en agressief doen zoals gebruikelijk dus. Helder.
Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet toch hoe je google moet gebruiken, of niet?
Je moet echt eens stoppen met je constante gescheld, staat je niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.
Welk woordje van onderstaande reply is een scheldwoord?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je moet echt eens stoppen met je constante gescheld, staat je niet.
quote:Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.
Ja dat is precies wat ik zeg! Wat ben je toch slim Ulx!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:23 schreef Ulx het volgende:
Dus als Obama dat niet zou hebben gedaan was de regering van Trump nu een geoliede machine geweest of zo?
Verschil is dat de tapes van Trump en co. al maandenlang beluisterd en geanalyseerd worden, met tot nu toe "no indications or evidence of wrongdoing found", of iets gelijkaardigs.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tricky Dick moest halverwege zijn tweede termijn opstappen. The Donald gaat dat record ruimschoots verbeteren. Het is pas dag 43...
Geduld Meth, geduldquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verschil is dat de tapes van Trump en co. al maandenlang beluisterd en geanalyseerd worden, met tot nu toe "no indications or evidence of wrongdoing found", of iets gelijkaardigs.
Bij Nixon was het na vrijgeven van de smoking gun tape meteen duidelijk, 3 dagen later trad hij af.
Er staat geen gescheld in mijn post hoor, enkel wat uitleg over de basale spelregels van een discussieforum.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je moet echt eens stoppen met je constante gescheld, staat je niet.
Wat er aan de hand is... Obama sluist DoJ settlement geld (ten minste 3miljard dollar) door naar linkse activisten clubjes waarmee hij vervolgens voor, maar ook na de verkiezingen de GOP en Trump wil blijven bestrijden.
Leuk detail, Obama had beloofd dit soort slushfund constructies aan te pakken, maar maakt er vervolgens volop gebruik van.
Dat hele Rusland verhaal is dan ook onzin. Democraten worden steeds nerveuzer, zie je aan hun wanhopige pogingen, zoals vandaag weer de email van Pence.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verschil is dat de tapes van Trump en co. al maandenlang beluisterd en geanalyseerd worden, met tot nu toe "no indications or evidence of wrongdoing found", of iets gelijkaardigs.
Bij Nixon was het na vrijgeven van de smoking gun tape meteen duidelijk, 3 dagen later trad hij af.
Het is niet de eerste of laatste keer dat je scheld. Ben er een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er staat geen gescheld in mijn post hoor, enkel wat uitleg over de basale spelregels van een discussieforum.
Kun je met bold een of meerdere scheldwoorden in onderstaande reply aangevenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is niet de eerste of laatste keer dat je scheld. Ben er een beetje klaar mee.
quote:Ja hoor, ik weet zelfs wel waar je op doelt en waarom dat gelul is. Maar wie stelt bewijst. Wat is er volgens jou precies aan de hand is en waarom dat zo vreselijk is. Als je niet wenst te discussiėren kun je beter gewoon wegblijven van discussiefora.
Je lokt zelf een terechtwijzing uit door je wijze van optreden hier. Als je gewoon normaal discussieert, dan word je niet gewezen op roeptoeteren zonder onderbouwing. Geen gescheld, gewoon even wat uitleg. Maar kom, ik heb ook een inhoudelijke reactie gegeven. Je doet echt wat veel users doen, de inhoud snel mijden en weer een tirade houden over randzaken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is niet de eerste of laatste keer dat je scheld. Ben er een beetje klaar mee.
Zoals Monolith al quote uit een Fox artikel:quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:35 schreef Refragmental het volgende:
De inhoud is dat Obama hier op een onjuiste manier met dat geld is omgegaan en hem dit duur kan komen te staan. Geld doorsluizen naar clubjes zodat dit na de verkiezingen gebruikt kan worden om de overheid dwars te liggen, dat valt niet in goede aard.
Grappig hoe snel men dit hier onder het tapijt wil schuiven, maar wel vervolgens meerdere pagina's vol wil kotsen over de prive email account van Pence, wat echt werkelijk nergens over gingquote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:37 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zoals Monolith al quote uit een Fox artikel:
"Both the Government Accountability Office and Congressional Research Service have concluded that the settlement agreements do not violate Congress’ power of the purse. "
Volgende punt...
Vergeet ook de verregaande controle op wat vrouwen in hun baarmoeder uitspoken niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 21:37 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij heeft de regering van de VS wel wat beters te doen. De gruwelijke chaos oplossen bijvoorbeeld. De hordes brandschattende en verkrachtende mexcaanse moslims aanpakken. En de toiletten. Vooral die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |