Ook al zo'n kutreclamequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest bij dit woordje denken aan stamppot.
Reclames zijn eigenlijk vrijwel allemaal kut.quote:
Wel zo massaal.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja, want alleen Feyenoorders gaan bij uitwedstrijden op de thuistribune zitten
Ach ik zat er naast. Mijn moeder zei altijd dat fouten maken menselijk is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij serieus geen kwartier posten zonder dat je jezelf voor aap zet?
spoilerquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
cambuur speelt wel goed georganiseerd
soms wel met 5 verdedigers op 1 lijn....
daar komt dat kut az nooit doorheen
wordt penalty schieten geloof mij nou maar
Neuh, Cambuur scoort nog wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
cambuur speelt wel goed georganiseerd
soms wel met 5 verdedigers op 1 lijn....
daar komt dat kut az nooit doorheen
wordt penalty schieten geloof mij nou maar
Ging met (andere) vrienden kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Waar is Mexicanobakker als groot Cambuur-aanhanger?
Doe dit aub nooit meerquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Vasion het volgende:
Een goeie cambuur is beter dan een verre vriend.
Dat is echt een walgelijke act.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Die meldde gister nog dat hij er niet zou zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Ohquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging met (andere) vrienden kijken.
Net als johannes die doet alsof hij voor Groningen isquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is echt een walgelijke act.
Toen was ik even afwezigquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die meldde gister nog dat hij er niet zou zijn
Dat geloof ik wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net als johannes die doet alsof hij voor Groningen is
Als je een lekkere buur hebt wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Vasion het volgende:
Een goeie cambuur is beter dan een verre vriend.
Tsss....quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging met (andere) vrienden kijken.
Oja, helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou als je het echt wil weten, ik speelde een potje schaak in een cafe tegen iemand van FOK!
Sorryquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn leuke pics niet meer herinnert
Waarom stuur je mij nooit leuke pics?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn leuke pics niet meer herinnert
Understatement.quote:
Hup cambuurquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Weggespeeld en weggezongen worden door een JL club
Ga je schamen AZ
Lui varken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal veel werk. Dan moet ik de fotos eerst weer ergens uploaden.
AZ is wel beschamend bezig de afgelopen maand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ga je schamen AZ
Ik blijf zitten als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen de AZ supporters in dit topic even opstaan?
De AZ-supporters missen hun klappertjes.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ga je schamen AZ
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De AZ-supporters missen hun klappertjes.
Dat is al 1.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf zitten als je het niet erg vindt.
Nog steeds?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De AZ-supporters missen hun klappertjes.
Net nadat je dacht dat ze niet onsympathieker konden worden na Ranieri's ontslagquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Leicester hebben ze die dingen ook al
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajaxquote:
Walgelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajax
Marco Borsato is voor AZquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajax
AZ heeft ook geen identiteit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al best een tijdje hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:16 schreef GGMM het volgende:
Marco Borsato zak stront.
Ik snap niet dat Caland fan van hem is.
Zou Gerard Joling voor AZ zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Marco Borsato is voor AZ
Mexicano vindt dit leuk
Vandaaaaag is dooooooooooooooooooooooooodquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.
Bij AZ in 2015 afgeschaft ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin. Gewoon nuchtere Hollanders op de tribune.quote:
Ja joh, hef de 4e club van Nederland maar op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze hadden beter die hele club af kunnen schaffen
Dat is Twentequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja joh, hef de 4e club van Nederland maar op.
Ik vind hem wel sympathiek overkomen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk pedant bij VI gaan zitten ookwat kansloos.
Die man is in zichzelf gaan gelovenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis waarvan de 4e club?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja joh, hef de 4e club van Nederland maar op.
Het is echt een heel eng mannetjequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek overkomen.
Wat erg zeg!!!11!!quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Veronica kijken geen optie?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik dacht al
Echt irritant die vertraging ja
Derksen is een seniele gek.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor Derksen hem ook kritisch gaat benaderen.
Oke Arnoquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die VI kijken
Kan ik niet serieus nemen
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omg ik wist niet eens dat die ook uitzonden
Thanks
Luinge was dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Caland het volgende:
Nijhuis werd jaren geleden altijd de kanker ingescholden in de Kuip bij zijn warming up. En dan ging hij altijd pal voor die gasten uitgebreid zijn rekoefeningen doen op de boarding terwijl hij een beetje naar die lui aan het grijnzen was.
Tot zover deze anekdote
Luinge die klapte dan gewoonquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Luinge was dan weer het andere uiterste
vieze hond was dat
http://www.tubantia.nl/sp(...)lek-4-of-9-1.6029570quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eredivisie:
[ afbeelding ]
Waarom pak je dan niet de gehele historie van Nederlandse kampioenschappen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eredivisie:
[ afbeelding ]
Was ook geliefd in Amsterdam en Rotterdamquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam de middencirkel niet uit joh.
Bossen ja...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Temmink en Bossen. Dat was wel echt pure aids.
Omdat er dan andere clubs hoger staan natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom pak je dan niet de gehele historie van Nederlandse kampioenschappen?
Wat was er eerder? De klappertjes of AZ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat er dan andere clubs hoger staan natuurlijkEn omdat AZ nog niet bestond.
Klappertjes tussen 2001 en 2015 geloof ik, AZ bestaat 50 jaar, reken maar uit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat was er eerder? De klappertjes of AZ?
Okquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat was er eerder? De klappertjes of AZ?
db:rollback:0 #jeweettoch.quote:
Ohquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de melding die je krijgt als je 2 keer te snel achter elkaar post.
Qua fanbase is AZ niet de 4e club natuurlijk, vooral die kampioenschappen behaald door geldschieters.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat er dan andere clubs hoger staan natuurlijkEn omdat AZ nog niet bestond.
Dat klopt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Vroeger stond er dan nog gewoon dat je niet twee keer in 10 seconden kon posten ofzo
Insgelijksquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Als Ties en Paxcon in het topic zijn weet je zeker dat de sfeer goed is.
Wat lief, dat is wederzijdsquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Als Ties en Paxcon in het topic zijn weet je zeker dat de sfeer goed is.
Dan moet het in 2019 wel geregeld zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb er een feedback topic over geopend 3 maanden terug. Toen beloofde Danny dat het snel opgelost zou worden.
Ben ik het niet mee oneens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua fanbase is AZ niet de 4e club natuurlijk, vooral die kampioenschappen behaald door geldschieters.
Waarom zou hij zich haasten dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb er een feedback topic over geopend 3 maanden terug. Toen beloofde Danny dat het snel opgelost zou worden.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder, ik kan dat topic niet meer vinden.
NEEquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga denk ik maar stoppen met kijken.
Waaromquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga denk ik maar stoppen met kijken.
Omdat een beetje lichamelijke inspanning in zijn geval geen kwaad kan.quote:
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.quote:
Pardon?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat een beetje lichamelijke inspanning in zijn geval geen kwaad kan.
Noord-Korea is er niks bijquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.
Er zat wel een sneer in richting de devvers op FOK.
Sherlock maar, ik maak deze grap wekelijksquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In je hoofd? Ik zie het namelijk niet gepost.
Geboren en getogen in Enschedequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zijn jullie supporter geworden van de club waar je supporter van bent eigenlijk?
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zijn jullie supporter geworden van de club waar je supporter van bent eigenlijk?
BUG / Foutmelding klopt niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.
Er zat wel een sneer in richting de devvers op FOK.
Oh excuus danquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sherlock maar, ik maak deze grap wekelijks
Mijn vader natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Pa.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dit gevonden via de handige Mycroft functiequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT DE FUCK HOE KON IK HEM DAN NIET VINDEN
bedankt
Kalm Stijn.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX roept veel agressie in me op.
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Enschede
#supportyourlocalfootballclub
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.
quote:
quote:
Tja JL-niveau. Daar zijn wij niet zo van. He?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik er geen ruk aan vind.
Haalde je deze reactie van Voetbalzone.nl?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik snap dat je liever Cambuur tegenkomt in de finale, maar des te pijnlijker zou het zijn als je die verliest. Ik zou denk ik liever tegen een slecht-draaiend AZ spelen 😂
Maar zonder die geldschieters waren ze gewoon niveautje Telstar geweestquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee oneens.Wel echt lokale geldschieters, geen Arabieren ofzo, dat vind ik dan wel weer mooi.
Lees meer op voetbalzone.nlquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik snap dat je liever Cambuur tegenkomt in de finale, maar des te pijnlijker zou het zijn als je die verliest. Ik zou denk ik liever tegen een slecht-draaiend AZ spelen 😂
🤔quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Een beetje zoals de gemiddelde jood dusquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.
[..]
[..]
[..]Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Ja geweldig, stop maar weer met die kut-'emoji's', gebruik maar gewoon de FOK!-smileys.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik zocht met de zoekfunctie:quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dit gevonden via de handige Mycroft functie
Je had geen eigen mening dus.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.
Alzheimer is een bitch.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.
[..]
[..]
[..]Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Wow dit is bij mij precies andersom. Ik voor Ajax en hij voor AZ, maar hij kent ook bijna geen enkele speler meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Wordt deze search nog wel bijgewerkt?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zocht met de zoekfunctie:
[ afbeelding ]
Daar staat hij niet tussen. :S
Als je als klein kind al wordt meegenomen naar de Kuip, dan ga je vanzelf wel ergens een gevoel voor kweken.quote:
Ik denk alleen dat Cambuur hier aan het langste eind gaat trekken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Hij volgt het amper, hij is wel in de jaren '70 naar Ajax - Milaan geweest enzo. Maar ach. Mijn moeders familie waren en zijn allemaal voor Feyenoord.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals de gemiddelde jood dus
Dus mensen wiens vader niet zo fanatiek is met voetbal mogen nooit supporter van een club wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als klein kind al wordt meegenomen naar de Kuip, dan ga je vanzelf wel ergens een gevoel voor kweken.
Mensen die dat niet hebben worden meestal teletekstsupporter van Ajax.
Open er een topic over in BUG.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt deze search nog wel bijgewerkt?
Wat een kutuser was jijquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dik varken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, de lokale club dan. Als dat vanuit familie al niet het geval is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus mensen wiens vader niet zo fanatiek is met voetbal mogen nooit supporter van een club worden
Wat een kortzichtige denkbeelden heb je dan
En dan was ik waarschijnlijk voor Ajax geweest als dichtstbijzijnde eredivisieclub toen ik een jaar of 11 was. AZ had echt zijn toptijd Europees enzo (2004/2005) toen ik bepaalde voor welke club ik was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zonder die geldschieters waren ze gewoon niveautje Telstar geweest
Zoals ik al zei, kortzichtige denkbeeldenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de lokale club dan. Als dat vanuit familie al niet het geval is.
De Kim Holland Cup.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Cambuur hier aan het langste eind gaat trekken.
Van na januari 2015 staat daar niets in ongeveer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zocht met de zoekfunctie:
[ afbeelding ]
Daar staat hij niet tussen. :S
Tja ik had hetzelfde, maar had gewoon echt niks met AZ. Ajax sprak me gewoon altijd al aan, en het hielp ook wel mee dat veel vriendjes ook voor Ajax waren waar ik mee voetbalde en bij hun thuis dan de wedstrijden ging kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan was ik waarschijnlijk voor Ajax geweest als dichtstbijzijnde eredivisieclub toen ik een jaar of 11 was. AZ had echt zijn toptijd Europees enzo (2004/2005) toen ik bepaalde voor welke club ik was.
Waarom niet dan? Wat kut.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van na januari 2015 staat daar niets in ongeveer.
Ja, de rust is wel heel saai zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger maakte hij tenminste nog wel eens een haxball-room aan in de rust.
Die zoekfunctie is al jaren kapotstuk.quote:
Weet je wat voor humor?quote:
De kut van je moeder ook als Caland klaar met der is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zoekfunctie is al jaren kapotstuk.
Is daar 's avonds niet alleen de brievenbus nog open?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo op stap in Leeuwarden. In dat kader zal een overwinning van de herten wel leuk zijn. Mooi feestje dan in het nachtleven
Picsquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:45 schreef Ties02 het volgende:
De eitjes zijn perfect gelukt
Ik heb dit 'recept' gevolg voor de liefhebbers:
http://www.jamieoliver.co(...)fect-scrambled-eggs/
Lekkerquote:
Leeuwarden is de laatste drie jaar te vergelijken met Groningen qua studentenleven. Leeft erg voor zo'n relatief kleine stad.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is daar 's avonds niet alleen de brievenbus nog open?
Op Groningen ben ik helemaal uitgekeken, maar ok. Misschien eens naartoe dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leeuwarden is de laatste drie jaar te vergelijken met Groningen qua studentenleven. Leeft erg voor zo'n relatief kleine stad.
Die was al stuk na mijn geboortequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder ook als Caland klaar met der is.
ontopic graagquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat iemand dit boeit: ondertussen speel ik FM16.
Mijn FireMaking is 99.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je wel op donderdagavond gaan. Zaterdag is kutquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op Groningen ben ik helemaal uitgekeken, maar ok. Misschien eens naartoe dan.
Ja in Grunn ook, al die pauperboerenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je wel op donderdagavond gaan. Zaterdag is kut
Paxcon woont in Groningen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja in Grunn ook, al die pauperboeren
Alleen maar ruzie ook dan
Dan nemen de boeren het over inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja in Grunn ook, al die pauperboeren
Alleen maar ruzie ook dan
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:49 schreef Caland het volgende:
Je verwacht toch dat AZ thuis gewoon naar de finale gaat, normaal gesproken, als je Cambuur loot, met name gewoon thuis
- John Heitinga
Simpele ziel hequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:49 schreef Caland het volgende:
Je verwacht toch dat AZ thuis gewoon naar de finale gaat, normaal gesproken, als je Cambuur loot, met name gewoon thuis
- John Heitinga
Snap dat ook nooit zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Heeft elke supportersschare tegenwoordig een Stone Island doek?
VERPAUPERD RENSquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island is verpaupert als merk.
Hear hear.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga rond middernacht maar eens een tosti maken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb het al weer op
Laatste maaltijd voor vandaag
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja ik wacht nog op het eerste doek met VOOR STADIONVERBODENquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind TEGEN STADIONVERBODEN nog grappiger eigenlijk.
Misschien kan je wat screenshots delen, GGMM stelt dit zeer op prijs.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
viesdikquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga rond middernacht maar eens een tosti maken.
Ja, nog wel meer merken helaasquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij jullie zie je ook veel AMFquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind TEGEN STADIONVERBODEN nog grappiger eigenlijk.
Met je kansloze act.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo idioot.
Mag je een keer opblijven en dan gedraag je je zo.
Is dat met bontkraag?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, nog wel meer merken helaas
Elke tiener met een rijke mams op paps heeft zo'n jasje nu
verpauperd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet smerig dik, gewoon wat aankomen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen door spieren te kweken.
Waarom zou je smerig dik willen zijn.
Je hebt echt al 3 keer 'tot morgen' gezegd vandaag en dan toch post je nu opeens weer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef tong80 het volgende:
Mooi die terugspeelbal en een wanhopige doelman.
Ha ha ha ha snob. Wat is daar te zien danquote:
Sch uit?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik let er nooit zo op eerlijk gezegd.
Dat is een godenmerkquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Napapijri is ook goed vertegenwoordigd in het uitvak zie ik
Vriendjes met iedereenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie bij Feyenoord vooral veel Engelse vlaggen/doekjes
Stelletje wannabees
Sevielja tegen Bilboquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha snob. Wat is daar te zien dan![]()
YNWA bij Twente niet?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie bij Feyenoord vooral veel Engelse vlaggen/doekjes
Stelletje wannabees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |