Ben ik het niet mee oneens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua fanbase is AZ niet de 4e club natuurlijk, vooral die kampioenschappen behaald door geldschieters.
Waarom zou hij zich haasten dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb er een feedback topic over geopend 3 maanden terug. Toen beloofde Danny dat het snel opgelost zou worden.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder, ik kan dat topic niet meer vinden.
NEEquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga denk ik maar stoppen met kijken.
Waaromquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga denk ik maar stoppen met kijken.
Omdat een beetje lichamelijke inspanning in zijn geval geen kwaad kan.quote:
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.quote:
Pardon?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat een beetje lichamelijke inspanning in zijn geval geen kwaad kan.
Noord-Korea is er niks bijquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.
Er zat wel een sneer in richting de devvers op FOK.
Sherlock maar, ik maak deze grap wekelijksquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In je hoofd? Ik zie het namelijk niet gepost.
Geboren en getogen in Enschedequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zijn jullie supporter geworden van de club waar je supporter van bent eigenlijk?
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zijn jullie supporter geworden van de club waar je supporter van bent eigenlijk?
BUG / Foutmelding klopt niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.
Er zat wel een sneer in richting de devvers op FOK.
Oh excuus danquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sherlock maar, ik maak deze grap wekelijks
Mijn vader natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Pa.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dit gevonden via de handige Mycroft functiequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT DE FUCK HOE KON IK HEM DAN NIET VINDEN
bedankt
Kalm Stijn.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX roept veel agressie in me op.
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Enschede
#supportyourlocalfootballclub
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.
quote:
quote:
Tja JL-niveau. Daar zijn wij niet zo van. He?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik er geen ruk aan vind.
Haalde je deze reactie van Voetbalzone.nl?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik snap dat je liever Cambuur tegenkomt in de finale, maar des te pijnlijker zou het zijn als je die verliest. Ik zou denk ik liever tegen een slecht-draaiend AZ spelen 😂
Maar zonder die geldschieters waren ze gewoon niveautje Telstar geweestquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee oneens.Wel echt lokale geldschieters, geen Arabieren ofzo, dat vind ik dan wel weer mooi.
Lees meer op voetbalzone.nlquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik snap dat je liever Cambuur tegenkomt in de finale, maar des te pijnlijker zou het zijn als je die verliest. Ik zou denk ik liever tegen een slecht-draaiend AZ spelen 😂
🤔quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Een beetje zoals de gemiddelde jood dusquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.
[..]
[..]
[..]Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Ja geweldig, stop maar weer met die kut-'emoji's', gebruik maar gewoon de FOK!-smileys.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik zocht met de zoekfunctie:quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dit gevonden via de handige Mycroft functie
Je had geen eigen mening dus.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.
Alzheimer is een bitch.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.
[..]
[..]
[..]Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Wow dit is bij mij precies andersom. Ik voor Ajax en hij voor AZ, maar hij kent ook bijna geen enkele speler meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Wordt deze search nog wel bijgewerkt?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zocht met de zoekfunctie:
[ afbeelding ]
Daar staat hij niet tussen. :S
Als je als klein kind al wordt meegenomen naar de Kuip, dan ga je vanzelf wel ergens een gevoel voor kweken.quote:
Ik denk alleen dat Cambuur hier aan het langste eind gaat trekken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Hij volgt het amper, hij is wel in de jaren '70 naar Ajax - Milaan geweest enzo. Maar ach. Mijn moeders familie waren en zijn allemaal voor Feyenoord.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals de gemiddelde jood dus
Dus mensen wiens vader niet zo fanatiek is met voetbal mogen nooit supporter van een club wordenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als klein kind al wordt meegenomen naar de Kuip, dan ga je vanzelf wel ergens een gevoel voor kweken.
Mensen die dat niet hebben worden meestal teletekstsupporter van Ajax.
Open er een topic over in BUG.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt deze search nog wel bijgewerkt?
Wat een kutuser was jijquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dik varken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, de lokale club dan. Als dat vanuit familie al niet het geval is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus mensen wiens vader niet zo fanatiek is met voetbal mogen nooit supporter van een club worden
Wat een kortzichtige denkbeelden heb je dan
En dan was ik waarschijnlijk voor Ajax geweest als dichtstbijzijnde eredivisieclub toen ik een jaar of 11 was. AZ had echt zijn toptijd Europees enzo (2004/2005) toen ik bepaalde voor welke club ik was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zonder die geldschieters waren ze gewoon niveautje Telstar geweest
Zoals ik al zei, kortzichtige denkbeeldenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de lokale club dan. Als dat vanuit familie al niet het geval is.
De Kim Holland Cup.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Cambuur hier aan het langste eind gaat trekken.
Van na januari 2015 staat daar niets in ongeveer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zocht met de zoekfunctie:
[ afbeelding ]
Daar staat hij niet tussen. :S
Tja ik had hetzelfde, maar had gewoon echt niks met AZ. Ajax sprak me gewoon altijd al aan, en het hielp ook wel mee dat veel vriendjes ook voor Ajax waren waar ik mee voetbalde en bij hun thuis dan de wedstrijden ging kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan was ik waarschijnlijk voor Ajax geweest als dichtstbijzijnde eredivisieclub toen ik een jaar of 11 was. AZ had echt zijn toptijd Europees enzo (2004/2005) toen ik bepaalde voor welke club ik was.
Waarom niet dan? Wat kut.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van na januari 2015 staat daar niets in ongeveer.
Ja, de rust is wel heel saai zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger maakte hij tenminste nog wel eens een haxball-room aan in de rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |