Die zoekfunctie is al jaren kapotstuk.quote:
Weet je wat voor humor?quote:
De kut van je moeder ook als Caland klaar met der is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zoekfunctie is al jaren kapotstuk.
Is daar 's avonds niet alleen de brievenbus nog open?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo op stap in Leeuwarden. In dat kader zal een overwinning van de herten wel leuk zijn. Mooi feestje dan in het nachtleven
Picsquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:45 schreef Ties02 het volgende:
De eitjes zijn perfect gelukt
Ik heb dit 'recept' gevolg voor de liefhebbers:
http://www.jamieoliver.co(...)fect-scrambled-eggs/
Lekkerquote:
Leeuwarden is de laatste drie jaar te vergelijken met Groningen qua studentenleven. Leeft erg voor zo'n relatief kleine stad.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is daar 's avonds niet alleen de brievenbus nog open?
Op Groningen ben ik helemaal uitgekeken, maar ok. Misschien eens naartoe dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leeuwarden is de laatste drie jaar te vergelijken met Groningen qua studentenleven. Leeft erg voor zo'n relatief kleine stad.
Die was al stuk na mijn geboortequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van je moeder ook als Caland klaar met der is.
ontopic graagquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat iemand dit boeit: ondertussen speel ik FM16.
Mijn FireMaking is 99.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat iemand dit boeit: ondertussen speel ik FM16.
Moet je wel op donderdagavond gaan. Zaterdag is kutquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op Groningen ben ik helemaal uitgekeken, maar ok. Misschien eens naartoe dan.
Ja in Grunn ook, al die pauperboerenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je wel op donderdagavond gaan. Zaterdag is kut
Paxcon woont in Groningen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja in Grunn ook, al die pauperboeren
Alleen maar ruzie ook dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |