Understatement.quote:

Hup cambuurquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Weggespeeld en weggezongen worden door een JL club
Ga je schamen AZ

Lui varken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal veel werk. Dan moet ik de fotos eerst weer ergens uploaden.

AZ is wel beschamend bezig de afgelopen maand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ga je schamen AZ

Ik blijf zitten als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen de AZ supporters in dit topic even opstaan?

De AZ-supporters missen hun klappertjes.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ga je schamen AZ

quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De AZ-supporters missen hun klappertjes.

Dat is al 1.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf zitten als je het niet erg vindt.

Nog steeds?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De AZ-supporters missen hun klappertjes.

Net nadat je dacht dat ze niet onsympathieker konden worden na Ranieri's ontslagquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Leicester hebben ze die dingen ook al

AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajaxquote:

Walgelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajax

Marco Borsato is voor AZquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajax

AZ heeft ook geen identiteit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]

Al best een tijdje hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:16 schreef GGMM het volgende:
Marco Borsato zak stront.
Ik snap niet dat Caland fan van hem is.

Zou Gerard Joling voor AZ zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Marco Borsato is voor AZ
Mexicano vindt dit leuk

Vandaaaaag is dooooooooooooooooooooooooodquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.

Bij AZ in 2015 afgeschaft ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Dat lijkt mij onzin. Gewoon nuchtere Hollanders op de tribune.quote:

Ja joh, hef de 4e club van Nederland maar op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze hadden beter die hele club af kunnen schaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |