Ook al zo'n kutreclamequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest bij dit woordje denken aan stamppot.
Reclames zijn eigenlijk vrijwel allemaal kut.quote:
Wel zo massaal.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja, want alleen Feyenoorders gaan bij uitwedstrijden op de thuistribune zitten
Ach ik zat er naast. Mijn moeder zei altijd dat fouten maken menselijk is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij serieus geen kwartier posten zonder dat je jezelf voor aap zet?
spoilerquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
cambuur speelt wel goed georganiseerd
soms wel met 5 verdedigers op 1 lijn....
daar komt dat kut az nooit doorheen
wordt penalty schieten geloof mij nou maar
Neuh, Cambuur scoort nog wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
cambuur speelt wel goed georganiseerd
soms wel met 5 verdedigers op 1 lijn....
daar komt dat kut az nooit doorheen
wordt penalty schieten geloof mij nou maar
Ging met (andere) vrienden kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Waar is Mexicanobakker als groot Cambuur-aanhanger?
Doe dit aub nooit meerquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Vasion het volgende:
Een goeie cambuur is beter dan een verre vriend.
Dat is echt een walgelijke act.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Die meldde gister nog dat hij er niet zou zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Ohquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging met (andere) vrienden kijken.
Net als johannes die doet alsof hij voor Groningen isquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is echt een walgelijke act.
Toen was ik even afwezigquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die meldde gister nog dat hij er niet zou zijn
Dat geloof ik wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net als johannes die doet alsof hij voor Groningen is
Als je een lekkere buur hebt wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef Vasion het volgende:
Een goeie cambuur is beter dan een verre vriend.
Tsss....quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging met (andere) vrienden kijken.
Oja, helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou als je het echt wil weten, ik speelde een potje schaak in een cafe tegen iemand van FOK!
Sorryquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn leuke pics niet meer herinnert
Waarom stuur je mij nooit leuke pics?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn leuke pics niet meer herinnert
Understatement.quote:
Hup cambuurquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Weggespeeld en weggezongen worden door een JL club
Ga je schamen AZ
Lui varken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal veel werk. Dan moet ik de fotos eerst weer ergens uploaden.
AZ is wel beschamend bezig de afgelopen maand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ga je schamen AZ
Ik blijf zitten als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen de AZ supporters in dit topic even opstaan?
De AZ-supporters missen hun klappertjes.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Ga je schamen AZ
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De AZ-supporters missen hun klappertjes.
Dat is al 1.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf zitten als je het niet erg vindt.
Nog steeds?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De AZ-supporters missen hun klappertjes.
Net nadat je dacht dat ze niet onsympathieker konden worden na Ranieri's ontslagquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Leicester hebben ze die dingen ook al
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajaxquote:
Walgelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajax
Marco Borsato is voor AZquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft nooit een gigantische fanschare gehad volgens mij. Ik kom uit Den Helder en voor mijn gevoel is iedereen hier voor Ajax
AZ heeft ook geen identiteit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al best een tijdje hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:16 schreef GGMM het volgende:
Marco Borsato zak stront.
Ik snap niet dat Caland fan van hem is.
Zou Gerard Joling voor AZ zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Marco Borsato is voor AZ
Mexicano vindt dit leuk
Vandaaaaag is dooooooooooooooooooooooooodquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.
Bij AZ in 2015 afgeschaft ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onzin. Gewoon nuchtere Hollanders op de tribune.quote:
Ja joh, hef de 4e club van Nederland maar op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze hadden beter die hele club af kunnen schaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |