Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Dus omdat ik PVV wil stemmen ga je zo doen? Lees even opnieuw de regels door. Iedereen mag kiezen wie die wil.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jou neem ik vanaf nu helemaal niet meer serieus.
Aangezien het vast KLB is wil ik je vooral HEEL HEEL HEEL veel sterkte wensen. RIP Amaquote:
Wat is je reden om dat te doen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dus omdat ik PVV wil stemmen ga je zo doen? Lees even opnieuw de regels door. Iedereen mag kiezen wie die wil.
Die hebben een slecht leven met mijquote:
Leuke reactie Vogeltjesdans.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik tijd heb naast koekjes eten en joints roken.
Zo zouden ze een programma moeten noemen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:49 schreef bombmannl het volgende:
Gewoon betalen of leeghalen. Niks adempauze
Het gaat vooral om 50+. Op de PVV kan ik me nog voorstellen. Al zijn hun economische ideeën, tsja, ook niet al te sterk. Maar het is wel een van de weinige partijen die onderkent dat er wel een probleem is ipv het weg te wuiven. Al zit ik daar meer op een lijn met de VVD.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dus omdat ik PVV wil stemmen ga je zo doen? Lees even opnieuw de regels door. Iedereen mag kiezen wie die wil.
Haha dankjewel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aangezien het vast KLB is wil ik je vooral HEEL HEEL HEEL veel sterkte wensen. RIP Ama
Patricia Paay kent anders ook wel iemandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Mona wil gewoon in de bek gepist worden. Maar daar hoeft ze toch niet naar Amsterdam te rijden? Volendam kent geen tijd.
wel waarheid dit hahaquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen dag gewerkt in je leven.
Nachtmerries vannacht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
#TandartsUitHetBuitenland
Ik ben voor een nationaal zorgfonds en geen geld naar het buitenland. Daarnaast mogen alle rotte appelmoslims van mij ook NL uit.quote:
Of je bemoeit je even niet met me.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je doet eens wat aan je ontwikkeling en zorgt dat je weet wie deze mensen zijn ipv gelijk te schelden.
Facebook hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg tegenwoordig allemaal De Dagelijkse Standaard bagger op mijn Facebook.
Wat is dat een ontiegelijke baggersite. Tijd om een KLB topic te openen.
Ik zie wel blosjes op haar wangen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Jinek wil ook een basis inkomen, maar het blijft bij vingeren.
Een modaal basisinkomen van 150.000 per jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Jinek wil ook een basis inkomen, maar het blijft bij vingeren.
Ik ook. Ik ga niet betalen voor teringhippies.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Achterhoker het volgende:
Als hier een basisinkomen komt vertrek ik uit Nederland.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
#TandartsUitHetBuitenland
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Achterhoker het volgende:
We betalen al genoeg voor ander werkschuw tuig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga niet betalen voor teringhippies.
Ze praat als een mongooltje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zegt die Agema nou eigenlijk? Kan ze wel hele zinnen maken?
Want?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Achterhoker het volgende:
Zouden jullie echt vertrekken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben dit tot nu toe bij iedereen gedaan aan tafel dus prima journalistieke vragen... je ziet duidelijk dat degenen die wel wat meer over zaken nadenken gelukkig makkelijk overeind blijven en dit populistische roeptoeters genadeloos voor de bijl gaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef matthijst het volgende:
Heel sneu dat afzeiken.
Publieke omroep?
Doe eens een beetje neutraal
Met minder is het inderdaad schraal leven in dit land.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef matthijst het volgende:
Jinek die over armoede praat.
Armoedegrens ligt toch bij 70.000 euro, Jinek?
Wat een gekkigheid allemaal. Hij zal je wel gratie verlenen of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet welke datum, Onlogisch weet meer
Een heel triest A4'tje ook nog eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Sunst0rm het volgende:
Trots zijn dat je verkiezingsprogramma maar uit 1 a4 bestaat![]()
Armoede, oeps daar hebben we niet aangedacht
Kingfloplandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
Wie is jullie favoriete cabaretier?
A. Dolf
B. iemand anders
Ik ook. Idioot idee dat basisinkomenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben dit tot nu toe bij iedereen gedaan aan tafel dus prima journalistieke vragen... je ziet duidelijk dat degenen die wel wat meer over zaken nadenken gelukkig makkelijk overeind blijven en dit populistische roeptoeters genadeloos voor de bijl gaan
Kingfloplandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
A. Dolf
B. iemand anders
Duidelijk dat je voorstander bent dat mensen die het niet (kunnen) be)redden zoals jij dat (ws/kennelijk wel weet te doen) maar verder in de stront moeten worden gedouwd.quote:
Nou dacht het even nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een gekkigheid allemaal. Hij zal je wel gratie verlenen of hoe dat ook heet
Zoals de hele avond alquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Zo Agema wordt even heerlijk met de grond gelijk gemaakt
Ronald Goedemondt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
A. Dolf
B. iemand anders
Ja, zo moeilijk is dat allemaal niet.quote:
Maak het dan ook niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We betalen al genoeg voor ander werkschuw tuig.
3 A4'tjes kan ook geen kwaad... Kom nou zeg, wat staat er nou op hun A4'tje. Helemaal niets, word je niks wijzer van. Wat willen ze verder nog? Hoe gaan ze dat bekostigen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
En toch, 1 A4 is wel mooi en makkelijk lezen.
Je zou maar 144 blaadjes moeten lezenDat doet niemand.
Daarvoor hebben ze samenvattingen uitgevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Anne Frankquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
Prof. Dr. Mr. Ir. Adolf natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
A. dolfquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
The holocaust was just a prank bro!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
Iedereen weet wat de PVV wil. Niemand weet wat D66 wil.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 A4'tjes kan ook geen kwaad... Kom nou zeg, wat staat er nou op hun A4'tje. Helemaal niets, word je niks wijzer van. Wat willen ze verder nog? Hoe gaan ze dat bekostigen?
Het lijkt wel alsof het een verplichting was inderdaad. Er staat helemaal niets op, geen uitleg, er is geen bijlage. De PVV schreeuwt en heeft dus alle ruimte om gekke dingen te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 A4'tjes kan ook geen kwaad... Kom nou zeg, wat staat er nou op hun A4'tje. Helemaal niets, word je niks wijzer van. Wat willen ze verder nog? Hoe gaan ze dat bekostigen?
Maar ze heeft wel een boek van 100 pagina's met plannen geschreven.... kennelijk is een A4tje toch niet wat je nodig hebt om fatsoenlijk politiek te kunnen bedrijven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Dolfquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Stelling: Wie is kutter? Dolf of Agema?
Mee eens. 4 blaadjes had wel gemogen. (Dan wel niet dubbelzijdig)quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kingfloplandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Daarom zit ze bij de PVVquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Agema een schande voor een politicus.
A.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
Ja PVV wil Islam verbieden, en verder? Het draait toch helemaal niet alleen om moslims? Het gaat om zoveel meer dan dat...quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Iedereen weet wat de PVV wil. Niemand weet wat D66 wil.
Dolf.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Pechtoldquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
De enige Agema fanboy van Fok! gespot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dolf
tenzij je gay bent dan Agema
... nouquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
De uitvoering is niet duidelijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De andere helft van het A4'tje niet gelezen? Was het dan toch nog te lang?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja PVV wil Islam verbieden, en verder? Het draait toch helemaal niet alleen om moslims? Het gaat om zoveel meer dan dat...
En dan haakt de gemiddelde PVV sympathisant toch af.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond Dolf best grappig. Maar je moet het wel kunnen volgen natuurlijk.
#HoeDanquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Da's lastig voor vrouwen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond Dolf best grappig. Maar je moet het wel kunnen volgen natuurlijk.
Als je niet weet wat D66 wil heb je nog niet eens geprobeerd om je computer op te starten en Google Chrome te openen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Was natuurlijk allang bekend bij mensen die het een beetje volgen. Over het algemeen stemt pvv in de 2e kamer lekker rechts en met de vvd mee. Niet dat die pvv stemmers dat doorhebben.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
Wat is dat toch met die partijen die bij Pauw en Jiinek aanschuiven louter om de eigen glazen in te gooien. Fleur die geen aandacht heeft voor armen. Daar gaat je anti-establishment 'wij zijn er wel voor de gewone man' populisme.
Echt he, alsof ze daar totaal onvoorbereid aankomen. Laat wel zien hoe weinig ze eigenlijk kunnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
Wat is dat toch met die partijen die bij Pauw en Jiinek aanschuiven louter om de eigen glazen in te gooien. Fleur die geen aandacht heeft voor armen. Daar gaat je anti-establishment 'wij zijn er wel voor de gewone man' populisme.
Eens. Ook voor het basisinkomen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanaf 21 jaar en mits geen studieschuld.
Die xander viel me goed mee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:00 schreef L3gend het volgende:
Wat een grap is dit programma en de politici zeg in Nederland
PVV is een waardeloze club en Agema is daar het dieptepunt van. Zo weinig talent, onbegrijpelijk dat ze haar daarnaartoe sturen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
Dat kwam door de aanwezigheid van Mona.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
De uitzending viel me eigenlijk nog mee.
Was/is trouwens een goed (leesbaar cq. verhelderend) boek met hoe Fleur de 100 problemen in de zorg beschrijft. Ze weet waar ze het ove rheeft. Ik krijg ook niet de indruk dat Agema op dat punt hypocriet is, ze (en dat geldt ook voor de PVV) wil op dat punt echt iets betekenen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een boek van 100 pagina's met plannen geschreven.... kennelijk is een A4tje toch niet wat je nodig hebt om fatsoenlijk politiek te kunnen bedrijven.
Maar als je dan gevraagd wordt naar je plannen mbt een bepaald onderwerp dan moet je dat A4tje al helemaal niet als excuus gaan gebruiken, dat het daar niet op paste.
Die luisteren lezen alleen maar de tweets van Geert.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
Aan de andere kant vond ik het rtl debat echt veel beter dan de primaries die ik zag in Amerika.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt he, alsof ze daar totaal onvoorbereid aankomen. Laat wel zien hoe weinig ze eigenlijk kunnen.
Rensflopciedquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welke politicus was tot nu toe het zwakst bij Jinek en Pauw?
• Jan Roos
• Fleur Agema
• Henk Krol
• Ze waren allemaal sterk, het komt door links
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is allang bewezen dat onderste helft van hun pagina totaal uit lucht gegrepen is...quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De andere helft van het A4'tje niet gelezen? Was het dan toch nog te lang?
Iedereen die zich ook maar een beetje in het daadwerkelijke stemgedrag van de PVV verdiept, wist dat allang. De PVV is niet voor niets uit de VVD ontstaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
KingFlopland..quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welke politicus was tot nu toe het zwakst bij Jinek en Pauw?
• Jan Roos
• Fleur Agema
• Henk Krol
• Ze waren allemaal sterk, het komt door links
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Praat hier maar over in VBLquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Sparta eruit ligt, toch wel de enige ECHTE club uit Rotterdam
Daar gaat het niet om, maar dit zijn typisch de momenten dat de PVV de bestaande politiek kan bashen, maar dat laten ze dan liggen. "En daarom minder geld naar Afrika en meer naar onze eigen armen!"quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was natuurlijk allang bekend bij mensen die het een beetje volgen. Over het algemeen stemt pvv in de 2e kamer lekker rechts en met de vvd mee. Niet dat die pvv stemmers dat doorhebben.
Tyfus Vitessequote:Op donderdag 2 maart 2017 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Voor niets gaat de zon opquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Duidelijk dat je voorstander bent dat mensen die het niet (kunnen) be)redden zoals jij dat (ws/kennelijk wel weet te doen) maar verder in de stront moeten worden gedouwd.
Ben benieuwd wat jouw drijfveer is om het zo weg te zetten....
quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Als de geest van Bok de Korver
Zich warm loopt langs de lijn
En de kreet Sparta naar vore
Boven het Kasteel uit stijgt
weten wij de tijd gekomen
Ons te gorden tot den strijd
En de vijand te bestormen
Tottie een hartverzwakking krijgt
Nimmer zullen wij versagen
Strijden om elke meter grond
Nooit de Spartamars beschamen
aan geen enkel voetbalfront
Als Spartaan zijn wij geboren
Als Spartanen sterven wij
In de geest van Bok de Korver
En de naam van Cor van Rijn
Jules Deelder
quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:03 schreef Caland het volgende:
Onder Fortuyn was het toch nog een issue dat de tweede kamer zover van de bevolking af stond, de debatten inhoudelijk eigenlijk helemaal niet te volgen waren voor de 'normale man/vrouw'?
We zijn wel echt full retard gegaan wat dat betreft
Lijkt wel een gedicht van tongquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Jules Deelder
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleetquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Jules Deelder
Laat ze dat komende zondagmiddag dan maar even bewijzen....quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Tegenwoordig worden alleen maar schreeuwende laagopgeleiden, tokkies of allochtonen toegelaten in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:03 schreef Caland het volgende:
Onder Fortuyn was het toch nog een issue dat de tweede kamer zover van de bevolking af stond, de debatten inhoudelijk eigenlijk helemaal niet te volgen waren voor de 'normale man/vrouw'?
We zijn wel echt full retard gegaan wat dat betreft
Wedstrijd niet gezien, maar ik geloof je meteen..quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Tyfus Vitesse
Ik zat net op het Kasteel. Wat een ongelofelijk trieste club is dat toch.Sparta had in de Kuip moeten spelen straks, dat hadden ze overduidelijk verdiend vanavond.
D66 heeft de afgelopen jaren alleen maar een anti-PVV campagne gevoerd. Wat nou precies hun eigen opvattingen zijn weet niemand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je niet weet wat D66 wil heb je nog niet eens geprobeerd om je computer op te starten en Google Chrome te openen.
Mag dit in VBL?quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien, maar ik geloof je meteen..
Kut Vitesse, kut Arnhem
Caland is het hier mee eens
Jinek zou dit bestempelen als seksistisch.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:04 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
refr.
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram
refr.
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)
Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)
Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
Jules Deelder
Wie zal haar geholpen hebben met schrijven?quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
Was/is trouwens een goed (leesbaar cq. verhelderend) boek met hoe Fleur de 100 problemen in de zorg beschrijft. Ze weet waar ze het ove rheeft. Ik krijg ook niet de indruk dat Agema op dat punt hypocriet is, ze (en dat geldt ook voor de PVV) wil op dat punt echt iets betekenen.
D66 wil dood..quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je niet weet wat D66 wil heb je nog niet eens geprobeerd om je computer op te starten en Google Chrome te openen.
Europese gestapo om vrachtwagenchauffeurs te controleren was een speerpunt van Alexanderquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
D66 heeft de afgelopen jaren alleen maar een anti-PVV campagne gevoerd. Wat nou precies hun eigen opvattingen zijn weet niemand.
Je hebt de initiatieven voor aanpassingen van het donorstelsel, het waardig sterven en legalisering van wiet gemist?quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
D66 heeft de afgelopen jaren alleen maar een anti-PVV campagne gevoerd. Wat nou precies hun eigen opvattingen zijn weet niemand.
Oquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:04 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
refr.
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram
refr.
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)
Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)
Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
Jules Deelder
Heet nu Microsoft Edge tochquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die 50+ stemmen gebruiken Internet Explorer.
Ilsequote:Op donderdag 2 maart 2017 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die 50+ stemmen gebruiken Internet Explorer.
Wil je alsjeblieft niet meer over politiek praten? Dat is voor iedereen beter denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bestond echt, de eerste Nederlandse zoekmachine in 1996.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Gaan ook naar Ilse de Lange inderdaad.
Had een paar downers geslikt voor de uitzending..quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:08 schreef possetje het volgende:
Jinek was stil aan tafel vandaag,
waarom?
Nee Pauw was stil.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:08 schreef possetje het volgende:
Jinek was stil aan tafel vandaag,
waarom?
Ilse Chatquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bestond echt, de eerste Nederlandse zoekmachine in 1996.
Johquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bestond echt, de eerste Nederlandse zoekmachine in 1996.
Pleonasme.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Sylvana Simons heeft weer zieltjes gewonnen op een allochtonen ROC... zie ik op het NOS.
Gohquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Sylvana Simons heeft weer zieltjes gewonnen op een allochtonen ROC... zie ik op het NOS.
DENK ookquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Truequote:Op donderdag 2 maart 2017 00:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet toch niet hoe oud jij bent... Al die 16-jarigen hier kennen dat niet.
Als puntje bij paaltje komt gaan ze toch niet stemmen die dag. Moe, geen zin, vergeten, regen, etc.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ze is helemaal niet hard aangepakt en zelfs nu viel ze al door de mand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:11 schreef MakkieR het volgende:
Fleur heeft zich goed staande weten te houden in de hol van de linkse leeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |