Facebook hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg tegenwoordig allemaal De Dagelijkse Standaard bagger op mijn Facebook.
Wat is dat een ontiegelijke baggersite. Tijd om een KLB topic te openen.
Ik zie wel blosjes op haar wangen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Jinek wil ook een basis inkomen, maar het blijft bij vingeren.
Een modaal basisinkomen van 150.000 per jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Jinek wil ook een basis inkomen, maar het blijft bij vingeren.
Ik ook. Ik ga niet betalen voor teringhippies.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Achterhoker het volgende:
Als hier een basisinkomen komt vertrek ik uit Nederland.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
#TandartsUitHetBuitenland
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Achterhoker het volgende:
We betalen al genoeg voor ander werkschuw tuig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga niet betalen voor teringhippies.
Ze praat als een mongooltje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zegt die Agema nou eigenlijk? Kan ze wel hele zinnen maken?
Want?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Achterhoker het volgende:
Zouden jullie echt vertrekken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben dit tot nu toe bij iedereen gedaan aan tafel dus prima journalistieke vragen... je ziet duidelijk dat degenen die wel wat meer over zaken nadenken gelukkig makkelijk overeind blijven en dit populistische roeptoeters genadeloos voor de bijl gaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef matthijst het volgende:
Heel sneu dat afzeiken.
Publieke omroep?
Doe eens een beetje neutraal
Met minder is het inderdaad schraal leven in dit land.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef matthijst het volgende:
Jinek die over armoede praat.
Armoedegrens ligt toch bij 70.000 euro, Jinek?
Wat een gekkigheid allemaal. Hij zal je wel gratie verlenen of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet welke datum, Onlogisch weet meer
Een heel triest A4'tje ook nog eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Sunst0rm het volgende:
Trots zijn dat je verkiezingsprogramma maar uit 1 a4 bestaat![]()
Armoede, oeps daar hebben we niet aangedacht
Kingfloplandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
Wie is jullie favoriete cabaretier?
A. Dolf
B. iemand anders
Ik ook. Idioot idee dat basisinkomenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben dit tot nu toe bij iedereen gedaan aan tafel dus prima journalistieke vragen... je ziet duidelijk dat degenen die wel wat meer over zaken nadenken gelukkig makkelijk overeind blijven en dit populistische roeptoeters genadeloos voor de bijl gaan
Kingfloplandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
A. Dolf
B. iemand anders
Duidelijk dat je voorstander bent dat mensen die het niet (kunnen) be)redden zoals jij dat (ws/kennelijk wel weet te doen) maar verder in de stront moeten worden gedouwd.quote:
Nou dacht het even nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een gekkigheid allemaal. Hij zal je wel gratie verlenen of hoe dat ook heet
Zoals de hele avond alquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Zo Agema wordt even heerlijk met de grond gelijk gemaakt
Ronald Goedemondt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
A. Dolf
B. iemand anders
Ja, zo moeilijk is dat allemaal niet.quote:
Maak het dan ook niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We betalen al genoeg voor ander werkschuw tuig.
3 A4'tjes kan ook geen kwaad... Kom nou zeg, wat staat er nou op hun A4'tje. Helemaal niets, word je niks wijzer van. Wat willen ze verder nog? Hoe gaan ze dat bekostigen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
En toch, 1 A4 is wel mooi en makkelijk lezen.
Je zou maar 144 blaadjes moeten lezenDat doet niemand.
Daarvoor hebben ze samenvattingen uitgevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Anne Frankquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
Prof. Dr. Mr. Ir. Adolf natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
A. dolfquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
The holocaust was just a prank bro!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Wie is grappiger
A. Adolf Hitler
B. Dolf Jansen
Iedereen weet wat de PVV wil. Niemand weet wat D66 wil.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 A4'tjes kan ook geen kwaad... Kom nou zeg, wat staat er nou op hun A4'tje. Helemaal niets, word je niks wijzer van. Wat willen ze verder nog? Hoe gaan ze dat bekostigen?
Het lijkt wel alsof het een verplichting was inderdaad. Er staat helemaal niets op, geen uitleg, er is geen bijlage. De PVV schreeuwt en heeft dus alle ruimte om gekke dingen te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 A4'tjes kan ook geen kwaad... Kom nou zeg, wat staat er nou op hun A4'tje. Helemaal niets, word je niks wijzer van. Wat willen ze verder nog? Hoe gaan ze dat bekostigen?
Maar ze heeft wel een boek van 100 pagina's met plannen geschreven.... kennelijk is een A4tje toch niet wat je nodig hebt om fatsoenlijk politiek te kunnen bedrijven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Dolfquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Stelling: Wie is kutter? Dolf of Agema?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |