Zouden jullie echt vertrekken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga niet betalen voor teringhippies.
Ze hebben dit tot nu toe bij iedereen gedaan aan tafel dus prima journalistieke vragen... je ziet duidelijk dat degenen die wel wat meer over zaken nadenken gelukkig makkelijk overeind blijven en dit populistische roeptoeters genadeloos voor de bijl gaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef matthijst het volgende:
Heel sneu dat afzeiken.
Publieke omroep?
Doe eens een beetje neutraal
Met minder is het inderdaad schraal leven in dit land.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef matthijst het volgende:
Jinek die over armoede praat.
Armoedegrens ligt toch bij 70.000 euro, Jinek?
Wat een gekkigheid allemaal. Hij zal je wel gratie verlenen of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet welke datum, Onlogisch weet meer
Een heel triest A4'tje ook nog eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Sunst0rm het volgende:
Trots zijn dat je verkiezingsprogramma maar uit 1 a4 bestaat![]()
Armoede, oeps daar hebben we niet aangedacht
Kingfloplandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
Wie is jullie favoriete cabaretier?
A. Dolf
B. iemand anders
Ik ook. Idioot idee dat basisinkomenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga niet betalen voor teringhippies.
Uhuhquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben dit tot nu toe bij iedereen gedaan aan tafel dus prima journalistieke vragen... je ziet duidelijk dat degenen die wel wat meer over zaken nadenken gelukkig makkelijk overeind blijven en dit populistische roeptoeters genadeloos voor de bijl gaan
Kingfloplandquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
A. Dolf
B. iemand anders
Duidelijk dat je voorstander bent dat mensen die het niet (kunnen) be)redden zoals jij dat (ws/kennelijk wel weet te doen) maar verder in de stront moeten worden gedouwd.quote:
Nou dacht het even nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een gekkigheid allemaal. Hij zal je wel gratie verlenen of hoe dat ook heet
Zoals de hele avond alquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Zo Agema wordt even heerlijk met de grond gelijk gemaakt
Ronald Goedemondt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:55 schreef BobW het volgende:
A. Dolf
B. iemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |