De uitvoering is niet duidelijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Iedereen weet wat de PVV wil. Niemand weet wat D66 wil.
De andere helft van het A4'tje niet gelezen? Was het dan toch nog te lang?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja PVV wil Islam verbieden, en verder? Het draait toch helemaal niet alleen om moslims? Het gaat om zoveel meer dan dat...
En dan haakt de gemiddelde PVV sympathisant toch af.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond Dolf best grappig. Maar je moet het wel kunnen volgen natuurlijk.
#HoeDanquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Da's lastig voor vrouwen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond Dolf best grappig. Maar je moet het wel kunnen volgen natuurlijk.
Als je niet weet wat D66 wil heb je nog niet eens geprobeerd om je computer op te starten en Google Chrome te openen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Was natuurlijk allang bekend bij mensen die het een beetje volgen. Over het algemeen stemt pvv in de 2e kamer lekker rechts en met de vvd mee. Niet dat die pvv stemmers dat doorhebben.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
Wat is dat toch met die partijen die bij Pauw en Jiinek aanschuiven louter om de eigen glazen in te gooien. Fleur die geen aandacht heeft voor armen. Daar gaat je anti-establishment 'wij zijn er wel voor de gewone man' populisme.
Echt he, alsof ze daar totaal onvoorbereid aankomen. Laat wel zien hoe weinig ze eigenlijk kunnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
Wat is dat toch met die partijen die bij Pauw en Jiinek aanschuiven louter om de eigen glazen in te gooien. Fleur die geen aandacht heeft voor armen. Daar gaat je anti-establishment 'wij zijn er wel voor de gewone man' populisme.
Eens. Ook voor het basisinkomen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanaf 21 jaar en mits geen studieschuld.
Die xander viel me goed mee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:00 schreef L3gend het volgende:
Wat een grap is dit programma en de politici zeg in Nederland
PVV is een waardeloze club en Agema is daar het dieptepunt van. Zo weinig talent, onbegrijpelijk dat ze haar daarnaartoe sturen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
Dat kwam door de aanwezigheid van Mona.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
De uitzending viel me eigenlijk nog mee.
Was/is trouwens een goed (leesbaar cq. verhelderend) boek met hoe Fleur de 100 problemen in de zorg beschrijft. Ze weet waar ze het ove rheeft. Ik krijg ook niet de indruk dat Agema op dat punt hypocriet is, ze (en dat geldt ook voor de PVV) wil op dat punt echt iets betekenen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een boek van 100 pagina's met plannen geschreven.... kennelijk is een A4tje toch niet wat je nodig hebt om fatsoenlijk politiek te kunnen bedrijven.
Maar als je dan gevraagd wordt naar je plannen mbt een bepaald onderwerp dan moet je dat A4tje al helemaal niet als excuus gaan gebruiken, dat het daar niet op paste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |