Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Zou best kunnen als wilders en rutte een soort pyrrusoverwinning op elkaar willen behalen bij dat 1 op 1 debat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar het zal mij echt niet verbazen als het CDA straks de verkiezingen wint en Buma premier wordt.
Nee. Bevolkingsgroei in Afrika gaat explosief stijgen en daarbij ook de vlucht naar Europa.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Bangmakerij, dat 10% van Afrika hier naar toe komt
ik heb het over jouquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, elke partij mag er een keer komen, en aangezien Wilders niet komt, zit Agema er.
Jullie god als pedo is wel wat erger hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jezus is mijn god niet hoorEn pedo Mohammed trouwde met meisjes die nog een paar jaar jonger waren.
Niet alleen economisch of oorlogsvluchtelingen, een zeer groot probleem gaat ook klimaatvluchtelingen zijn, nu maar zeker in de toekomst. Die sahara wordt alleen maar groter.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee. Bevolkingsgroei in Afrika gaat explosief stijgen en daarbij ook de vlucht naar Europa.
de rest klopt welquote:
"No one knows how to solve the problems in Africa better than me."quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De problemen oplossen in AfrikaGrenzeloze naïviteit.
Dat zijn gewoon jongens van de VVD, sterker nog: ze hebben speciaal het rijbewijs gehaald om met die bus te mogen rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:30 schreef marcodej het volgende:
Als iemand zo zijn bestelling naar mij zou schreeuwen, zou ik hem als koffietentexploitant niet helpen.
Het is zo doorzichtig allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Martinello het volgende:
Mark zegt naar BZV te kijken om sympathiek over te komen bij Henk en Ingrid.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG
Nogmaals: het is mijn God niet. Ik heb - gelukkig - geen God. Ik denk zelfstandig na.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie god als pedo is wel wat erger hoor
Dolf verwoordt de typische naïviteit. Nederland gaat 4 miljard Afrikanen tegenhouden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dolf had gewoon gelijk. En Agema deed een Jan Roosje; niet verstandig.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rutte is eigenlijk best wel baas![]()
Beetje heel Nederland is Mad op hem maar gaat als nog de verkiezingen winnen
Is dit een doodsverwensing?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Die Jaïr.. Kunnen ze die niet schieten?
De Nederlandse (niet-internationale) serie trekt nog hogere kijkcijfers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG
Sommige bagger mag je best weren hoor. Monaquote:
Maak je niet zo druk man. Is gewoon een kort, luchtig item tussendoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Die Jaïr.. Kunnen ze die niet schieten?
Volgens DENK is dat vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Dood aan de joden, dat moet kunnen hoor jongons
Jodenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Dood aan de joden, dat moet kunnen hoor jongons
Ik ben niet zo undercover hoor.quote:
Werd ze maar eens serieus genomen door 40-45 negersquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:33 schreef Onnoman het volgende:
ik vraag me altijd af als Fleur thuis komt.. en ze kijkt in de spiegel..
of ze dat het idee heeft of ze serieus wordt genomen.. door zowel haar eigen partij als andere partijen
Valt niks te neuken vanavond.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Pauw hangt er weer als een zak stront bij.
Nu weten wij waar Stijn dat vandaan heeft.quote:
ZIYECH. KOMT. NIET.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu weten wij waar Stijn dat vandaan heeft.
haha idd.. met zijn goudbruine huid.. links lullen.. maar rechts vullen en secundaire abv 6 maanden vakantie op jaarbasisquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Pauw hangt er weer als een zak stront bij.
GGMM heeft er altijd een paar op schoot als 'ie ervoor gaat zitten..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:35 schreef Caland het volgende:
Er kijken ook zoveel kinderen naar het vragenuurtje.
dat was iets wat juist van de VARA was in de jaren 70.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:35 schreef matthijst het volgende:
Ik heb thuis 5 jongens, en op zondag douchen we gezellig samen.
CDA thuisgenot.
dat is gewoon het niveau van de mosquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:35 schreef Handleiding het volgende:
Dat voor de dijk leggen met je omvang is leuk op Fok! maar dat dat het niveau is in Den haag :")
Tuurlijk gaat Nederland geen 4 miljard Afrikanen tegenhouden. Maar we kunnen samen met andere landen wél een beleid voeren om 1) explosieve bevolkingsgroei te voorkomen 2) armoede te bestrijden / perspectief te bieden 3) problemen rond klimaatverandering serieus nemen, etc.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:32 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dolf verwoordt de typische naïviteit. Nederland gaat 4 miljard Afrikanen tegenhouden.![]()
Jij kijkt ook naar de debatten?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:35 schreef Fylax het volgende:
Jahoor die kinderen kijken naar de debatten
Dat is veel te ingewikkeld om te begrijpen voor het merendeel hier.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Nederland geen 4 miljard Afrikanen tegenhouden. Maar we kunnen samen met andere landen wél een beleid voeren om 1) explosieve bevolkingsgroei te voorkomen 2) armoede te bestrijden / perspectief te bieden 3) problemen rond klimaatverandering serieus nemen, etc.
Punt 2 proberen ze al jaren en werkt niet echt he? Hoeveel gaat er jaarlijks naar Afrika? EU gaat trouwens deals sluiten met noord afrikaanse landen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Nederland geen 4 miljard Afrikanen tegenhouden. Maar we kunnen samen met andere landen wél een beleid voeren om 1) explosieve bevolkingsgroei te voorkomen 2) armoede te bestrijden / perspectief te bieden 3) problemen rond klimaatverandering serieus nemen, etc.
Bosma zit te zuipen..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:37 schreef skysherrif het volgende:
Vraagje, waarom zet pvv hier niet bosma neer ipv agema.
Nee klopt, Wilders zegt gewoon niks zinnigs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:37 schreef Onnoman het volgende:
bij DWDD vandaag ook.. zeggen ze dat Wilders een leugenaar is en onbetrouwbaar..
nou als er iemand niet liegt is het Wilders wel
Afrika interesseert ons niet alleen de olie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is veel te ingewikkeld om te begrijpen voor het merendeel hier.
Nou ja, hij noemde Volkert van der G. een moslimquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:37 schreef Onnoman het volgende:
bij DWDD vandaag ook.. zeggen ze dat Wilders een leugenaar is en onbetrouwbaar..
Wilders is één grote act.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:37 schreef Onnoman het volgende:
ies koeltoerquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Dat verzorgingshuizen zijn gesloten vind ik normen en waarden
Oke
Als Trump ook daar even doordruktquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De problemen oplossen in AfrikaGrenzeloze naïviteit.
Dit is redelijk te kort door de bocht.quote:
Alleen Xander redt het nog een beetje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik ga zappen. Wat een ontzettend slechte uitzending is dit. Alsof ze om 22u uit bed zijn gestapt en zich dus amper hebben voorbereid.
NPO eng clubje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heet al een paar jaar NPO Politiek, maar ach....
Wat zeg je?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik ga zappen. Wat een ontzettend slechte uitzending is dit. Alsof ze om 22u uit bed zijn gestapt en zich dus amper hebben voorbereid.
Vergeet niet om op 15 maart te stemmen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Szura het volgende:
Alles van 50+ kapen, heeft ie goed bekekenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Zipportal het volgende:
GeertGod gaat straks bij Omroep MAX zitten, alle oudjes mobiliseren om te stemmen.
Ik merk ineens dat xander al een tijdje niet aan het woord is en het niveau ook met de minuut daalt ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Xander redt het nog een beetje.
Het land uit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Fleur is niet zo sterk. Wat zal Greet daar wel niet van vinden ?
Nog wat toe te voegen of ben je aan het feksjekken....quote:
Fleur krijgt morgen wat pakslagquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Ook niet bijzonder zwak voor haar doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Haar uitstraling maakt haar extreem onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind d'r niet heel lelijk
Van buiten dan
Ja, daarom stem ik ook Piratenpartijquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nog wat toe te voegen of ben je aan het feksjekken....
Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken om uiterlijk, knapperd.
CALANDGODquote:
Ja gister zaten we hier nog te genieten met zn allenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel heeft een type Jan Roos nodig.
Of Henk Krolquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel heeft een type Jan Roos nodig.
De droomshowquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:41 schreef Joezi het volgende:
Pauw heeft vast een emmer boven haar hoofd gemonteerd net als in Carrie
Die is na vanavond wel helemaal klaarquote:
Wat ga jij stemmen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
Fleur ging niet volledig af, dat is opzich een overwinning, voor haar achterban deed ze het ook aardig, pvv was tevens weer eens op de buis. Al met al....
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Fleur doet het prima. Ze draait een discussie over normen en waarden volledig om in een discussie over ouderenzorg.
Ik vrees van niet. Nederland en een handjevol andere landen hebben ~0% invloed op de cultuur in Afrika. Afrika is vandaag een bende en is dat over honderd jaar nog steeds. Hebben wij bijzonder weinig invloed op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat gaat over mijn 50cm dan ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er IEMAND hier die overweegt om 50+ te stemmen?
2e plek na de PVVquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er IEMAND hier die overweegt om 50+ te stemmen?
Gelukkig, anders kwam je er echt niet meer in bij Matt. En heb je ook zijn teksten niet begrepen.quote:
Zolang ik een gagbal in haar mond mag doen is het te overwegen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jahoor. Zou jij Fleur Agema doen?
Die trok wel een heel raar hoofd jaquote:
Ik ben heel verdeeld eigenlijk, op sommige gebieden rechts op sommige links, dus ik wil vooral zo lang mogelijk wachten met een keuze maken en zien waar de lijsttrekkers/partijen nu echt voor staan.quote:
Ah, jou neem ik vanaf nu helemaal niet meer serieus.quote:
Boeit mij het wat jij of Matt vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gelukkig, anders kwam je er echt niet meer in bij Matt. En heb je ook zijn teksten niet begrepen.
Rap "muziek' een band noemenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van die band?
Ama ben je tegenwoordig mod?quote:
Ach wat is je stem weggooien, één stem in Nederland maakt toch niet veel verschilquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben heel verdeeld eigenlijk, op sommige gebieden rechts op sommige links, dus ik wil vooral zo lang mogelijk wachten met een keuze maken en zien waar de lijsttrekkers/partijen nu echt voor staan.
Ik vind iig Asscher het de laatste tijd prima doen, dus die sluit ik ineens niet meer uit. VVD kwam overigens uit de stemwijzer ( maar binnen 5 procent zat ook groenlinks, kan je nagaan). CDA sluit ik ook nog niet helemaal uit. Die partij nieuwe wegen vind ik qua programma ook nog prima, maar ik ben bang dat dat gewoon je stem weggooien is.
Omdat het slag volk dat zulke muziek luistert dat ook is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom klinken Nederlandstalige hiphoppers altijd als zwakbegaafden? Kan iemand me dat uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |