Dat zijn gewoon jongens van de VVD, sterker nog: ze hebben speciaal het rijbewijs gehaald om met die bus te mogen rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:30 schreef marcodej het volgende:
Als iemand zo zijn bestelling naar mij zou schreeuwen, zou ik hem als koffietentexploitant niet helpen.
Het is zo doorzichtig allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Martinello het volgende:
Mark zegt naar BZV te kijken om sympathiek over te komen bij Henk en Ingrid.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG
Nogmaals: het is mijn God niet. Ik heb - gelukkig - geen God. Ik denk zelfstandig na.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie god als pedo is wel wat erger hoor
Dolf verwoordt de typische naïviteit. Nederland gaat 4 miljard Afrikanen tegenhouden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dolf had gewoon gelijk. En Agema deed een Jan Roosje; niet verstandig.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rutte is eigenlijk best wel baas![]()
Beetje heel Nederland is Mad op hem maar gaat als nog de verkiezingen winnen
Is dit een doodsverwensing?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Die Jaïr.. Kunnen ze die niet schieten?
De Nederlandse (niet-internationale) serie trekt nog hogere kijkcijfers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG
Sommige bagger mag je best weren hoor. Monaquote:
Maak je niet zo druk man. Is gewoon een kort, luchtig item tussendoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Die Jaïr.. Kunnen ze die niet schieten?
Volgens DENK is dat vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Dood aan de joden, dat moet kunnen hoor jongons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |