Die is na vanavond wel helemaal klaarquote:
Wat ga jij stemmen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:43 schreef skysherrif het volgende:
Fleur ging niet volledig af, dat is opzich een overwinning, voor haar achterban deed ze het ook aardig, pvv was tevens weer eens op de buis. Al met al....
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Fleur doet het prima. Ze draait een discussie over normen en waarden volledig om in een discussie over ouderenzorg.
Ik vrees van niet. Nederland en een handjevol andere landen hebben ~0% invloed op de cultuur in Afrika. Afrika is vandaag een bende en is dat over honderd jaar nog steeds. Hebben wij bijzonder weinig invloed op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Nederland geen 4 miljard Afrikanen tegenhouden. Maar we kunnen samen met andere landen wél een beleid voeren om 1) explosieve bevolkingsgroei te voorkomen 2) armoede te bestrijden / perspectief te bieden 3) problemen rond klimaatverandering serieus nemen, etc.
Als dat gaat over mijn 50cm dan ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er IEMAND hier die overweegt om 50+ te stemmen?
2e plek na de PVVquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er IEMAND hier die overweegt om 50+ te stemmen?
Gelukkig, anders kwam je er echt niet meer in bij Matt. En heb je ook zijn teksten niet begrepen.quote:
Zolang ik een gagbal in haar mond mag doen is het te overwegen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jahoor. Zou jij Fleur Agema doen?
Die trok wel een heel raar hoofd jaquote:
Ik ben heel verdeeld eigenlijk, op sommige gebieden rechts op sommige links, dus ik wil vooral zo lang mogelijk wachten met een keuze maken en zien waar de lijsttrekkers/partijen nu echt voor staan.quote:
Ah, jou neem ik vanaf nu helemaal niet meer serieus.quote:
Boeit mij het wat jij of Matt vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gelukkig, anders kwam je er echt niet meer in bij Matt. En heb je ook zijn teksten niet begrepen.
Rap "muziek' een band noemenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van die band?
Ama ben je tegenwoordig mod?quote:
Ach wat is je stem weggooien, één stem in Nederland maakt toch niet veel verschilquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben heel verdeeld eigenlijk, op sommige gebieden rechts op sommige links, dus ik wil vooral zo lang mogelijk wachten met een keuze maken en zien waar de lijsttrekkers/partijen nu echt voor staan.
Ik vind iig Asscher het de laatste tijd prima doen, dus die sluit ik ineens niet meer uit. VVD kwam overigens uit de stemwijzer ( maar binnen 5 procent zat ook groenlinks, kan je nagaan). CDA sluit ik ook nog niet helemaal uit. Die partij nieuwe wegen vind ik qua programma ook nog prima, maar ik ben bang dat dat gewoon je stem weggooien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |