Als Trump ook daar even doordruktquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De problemen oplossen in AfrikaGrenzeloze naïviteit.
Dit is redelijk te kort door de bocht.quote:
Alleen Xander redt het nog een beetje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik ga zappen. Wat een ontzettend slechte uitzending is dit. Alsof ze om 22u uit bed zijn gestapt en zich dus amper hebben voorbereid.
NPO eng clubje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heet al een paar jaar NPO Politiek, maar ach....
Wat zeg je?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Szura het volgende:
Ik ga zappen. Wat een ontzettend slechte uitzending is dit. Alsof ze om 22u uit bed zijn gestapt en zich dus amper hebben voorbereid.
Vergeet niet om op 15 maart te stemmen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Szura het volgende:
Alles van 50+ kapen, heeft ie goed bekekenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:38 schreef Zipportal het volgende:
GeertGod gaat straks bij Omroep MAX zitten, alle oudjes mobiliseren om te stemmen.
Ik merk ineens dat xander al een tijdje niet aan het woord is en het niveau ook met de minuut daalt ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Xander redt het nog een beetje.
Het land uit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Fleur is niet zo sterk. Wat zal Greet daar wel niet van vinden ?
Nog wat toe te voegen of ben je aan het feksjekken....quote:
Fleur krijgt morgen wat pakslagquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Ook niet bijzonder zwak voor haar doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Haar uitstraling maakt haar extreem onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind d'r niet heel lelijk
Van buiten dan
Ja, daarom stem ik ook Piratenpartijquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nog wat toe te voegen of ben je aan het feksjekken....
Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken om uiterlijk, knapperd.
CALANDGODquote:
Ja gister zaten we hier nog te genieten met zn allenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel heeft een type Jan Roos nodig.
Of Henk Krolquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel heeft een type Jan Roos nodig.
De droomshowquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:41 schreef Joezi het volgende:
Pauw heeft vast een emmer boven haar hoofd gemonteerd net als in Carrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |