Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Zou best kunnen als wilders en rutte een soort pyrrusoverwinning op elkaar willen behalen bij dat 1 op 1 debat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar het zal mij echt niet verbazen als het CDA straks de verkiezingen wint en Buma premier wordt.
Nee. Bevolkingsgroei in Afrika gaat explosief stijgen en daarbij ook de vlucht naar Europa.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Bangmakerij, dat 10% van Afrika hier naar toe komt
ik heb het over jouquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, elke partij mag er een keer komen, en aangezien Wilders niet komt, zit Agema er.
Jullie god als pedo is wel wat erger hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jezus is mijn god niet hoorEn pedo Mohammed trouwde met meisjes die nog een paar jaar jonger waren.
Niet alleen economisch of oorlogsvluchtelingen, een zeer groot probleem gaat ook klimaatvluchtelingen zijn, nu maar zeker in de toekomst. Die sahara wordt alleen maar groter.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee. Bevolkingsgroei in Afrika gaat explosief stijgen en daarbij ook de vlucht naar Europa.
de rest klopt welquote:
"No one knows how to solve the problems in Africa better than me."quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De problemen oplossen in AfrikaGrenzeloze naïviteit.
Dat zijn gewoon jongens van de VVD, sterker nog: ze hebben speciaal het rijbewijs gehaald om met die bus te mogen rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:30 schreef marcodej het volgende:
Als iemand zo zijn bestelling naar mij zou schreeuwen, zou ik hem als koffietentexploitant niet helpen.
Het is zo doorzichtig allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Martinello het volgende:
Mark zegt naar BZV te kijken om sympathiek over te komen bij Henk en Ingrid.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG
Nogmaals: het is mijn God niet. Ik heb - gelukkig - geen God. Ik denk zelfstandig na.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie god als pedo is wel wat erger hoor
Dolf verwoordt de typische naïviteit. Nederland gaat 4 miljard Afrikanen tegenhouden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dolf had gewoon gelijk. En Agema deed een Jan Roosje; niet verstandig.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rutte is eigenlijk best wel baas![]()
Beetje heel Nederland is Mad op hem maar gaat als nog de verkiezingen winnen
Is dit een doodsverwensing?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Die Jaïr.. Kunnen ze die niet schieten?
De Nederlandse (niet-internationale) serie trekt nog hogere kijkcijfers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG ENG
Sommige bagger mag je best weren hoor. Monaquote:
Maak je niet zo druk man. Is gewoon een kort, luchtig item tussendoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Befbekje het volgende:
Die Jaïr.. Kunnen ze die niet schieten?
Volgens DENK is dat vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Dood aan de joden, dat moet kunnen hoor jongons
Jodenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:33 schreef Pascalus het volgende:
Dood aan de joden, dat moet kunnen hoor jongons
Ik ben niet zo undercover hoor.quote:
Werd ze maar eens serieus genomen door 40-45 negersquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:33 schreef Onnoman het volgende:
ik vraag me altijd af als Fleur thuis komt.. en ze kijkt in de spiegel..
of ze dat het idee heeft of ze serieus wordt genomen.. door zowel haar eigen partij als andere partijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |