Toen het even mis ging moest ome Dick gelijk bijspringenquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
Ik hoor eigenlijk nooit meer iemand zeiken op Gio dat hij zogenaamd een watje en een zachtgekookt ei is.
Hoe komt dat?
Nee, dit wordt georganiseerd door magister en asset. Rechten en economiestudenten aan de UvT zijn over het algemeen wat rechter.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
Bij het vorige debat kregen ze het verwijt links te framen trouwens nap.
Vandaar Kelder als dagvoorzitter denk ik.
Vraag het aan onlogisch, die had die extreem domme mening ookquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
Ik hoor eigenlijk nooit meer iemand zeiken op Gio dat hij zogenaamd een watje en een zachtgekookt ei is.
Hoe komt dat?
Voor iemand die altijd alles makkelijk kan zien in het stadion heeft hij er erg weinig kijk op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag het aan onlogisch, die had die extreem domme mening ook
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag het aan onlogisch, die had die extreem domme mening ook
Misschien omdat ze bovenaan staan nuquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
Hoe komt dat?
Nee joh. Omdat je dat niet in kunt schatten op basis van wat interviewtjes na de wedstrijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien omdat ze bovenaan staan nu
Onlogisch had liever Hansson dan Jones en Gio moest opkankeren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd alles makkelijk kan zien in het stadion heeft hij er erg weinig kijk op.
Dat is waar ja. Jones was ook een belachelijke transfer volgens onlo.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch had liever Hansson dan Jones en Gio moest opkankeren.
Die moet je niet zo serieus nemen.
Die interviews had hij beter niet kunnen geven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh. Omdat je dat niet in kunt schatten op basis van wat interviewtjes na de wedstrijd.
Nee druiloor. Je verdraait de boel weer eens. Ik ga dit niet nogmaals uitleggen want na 40/45 snap je het blijkbaar nog steeds niet, getuige je antwoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch had liever Hansson dan Jones en Gio moest opkankeren.
Die moet je niet zo serieus nemen.
Je gaat toch niet echt PVV stemmen hèquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon op de grote blonde leider stemmen, de gevestigde partijen mogen maar aan blijven modderen en partijen als GL, PvdD en Piraten doen me niks.
keer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee druiloor. Je verdraait de boel weer eens. Ik ga dit niet nogmaals uitleggen want na 40/45 snap je het blijkbaar nog steeds niet, getuige je antwoord.
En toen het even tegenzat moest er gelijk een zwaargewicht bijspringen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die interviews had hij beter niet kunnen geven.
Verder vind ik hem tactisch ook niks bijzonders hoor, ook al staat hij nu bovenaan. In de Eredivisie heeft Feyenoord gewoon prima materiaal waardoor ze alles makkelijk winnen. Maar Europees was het echt heel triest wat ze lieten zien.
Deze post maakt Henk Krol nog een hetero in vergelijking met jou.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon op de grote blonde leider stemmen, de gevestigde partijen mogen maar aan blijven modderen en partijen als GL, PvdD en Piraten doen me niks.
Ja jij vond dat de eerste keeper gewoon vervangen moest worden door de tweede en niet door een nieuwe eerste.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee druiloor. Je verdraait de boel weer eens. Ik ga dit niet nogmaals uitleggen want na 40/45 snap je het blijkbaar nog steeds niet, getuige je antwoord.
Ik denk dat Onlo ook fan is geweest van Biseswar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Jones was ook een belachelijke transfer volgens onlo.
Wat een man.
Zij is wel lekkerquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze post maakt Henk Krol nog een hetero in vergelijking met jou.
[ afbeelding ]
Onlo wilde ook van de vleugelspelers af.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat Onlo ook fan is geweest van Biseswar.
Hoe goed deed jij je werk toen je net begon?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En toen het even tegenzat moest er gelijk een zwaargewicht bijspringen.
Scrummie vond Elia ook maar kut.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlo wilde ook van de vleugelspelers af.
How do you know?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beetje ordinair is soms wel lekker.
Dus omdat ik niet op een geil wijf stem ben ik homo?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond, en vind nog steeds, dat als je een 3e keeper aantrekt je hem ergens voor aantrekt. Ik vind 100.000 euro om enkel de pionnen neer te zetten of om de 4e kaartmaat te zijn gewoon belachelijk. Zeker als je dat afzet tegen de financiële situatie waarin Feyenoord verkeert.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja jij vond dat de eerste keeper gewoon vervangen moest worden door de tweede en niet door een nieuwe eerste.
voor die van mij zal je wel allergisch zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet op een geil wijf stem ben ik homo?
Vooruit dan maar: wiens kontje mag ik hier neuken?
Ja, dan heb je er dus gewoon geen kijk op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond, en vind nog steeds, dat als je een 3e keeper aantrekt je hem ergens voor aantrekt. Ik vind 100.000 euro om enkel de pionnen neer te zetten of om de 4e kaartmaat te zijn gewoon belachelijk. Zeker als je dat afzet tegen de financiële situatie waarin Feyenoord verkeert.
Dit heb ik nooit gezegd. Ja ten tijden van de Teen en Cabral wellicht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlo wilde ook van de vleugelspelers af.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor die van mij zal je wel allergisch zijn.
Betaal jij lekker 100.000 aan salaris voor iemand die de pionnen neerzet. Kom ik voor de helft doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dan heb je er dus gewoon geen kijk op.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor die van mij zal je wel allergisch zijn.
jij danquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt PVV stemmen hè
Zelfs nu kun je beter op de mensen stemmen en een beetje rekening houden met het programma dan andersomquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik heb bij de Tweede Kamerverkiezingen eigenlijk altijd strategisch gestemd maar daarvoor is het nu veel te versplinterd imo.
Jette Klijnsma danquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan ook de Elan onder de psvers.quote:
Beetje weggegooide stem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neig nu naar PvdD, prima partijprogramma.
Hij is wel aardig. Elan is een lulquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is dan ook de Elan onder de psvers.
quote:
Ancilla is mokerlekker idd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen. Dus dan maar niet.
Of op Ancilla omdat het een lekker wijf is.
Tja zo denk ik over elke stem, als je op een hele grote partij stemt valt je stem ook in het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje weggegooide stem.
Sws zou ik er niet op stemmen. Prima dat die een zetel hebben maar die krijgen ze wel terug en meer vind ik echt niet nodig.
Dat magquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neig nu naar PvdD, prima partijprogramma.
Blijf dan thuisquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja zo denk ik over elke stem, als je op een hele grote partij stemt valt je stem ook in het niet.
En ik vind het wel goed als ze gehoord worden in de Kamer en wat standpunten aanstippen opzich.
Ze hebben er al 2 en staan nu op 4 in de peilingen dacht ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje weggegooide stem.
Sws zou ik er niet op stemmen. Prima dat die een zetel hebben maar die krijgen ze wel terug en meer vind ik echt niet nodig.
Gewaagd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schat jullie hoger in dan giechelende tienerkutjes.
Ja daar dacht ik eerst ook aan, maar ik vind dit eigenlijk wel een prima keuze. Die Thieme komt op mij ook wel integer over.quote:
Waar heb je dit nu weer vandaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar serieus, op een lekker wijf stemmen puur omdat het een lekker wijf is, is gewoon debiel, net als al die meisjes die op Wouter Bos zouden stemmen "omdat 'ie zo'n lekker kontje heeft"![]()
Jij gaat op Wilders stemmen, dus jouw mening is niet zo rullevant.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar serieus, op een lekker wijf stemmen puur omdat het een lekker wijf is, is gewoon debiel, net als al die meisjes die op Wouter Bos zouden stemmen "omdat 'ie zo'n lekker kontje heeft"Ik schat jullie hoger in dan giechelende tienerkutjes.
Jij moet je mond houden. Het is allang bewezen dat je geen verstand van voetbal hebt...quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond, en vind nog steeds, dat als je een 3e keeper aantrekt je hem ergens voor aantrekt. Ik vind 100.000 euro om enkel de pionnen neer te zetten of om de 4e kaartmaat te zijn gewoon belachelijk. Zeker als je dat afzet tegen de financiële situatie waarin Feyenoord verkeert.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden. Het is allang bewezen dat je geen verstand van voetbal hebt...
Moreel verwerpelijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik het mezelf nooit vergeven trouwens?
Eens kijken wat fvd wilquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik eerst ook aan, maar ik vind dit eigenlijk wel een prima keuze. Die Thieme komt op mij ook wel integer over.
Mijn stem is te koop, ¤500. Doen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
ik vind het nog steeds jammer dat je jouw stem niet kan verkopen.
Zegt er één watquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden. Het is allang bewezen dat je geen verstand van voetbal hebt...
Ja ik wil die van mij ook wel verkopen voor 500 eckers.quote:
Blanco, PvdD, ChristenUnie of Piratenpartij voor mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik eerst ook aan, maar ik vind dit eigenlijk wel een prima keuze. Die Thieme komt op mij ook wel integer over.
Ja, maar moreel heb ik eigenlijk grotere bezwaren tegen de andere gevestigde partijen.quote:
Kan ik 5 keer over je moeder heen voorquote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat op Wilders stemmen, dus jouw mening is niet zo rullevant.
Piratenpartij is voor mij ook een optie, CU principieel niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Blanco, PvdD, ChristenUnie of Piratenpartij voor mij.
Nu partijprogramma's aan het lezen...
Je keuze bepalen aan de hand van partijprogramma'squote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, ik heb al een goed linkje als onderschrift.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, totaalidioot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Principes hebben is iets anders dan geen verstand, wezenloze..
Lijkt mij een prima manier om je keuze te maken, als je die programma's maar goed kan interpreteren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je keuze bepalen aan de hand van partijprogramma's![]()
Je kan je eigen zus ook gratis doen in dat dorp van jequote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan ik 5 keer over je moeder heen voor
Die programma's zijn geen ruk meer waard zodra er een coalitie gevormd moet worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima manier om je keuze te maken, als je die programma's maar goed kan interpreteren.
Hoe anders, oogappeltje van mequote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je keuze bepalen aan de hand van partijprogramma's![]()
Het gaat meer om de mensen die de programma's uitvoeren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima manier om je keuze te maken, als je die programma's maar goed kan interpreteren.
Ja dat weet ik, maar daaruit blijkt wel hun ideaal en wat ze aan de kaak zullen stellen. En met goede argumenten kunnen ze de andere partijen dan ook wel overtuigen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die programma's zijn geen ruk meer waard zodra er een coalitie gevormd moet worden.
Daar kijk ik ook wel naar, maar om partijprogramma's als helemaal nutteloos te bestempelen is weer het andere uiterste. Je moet je keuze ergens op baseren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Het gaat meer om de mensen die de programma's uitvoeren.
Gewoon op basis van de onderbuik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook wel naar, maar om partijprogramma's als helemaal nutteloos te bestempelen is weer het andere uiterste. Je moet je keuze ergens op baseren.
Lees m'n post nog eens terug anders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook wel naar, maar om partijprogramma's als helemaal nutteloos te bestempelen is weer het andere uiterste. Je moet je keuze ergens op baseren.
Ik zei dus niet dat je er überhaupt niet naar moet kijken. Tuurlijk moet je het wel enigszins eens zijn met een partij. En liever pvdd dan sp of gl maar stemmen op de mensen die in die partij zitten naast Thieme? No wayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |