Jette Klijnsma danquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze post maakt Henk Krol nog een hetero in vergelijking met jou.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook de Elan onder de psvers.quote:
Beetje weggegooide stem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neig nu naar PvdD, prima partijprogramma.
Hij is wel aardig. Elan is een lulquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is dan ook de Elan onder de psvers.
quote:
Ancilla is mokerlekker idd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen. Dus dan maar niet.
Of op Ancilla omdat het een lekker wijf is.
Tja zo denk ik over elke stem, als je op een hele grote partij stemt valt je stem ook in het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje weggegooide stem.
Sws zou ik er niet op stemmen. Prima dat die een zetel hebben maar die krijgen ze wel terug en meer vind ik echt niet nodig.
Dat magquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neig nu naar PvdD, prima partijprogramma.
Blijf dan thuisquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja zo denk ik over elke stem, als je op een hele grote partij stemt valt je stem ook in het niet.
En ik vind het wel goed als ze gehoord worden in de Kamer en wat standpunten aanstippen opzich.
Ze hebben er al 2 en staan nu op 4 in de peilingen dacht ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje weggegooide stem.
Sws zou ik er niet op stemmen. Prima dat die een zetel hebben maar die krijgen ze wel terug en meer vind ik echt niet nodig.
Gewaagd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schat jullie hoger in dan giechelende tienerkutjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |