Waar heb je dit nu weer vandaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar serieus, op een lekker wijf stemmen puur omdat het een lekker wijf is, is gewoon debiel, net als al die meisjes die op Wouter Bos zouden stemmen "omdat 'ie zo'n lekker kontje heeft"![]()
Jij gaat op Wilders stemmen, dus jouw mening is niet zo rullevant.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar serieus, op een lekker wijf stemmen puur omdat het een lekker wijf is, is gewoon debiel, net als al die meisjes die op Wouter Bos zouden stemmen "omdat 'ie zo'n lekker kontje heeft"Ik schat jullie hoger in dan giechelende tienerkutjes.
Jij moet je mond houden. Het is allang bewezen dat je geen verstand van voetbal hebt...quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond, en vind nog steeds, dat als je een 3e keeper aantrekt je hem ergens voor aantrekt. Ik vind 100.000 euro om enkel de pionnen neer te zetten of om de 4e kaartmaat te zijn gewoon belachelijk. Zeker als je dat afzet tegen de financiële situatie waarin Feyenoord verkeert.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden. Het is allang bewezen dat je geen verstand van voetbal hebt...
Moreel verwerpelijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik het mezelf nooit vergeven trouwens?
Eens kijken wat fvd wilquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik eerst ook aan, maar ik vind dit eigenlijk wel een prima keuze. Die Thieme komt op mij ook wel integer over.
Mijn stem is te koop, ¤500. Doen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
ik vind het nog steeds jammer dat je jouw stem niet kan verkopen.
Zegt er één watquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden. Het is allang bewezen dat je geen verstand van voetbal hebt...
Ja ik wil die van mij ook wel verkopen voor 500 eckers.quote:
Blanco, PvdD, ChristenUnie of Piratenpartij voor mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik eerst ook aan, maar ik vind dit eigenlijk wel een prima keuze. Die Thieme komt op mij ook wel integer over.
Ja, maar moreel heb ik eigenlijk grotere bezwaren tegen de andere gevestigde partijen.quote:
Kan ik 5 keer over je moeder heen voorquote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat op Wilders stemmen, dus jouw mening is niet zo rullevant.
Piratenpartij is voor mij ook een optie, CU principieel niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Blanco, PvdD, ChristenUnie of Piratenpartij voor mij.
Nu partijprogramma's aan het lezen...
Je keuze bepalen aan de hand van partijprogramma'squote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, ik heb al een goed linkje als onderschrift.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, totaalidioot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Principes hebben is iets anders dan geen verstand, wezenloze..
Lijkt mij een prima manier om je keuze te maken, als je die programma's maar goed kan interpreteren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je keuze bepalen aan de hand van partijprogramma's![]()
Je kan je eigen zus ook gratis doen in dat dorp van jequote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan ik 5 keer over je moeder heen voor
Die programma's zijn geen ruk meer waard zodra er een coalitie gevormd moet worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima manier om je keuze te maken, als je die programma's maar goed kan interpreteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |