Toen het even mis ging moest ome Dick gelijk bijspringenquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
Ik hoor eigenlijk nooit meer iemand zeiken op Gio dat hij zogenaamd een watje en een zachtgekookt ei is.
Hoe komt dat?
Nee, dit wordt georganiseerd door magister en asset. Rechten en economiestudenten aan de UvT zijn over het algemeen wat rechter.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
Bij het vorige debat kregen ze het verwijt links te framen trouwens nap.
Vandaar Kelder als dagvoorzitter denk ik.
Vraag het aan onlogisch, die had die extreem domme mening ookquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
Ik hoor eigenlijk nooit meer iemand zeiken op Gio dat hij zogenaamd een watje en een zachtgekookt ei is.
Hoe komt dat?
Voor iemand die altijd alles makkelijk kan zien in het stadion heeft hij er erg weinig kijk op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag het aan onlogisch, die had die extreem domme mening ook
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag het aan onlogisch, die had die extreem domme mening ook
Misschien omdat ze bovenaan staan nuquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
Hoe komt dat?
Nee joh. Omdat je dat niet in kunt schatten op basis van wat interviewtjes na de wedstrijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien omdat ze bovenaan staan nu
Onlogisch had liever Hansson dan Jones en Gio moest opkankeren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd alles makkelijk kan zien in het stadion heeft hij er erg weinig kijk op.
Dat is waar ja. Jones was ook een belachelijke transfer volgens onlo.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch had liever Hansson dan Jones en Gio moest opkankeren.
Die moet je niet zo serieus nemen.
Die interviews had hij beter niet kunnen geven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh. Omdat je dat niet in kunt schatten op basis van wat interviewtjes na de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |