SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Als in Herman Finkers: "Wat is dat een lief kind!"quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:55 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
is het een mooi compliment of niet![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als in Herman Finkers: "Wat is dat een lief kind!"
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als in Herman Finkers: "Wat is dat een lief kind!"
zit je weer aan een abonnement vast? Mijn naaimachine is vandaag bij de cursus helemaal nagekeken en opnieuw afgesteld, hij loopt weer primaquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge
Ik heb een naaimachine gewonnen....
...
Nope, ik hoef niet elke maand een nieuwe aan te schaffen. Het was gewoon een prijsvraag met een heleboel prijzen, die niet van tevoren bekend gemaakt werden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
zit je weer aan een abonnement vast? Mijn naaimachine is vandaag bij de cursus helemaal nagekeken en opnieuw afgesteld, hij loopt weer prima
die is niet mis, computergestuurd enzo. Kan ze leuk monogrammen op je handdoeken borduren...quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope, ik hoef niet elke maand een nieuwe aan te schaffen. Het was gewoon een prijsvraag met een heleboel prijzen, die niet van tevoren bekend gemaakt werden.
Deze heb ik gewonnen: http://www.blokker.nl/nl/(...)e/toyota-oekaki-50-b
Aangezien ik niet naai *kuch* gaat deze naar mijn moeder. Haar naaimachine is al oud.
Hij heeft zelfs een Super Jeans Functie. Da's geen toeval meer...quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
die is niet mis, computergestuurd enzo. Kan ze leuk monogrammen op je handdoeken borduren...
Ik doe er eigenlijk ook niet aan mee, vooral niet aan overduidelijke spamprijsvragen, maar soms zie je nog wel eens wat interessants. En alle email gaat toch naar een speciaal daarvoor aangemaakt gmail spamaccount.quote:Ik won vroeger ook vanalles, nu doe ik eigenlijk nergens meer aan mee
ik heb wat briefkaarten verstuurd vroegerquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een Super Jeans Functie. Da's geen toeval meer...
[..]
Ik doe er eigenlijk ook niet aan mee, vooral niet aan overduidelijke spamprijsvragen, maar soms zie je nog wel eens wat interessants. En alle email gaat toch naar een speciaal daarvoor aangemaakt gmail spamaccount.
Dat deed ik dan weer niet. Kost postzegelsquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb wat briefkaarten verstuurd vroeger
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef just me het volgende:
compliment aan de dieven van mijn fiets
![]()
stond keurig aan het hangslot en ik heb nu nog wel een hangslot maar geen fiets, morgen maar weer aangifte doen
Damnquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef just me het volgende:
![]()
stond keurig aan het hangslot en ik heb nu nog wel een hangslot maar geen fiets, morgen maar weer aangifte doen
neeeeequote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef just me het volgende:
![]()
Doe het rustig aan. Je kan er nu niks aan doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:52 schreef just me het volgende:
Ik ben nu koud van de regen en het lopen en sjagrijnig, dus maar even afkoelen onder een warme douchen
Shit...quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:48 schreef just me het volgende:
![]()
Hehehe cool!quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je dat jij die goude UI al een jaar geleden heb gemaakt?
Ja en het stomme is dat je toch gaat twijfelen, stond hij daar wel, dus ik lopen en nog 'n keer en nog 'n keer en toen ben ik kettingsloten gaan kijken, die van mij was fel blauw en daar hing ie, zonder fiets...quote:
ik ga eens wat hang sloten kopen kijken of ik ze kan openenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en het stomme is dat je toch gaat twijfelen, stond hij daar wel, dus ik lopen en nog 'n keer en nog 'n keer en toen ben ik kettingsloten gaan kijken, die van mij was fel blauw en daar hing ie, zonder fiets...
ik ga niet langsrijdenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:22 schreef just me het volgende:
BTW had Knokkels het niet over een fiets vandaag
![]()
Hij had het er ook over dat hij naar de opticien ging. Misschien heeft hij per ongeluk de verkeerde fiets gepakt...quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:22 schreef just me het volgende:
BTW had Knokkels het niet over een fiets vandaag
![]()
Opengeknipt of...?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en het stomme is dat je toch gaat twijfelen, stond hij daar wel, dus ik lopen en nog 'n keer en nog 'n keer en toen ben ik kettingsloten gaan kijken, die van mij was fel blauw en daar hing ie, zonder fiets...
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij had het er ook over dat hij naar de opticien ging. Misschien heeft hij per ongeluk de verkeerde fiets gepakt...
hoeft niet hoor, maar, hoe kom jij zo blauw, heb ik wat gemist ?quote:
opengeknipt, kapotgetrapt, geen idee, we hebben geen bewaakte stalling, ik ga voortaan wel lopen naar het station !quote:
heb mijn eigen forum .quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
hoeft niet hoor, maar, hoe kom jij zo blauw, heb ik wat gemist ?
Waardeloos gewoon...quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
opengeknipt, kapotgetrapt, geen idee, we hebben geen bewaakte stalling, ik ga voortaan wel lopen naar het station !
Da's klotequote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef just me het volgende:
opengeknipt, kapotgetrapt, geen idee, we hebben geen bewaakte stalling,
Je zal wel moeten.quote:ik ga voortaan wel lopen naar het station !
ik heb nog een oude barrel waar de ketting van af is en de bank lekquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's klote
[..]
Je zal wel moeten.
(kon het niet laten)
toch triest Mad, sterlte voor jullie beidenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
En de laatste oma van mw. MM is zojuist overleden...![]()
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar ze heeft een mooi leven gehad...
Dank...quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
toch triest Mad, sterlte voor jullie beiden
Gecondoleerd Madquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
gecondellertquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Sterkte, MM, ook aan mw. MM. En de rest van de familie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Gecondoleerd man...quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |