Ja en het stomme is dat je toch gaat twijfelen, stond hij daar wel, dus ik lopen en nog 'n keer en nog 'n keer en toen ben ik kettingsloten gaan kijken, die van mij was fel blauw en daar hing ie, zonder fiets...quote:
ik ga eens wat hang sloten kopen kijken of ik ze kan openenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en het stomme is dat je toch gaat twijfelen, stond hij daar wel, dus ik lopen en nog 'n keer en nog 'n keer en toen ben ik kettingsloten gaan kijken, die van mij was fel blauw en daar hing ie, zonder fiets...
ik ga niet langsrijdenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:22 schreef just me het volgende:
BTW had Knokkels het niet over een fiets vandaag
![]()
Hij had het er ook over dat hij naar de opticien ging. Misschien heeft hij per ongeluk de verkeerde fiets gepakt...quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:22 schreef just me het volgende:
BTW had Knokkels het niet over een fiets vandaag
![]()
Opengeknipt of...?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en het stomme is dat je toch gaat twijfelen, stond hij daar wel, dus ik lopen en nog 'n keer en nog 'n keer en toen ben ik kettingsloten gaan kijken, die van mij was fel blauw en daar hing ie, zonder fiets...
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij had het er ook over dat hij naar de opticien ging. Misschien heeft hij per ongeluk de verkeerde fiets gepakt...
hoeft niet hoor, maar, hoe kom jij zo blauw, heb ik wat gemist ?quote:
opengeknipt, kapotgetrapt, geen idee, we hebben geen bewaakte stalling, ik ga voortaan wel lopen naar het station !quote:
heb mijn eigen forum .quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
hoeft niet hoor, maar, hoe kom jij zo blauw, heb ik wat gemist ?
Waardeloos gewoon...quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
opengeknipt, kapotgetrapt, geen idee, we hebben geen bewaakte stalling, ik ga voortaan wel lopen naar het station !
Da's klotequote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef just me het volgende:
opengeknipt, kapotgetrapt, geen idee, we hebben geen bewaakte stalling,
Je zal wel moeten.quote:ik ga voortaan wel lopen naar het station !
ik heb nog een oude barrel waar de ketting van af is en de bank lekquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's klote
[..]
Je zal wel moeten.
(kon het niet laten)
toch triest Mad, sterlte voor jullie beidenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
En de laatste oma van mw. MM is zojuist overleden...![]()
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar ze heeft een mooi leven gehad...
Dank...quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
toch triest Mad, sterlte voor jullie beiden
Gecondoleerd Madquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
gecondellertquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Sterkte, MM, ook aan mw. MM. En de rest van de familie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Gecondoleerd man...quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |